çinli motorlar çok eleştriliyor ama
Reklamlar
-
20 Haziran 2011, 01:13
#41
Reklamlar
-
20 Haziran 2011, 01:23
#42
ahmet şimşek adlı üyeden alıntı
Katılıyorum
süpersin ramço önemli olan aynı ruhta olabilmek her ne kadar motorunun cc si vede oldukça pahalı motor olması ile kasılan bazı motorcular olsada ben onlardan nefret eden biri olarak ....... başka bişey demiyorum
-
20 Haziran 2011, 04:32
#43
sozyurt adlı üyeden alıntı
Şimdiki nesil şanslı bizim zamanımızdakiler motormuydu.İki zamanlılarla uğraşır dururduk sirkeciyede gider dururduk.Altı yedi ay para biriktirirdik ki eh işte motor alalım yanmış köfte gibi dumanlısından.Şimdi çinli de olsa ne güzel motorlar var.Endurosu var naketi var harley gibisi var elden marşlı siboplusundan.Of be şimdi genç olmak varmış.
valla bende o kadar yasli sayilmam ama mobiletten cektigim kadar baska biseyden cekmemisimdir heralde. bi buji islanir cevir pedali calissin diye yagi tutturamazsin calismaz. yikarsin platin islanir calismaz zar zor calistirirsin kayis islak gitmez yokusa vurursun siser gitmez iyi katlaniyormusuz o kadar iskenceye.senin yazini okuyunca butun cektiklerim aklimdan gelip gecti bir anda..
ÇARPIK PABUÇ ÇARPIK AYAĞA UYAR
-
20 Haziran 2011, 13:18
#44
arkadaş burada bir konuya değinmiş ama diğer birkaç arkadaş bunu farklı algılamış...
kalitesi düşük, kullanımı pek güvenli değil, eksi yönleri çok tamam ama çinden gelen ucuz motosikletler olmasaydı kaç kişi gidip de 5000-7000 verip motosiklet alabilirdi?? veya ybr 125 3000-4000'e alınabilir miydi?? tekelcilik baş göstermez miydi??
belki de birçoğumuz için hevesten öteye geçemeyecekti...sağda solda gezenlere bakıp bakıp kalacaktık...bi kenara para atıp gün sayacaktık..
Biz harama meylederiz korkusuyla helalin onda dokuzunu terkederdik (Hz.Ömer)
doğru olsam ok gibi, yabana atarlar beni...eğri olsam yay gibi, elde tutarlar beni...
-
20 Haziran 2011, 13:47
#45
-
20 Haziran 2011, 14:56
#46
unutmayalım kibir çok kimse parça ucuz olduğunda motosikleti söküp takıyor,modifiye ediyor,tecrübe sahibi oluyor.daha kaliteli motosikletlerin bakım ,tamirat vs olaylarını daha kolay yapabiliyor.en azından çançinlorda bu sabap neymiş ,nasıl ayarlanırmış,yağı nasıl değişirmiş,karbüratör nasıl temizlenir vs öğrenip daha sonra böyle şeyleri daha cüretkar bi şekilde aldığımız pahalı motorlarda deneyebiliyor .
HİÇ ELİNE ANAHTAR ALMAMIŞ BİRİ 10.000 TL'LİK BİR MOTOR'a NASIL DOKUNSUN.NE VAR YOK MOTORDA BİLMİYORKİ.
-
20 Haziran 2011, 15:07
#47
Sağolsun çinliler ucuzca al bin bin bin ucuzca sat git bidaha al 2 çinli bi japon anca ediyo nasılsa
"HERKESİN DOĞRUSU KENDİNE DOĞRU"
eşşşşşekkkk gibi çalış insan gibi yaşa bumu la dünya?
-
27 Ağustos 2014, 12:49
#48
"ama çinli motorsiklet" diye dudak bükenin ya ekonomik durumu iyidir ya da motordan anlamıyordur.
Çinli kendi arasında ikiye ayrılır. Bu kadar motor binen insan var. Sorup öğrenirsen hangisi kaliteli hangisi kalitesiz anlatır.
Bizler gibi alt gelir gurubunda olanlar için kaliteli çinli candır. Doğru, kalitelisini alsan bile ilk bir kaç ay vidasıyla cıvatasıyla uğraşırsın ama o bir kaç ay sonra ortaya masrafsız aslan gibi bir motosiklet çıkar ve bokunu çıkarmadan kullanırsan uzun yıllar ekonomik ölçekte çok işini görür.
Gerisi laf-ı güzaf!
-61- Önce ADAMLIK Sonra HAYAT -61-
-
27 Ağustos 2014, 14:50
#49
3 Aydır 2010 Model 2012 Trafiğe Çıkışlı Motosikletim Var Kendisi İlk Göz Ağrım Olur.
Bende İlk Zamanlar Çinli Motorları Savunuyordum Lakin İşin İçine Girince Olayın Rengi Değişti.
3 Aydır Yaptığım Masrafı Elimde Olan İlk Paranın Üzerine Koysam Rahatlıkla Sıfır Bir Çinli Cup Alabilirdim.
ki En Kaliteli Yağlar - Bujiler İle Bakımını Yapıp Çok Narin Davranıyorum, Nede Olsa İlk Göz Ağrısı.
+ Ben Otomotiv Elektro Mekanik Öğrencisiyim İçten Yanmalı Motorlar Benim İşim Hani.
En Son Dün Yolda Giderken Arka Frene Yavaşça Basmama Rağmen Fren Teli Koptu, Kopan Fren Teli Gitti Kampanayı Kırdı, Kampana Kırılınca Balata Kırıldı Gitti Gene Cebimden 45 Lira.
Durum Bu Lakin Hala Kendisini Seviyorum, Ancak Dün Büyük Yemin Ettim Bi Daha Kolay Kolay Çinli'ye Binmem Bunu Satınca Mondial Drift Felan Düşünüyordum Yok Abi 2014 Çinlim Olacağına 2004 Japonum Olsun
-
27 Ağustos 2014, 14:53
#50
bu sitenin yüzde 90 ı çinliye biniyordur tahminim çinli parası olmayana candır derim başka bir şey demem
-
27 Ağustos 2014, 17:08
#51
-
27 Ağustos 2014, 19:00
#52
kullandığınız şartlara göre güvenli olduğunu düşünüyorsanız ve güvenilirliği (arıza çıkartma ihtimalinin düşük olması diyelim) de sizi tatmin ediyorsa sorun yok. neticede herkesin imkanları bir değil ama ben yine de imkanları zorlayıp Japon almanın daha iyi olduğu düşüncesindeyim.
Çinli bir motosiklet belki çok iyidir belki çok kötüdür peşinen rezalet demek yanlış olur. Ama zaten sorun da burada. güvenilirliği kanıtlanmış standartlara göre testten geçen veya uygun belgesi alan araçlar değil Çin malı motosikletler. Ben kişisel olarak AB standartlarına uymayan dolayısıyla orada satılması yasak olan bir motosiklet kullanmak istemem. Alman'ın canı can da benim can patlıcan mı derim.
Ben bunlar Türkiye'de satılacaksa ciddi milli test ve kontrollerin getirilmesi gerektiğini düşünüyorum, insan hayatı/güvenliği söz konusu. Örneğin Çin malı çok ucuz arabalar da var onlar neden getirilemiyor ülkemize de bu motosikletlerin gelmesine izin var sorusu aklımda hep. Hele ki motosiklet gibi çok daha güvenliksiz bir araç için, insanı hep düşündürüyor.
Evet Japon/Avrupa/ABD motosikletlerinde de sorun çıkar ama Çin malında %20 ihtimalle çıkarsa Japon malında %2 ihtimalle çıkar. Buna razı olan veya maddi imkansızlıktan başka seçeneği olmayanlar da maalesef mecburen kullanır.
-
28 Ağustos 2014, 10:27
#53
2005'te yamaha mobillet mondial 110 luk cub'dan daha pahalı idi...
-
28 Ağustos 2014, 12:06
#54
Şahsen ben Çinli motosikletleri eleştirmiyorum , sadece güvenli deyil diyorum.Hem sürücuye hemde diger sürücüler icin. Ama gel gelelim yıl 2014 honda ,hala scooter lara arka fren kampana kullanmaya devam ediyor.Hemde 9 bin 8 bin tlik motorlara.Cin işi kalitesiz ama Adamlar modaya uyuyor ve bütçesi düşük olan araçlara , 2 frene disk takıyor.Bunlar cabası tabikide.Bazen diyorum satayım bendekini alayım bitane çin işi.
-
28 Ağustos 2014, 12:30
#55
Bunlari yazarken bile onumden bi kuba cita aragaz vererek geciyor. Tamam cin mali iyide aptallara satilmasin be abi
-
28 Ağustos 2014, 13:48
#56
Çinli Hintli v.s. Motorlar çoğu kişiyi motor sahibi yaptı. Uygun fiyat, az benzin sarfiyatı v.s. Lakin Avrupa ve Japon motorlarla kıyaslama yok mu, kafa atasım geliyor.Arabam DACİA MCV, tutup Toyota VERSO veya Ford C-MAX ile kıyaslıyor muyum. Ne kadar ekmek o kadar köfte.
-
28 Ağustos 2014, 14:04
#57
Yaşasın komünist ama kapitalist çin!
(Çin motoru kullanmadım.)
-
28 Ağustos 2014, 14:10
#58
çin motoru iş görüyor da iş görecek beyinler harici herkesin elinde olduğu için -servisinden tutun 1e alıp 10a 100e satan distribütöründen en son egzozunu boşaltan apaçisinin- eline ulaştığı için antipati vs her türlü uyuzluğu kazanmış gözümüzde ama bu konuda haklısınız motor piyasası hint/çin motorları olmasa bu hale gelmezdi.
DÜŞERSEN ÖLÜRSÜN DEMEDİMMİ !!!
-
28 Ağustos 2014, 14:29
#59
Motor tarzına göre Çinli lerin ucuz olduğunu sanmıyorum. Evt daha küçük motorlar ve scooter tarzı için ucuz olabilirler ama bir SS için hiç de ucuz değiller. bugün Megelli-Yuki-Kuba cb 125-250 CC hacminde ve SS görünümlü motorların 0km fiyatı neredeyse 9-10bin civarında. Çıkardıkları sorun ve 2. eldeki değer kaybına göre bence bu fiyat oldukça yüksek
-
28 Ağustos 2014, 14:30
#60
banro adlı üyeden alıntı
Çinli Hintli v.s. Motorlar çoğu kişiyi motor sahibi yaptı. Uygun fiyat, az benzin sarfiyatı v.s. Lakin Avrupa ve Japon motorlarla kıyaslama yok mu, kafa atasım geliyor.Arabam DACİA MCV, tutup Toyota VERSO veya Ford C-MAX ile kıyaslıyor muyum. Ne kadar ekmek o kadar köfte.
Birisi DACİA MCV mi dedi?Merhaba arabadaş.
Söylediklerine katılıyorum.
https://www.youtube.com/channel/UCsQMNz8EBD5jqoRCOlr-72Q
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)