Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

motor hareket halinde stop ediyor..

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    12 Kasım 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cbf250
    Yoldaşlar,

    Tehlikeli bir durum olduğu için danışmak istedim umarım nedenini bilen vardır. Motorum (cbf250) 2 ay önce honda servisinden çıktı, servisten önce bir iki kez benzin azaldığında hareket halindeyken stop etmişti. Ama son 5-6 gündür bir kaç kez depo doluyken stop etmesi beni korkuttu, viraj alırken stop etse ben debriyajı çekene kadar motor kayabilir..

    Bu motor durmasının nedeni ne olabilir, yağ ile ilgili midir? Yardım edebilir misiniz?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    18 Mayıs 2011
    Şehir
    Marmaris
    Motosikleti
    tvs apache rtr150 gri (2011)
    aynı sorun bende de olmuştu
    ama benim benzin hortumunu sanırım birisi iyice kıvırmış musluktan gelen benzin akısı çok yavaşladığı için 6 bin devirden sonra gaz kesip duruyordu

    diğer muhtemel sebepler buji ve benzin musluğunda veyahut karbüratör de bir sorun olabilir tahminimce

  3. #3
    McWarnaly - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Kasım 2009
    Şehir
    Antwerpen-BELGIUM
    Motosikleti
    Aprilia AF1+FZR 1000+YZFR6
    Benim R6 da da 88 dereceden sonra devirlerde dusme oluyor ve bazen isiklarda beklerken stop ediyor.Tehlikeli bi durum yok.Zaten ben isiklarda motoru stop ediyorum.Motorun el kitabinda da oyle yaziyor zaten.
    RIDE or DIE

  4. #4
    excavatus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ocak 2010
    Şehir
    Eskisehir (şimdilik)
    Motosikleti
    BMW F650 ST
    Alıntı McWarnaly adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim R6 da da 88 dereceden sonra devirlerde dusme oluyor ve bazen isiklarda beklerken stop ediyor.Tehlikeli bi durum yok.Zaten ben isiklarda motoru stop ediyorum.Motorun el kitabinda da oyle yaziyor zaten.
    88 dereceden sonra devirde düşme olması normal bir durum değil be hajım. En azından ben öyle biliyorum. Daha iyi bilen birileri bi açıklık getirir sanıyorum. Benim takıldığım nokta, motorun el kitabında (R6) trafik ışıklarında beklerken motoru stop edin!! mi yazıyor? nası bi kitap o öyle.. ilk defa duyuyorum böyle bir şey...
    HAYATINDA 1dk ICINDE ARDINDA BIRAKIP GIDEMEYECEGIN HIC BIR SEY OLMASIN...

  5. #5
    < iLk@yy > - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '01 CBR600F4i(2011-?) / '07 Burgman400(2018-?)
    Alıntı excavatus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    88 dereceden sonra devirde düşme olması normal bir durum değil be hajım. En azından ben öyle biliyorum. Daha iyi bilen birileri bi açıklık getirir sanıyorum. Benim takıldığım nokta, motorun el kitabında (R6) trafik ışıklarında beklerken motoru stop edin!! mi yazıyor? nası bi kitap o öyle.. ilk defa duyuyorum böyle bir şey...
    hani benim f 55 68 arası daha ısısına gelmeden otomatik jikle yaptığından düşürüyor deviri 70 ve sonrasında normale dönüyor ama 88 sonrası problem...
    Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
    Bunu size kanıtlayabilirim !

  6. #6
    GÜNTEKİN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Şubat 2010
    Şehir
    ISPARTA
    Motosikleti
    HONDA CBF 150 & BMW F 650 GS
    Hava ayarı fazla açık olabilir (Fakir karışım) Hava fazla gelip yakıtın az gelmesi olayı. Hava ayar vidasını yarım tur sıkıp tekrar deneyebilirsin.
    Eğri cetvelden doğru çizgi çıkmaz.

  7. #7
    otopsici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2009
    Şehir
    van
    Motosikleti
    Yamaha tracer 900 - Yamaha tracer 700
    Alıntı excavatus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    88 dereceden sonra devirde düşme olması normal bir durum değil be hajım. En azından ben öyle biliyorum. Daha iyi bilen birileri bi açıklık getirir sanıyorum. Benim takıldığım nokta, motorun el kitabında (R6) trafik ışıklarında beklerken motoru stop edin!! mi yazıyor? nası bi kitap o öyle.. ilk defa duyuyorum böyle bir şey...
    benim kitapçıkta da ve yamaha fazer kitapçığında da aynısı yazıyor
    Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
    Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
    Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez

  8. #8
    excavatus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ocak 2010
    Şehir
    Eskisehir (şimdilik)
    Motosikleti
    BMW F650 ST
    Abi cidden şaşırdım... onun için yazdım zaten...
    ışıklarda durunca kontak kapatmak nasıl bir tavsiyedir, nasıl bir mantıktır çözemedim.
    Bol ışıklı şehir içinde kullanıyorsan o zaman motoru...
    2000km sonra marş motorundan başlamak lazım söküp takmaya sanırım...
    HAYATINDA 1dk ICINDE ARDINDA BIRAKIP GIDEMEYECEGIN HIC BIR SEY OLMASIN...

  9. #9
    otopsici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2009
    Şehir
    van
    Motosikleti
    Yamaha tracer 900 - Yamaha tracer 700
    Alıntı excavatus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abi cidden şaşırdım... onun için yazdım zaten...
    ışıklarda durunca kontak kapatmak nasıl bir tavsiyedir, nasıl bir mantıktır çözemedim.
    Bol ışıklı şehir içinde kullanıyorsan o zaman motoru...
    2000km sonra marş motorundan başlamak lazım söküp takmaya sanırım...
    atıyorum 10 dakika sürekli kullandıktan sonra 1.5 dakika olduğun yerde çalıştırırsan eğer hararet yapmaya başlıyor ki 4 silindir makinelerde bu yarım dakikaya kadar düşüyor
    Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
    Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
    Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)