arkadaşlar sürekli forumda karşılaşıyorum nos nos diye acaba arabalardaki nitro olayının ikiteker wersiyonumu bu ? beni bilgilendirirseniz sewinirim!!!
arkadaşlar sürekli forumda karşılaşıyorum nos nos diye acaba arabalardaki nitro olayının ikiteker wersiyonumu bu ? beni bilgilendirirseniz sewinirim!!!
midnight clup 2 veya undergrand oyna anlarsın.galiba arka egsozdan çıkan helyum gazı olması lazım nitro gibi bi şi olabilir.
bak numan ne güzel biliyo
direk özelden numana sorcaksın bu konuları
helyum gazı eskiden yanıcı değildi ama numan geliştirdi onu, artık yanıcı hale geldi numanın patentiyle.
her konuya bişey yazıyosun ya numan, helal olsun. bilip bilmeden. vazgeçmedin şu huyundan hala.
ömür çocuksun walla.
cause suicide is painless / It brings on many changes / And I can take or leave it if I please, /
and you can do the same thing if you please
n2o yani dinitrojenoksijen (salladım lisedeki kimya bilgilerine dayanarak) cok yanıcı oldugu için arabaya veya motora(motora yapan varsa allah akıl versin derim ) bir anda 60 70 hp veriyor arabanın cozutmasına sebep oluyo
[B][COLOR="blue"][COLOR="Blue"][COLOR="Blue"][B][I]Bu motor sevdası yüzünden bigün bi ağaçla bir olacam.Ambulans tercihim YZF-R1[/I][/B][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/B]
NSO = nitrous oxide system yani bi tür yanıcı gaz. artı güç isteyenler için ivmelenmeyi büyük derecede artırıyor.
Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin
NOS;
Nitrojen oksittir yani N2O...Arabalara uygulandıgı gibi motorsikletlerin de yanma odalarına benzin yerine gönderilir patlaması sonucu benzine oranla cok daha fazla enerji verdiginden uygulandıgı araca ivmelenme konusunda hatırı sayılır katkıda bulunur...Ancak belirli devir aralıklarında ve belli süreler boyunca uygulanmalıdır aksi takdirde yatak sardırmaya cok yardımcı olur....pistonu blogu ne varsa eritir ortalıgın azına eder....bildigim kadarıyla ilk uygulanma maliyeti 900 dolarlara kadar yada daha yukarı cıkabiliyor...ve biten tüpler havaalanlarında belli departmanlarda tüpün büyüklügüne göre 3 yada 5 litre....30 ila 60 euro ücret karsılıgında dolduruluyor....cok ekonomik deilaklıma gelenler bunlar yanlısımız varsa kusura bakmayın....gaza gelmeyin
Motosiklet Amaç Değil Araçtır:))
bide bu 3-5 litre gazı nereye koyuyorlar bunuda öğrenebilirmiyim
arabalarda bagaja koyuyolar genelde ama motosiklette nereye koyuyolardır tam bilemicem.
müsait olan motorlarda belki sele altı bölmesi olabilir
cause suicide is painless / It brings on many changes / And I can take or leave it if I please, /
and you can do the same thing if you please
Tamamen mantık yürüterek yazıyorum;Yanma odasına extra hava yollamak için aşırı besleme gerekiyor(turbo,kompresor).NOS'lu bir motor için turbo uygulamasının modifiye edilip bu gazı pompalaması gerekir.
NOS benzin yerine kullanılmaz, nitrojen (bildiğimiz adıyla azot) zaten yanması için kullanılmaz. Buharlaşma noktası çok düşük olduğu için soğutucu etkisi vardır, genleşme katsayısını düşürür, daha çok oksijen ve sagladığı basınçla daha çok yakıtın silindire dolmasını sağlar. Sıkıştırma oranı artacağından dolayı muazzam bi tork artışı sağlanır. Torkun yanısıra 50-200 hp güç artışı sağlar. Genelde forged piston kullanılan motorlara uygulanır, fakat şahine bile sorunsuzca uygulanabilir.
Gelelim motosiklet kısmına; motosikletinizede NOS kiti takabilirsiniz http://www.sidewalksurfer.com/flowsy...ospowerkit.htm
beyler söylediklerınızeaynen katılıyorum ve motosikletlerdede genelde arka sele altındaki boşluğa yerleştiriliyor bildiğim kadarıyla ginede araştırmanızı tavsiye ederim....
http://www.rpmoto.com/Scripts/teknik.asp
bu adreste detaylı biçimde anlatılmakta,
sabredip okumakta fayda var arkadaşlar,
sadece NOS t-shirt'ü alıp giymeyelim tekniği de bilelim
Bir gün bir Suzuki G-Strider ile...
Suzuki G-Strider Motosiklet.Net Konu Başlığı >> http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=3228
Anadilini kaybedersen bağımsızlığını da tamamen kaybedeceksin. Dilini kaybeden toplumlar köle olmaya mahkumdurlar.
Mustafa Kemal ATATÜRK
Aşağı yukarı ne olduğu anlatılmış, ama artı olarak verdiği söylenen hp ler sizce mantıklı mı. Sıkıyor muyuz yoksa elimizde teknik veri varmı??? Biraz yavaş lütfen.
"normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"
***************************************
NOS kiti araclara takmak daha zor olasada motorlarda bu ucret yari yariya duser . Tek yaptiklari acik hava filtresine bagladiklari bir hortum ile Nitro nun girisinin saglanmasidir. Bu islem her turlu motorda uygulanabilir. (Turkiyede nos bulamayan koylulerimiz benzine tiner eklmekte ve mobiletleri 120 km/h cikarabilmektedir ama her seferinde de sekman degistiriyorlar) Motorsiklet nos lariin dugmeleri kaskin icine yerlestirir. Nosu ateslemek isteyen dugmeyi isirarak atesler. Cunku o anda ki stress aninda yanlis bir dugmeye basma olasiligi cok yuksektir. Adam Nos u atesleyecem diye uzunlari acip kapatirmis yarista . Pek hos olurdu sanirim.
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
NOS gerçekten o beygirleri veriyor, ama sadece maksimum 10-15sn süreyle. Kullanılan N2O miktarına ve kullanılış şekline göre (sadece N2O veya yakıt+n2o) vereceği güç de değişir, 50hp'den 200 hatta bazı aşırı modifiye araçlarda +300hp'ye kadar güç artışı sağlar.
NOS Holley'in bir performans markasıdır.. http://www.holley.com/index.asp?division=NOS
Aynı selpak gibi bu da çok kullanılmaktan artık sistemin adı haline gelmiş ama aslında müseccel bir markadır..
Herşey yeniden yollarda olabilmek için...
İllaki verir o 100-200 hp leri ama bu her araç için değildir sanırım, öyle bi anlatılmış ki tak 60 hp UNO ya olsun 260 hp anlıcak millet
"normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)