ırc markasını bilmem ama hondanın pirelli laskileri ek yerlerinden içine kadar açık gelmişti bana
honda bana o lastikleri kazıkladıkya fabrikada o lastikleri yaptıya gözümde pirellide en dandik markadır
ırc markasını bilmem ama hondanın pirelli laskileri ek yerlerinden içine kadar açık gelmişti bana
honda bana o lastikleri kazıkladıkya fabrikada o lastikleri yaptıya gözümde pirellide en dandik markadır
Honda cbr 125'imde irc var, beylerbeyi sarayı önündeki kavşakta çok da eğik pozisyonda değilken kaydı, ayağımla basarak zar zor kurtardım. yer ıslak da değildi. Uzak durun derim.
bence en iyisi micheln ve petlas
Geçen ay mecburiyetten almak zorunda kalmıştım. Lastiğim patladı,tamiri çok zordu. En yakın serviste sadece irc varmış. Islak zeminde kepaze bir performansı var. Çok sıcak asfaltta da ara ara sanki yalpalıyor gibi geldi. Kuru zeminde iyi sayılır. Ama biraz daha üzerine eklenip iyi bir lastik almak daha mantıklı bence.
İstersen metzeler alıp aynı virajı ıslak zeminde 60-70 km hızla denemelisin ondan sonra irc kötü demelisin beni yanlış anlama ama altında bir cruiser var ve ıslak yolda yanında araba varken 60-70 km hızla viraja giriyosun büyük cesaret ama geçmiş olsun tabi kusuru herzaman lastikte aramayalım ben ıslak yolda düz giderken 50km hızı geçmem sanada tavsiyem budur.
1. FYM MASAİ 250 CC CHOPER 2. HONDA CBF 150 CC COMMUTER
3. ASYA GY 200 CC ENDURO 4. HONDA CB 125 E YİNE COMMUTER ve commuterin kralı son MCX 162 CC
İrc ile ilgili olumsuz yargılar genelde sıfır motorlara takılan fabrikadan öyle gelen lastik olmasıyla ilgilidir.
Ben modenası sıfır aldım üzerinde irc vardı. Gerçekten de alıştığım irc gibi değildi bu lastikler. Sonra tubelese çevirtip bayiden irc taktırdım aradaki fark ortaya çıktı. Olay gayet basittir. Fabrikaların maliyeti düşürmesinin en kestirme yolu lastiktir arkadaşlar. Koca 43 milyarlık ninjayı sıfır getirtti adam onun bile üzerinde adını duymadığımız bir lastik vardı. Hemen değiştirip michelin taktırdı mesela.
Üzerinde michelin metzeller bile olsa alıştığın lastik gibi olmaz. Çünkü bu lastiklerin fabrikaya verilenleri büyük ihtimalle farklı oluyor. Yani daha ucuz ve kalitesi kesinlikle düşük bir irc idi modenastaki fabrikadan gelen.
Ayrıca her suçu lastiğe de bulan kişiler var. Bir arkadaşın dediği gibi sen 60-70 le viraja giriyorsan hata lastikte değil sendedir kardeşim. Yağmurlu havada hangi lastik olursa olsun yavaş gidersin psikolojik olarak. Kaymayan lastik diye birşey mi var ya? Hatalı kullanım daha ön plandadır bence. 40 la gideceğin yerde 80 basarsan seni hiçbir lastik kurtaramaz. Sonuçta lastik bu kardeşim senin her ihtiyacını karşılayacak hali yok.
Honda CBF 150 için kore malımı, IRCmi önerirsiniz? Alıntı yapıp cevaplarsanız sevinirim
kullanan biri olarak bir kullanıcı yorumuda ben yapayım
benim tubeless irc leri kullanalı 10.000km olmak üzere
+ çok dayanıklı. hayvani fren ve gazlamama rağmen. ön teker yeni gibi. arka ise yarıladı dişleri. yani maximum zorlamada bileen az 20.000km kullanılır.
+ patlamalara dayanıklı. bir kez arka lastiğime dev bir vida girdi.ondada yolda bırakmadı. hava basarak 1 gün boyunca gezdim. sonra tamir ettirdim.
+ patlayınca fitil atmaya en uygun lastik.
+ fiyat uygun
+ made in turkey
- nylon bazlı
- acayip kayıyor. kuruda bile ön frene abanırsam ön bile kayıyor. arka zaten %50 kayıyor. ıslakta paso kayıyor. arka kayarak durmak ata sporu oldu bizde. zigzag çizerek durmaya alışıyor insan bir müddet sonra ama ben karda buzda bile kullandım irc ı. maşallah idare etti beni. buzda bile düşmedim hiç.
- irc le alakası varmı bilmiyorum ama devamlı havaları iniyor. belkide janttandır bu. emin değilim.
eksilerine rağmen gene irc alırım muhtemelen. genede aşırı kullanmıyorsanız irc size gelmez.
yaş:34 evli 2 çocuklu (bajaj boxer kullanmakta.)
salcano wolf: 0 km (05.01.2013)...->....45.000km (13.01.2016) !...
bajaj boxer: 0 km (13.01.2016)...->.... ?
Paran varsa oy ben cok acemiyim kayar düşerim veya ben çok profesyonelim cup la commuter la cruiser la pegleri sürtecem diyosan micheline metzelere bakcaksın. yoksa eğer irc her işini görür kolay kolay kaydıramazsın. ıslak performansı biraz kötüdür orası doğru yılda nekadar yagmur görüyosun ve kaçtane yagmurda motora biniyosun orasıda sana kalmış.
Kore malı derken kenda yı mı kast ediyorsunuz? Onu bunu bilmem de metzeler pirelli michelin den sonra Türkiyemde en iyi motosiklet lastiğidir irc. Bunu tüm servisler ve motor ustaları aynen söyledi ve ben de tecrübemle biliyorum bunu.
Ayrıca bu yağmurda kayma konusu tekrar ediyorum ki kullanıma bağlı birşeydir. Ben 12 ay motor üstündeyim buzlu yolda bile biniyorum. Bursada yağmur iki yaz ayı hariç hemen iki günde bir yağar ve sorun yaşamadım. Ha, yağmurun ilk zamanına yani yolun ıslak kuru arası olduğu zamana dikkat etmek lazım. Ayrıca lastiğin ne olursa olsun yağmurda yavaş olmak lazım birazcık. Lüks jipler bile bakınız yağmurda yavaş kullanıyor kardeşler siz de ağır olun biraz ya.
Küçük cc lerde öyle micheline filan 500 lira vermenize gerek yok bence. En fazla 80- 90 la gidiyorsun sonuçta 160- 180 e çıkan motorlar yok altımızda. İrc ye 100tl iki lastik için veriyorsun. Micheline 500 veririm dersen keyfin bilir. Ben iki senede bir 100 ü verir değiştiririm mis gibi. Bir de her lastik ilk 1000 km de rodaj aşamasındadır. Alışana kadar dikkat etmek lazım.
küçük cc formatında ırc uygundur bu formatta ırc gıder tabıkı lastıgın yol tutmama olayına gelınce altımızdakı asvalt cok kalıtelı olmadıgı surece hangı lastık ne kadar yol tutuyor bılemeyız yagmur performansına gelınce su kanalları genıs az biraz dişli lastik olmadıktan sonra yanı yagmur lastıgı olmadıktan sonra her markanın yagmurda bıraz yol tutusu azalır bunu denıyerek gorduk.
Unilli.... IRC'den bir gıdım daha pahalı ama her koşulda daha iyi.. İstisnalar olabilir elbet, ben hayrını gördüm yamuğunu görmedim.
slm arkadaşlar ben motora 130/60-13 lastik alacağım ama uygun olanından ırc ve unulli arasında kaldım hangisi daha kalitelidir bilgisi olan bilgilendirirse sevinirim
benim motora yeni taktım yumuşak ama patide hor kullanımda hemen aşınıyor bilesin. onun dışında ıslak kuru zeminde yol tutuşu süper değil ama tatmin edici kardeş
arkadaşlar şu irc ye yerli malı turk yapımı demeyın .örneğin kanuni motosiklet senelerce hyosungla anlaşma yapıp stkanuni adında hyosungları sattı bunun adı turk malı olmadı . irc lastikleri global zaten bir düşünün honda modellerinde bu lastik kullanılıyor ve koskoca honda dunyaya bizim bile bilmediğimiz türk lastiklerini takıp satacak:D
bakınız
arştırmam sonucunda
http://www.irc-tire.com/mce/others/company.html
Company Name INOUE RUBBER CO.,LTD.
şirket ismi:dünyadaki bütün global sitelerine girin bir tanesinde türkiye ismini bulamazsınız
dikkat edin 1926 da kurulmuş kronolojik olarak ülke ülke fabrikaları var bizde ise hali hazırda lastik üretimi yapan firma üstlenmiş bazı modellerinide kendi üretmiş
Şimdi bendeki 100mfhın üstündeki lastiğin tasarımı ile irc nin tasarımları içinde aynı ebadda aynı lastik var airetten nylon yazıyor lastikde ben virajlarda cubu yatırmayı çok seviyordum bi sonra havalar soğuyunca motoru yatırım dedim arka tekerim halk arasında göt attı toparladım sonra dedim benden kaynaklıdır benzin almaya giderken o petroldeki zeminde lastiklerim bir kaydı motoru yere vurmamak için dizimi yere vurdum çok şükür motora bişe olmadı bundan sonra zemini düzgün olan petrollere gidiyorum yere 1 bardak su dökülse ordan geçmiyorum.... Bu durumu
Barkın Bayoğluna anlattığımda mesaj aynen şu :
Motor orijinal kalsın, ona iyi marka (Pirelli, Michelin) lastik al...
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)