UZUN ZAMANDAN BERİDİR ARAŞTIRIYORUM HYOSUNG GT250R VE KAWASAKİ ER-5 ARASINDA TAKILIP KALMIŞTIM BİLİYORUM KLASMAN FARKI VAR BİRİ 500CC DİĞERİ 250CC AMA FİYAT ARALIKLARI HEMEN HEMEN AYNI
ŞİMDİ TEMİZ BİR ER-5 BULDUM DAHA DEMİN MOTORUNU VE KAZASI VAR MI DİYE USTAYA GÖSTERDİM MOTOR TERTEMİZ DEDİLER 250 300 LİRA GİBİ UFAK TEFEK MASRAFLARI VAR DEDİLER. ONLARIDA ZAMANLA YAPTIRRIZ İNŞ
SORULARIM OLACAK SİZE BİRKAÇ TANE
1-)MOTORUN ORJİNAL EGZOSU ACTIRILMIŞ DOĞAL OLARAK DAHA FAZLA YAKIT SARFİYATI VAR AMA SESİ DEHŞET AÇIK OLMASININ AYRICA BİR ZARARI VAR MI?
2-)MUAYENESİNE 3 AY KALMIŞ LASTİKLER SIFIR DURUMDA HERHALDE BİR SORUN OLMAZ EGZOZ CANIMI SIKTI ONUDA UCUNA SUSTURUCU TAKIP GEÇİREBİLİRMİYİZ ACABA?
3-)MOTORSİKLET KULLANIMI İÇİN HİÇBİR TAKIM TAKLAVATIM YOK UYGUN NERDEN BULABİLİRİM?
4-)ALACAĞIM MAKİNE 500 LÜK BİR MAKİNE 100LÜK MONDİALDEN ONA BİNCEM ADAMIN ARKASINA BİNDİM TEST SÜRÜŞÜNÜ GÖSTERDİ BİRİNCİ VİTESTEN İKİYE BİR ATTI İBRE 125 E DAYANDI NERDEYSE ALTIMA KAÇIRIYODUM ARKADA
5-)İLK ZAMANLAR NASIL MOTORA ALIŞMA DEVRELERİ GEÇİRİM ANTALYADA İKAMET EDİYORUM HAFTA SONUNA KADAR YAĞMURLU ASLINDA PAZAR GÜNÜ İYİCE ÖĞRENESİM VAR TAVSİYELERİNİZ NELER OLUR AKLIMDAKİ DÜŞÜNCE İLK ETAPTA 100 Ü GEÇMEMEK
6-)SORACAKLARIM BU KADAR DİYCEKSİNİZ NEDEN DİREKMEN 500 LÜKLE BAŞLIYOSUN ASLINDA EN DÜZGÜN ŞEKİLDE BAŞLADIM İLK 5 SENE BİSİKLET SÜRDÜM DÜZENLİ İŞE GİTTİM GELDİM ÖNCE Kİ SENE 150 LİK BİR SCOOTER ALDIM 3 AY DENEYİM KAZANDIM 5 AYDIRDA YARI OTOMATİK MONDİALE BİNİYORUM HALADA BİNMEYE DEVAM EDECEĞİM ÇÜNKÜ MALUM BENZİN FİYATLARI ALDI BAŞINI GİDİYOR ER-5 İ HAFTADA EN FAZLA 2 3 GÜN KULLANMAYI DÜŞÜNÜYORUM. MONDİ ŞEHİR İÇİNDE DAHA İDEAL
CEVAPLARINI BEKLİYORUM??? MAKSAT MUHABBET OLSUN BENİM GİBİ BAŞKA ARKADASLARADA FAYDA OLSUN