Bizde neden Royal Enfield yok?
Reklamlar
-
Bilmedigim sebepten,bu motorda beni çeken bişeyler var.Menşei ingiliz,üretimi son yıllarda hindistana vermiş.Klasik çizgisini modernize ederek kullanışlı hale getirmiş.Bir zamanlar dizel modelini bile çıkarmış.
-Hindistan üretimi motorun pek pahalı olacagını sanmıyorum.
-Türkiyede bence bu tip motorun pazar açıgı var(e bu tipte bi jawa,bi bmw var)
-Özellikle dizel modeli gelse ilk ben alırım(tıkır tıkır bineriz işte fenamı)
-Bu marka bizim memlekette neden yoktur?
Atari kolum buzuldugunda böyle üzülmüştüm.
Bide motorumu sattıgımda...
Reklamlar
-
Vay be kimse bilmiyomuki bu motoru?
Atari kolum buzuldugunda böyle üzülmüştüm.
Bide motorumu sattıgımda...
-
çok güzel motorlar gerçekten. ama Türkiye pazarı malesef bu motor için yeterince olgunlaşmış değil. biz henüz aldığımız 250cc motorların bile yüksek hacimli sanılsın diye 250cc stickerlarını söküyoruz. Kız arkadaşıma Triumph Scrambler resmi gösterince "öök bu ne be külüstür!" diyor. Ama bir Kanuni Racer geçerken "aa bak yarış motoru" diyor. İnsanların geneli bu düzeyde tanıyor motosikleti.
bu tip özel ilgi motorları Jawa ile denendi aslında. Jawa 650 Style, 650 Classic falan geldi ama yollarda bir tane bile göremedim. Sonra da getirtmediler heralde. Derbi Mulhacen de tam bi cafe racerdı ama inanılmaz ucuz fiyatına rağmen o da tutmadı.
RoyalEnfield gelse örneğin; sen alırsın, param yeterse ben alırım, sitede bizim kafadan birkaç kişi daha alır o kadar. Gerisi de gelmez malesef =/ Sonra firma desteği kesince biz de elimizde bu motorlarla yedek parçasız kalırız =)
Yani uzun lafın kısası, önce insanları bilinçlendirmek lazım galiba.
GOD SAVE THE TWO-STROKE! GOD SAVE THE GPR!
-
Klasik motorlar işte, memlekette apaçi dediğimiz tipler arasında tutulmaz, ha gelse ben kesin alırdım bir tane
İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035
-
http://www.royalenfield.com/Motorcycles.aspx
Buradan bakabilirsiniz
Egzoz dışında çok hoşuma gitti
-
kawasai w 800 modelini geçenlerde kawasaki nin sitesinde tesadüfen gördüm. yolda ise hiç görmedim. 10.500 € fiyatı varmış. kaç tane satar Allah bilir ama sayılı olacağı kesin. bu tip motorları alacak kişiler ve maddi durumları bellidir ve Royal Enfield gibi ismi cismi duyulmamış (en azından bizim ülkede) motorların getirilmesi getirecek firma açısından riskli olacağından kimsenin bu işe doğru düzgün girişeceğini sanmıyorum. keşke gelsede çeşit olsa ama olmuyor işte.
-
kaliteli motorlar oldujları her hallerinden belli. şu anda elimde tuttuğum dergide 3 modelinden bahsetmiş puanları 5 üzerinden 3. tip olarak retro motorlar. fiyatları da 4000 ile 5100 pound arasında değişiyor. 500 cc lik motorlar için çok aşırı fiyatlar değil bence.
fiyatlar tam olarak doğru değil bence çünkü aynı dergide ybr 250 nin fiyatına 4000 pound demiş. fiyatı siz kıyaslayın artık.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:16 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:12 ----------
vlad1462 adlı üyeden alıntı
kawasai w 800 modelini geçenlerde kawasaki nin sitesinde tesadüfen gördüm. yolda ise hiç görmedim. 10.500 € fiyatı varmış. kaç tane satar Allah bilir ama sayılı olacağı kesin. bu tip motorları alacak kişiler ve maddi durumları bellidir ve Royal Enfield gibi ismi cismi duyulmamış (en azından bizim ülkede) motorların getirilmesi getirecek firma açısından riskli olacağından kimsenin bu işe doğru düzgün girişeceğini sanmıyorum. keşke gelsede çeşit olsa ama olmuyor işte.
bir de dostum çok bilmişlik yapmak istemem ama W800 bu motorlarla kıyaslanmaz. çok büyük fark var arada hem kalite hem de teknoloji açısından. ama distributor firmalar ile ilgili dediğin doğru. ben olsam ben de getirmem bu motorlardan. sonuçta ülkemizde en fazla satan motorlar çin malı olanlar..
-
-
Diğer arkadaşlar da belirtmiş zaten, sizce alım gücümüz yeterince yüksek olsa hangi tip motorlar daha çok rağbet görür? Tabikide SS tarzı. Hadi onu da geçtim, kimse gidip Ducati-Aprilia yada MV-Agusta da almaz. Çünkü neden? "Japondan şaşma abi..." gibi mükemmel basit kafa yapısına sahip olduğumuz için.
Japonlar bana çok fazla kullan-at geliyor.Bir japon(bazı modeller hariç) eğer şanslıysa ve ağır kaza geçirmemişse birkaç motor yenilemeden sonra,artık yapı itibarıyla tamiri imkansız hale gelip piyasadan silinir,adı sanı bile kalmaz.Kalanı da baş belanı diye anılır.
Buna ragmen yollarda 50 yaşında bir zündapp,vespa,sachs,bmw,harley davidson,royal enfield,bsa vs.... görmek her zaman mümkündür.
Atari kolum buzuldugunda böyle üzülmüştüm.
Bide motorumu sattıgımda...
-
Japonlar kac adet satarım dusuncesi ile motor uretiyor
Avrupa ve Amerikalilar ise nasil bir motor yaparimda ilah olur diye dusunuyor.
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
-
airhead adlı üyeden alıntı
Diğer arkadaşlar da belirtmiş zaten, sizce alım gücümüz yeterince yüksek olsa hangi tip motorlar daha çok rağbet görür? Tabikide SS tarzı. Hadi onu da geçtim, kimse gidip Ducati-Aprilia yada MV-Agusta da almaz. Çünkü neden? "Japondan şaşma abi..." gibi mükemmel basit kafa yapısına sahip olduğumuz için.
Japonlar bana çok fazla kullan-at geliyor.Bir japon(bazı modeller hariç) eğer şanslıysa ve ağır kaza geçirmemişse birkaç motor yenilemeden sonra,artık yapı itibarıyla tamiri imkansız hale gelip piyasadan silinir,adı sanı bile kalmaz.Kalanı da baş belanı diye anılır.
Buna ragmen yollarda 50 yaşında bir zündapp,vespa,sachs,bmw,harley davidson,royal enfield,bsa vs.... görmek her zaman mümkündür.
arkadaşlar, her şey tasarımdan, veya performanstan ibaret değil. mesela ben de moto guzzi'lerin v motor tasarımına bayılıyorum, ama iş satın almaya gelince iki kere düşünürüm.
"japondan şaşma" diyen haksız mı? ducati, aprilia, hele agusta'nın fiyatları malum. kaç yerde bayileri var? kaç tane servisleri var? yedek parça? mv agusta'ya verecek parası ve seçkin zevki olan gider ikinci elini alır mı? bu durumda sen değiştirmek istediğinde nasıl satacaksın?
makina mühendisiyim. yirmi yıla yaklaşmış meslek hayatımda, hiçbir ingiliz üretimi makine görmedim ki başıma büyük sorunlar açmasın. ülkemizde onlarca klasik chevrolet, buick, cadillac, mercedes var; ama neden klasik rover, austin, mg, rolls-royce yok; onca bmw ve zündapp'a karşılık kaç tane klasik triumph var; acaba sebebi nedir düşünmek lazım.
50 yıllık zündapp, vespa, harley'lerin kalma sebebi biraz da bu araçların o dönemlerde çook kıymetli olması, sahiplerinin gözü gibi bakması olmasın?
-
17 Ağustos 2014, 10:51
#12
hortla ya konu!!
Ne güzel motorlar bunlar, keşke gelse.
-
Yine baktım motorlara, iç geçirdim,
dedim bizim neden böyle motorlarımız yok...
-
Harika motor ilk farkettiğimde sahibinden.coma bakmıştım ne gezer.
Nasuh mahruki bir kaç arkadaşıyla yaptığı Hindistan turunda bu motorları kullanmıştı, iz tv de yayınlanmıştı belki seyretmişsinizdir.
-
Classic 350 muhteşemmiş, tam bobberlik
Birde cafe racere uygun olanı varmış, adamlar modifiyeli motosiklet yapıyor resmen
-
tanertc adlı üyeden alıntı
Nasuh mahruki bir kaç arkadaşıyla yaptığı Hindistan turunda bu motorları kullanmıştı, iz tv de yayınlanmıştı belki seyretmişsinizdir.
tekrar izleyebilmek için zamanında çok aradım ama bulamamıştım.
-
Madem konuyu hortlattiniz, 6 ay hindistan'da yasayip ilk agizdan konuyu aciklayayim:
Niye yok cunku Hintli Bajaj buraya 2 model getirdi o iki modelle ilgili bile bi ton tiriviri ettiniz hintliler simdi baska marka model niye getirsin?
Ben Bajaj/Royal Enfield (Hindistan'da ikisinin de fabrikasi ayni) olsam sokarim lan derim bu gerzek turklerle ne ugrasicam..
-
bizim türklere motosiklet dedin mi hız anlıyor, ama bu motosiklet ise daha çok şehir içinde fıtı fıtı geziler yapabileceğin tarzda. o yüzden tutmaz, satmaz..
-
yaramızı deştin biz avengere bile razıyken :(
-
Arkadaşlara katılıyorum. Değişik ve cins insanlar bizim insanlarımız.
Asgari ücretle bir lokantada çalışırken başlangıç motoru olarak krediyle 15 milyarlık cbr 250 alır, aksesuardı sehpaydı topcase di derken bütün maaşını oraya bırakır, sonra bir de üstüne parçası servisi bilmem nesi pahalı diye sürekli vıdı vıdı yapar. Bir yandan da düşük cc motorlara burun kıvırır.
Ayranı yok içmeye atla gider s..çmaya...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)