çinli motorlar çok eleştriliyor ama
Reklamlar
-
17 Haziran 2011, 13:35
#1
çin üretim olmasaydı çoğumuz herhalde motor zevkinden mahrum kalacaktık.
mobilet sürmeye devamdı herhalde,işin burasındanda bakmak gerek.
eksi yanları varsada + yönleride var (parça+işçilik ucuz)+motor zaten ucuz
2005 yılına kadar babama motor aldırma için ikna edemedim çinlilerin ilk çıktığı dönemde (fiyat ucuz olunca ) aldırmıştım.
2005 'ten önceki dönemde vitesli motor görmek baya bi zordu.şu an araba kadar motosiklet var.
BARDAĞIN DOLU TARAFINDANDA BAKMAK GEREK
Reklamlar
-
17 Haziran 2011, 13:48
#2
Benim zamanımda bir titan alabilmek mercedes alabilmek gibi gelirdi insanlara fiyatlar çok uçuktu.Çinliler piyasaya girdi motosiklet nedir öğrendik.Kaliteli de olsa kalitesiz de olsa ucuza üreten bir ülkeye herkesin saygılı olması gerekir.
-
17 Haziran 2011, 13:48
#3
bizim burda abinin 2 zamanlı motosikleti var 2 inek parasına almış zamanında çinliler olmasa hondanın falan fiyatı 2 katına çıkardı sanırım
"[B]Sarı[/B]"ya tutkumuz,yüreğimizde büyüttüğümüz "[B]Lacivert[/B]" sevdadandır.
-
17 Haziran 2011, 13:56
#4
evet arkadaşlar çinli motorlar piyasaya girince ucuz çoğu kişi motorla tanıştı 2005 yıllarında tabi menun olan oldu olmayan ancak şu bir gerçek ki herkes şuan çinde yaptırıyor motoru ufak cc leri onun için el mahkum onlara mağduruz birde son zamanlarda çıkan çinli motorlar eski modellere kıyasla daha kaliteli ve sağlam motorlardır bunuda unutmayalım
-
17 Haziran 2011, 14:20
#5
çok güzel bir konu olmuş çinli motorlar gelmeseydi biz şu an motosiklet tutkusunu yaşamayacaktık. teşekkürler çin
Ben Yaşadıkça Sen ÇıLdIrAcAksIn!!!
Kanuni Breton _Mavi Ejder_
Vedalar Zamansız olur...
-
17 Haziran 2011, 14:26
#6
Böyle güzel bir konuya değindiğiniz için şahsım adına gerçekten teşekkür ederim.Sanırım Çinli motorlar piyasaya girmeseydi muhtemelen motor formlarının yüzde 30-40 civarı üyesi şu an burada olamazdı.Çocukluğumdan hatırlıyorum da,mahallede motoru olana zengin gözüyle bakılırdı.O kadar lüks bir icattı yani.Şimdi ise çok şükür düşük bir birikimle insan motor sahibi olabiliyor.Çekik gözlülere teşekkürler...
[B][COLOR="Sienna"]Cesaret korkmamak değildir.Aksine çok korkmak ama yine de ben varım diyebilmek ve harekete geçmektir...[/COLOR][/B]
-
17 Haziran 2011, 14:31
#7
THE İMAM adlı üyeden alıntı
çin üretim olmasaydı çoğumuz herhalde motor zevkinden mahrum kalacaktık.
mobilet sürmeye devamdı herhalde,işin burasındanda bakmak gerek.
eksi yanları varsada + yönleride var (parça+işçilik ucuz)+motor zaten ucuz
2005 yılına kadar babama motor aldırma için ikna edemedim çinlilerin ilk çıktığı dönemde (fiyat ucuz olunca ) aldırmıştım.
2005 'ten önceki dönemde vitesli motor görmek baya bi zordu.şu an araba kadar motosiklet var.
BARDAĞIN DOLU TARAFINDANDA BAKMAK GEREK
gayet haklısın ısın bırde guzel tarafından bakmak lazım .
cın malı motorlar hepsı olmasada cogu dandık cıkıyor ama buda kullananın elınde dıye dusunuyorum
bakarsan bağ oluyor bakmazsan dağ oluyor. aslında bakarsan motoruna cın malı motor bıle ınsanın tum gereksınımlerını fazlasıyla karsılıyor.
-
17 Haziran 2011, 14:54
#8
_pLay_06 adlı üyeden alıntı
gayet haklısın ısın bırde guzel tarafından bakmak lazım .
cın malı motorlar hepsı olmasada cogu dandık cıkıyor ama buda kullananın elınde dıye dusunuyorum
bakarsan bağ oluyor bakmazsan dağ oluyor. aslında bakarsan motoruna cın malı motor bıle ınsanın tum gereksınımlerını fazlasıyla karsılıyor.
abi bütün motorlar sağlamdır aslında sorunlu olanları fabrika hatasıdır çoğunlukla çinlilerin içinde asıl mesela sürücüde nasıl olsa çin malı 1500-2000 liralık motor deyip bakmıyorlar Allah ne verdiyse basıyorlar canını çıkarıyorlar redlinaya sokuyorlar ondan sonra motor tabi dayanamayıp bum oluyor sonuç çinli kötü mal yapıyor oluyor ama gidip 4-5 bin liralık bir mal alsa o kadar para verdik diyip yavaş yıpratmadan kullanmaya başlıyor sebep birşey olsa parçasıda pahalı çünkü yani olay kullanıcıda biter
-
17 Haziran 2011, 15:18
#9
ewt aynen öyle. benim 2 pejom 2 tanede cup um olduu cuplar aşırı sağlam yani biri 8 binde sattım hiç masraf etmedim diğerini ikinci el aldım 14 bine yakın sattım tık yoktu hala. şimdide 2, el cbr 125 düşünüyorum inşallah.
Ver Red'i Ortalık İnlesin, Herkes Bu Sesi Dinlesin
-
17 Haziran 2011, 15:27
#10
cıncondan memnunuz her ne kadar kötülesekte.
Bana göre en iyi Köpek: Isırmayan Köpek.
-
17 Haziran 2011, 15:30
#11
çinli yokken de vardık çinli var olduğunda da varız.... biz çin japon alman yapımı ayırt etmeden motosiklet aşkı ile bu sevdaya gönül verenlerdeniz..... ya siz....
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
-
17 Haziran 2011, 15:30
#12
GÖNÜL İSTEMEZMİ honda,yamaha,suzuki vs motorlara binmeyi ama maliyet meselesi.
BEN ŞİMDİ 10.000-12.000 TL 'YE Bİ RACE ALSAk istesem hemen çevremden sen deli misin o para 'ya araba alınır vs türü yorum ve baskılar (aile) oluyor.ama çok küçük bi çinli motor alıp onu istediğim halde kullanmama kimse karışmıyor.
motoru alsak bile yakıt var ,o olmasa yedek parça+işçilik baya maliyetli-araba yüksek cc motorlara oranla her bakımdan daha ekonomik.ama bi çinli motora 200 tl cıvarı bi masrafla biraz daha yüksek cc lere yükseltip hız vs. motosiklet tutkusu bir nebze olsun giderebiliyoruz.
ÖZGÜRLÜĞÜMÜZÜ BİRAZCIK ÇİNLİLERE BORÇLUYUZ.
-
17 Haziran 2011, 15:33
#13
çinlilerin hakkı büyük gerçekten..En azından zamanla motora binmek ne demek ve bizim için ne ifade ediyor bunu öğreniyoruz..sona da zaten zamanla kaliteli bir motor arayışına geçiyoruz..
ucuz etin yahnisini yiyoruz ama en azından et tadı alıyoruz..Eti de seversek gider bi kebap yaptırırız..
-
17 Haziran 2011, 15:36
#14
yani insan kafasıda yapmak istediğini çançinçonlara daha kolay aktarabiliyor.kısmen 'de istediği modifiyeye arzusunu gerçekleştirebiliyor.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:34 ----------
dediğin gibi yüksek cc'ye geçiş motoru olarakta düşünebilirsin
-
17 Haziran 2011, 15:36
#15
-
17 Haziran 2011, 15:45
#16
kingcüneyt adlı üyeden alıntı
aynen alanyadaki gençlerin büyük bir çoğunda asya tipinde motorlar var ve hepside apache adamlar motora yapmadığı kalmıyor ara gazı mı dersin ön kaldırmama mı kesici mi eksoz açmalar mı deli oluyorum onlara motorlarda iyi dayanıyor onların yaptıklarına karşın
-
17 Haziran 2011, 15:48
#17
fat280 adlı üyeden alıntı
abi bütün motorlar sağlamdır aslında sorunlu olanları fabrika hatasıdır çoğunlukla çinlilerin içinde asıl mesela sürücüde nasıl olsa çin malı 1500-2000 liralık motor deyip bakmıyorlar Allah ne verdiyse basıyorlar canını çıkarıyorlar redlinaya sokuyorlar ondan sonra motor tabi dayanamayıp bum oluyor sonuç çinli kötü mal yapıyor oluyor ama gidip 4-5 bin liralık bir mal alsa o kadar para verdik diyip yavaş yıpratmadan kullanmaya başlıyor sebep birşey olsa parçasıda pahalı çünkü yani olay kullanıcıda biter
ewet oda var ama cın malı scooterların kaportalarıda cıdden cok dandık bunuda goz onunde bulundurmak lazım ama
-
17 Haziran 2011, 16:03
#18
_pLay_06 adlı üyeden alıntı
ewet oda var ama cın malı scooterların kaportalarıda cıdden cok dandık bunuda goz onunde bulundurmak lazım ama
olabilir abi hepsinin kaporta sağlamlığını bilemem ancak babamda asya 150t scoter var 2005 model ve hala sağlam şekilde duruyor evde:D
-
17 Haziran 2011, 17:03
#19
çinli motoru kullanıyorum. seviyorum da. ucuz olduğunda kendisini de parçasını da rahat alabiliyorum. ama bu ucuzluğa sebep olan oradaki yarı aç, yarı kölelik sistemi, ve künklerde yatıp kalkan işcilerin emeği oldugu aklıma geldikcede birşeylerin yanlış oldugunu düşünüyorum.
-
17 Haziran 2011, 18:52
#20
Şimdiki nesil şanslı bizim zamanımızdakiler motormuydu.İki zamanlılarla uğraşır dururduk sirkeciyede gider dururduk.Altı yedi ay para biriktirirdik ki eh işte motor alalım yanmış köfte gibi dumanlısından.Şimdi çinli de olsa ne güzel motorlar var.Endurosu var naketi var harley gibisi var elden marşlı siboplusundan.Of be şimdi genç olmak varmış.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)