cbf ve ybr hiç kullanmadım o yüzden bilmiyorum ama siz ben calıştıgım için günde 300 400 km yaptıgım anlar oluyor demişsiniz onu bilemem ne kadar yorar ben hiç şehir içinde o kadar kullanmadım motosiklet...neye giöre titreşim yok derseniz de daha önceki motorlarım kanuni wind s veya yuki 150...bunlara göre yoktu...
motordan ekmek yiyorsan her motora biniyorsun kuryelik yapıyorsan hergün altındaki motosiklet değişebiliyor
küçük sınıftaki motosikletlerin coguna bindim
YBR DE ÇİN JİANSHE
BORA DA JİANSHE
SALCANO DA JİANSHE
CBF TE ÇİN CB E DE ÇİN
NEREDEYSE KÜÇÜK SINIFIN TAMAMI ÇİN
AMA ÇİNLİ VAR ÇİNLİCİK VAR
birileri en azından fabrikayı taşıyıp işcilikten kısarak az da olsa kaliteden ödün vererek bişiler yapmaya calışıyor
birileri dışarıdan ithal edip motosiklete kendi adını vermeye calışıyor
birileri de dışarıdan demonte getirip toplayıp satıyor
türkiye de sistem böyle
cok iyi motosikletler varmı küçük sınıfta tartışılır bu
ama bir motosikleti alıp görünüşüne aldanıp hızına kanıp binip başım agrıyacaksa almam daha iyi
zevk alamıyorsun o zaman
arora benim gözümde YEBERE VE CEBEFE DİYE MOTOSİKLETLER üretince bitti
fuarda görünce 10 saat güldüm
dış tasarımı zaten calmışlar
birde ismi çalınca tam çakma olmuş
belki cok iyi bir motosikletti o fakat isimden ve görünüşten taklit damgasını yiyince cogu kişi için hayal kırıklıgı oldu
kısacası demek istediğim şey
çinlilerin içerisinde iyi motosiklet yapanlarda var
ama 2000 tl barajını geçtikten sonra güvenilir markalara yönelilmeli diye düşünüyorum
çünkü aldın bir honda 4 bucuga yarın satacaksın satarsın az biraz kayıpla
eger başka birşey aldıgında ya ona bineceksin
yada baya bir zarar etmeyi göze alarak satacaksın
# motosikletle.blogspot
Hocam bu motorun 125 liklerden çok farkı yok ki. Bir miktar daha yüksek tork ve güç.
Ağırlık olarak en fazla 130 kg civarıdır yani hemen hemen bir 125 likle aynı. Cg 125 lerde ön arka kampana 120 km hızlara çıkabiliyorlar tabiki bunu savunmuyorum.
Yani sınırları dahilinde kullanılırsa gayet yeterli bir motor olduğunu düşünüyorum. Zaten bunu alacak kişinin güvenli sürüş hızı max. sabit 110 km civarı olmalıdır diye düşünüyorum.
Tabi bu motoru alıp 140-150km hızlarda gitmek amaçlanırsa kesinlikle yetersiz olacaktır.
2010 Kanuni Breton 21.000km|2013 Kuba XR 125 8.000km|2012 Hyosung GT250R 25.500km|2016 Bajaj Pulsar 200NS 14.500km|2018 Motolux Rossi 50(King 139)|2013 Mondial Mash 150 6.000km|2017 Mondial Drift 135 6000km|2021 RKS Azure 50|2022 Arora Freedom 50|2023 Hero Dash 125
konu arora tiger 200 si benimde konuya dahil olmam lazım...
motor ağırlık olarak 140 kilo. ve arora tiger 200, çoğu 125 lik motorlarla kıyaslanmaz bile,çünkü çok atik ve son hızına da kısa sürede geliyor üstelik rampalarda felan tıkanmıyor daha öncesinde kısa bir süre kanuni windy 125 lik kullandım(arkadaşımın motoru) ondan sonra buna geçmiştim bu motor ona göre hız konusu olsun frenlemesi olsun çok çok daha iyiydi.motorda arka freni kampana yapmışlar basınca da kitliyor ama motorun umrunda bile olmuyor ama ön frenle beraber kullanımda durma mesafesi çok iyi.bu motor zaten 150 km hız yapmıyor yapsa ben yapardım 2 saat kesintisiz kullandım en son bayır aşağı 140 dedi ama öyle bir gidiyorki sanki kendimi 200 km hızda gidiyor gibi hissettim yanlış anlamayın titreşimden dolayı değil ama neden öyle oldu anlamadım.bence arora tiger 200 fiyatına göre çok iyi motor.
UNUTMAYIN MOTOSİKLET TEHLİKELİ DEĞİLDİR ONU TEHLİKELİ KILAN ÜZERİNDEKİ SÜRÜCÜDÜR HATTA MOTOSİKLET O KADAR MASUMDUR Kİ SİZ OLMADAN AYAKTA BİLE DURAMAZ.
Almayı düşündüğüm seçeneklerim arasında bu motor da. Siz kaç km dir kullanıyorsunuz ? Size yetersiz gelen veya hoşunuza gitmeyen bir özelliği var mı ? Titreşim yok deniyor fakat hangi motora göre var hangisine göre yok. Tsubasa baya korkutucu bir mesaj yazmış titreşim konusunda fakat sizin yaptığınız yol da o kadar titreşimle gidilecek yol değil sanırım Tsubasanın motorunda bir sorun vardı.
2010 Kanuni Breton 21.000km|2013 Kuba XR 125 8.000km|2012 Hyosung GT250R 25.500km|2016 Bajaj Pulsar 200NS 14.500km|2018 Motolux Rossi 50(King 139)|2013 Mondial Mash 150 6.000km|2017 Mondial Drift 135 6000km|2021 RKS Azure 50|2022 Arora Freedom 50|2023 Hero Dash 125
ben bu motoru 2,300 kilometredir kullanıyorum.ben öyle çok aktif bir motor sürücüsü değilim işten eve,evden işe gidiyorum günde 6 km birde çarşı ya çıkarım toplasan günde 10 km yi geçmez ama hafta sonları ve tatil günlerinde geziye çıkarım bazen arkadaşla bazen tek bu şekilde kullandığımdan bana yetersiz gelen bir yeri yok.titreşim yok neye göre yok derseniz sürdüğüm fazla da bir motor çeşidi yok aslında daha öncesinde cup kullandım,100 lük kral kullandım cup motoru vardı yine kanuni wind s kullandım bunlara göre tofaşla mersedes gibi kalır arora....titreşim olsa,ben tek güne 350 kilometrelik geziyi sığdırmıştım onda farkederdim heralde...zaten bu motora bindiğimden beri titreşimi unuttum ben ama tutupda 3. veya 4. vitesde 2000 devirde kullanırsanız çok titriyor....tusubasanın mesajı beni bile şaşırttı ama arora tiger 200 öyle bir motor değil bana göre tam at gibi bir motor hatta atın dört nala gitmesinde verdiği rahatlak gibi rahatlığı var hızlanınca.... bu da benim motorum...bir dağ gezisinden
UNUTMAYIN MOTOSİKLET TEHLİKELİ DEĞİLDİR ONU TEHLİKELİ KILAN ÜZERİNDEKİ SÜRÜCÜDÜR HATTA MOTOSİKLET O KADAR MASUMDUR Kİ SİZ OLMADAN AYAKTA BİLE DURAMAZ.
Gezi fotoğraflarınıza baktım, gayet hoş ve kalıplı duruyor motosiklet fiyatı da performansına göre çok makul duruyor fakat Arora adından kaybediyor işte hele yebere falan girdi ya piyasaya Bilgileriniz için teşekkürler, umarım birkaç aya alırım bir tane sıfır ya da ikinci el.
2010 Kanuni Breton 21.000km|2013 Kuba XR 125 8.000km|2012 Hyosung GT250R 25.500km|2016 Bajaj Pulsar 200NS 14.500km|2018 Motolux Rossi 50(King 139)|2013 Mondial Mash 150 6.000km|2017 Mondial Drift 135 6000km|2021 RKS Azure 50|2022 Arora Freedom 50|2023 Hero Dash 125
evet arora çok taklit model yapıyor ondan dolayı soğuk bakıyorlar motorlarına ama arora tiger 200 de muhteşem bir işçilik var şasesi olsun tekerlerin bağlantı noktaları olsun,çok iyi.malzeme ve mühendislik de aynı şekilde...daha önce de dediğim gibi fiyatına göre çok iyi bir motor.bu arada ben motoru ikinci el aldım aldığımda 3,000 km olmamıştı daha ve 2,350 liraya almıştım eğer sizde böyle birşey bulursanız sıfırına 1,000 liradan daha fazla para vermek zorunda kalmazsınız.tabi aldığınız motorun temiz olması lazım ben motoru aldığımda üstünde kılcal çizik bile yoktu,böyle birşey bulursanız sıfır almanıza gerek kalmaz plaka masrafını da unutmamak lazım tabi
UNUTMAYIN MOTOSİKLET TEHLİKELİ DEĞİLDİR ONU TEHLİKELİ KILAN ÜZERİNDEKİ SÜRÜCÜDÜR HATTA MOTOSİKLET O KADAR MASUMDUR Kİ SİZ OLMADAN AYAKTA BİLE DURAMAZ.
2010 Kanuni Breton 21.000km|2013 Kuba XR 125 8.000km|2012 Hyosung GT250R 25.500km|2016 Bajaj Pulsar 200NS 14.500km|2018 Motolux Rossi 50(King 139)|2013 Mondial Mash 150 6.000km|2017 Mondial Drift 135 6000km|2021 RKS Azure 50|2022 Arora Freedom 50|2023 Hero Dash 125
Hocam peki deposu kaç lt alıyor bu motorun, yakıt tüketimi kaç litre 100km de ?
2010 Kanuni Breton 21.000km|2013 Kuba XR 125 8.000km|2012 Hyosung GT250R 25.500km|2016 Bajaj Pulsar 200NS 14.500km|2018 Motolux Rossi 50(King 139)|2013 Mondial Mash 150 6.000km|2017 Mondial Drift 135 6000km|2021 RKS Azure 50|2022 Arora Freedom 50|2023 Hero Dash 125
bu konuda net cevap veremeyeceğim ama şöyle deyim.benzin 4,70 iken 60 liralık benzin aldım depo fullendi(12 litreyi geçti yani) ama içinde de biraz vardı.yakıt tüketimine gelince benzin aldığım zamanı unutuyorum benzini kredi kartıyla alıyorum aradan bir ay geçiyor kredi extresi geliyor ama benzin hala bitmiyor...şehir içinde zorlarsan 140/150 bin yakar(4,70 benzin)uzun yolda 330 km ye 40 lira yaktım ama yol uzun olunca basmak zorunda kaldım 110 nun aşağısına çok az düştüm.ben hero puch kullandım inan ondan az yakıyor bir motorum daha vardı cup motoru vardı üstünde(100 cc) ondan çok yakıyor çünkü o şehiriçinde bile 10 lirayla 100 km yapıyordu.kısaca 100 km de iki buçuk/üç litre yakar diyelim şehir içinde 3 litre yakıyordur ama uzun yolda sakin kullan 4500 devir kuralına uy 5, vitesde git 2 litreyi zorlar
UNUTMAYIN MOTOSİKLET TEHLİKELİ DEĞİLDİR ONU TEHLİKELİ KILAN ÜZERİNDEKİ SÜRÜCÜDÜR HATTA MOTOSİKLET O KADAR MASUMDUR Kİ SİZ OLMADAN AYAKTA BİLE DURAMAZ.
Selamlar bende motor almayı düşünüyorum bu motorun lastikler tubelesmi değilse tubeles oluyormu zincirlerde,vites geçişlerinde viteste fren balatalarında problem oluyormu uzun gezilerde sorun çıkarmı(lastik patlaması hariç)bu motoru kesinlikle önerirmisiniz cevaplar için şimdiden teşekkür sağlıcakla...
Güncel diyelim. Var mı yeni kullanıcısı bu motorun ?
2010 Kanuni Breton 21.000km|2013 Kuba XR 125 8.000km|2012 Hyosung GT250R 25.500km|2016 Bajaj Pulsar 200NS 14.500km|2018 Motolux Rossi 50(King 139)|2013 Mondial Mash 150 6.000km|2017 Mondial Drift 135 6000km|2021 RKS Azure 50|2022 Arora Freedom 50|2023 Hero Dash 125
Bu motosikleti çok merak ediyorum.
Yaşadığımı Bazen Devir Saatinden Anlıyorum
Türkiyedeki çin menşei markalar bana çok amatör geliyor. Hep birbirinin aynısı motosikletler var.Madem çinden getireceksin. Şöyle kalıplı 1-2 tane 200-250cc getir sadece onu sat. Hem yedek parça maliyeti ucuz olur hem de personel için rahat bakım ve onarım sağlar. Her şirket kuran kendisini honda kawasaki sanıyor. ATV, Cross bilmemne... yılda 10 tane atv satmıyordur eminim.
Mondial şu an en doğru düzgün marka. Biraz daha akıllanıp Yamaha nın Honda nın piyasadan kalkmış birkaç modelini satın alıp burada yapsa, hem yerli marka olur hem de yurt dışına satarsın.
Selam arkadaşlar 1 hafta önce arora tiger 200 aldım. Performansından gayet memnunum ama 250 kuruş civarı yakıyor olması beni motordan soğuttu 97 km de hadi rodaj dönemi desek düşşe düşşe 220 kuruşa filan düşer yine çok hemen hemen gazlı bir araçla aynı yakıyor. Tavsiyeleriniz nelerdir?
Yahudilerle savaşacak ve onları öldüreceksiniz. Öyle ki taş dahi: "Ey müslüman! işte yahudi, arkamda (saklandı), gel, öldür onu!" diyecek."
Buhari, Cihad 94, Menakıb 25; Müslim, Fiten 79, (2921); Tirmizi, Fiten 56, (2237).
geçen gün fuara gittik 2 arora 200 ve benim xciting 500 her motorda 2 şer kişiydik hızımız 80-100 arasıydı yer yer 110-120 de yaptık motorlar güzel gidiyor o büyük rampaları iki kişi full koruma arka çantada var 90 km den aşağı düşmedi ve en önemlisi istanbula gitmeden depo dolduruldu geldikten sonra tekrar dolduruldu 100 km ye 3.65 lt buyakıt iki kişive fuardan alınan eşyalarla dağil geri dönüş yalnız motorlar sıkıştırılmadı ve sürat yapılmadı 110-120 yaptık dediğim toplasan 5 km yoktur deneme amaclı sıkıştırıldı bu motor torklu iki kişinin rahatla binip istediği yere 5 ten 4 düşmeden gidebileceği gezi motorudur 150-160 yapmak isteyen bu motoru almasın
bende uzun süredir arora tiger 200 kullanıyorum ama senin dediğine göre yakıt çok fazla
eğer motoru çok sıkıştırırsan belki yakar diyeceğim de bazen bende sıkıştırıyorum ama ben genelde sıkıştırmıyorum 4000/5000 devir arası vites atarım zaten 5.vitesde 4500 devirde 90 gibi bir hıza ulaşıyor bu da bana fazlasıyla yetiyor
şehir içinde 4500/5000 deviri geçmeden bir dene motoru bakalım nasıl yakacak
uzun yolda ben çok yükleniyorum motora ama benim motorum 5. vitesde 8,000 devire ancak geliyor zaten 1,2,3,4 devirin sonunu görüyor ama 5 de tam devir yemiyor bu şekilde uzun yol yakıt sarfiyatım litre bazında bakmadım ama benzinin 5 liraya dayandığı zamanlarda 320 km yolu 40liralık benzinle yapmıştım ve bu yolun yarısını da tam gaz da yaptım hızım giderken 100/110 arasıydı gelirken motor ne bastıysa hepsini basmak zorunda kaldım karanlığa kalmamak için...125/135 arası geldim hafif bayır aşağı da maksimum 140 ı gördüm bu durumda bile 320 km yolda 40 lira yaktım.şehiriçinde agresif kullanımda bir ara 200 bini yakalamıştım ama
UNUTMAYIN MOTOSİKLET TEHLİKELİ DEĞİLDİR ONU TEHLİKELİ KILAN ÜZERİNDEKİ SÜRÜCÜDÜR HATTA MOTOSİKLET O KADAR MASUMDUR Kİ SİZ OLMADAN AYAKTA BİLE DURAMAZ.
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)