Dyna Low Rider modeli
FLHR/FLHRI ROAD KİNG MODELİ
FLHR/FLHRI ROAD KİNG COSTUM MODELİ
VRSCB V-ROD
XL 883 SPORTSTER 883 MODELİ
Dyna Low Rider modeli
FLHR/FLHRI ROAD KİNG MODELİ
FLHR/FLHRI ROAD KİNG COSTUM MODELİ
VRSCB V-ROD
XL 883 SPORTSTER 883 MODELİ
V-ROD çok hoş da neden kapalı jant yapmışlar anlamadım. Bir de virajlarda çok yatmamak lazım egzozu sürtüyor.
Onur Yollarda
Facebook: http://www.facebook.com/OnurYollarda
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1TqEwgGS4AHvdmULc9qoIQ
Nasıl yani en alttakini mi diyorsun? Bahsettiğin V-ROD olmuş olmasın? Sondan ikinci yani...swalbard adlı üyeden alıntı
Onur Yollarda
Facebook: http://www.facebook.com/OnurYollarda
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1TqEwgGS4AHvdmULc9qoIQ
Evet ya puhauhaeuh :silly: ](*,) V-Rod'muşPrometheus adlı üyeden alıntı
Arkdaşlar sadece bir kaçını koydum devamınıda ekleyeceğim
FLHR/FLHRI ROAD KİNG COSTUM MODELİ çok hoşuma gitti.. Heybetli hemde göze hitap ediyor..
Rüzgar direncinin azaltılması ve estetik tasarım sanırım..Herhalde keyif motoru olduklarından ne kadar az titreşim ve direnç olursa o kadar iyi oluyor.. Hem daha dayanıklıdır bu kapalılar... Jant telinin bir yere takılması gibi sorun cıkarmaz..Prometheus adlı üyeden alıntı
Bu jantlar bence çok daha iyi gözüküyor.. Sende görünüşe önem veren birisisin.. Ama düşün ki ;
Bir çukura düştün .. Jant eğrildi.. Ne yapacaksın.. At çöpe.. Ama telli jant eğrilse değiştir jant telini oldu bitti.. Birde bu jantlar telli jantlar kadar kolay bulunamıyor.. Maliyet hesabı ortada işte..
Yatma konusuna gelince.. Zaten onun sürteceği kadar yatamazsın.. Yatarsın ama ona da yatma denırse.. Korkma yani bir sey olmaz..
Bilgi;kucuk adami kibirlendirir,vasat adami sasirtir ,buyuk adami ise mutevazi yapar..
Kapalı jant uzun yolda yan rüzgarların etkisini çok hisseder. Şahsen ben tercih etmem çünkü yol tutuşun zorlaşır. Ha ama uzun yol gitmeyeceğim ben diyenler için güzel alet.
Onur Yollarda
Facebook: http://www.facebook.com/OnurYollarda
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1TqEwgGS4AHvdmULc9qoIQ
VRSCA V-ROD
ROAD GLİDE FLTRİ
FLTHI ULTRA CLASSİC ELECTRA GLİDE
Ahada bu benim sevdiğim bir model
FXDWG FXDWI DYNA WIDE GLIDE
v rod un fiyatı 37.000 euro....!!!
yau ne bilim 37.000 euro biraccık aklım almadı ama biraz paranın poh olması lazım gibime geliyor
bence yolda giderkene v rod gazlamış gidiyorsun 10.000 euroluk racing makina ile adama dumanı ve ayarı verdikten sonra ne yapayım ben o v rod'u dermmiiiiişiiim ortamı gerermişim hepsinin yeri farklı saygılar
The Power of Dreams
ÇOOKK SPORTİFLER YA ....
ŞİRİN Mİ ŞİRİN OLMUŞ..VAHŞİLİKTEN ESER YOK BUNLARDA
V-Rod cidden çok güzel bir alet. Üstündeykende çok büyük hissettirmiyor kendini. Çok sportif aslında.
Sportster (yani en alttaki) en ucuz Harley modeli. O yüzden en alınabilitesi olanı o. Ama Harley manyağı olmayanlar için Japon'lar daha cazip tabiiki.
...Oytun...
..Ainador..
Şirin ama çook ağırlar yahu.ŞİRİN Mİ ŞİRİN OLMUŞ
...Oytun...
..Ainador..
ağır ve pahalı
Herbalife ürünleri için pmden mesaj atın
35 BTU 55
Arkadaşlar nesi ağır ve pahalı
Bence bu motora değer... O kadar olmasaydı da ne kadar olsa idi fiyatı peki?
Şurada 400 CC scooterlar 13,14 milyar... Ki o nerede o nerede.. Birisi efsane olmuş..
Bilgi;kucuk adami kibirlendirir,vasat adami sasirtir ,buyuk adami ise mutevazi yapar..
Arkadaşlar konuştumuz motorun markası HARLEY DAVİDSON pahalı olacak tabi harley bir efsanedir. Mercedes gibi...
Onlardaki motora göre ucuz bile.. ağır olmasına birşey diyemem. Ağır olması benc çok iyi he ön kaldırmayacaksanız ...
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)