neyse sabah motostopa gidilecek scrabeo ya bakılacak birde pepole200 i ye bakılacak, ama 15 gün daha beklenip pcx in teşrifinden sonra motor alınacak
İç sesim dışardan duyulsa beni kurşuna dizersiniz..
Oho scareboya 7 bin TL verene kadar bin TL daha ver xciting250 al
Bu iş böyle uzayıp gider.Ama gerçekten hepsine bakta ondan sonra kararını ver.Gönlüne yatanı al.
Aynen yaw.Dinime küfreden müslüman olsa bari.Biz sanki cbf150 kullanmadık bilmiyoz.Benim xcitingi 1 hafta kullansa bi daha hondanın yüzüne bakmıcak ama takmış bi kere honda diye.
Bizde işte onu diyoruz.Aynı maddi imkanlarla alınabilecek daha kaliteli , arıza yapmayan , daha sağlam motorlar var diyoruz.
aslında birşey sorucam lastik ebadının büyük olması benzin tüketimine olumlu katkısı olan bir detay değil mi...yani hızlanma daha iyi olur ivmelenme artar motor hızlanırsa sürücü elini gazdan çeker veya pistonun daha az çalışması daha az yakıt demektir değil mi...küçük lastikle motor deli gibi yoruluyor güc aktara aktara parça yorgunluğu artar diye düşünüyorum...ama yanlış da olabilirim...
evet evo 200 çok şık...gayet makul bir rakam bence...arkadan önden yandan her türlü şık makina namussuz...bazı motorlar tek yönden şık dururken bu makina 3 boyutlu şık...yani hangi açıdan bakarsan tahrik ve tatmin edici...ben tatmin oldum yani... 9000 çok aga o parayıda verirsen forumcak ağlarız valla...
aga gülerek yattık asab bozuk uyandık...şu muhabbetimizi bile hazmedemiyorlar...bunlara sorucaz ne yazacağımızı...yani bi ortamda ben konuşurken şu kelamlar edilse Allah yarattı demem girişirim...forumda sevgi kelebeği oluyoruz...evet rahatsızım...işte bu yüzden bu forumlarda herkes aklına geleni yazıyor...ortamlarda diyemeyip klavyede yazılıyor...ortamda sözümü kes saygısızlık yap bakalım asıl mesele bu...
cbf benim alın yazım...kaderim...
yok aga efendi efendi yazma aynı fesatlıkla cevap yaz...direk öküzlemesine(bododlama hesabı) dal cümleye...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
Yok dostum büyük tekerleği çevirmek her zaman daha zordur. tekerleğin yarı çapı arttıkça aynı ivmelenmeyi sağlamak için motorun uygulaması gereken güç te doğru orantılı olarak artar buda motorun devrini arttırmasada (senin deyiminlşe çılgın gibi bağırmasada) ortaya çıkarması gereken güçü arttırır bunun içinde sen farkında olmadan daha çok gaz açarsın, işte tork değerleri tamda burada etkili olur, ha bunun hesabını kitabını düzgün yapıp düzgün motorlar koyarsan böyel sorunlar çıkmaz karşına tabi ama küçük tekerekli bir scoterda kullandığın motoru ve şasiye büyük tekerleğe bağlayınca bu sorun kaçınılmaz olur. ha bunun için daha düşük vites oranlarınıda seçebilirsin mesela ama scooterlarda zaten hızlar düşük olduğu için daha ne kadar düşebilirsin ki, bu yüzden ktmco city 200 le özellikle torku daha yüksek bir makina koydu, ama son hızlar neredeyse aynı çünkü aynı vites oranları kullanılmış yine merakla, 200 alan bir kaç kişi var bildiğim merakla bekliyrum yakıt sarfiyatlarını paylaşacağım.
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
ne varsa cup motorda var hacı...spacy cbf falan hepsi yalan...düşük cc kralı cup...sabit hızla gitmek zor iş aga...köklücen makinayı vurucan kırbacı...Honda yarattı demicen...biz bunu gördük böyle öğrendik...
ama bu skutırların tek derdi kayış...bazende varyatöre kaçan tozlar...
ama viteslinin ayağa attığı çamurla birlikte devire uyacam diye vites atıcan yükselticen azaltıcan...zinciri var yağı var uğraş dur...sur kalk uğraş dur...
şehir içinde skutırın eline su dökülmez...ama skutırda ben kalıplı olduğum için oturuş pozisyonu babında olduğum yerde yığılıyorum kamburlaşıyorum o rahatsız ediyor...6000 de bir yağ ve kayış değiştir bak yoluna...
oh ne ala memleket...biz tırmalıyoruz...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
o rahatlıktan tırmalıyoruz bizde işte alalım bir scooter dursun kenarda şehir içinde çok dolaşan biri olarak keyfine doyamıyacağım gibime geliyor. Senin boy pos sorununada çare var scooterlarda maxilerde gayet dik oturursun gibime geliyor.
valla hacı bu spacy maceram beni işin aslı biraz eski anıları depreştirdi gıdıkladı diyebilirim...dik oturcam diyede kasıyorum bazen illaki ağrı oluyor hacı...ayaklar vücuda dikey olarak aşağıda olmadı mı bu ağrılar kaçınılmaz... ister istemez uzatıyor bir nevi yayılıyorsun sele üstünde...
para olsa bir tane 1000 lik makina...bir tane 300 lük maksi...bir tanede böyle commuter sahibi olmak isterim...Holivıd filmlerindeki gibi garajın olacak tabi bahçeli evin olacak motorlu garaj kapın olcak... birde cabrıo araba...off...ev havuzlu olacak...basketbol sahalı ve tenis kortunda olacak...
ama bu zenginliğe ulaşanlar bunları aşmışlar artık doyumsuz olmuşlar...kokaine eroine saldırıyorlar...düşünsene çok zenginsin ve motosiklet senin için birşey ifade etmiyor artık...özel uçakla sağa sola zıplayım istersin şoför dışında bile bazen arac kullanmak istemezsin...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
Arkadaşlar biliyosunuzki caponlar 150 , 200 ,250 cc sınıflarında çok kısır.Doğru dürüst model çıkaramıyolar.Çıkardıkları da hep problemli motorlar.600cc üstüne verecek paranız varsa tamam capon alın ama alt segmentte kendini ispatlamış bi çok model var.Bu konuda capon fanatikliği yapmayın diyoruz.Kymco , sym gibi taiwan malı motorlar dünyada sağlamlığını ispatlamış markalar.Scarebo200 gibi italyanların scooterları da çok alınası motorlar.Konunun özü budur.
İş sadece tekerlek boyutuyla bitmiyo.Kavrama olayını da düşünmek lazım.Tekerlek büyük olabilir ama motorun bağırmaması için adam varyatörün çapını ona göre ayarlar.Hassas işler bunlar.Tork değeri falan işin içine girdimi işin içinden çıkılmaz bir hesap olur.
Varyatöre kaçan tozları serviste en az 4 bin km'de bir temizletmek lazım.Usta bu iş için 50 TL işçilik alıyo.Ama karşılığında sıfır titreşimli bir motora biniyoruz.Bence çok büyük bi masraf değil.Kayış derdi de o kadar problem edilecek bişey değil.en az 20 bin km gidiyo kayış.Tabi apaçilik yapan bi gencin elinde ciyak ciyak bağıttırılan bi kayış 15 bin bile dayanmaz ama ben ne zaman kırmızı ışıkta dursam köklüyorum gazı.Arabaların 10 saniyede aynada kaybolması çok hoşuma gidiyo.Çok aşırı agresif kullanmadıktan sonra kayış kolay kolay kopmaz.
Sana scooter değil güzel bi maxiscooter yakışır.Scooterlar benim de hiç hoşuma gitmiyo oturuş pozisyonu açısından.Ama maxiscooterla 10 saat gezerim , hiç bi tarafım ağrımaz.
Aga senin motorun tek sorunu ağırlığı...bu kasaya bu cc çok düşük...ama işin ilginc yanı xcıtıng 500 de kasa ağırlığı aynı... 185 kiloya en az 400 cc lazım...burgman 400 kullandım yinede tatmin olamadım aga...nedendir bilinmez...skutırda bu var...uçsun kaçsın zıplasın istiyorum ama nafile...sert kullanıcılar için üretilmemiş...skutır ağırbaşlı sabırlı sürücü işi... demek kayış 15 bin gider çok iyi yav...skutır demek az sorun demek o zaman aga...
hadi akşama görüşürüz...by...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
.
Honda Resmi Düşmanı Arkadaş İşbaşında... biraz önceki mesajı...
http://www.motosiklet.net/forum/moto...ml#post2869239
eleman aynı...yazdıkları aynı...bu arkadaşın foyası ne zaman ortaya çıkacak birileri bir IP den tesbit etsin ortaya çıkaralım yav hangi markanın servisinde ustadır...
bir mesajda markanın 4 modeli aynı anda poklanırsa bu işte bir puştluk ararım ben... rekor bu...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
hacı abi şu tutumunu bide bana karşı yapsaydın gözlerinden öperdim seni ama hor gördün beni hakir gördün
şaka bi yana ama bana iyi abandıydın mondial i savunuyom diye. halbuki savunma da yoktu ya neyse.
Şimdi aklımda Kawasaki ER-5 var. Veya biraz daha para bulursam 600 lük birşey alacam. ama bi çinli elimin altında yine duracak, niye ? ufak tefek hoşuma gidiyo, şehir içi kullanacam vs vs.
senin o ara tutumun çok kötüydü bana karşı. Marka takıntım yoktu ama artık bile bile, gıcıklığına yapmaya başlayacaktım, neyse ki bıraktım
metehan boş şeylerle uğraşıyorsun. ne markası ne usta sı
başımızdan geçen olayları anlatmak bile suç.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)