Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
6. sayfa BirinciBirinci ... 45678 ... SonuncuSonuncu

Marka Düşmanı Bir MT Üyesinin Anatomisi...

    REKLAM ALANI
  1. #101
    motorcu48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2007
    Şehir
    marmaris ve muğla
    Motosikleti
    İNAZUMA keyfiii :DD
    yaw eleştirilerin o kadar basit ki anlamak mümkün değil kardeş:D bu yorumlara çok gülünür eleştirilecek başka konular kalmamış sırf muhalefet olsun diye komik komik şeyler yazılmış.Honda sen nelere kafisin böyle valla helal olsun
    Mustafa Kemal Atatürk


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #102
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    29 Ocak 2011
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Xciting250i,Accent Era 110 HP
    Alıntı motorcu48 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yaw eleştirilerin o kadar basit ki anlamak mümkün değil kardeş:D bu yorumlara çok gülünür eleştirilecek başka konular kalmamış sırf muhalefet olsun diye komik komik şeyler yazılmış.Honda sen nelere kafisin böyle valla helal olsun
    Yaw bende ps150 gibi bi motora 6 bin TL vermiş olsaydım bende laf söyletmezdim honda'ya

  3. #103
    motorcu48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2007
    Şehir
    marmaris ve muğla
    Motosikleti
    İNAZUMA keyfiii :DD
    bende dandik hyundai araba alsaydım oraya yazmazdım sanırsamki altında silwirving de var:D he pardon ya unutmuşum accent en ucuz sedandı dimi teknolojisine göre:D hani dizel olmayan araç markası honda varya türkiye ve dünyada ilk hotbird motorunu çıkartan markaydı dimi bunu unutmuşum f1 yarışlarıda 2013 bu yuzden hotbird motorlarını kullanıcaktı ilahiii ya:D:D
    Mustafa Kemal Atatürk

  4. #104
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    29 Ocak 2011
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Xciting250i,Accent Era 110 HP
    Alıntı motorcu48 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bende dandik hyundai araba alsaydım oraya yazmazdım sanırsamki altında silwirving de var:D he pardon ya unutmuşum accent en ucuz sedandı dimi teknolojisine göre:D hani dizel olmayan araç markası honda varya türkiye ve dünyada ilk hotbird motorunu çıkartan markaydı dimi bunu unutmuşum f1 yarışlarıda 2013 bu yuzden hotbird motorlarını kullanıcaktı ilahiii ya:D:D
    Hotbird değil , eutelsat

    Hatları karıştırdın sen.İyisimi git yat , geç oldu

    O bahsettiğin elektrikli motor teknolojisi sadece yarışlarda kullanılabiliyo.Gerçek hayatta yararsız ve faydasız , uygulama alanı olmayan bir sistem.Önce iyice bi araştır.Ben belgeselini izledim.Detaylı olarak biliyorum o konuyu.Yarış sırasında araç frene bastığı anda aküyü şarz eden bir sistem var.O sistem hızlanmada artı bir güç olarak motora yardımcı oluyo.F1 yarışlarında araçlar sürekli hızlanıp yavaşladığı için oldukça faydalı bir sistem ama gerçek hayatta Ani hızlanma veya ani yavaşlama ihtiyacı hissetmez.Hatta usta şoför doğru dürüst frene bile basmaz.Ama F1 yarışçısı ne kadar gaza basıyosa o kadar frene basar.Sürekli hızlan yavaşla.Onun işi budur.

  5. #105
    motorcu48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2007
    Şehir
    marmaris ve muğla
    Motosikleti
    İNAZUMA keyfiii :DD
    sadece yanlış yazmışım hibrit bu kadarda dalga geçmenin sebebini anlıyorum :D sonuçta demek istediğimide anladın işine gelmedi
    herneyse onu geç marka konusuna gel yenilikler konusuna gel ordanda.senin kymcho markanın kaçtane motoru var bugune kadar ne gibi değişiklikler yapmış ne sistemleri geliştirmiş önce bunlara bak sonra konuş artı xciting in konforunu bugünlerde met edebiliyorsan bu üst markaların öncü buluşları sayesinde bu sınıfı ortaya çıkartmalarının sebebi:D gelelim accent yazmışsın 110 hp miş :D begenmediğin honda markasının bir sedanıyla bile mukayese edilebilirmi hadi et millet nasıl dalga geçer :D:D ps150 6 milyar çok ta vespa 150 8 milyar vermekte delilik mi inan bana senin şuan kullandığın motordan çok daha sağlam kalite ucuza alınmıyor tıpkı accent gibi kalitesine göre fiyat bunu unutma
    Mustafa Kemal Atatürk

  6. #106
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    29 Ocak 2011
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Xciting250i,Accent Era 110 HP
    Alıntı motorcu48 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sadece yanlış yazmışım hibrit bu kadarda dalga geçmenin sebebini anlıyorum :D sonuçta demek istediğimide anladın işine gelmedi
    herneyse onu geç marka konusuna gel yenilikler konusuna gel ordanda.senin kymcho markanın kaçtane motoru var bugune kadar ne gibi değişiklikler yapmış ne sistemleri geliştirmiş önce bunlara bak sonra konuş artı xciting in konforunu bugünlerde met edebiliyorsan bu üst markaların öncü buluşları sayesinde bu sınıfı ortaya çıkartmalarının sebebi:D gelelim accent yazmışsın 110 hp miş :D begenmediğin honda markasının bir sedanıyla bile mukayese edilebilirmi hadi et millet nasıl dalga geçer :D:D ps150 6 milyar çok ta vespa 150 8 milyar vermekte delilik mi inan bana senin şuan kullandığın motordan çok daha sağlam kalite ucuza alınmıyor tıpkı accent gibi kalitesine göre fiyat bunu unutma
    Bir scooter kullanıcısı olarak kymco markasına fransız olduğunu söyleme sakın.Ama sen ilerde 150cc yetmiyo diceksin motoru büyütmeye kalkacaksın.Ben seni şimdiden uyandırayım da ilerde gidip saçma sapan fiyatlar ödeme :

    Yamaha tMax 500 30 küsür bin TL
    Suzuki burgman 400 24 bin TL
    Kymco xciting 500 13 bin TL

    Kymco Downtown 300 29 beygir 12 bin TL
    İtalyanların 300'lükleri 22.5 beygir ve 14-15 bin TL
    Kymco Xciting 250 22.5 beygir 8 bin TL

    Kymconun nasıl yenilikler getirdiğini görüyosun.Konfor , kalite ve dayanıklılık olarak da olarak da diğerlerinden altta kalmaz.İlerde gidip 2-3 kat para ödeme.Bırak markaya para ödemeyi , kaliteye para öde.

  7. #107
    motorcu48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2007
    Şehir
    marmaris ve muğla
    Motosikleti
    İNAZUMA keyfiii :DD
    hernekadar scooter kullansamda scootercı değilim ilerdede scooter almıcam herneyse onu gecelim peki hiç düşündün mü neden o fiyat çünkü elit markalarla yarışabilmek rakabet edebilmek için fiyatlar ve cezbedici olsun diye hp ler bu seviyelerde tutulmaya özen gösteriliyor.bunu otomobil firmalarıda yapıyor tıpkı dacia markası gibi güçlü ve yeni sistem ama araçın satılıp tutması için fiyatları ortada.şimdi gelelim motor konusuna ıtalyanların vespasından örnekler vereyim bir 150 lik vespa ya hiç bir özelliği yok gibi görünen vespa senin altındakinden daha pahalı neden çünkü kaliteden yani değerlendirirken basit bi bakış açısıyla bakma bu motorlar kalite satıyo fiyatına göre kazık değiller artı marka konusnu dediğin zaman bir markanın hem ss,st.scooter,communter,endurosu vs herkatagoride motoru olucak en önemlisi servisi olucak cin motorlarıyla aynı yerde servise girmicek ben buna marka derim işte bu yuzden fiyatları onların herzaman aşağıda olmaya mahkum kalıcak bu kaçınılmaz.honda nın arabası motoru güç enerjileri vs heracıdan bir katagorisi var ve durmadan yenilik çıkartırken sen bu markaya daha iyisine sahip değilken ağzına geleni söylersen kendini kandırmış olursun.artı cbr250 alırım fiyatına göre hem kalite hem güç hemde daha ekonomik scooter duşünmüyom vede motorada yeni başlıyan biride değilim
    Mustafa Kemal Atatürk

  8. #108

    Üyelik
    27 Kasım 2008
    honda dan soğudum iyice adı honda olan bir tek motor dahi almayacağım bu gün söz verdim. kendime.
    cbf 1000 de satılıktır

  9. #109
    necatik35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Temmuz 2008
    Şehir
    İZMİR-FOÇA
    Motosikleti
    Honda xrv 750 Africa Twin,Mondial cub
    Alıntı acun0 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    honda dan soğudum iyice adı honda olan bir tek motor dahi almayacağım bu gün söz verdim. kendime.
    cbf 1000 de satılıktır
    Demekki mete_han haklıymış
    Motorcu için varmak değil,yolda olmak önemlidir Bizim buraların en meşhur motoru PANCAR dır
    Ne Motorcular Gördüm Üstünde Elbise Yok,Ne Elbiseler Gördüm İçinde Motorcu Yok.

  10. #110

    Üyelik
    16 Mart 2011
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Triumph Street Triple
    Alıntı AmonRA34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Vay be sayın seyirciler Honda kendini geliştirmiş o zaman.Ama bunu yapmak için niye 4-5 sene beklemiş bunu anlamak zor.5 sene boyunca millete o cbf150'lileri kakaladı ya helal olsun.Bu honda'ya varya rehavet çökmüş arkadaş.Adamlar çok yiyip göbek yapmış , bütün gün ense yapıyolar.Ulen arkadaş bi lambayı direk aküye bağlamak için 5 sene beklemek mi lazım.Bi yandan bakıyosun yükselişe geçmiş bir marka kymco.Adamlar xciting'e çelik fren hortumu , CBS fren sistemi , ön tarafa çift disk fren koymuş.Yaw bunlar neden bi tane honda da yok.Pardon VFR800'e koymuşlar CBS.Onun hakkını yememek lazım.Bastırıp parayı alacan diyo adam.Ne varsa yenilikçi yükselişe geçen markalarda var.Eski markalar kendini yenilemeyi bi türlü gururuna yidiremiyo.Bak honda otomobil üretirken bile dizel otomobil üretmemekte ısrar ediyo.Dünyada tek dizel üretmeyen marka Honda.Adamlar benzinlinin yarısı kadar yakan , iki kat performanslı , benzinli otomobillerin dip gazla 110'u geçemediği rampada 160'la sollayıp geçen , gaza basınca koltuğa yapıştıran turbolu dizel otomobiller üretiyo.Honda yerinde saymakta ısrar ediyo.Allah belanı verecek senin Honda

    Hondanın dizeli olmadığını nereden biliyorsun Türkiyeye getirmiyor çünkü yajıt kalitesi hala yerlerde,
    kymco agiltycity 200i, honda pcx 125 aynı fiyata iki model biri honda biri çok övdüğün kymco araştır bakalım hangisinde teknoloji var?

  11. #111
    dreamdark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul/Anadolu
    Başlığı okurken dedim, kesin "Acun01" için açmış bu başlığı Metehandro.

    Neyse..
    Açıkçası marka fanatikliği ve aynı şekilde düşmanlığına ben de karşıyım.
    Çünkü bu tip davranışlar, bilgi ve fikir almak amacıyla bu motosiklet forumunda bulunan kişiler için objektif olmayan yorumlara; yanlış yönlendirmelere sebep olabilir.

    Elbette kullandığımız makinaların pozitif ve negatif yönlerini objektif bir şekilde paylaşmamız gerekir ki, tecrübelerimiz doğrultusunda insanlara faydalı paylaşımlar aktarabilelim.

    Ancak bunu yaparken kişisel görüşlerimizi bilimsel bir doğruymuş gibi lanse etmeye çalışmak, yanlı bir tutum olacağından dolayı doğru değildir.

    Ben şahsen bir motorun iyi ya da kötü olduğu hakkında fikir beyan etmek için, aynı motordan 1'den fazla adette kullanıp, buna göre yorum yapmayı tercih ederim. Kullandığım her motor aynı kondisyonda olmayabilir çünkü, kaldı ki bunu da yaşadım.

    Açıkcası ben burada Metehan'a hak veriyorum.
    Çünkü, "Acun01" nickli üye kendi tecrübesi elverdiğince yaşadığı motorlarla ilgili sıkıntıları paylaşmışsa da, belki yaşadığı sorunlardan ötürü kullandığı maldan soğumanın verdiği serzenişle, biraz ön yargılı ve yanlı davranıyor diye düşünüyorum.
    Bu fikrimi destekleyecek en büyük dayanağımsa, "CBR250R" kullanıcıları başlığında, daha bu motor piyasaya dahi çıkmadan, Honda markası üzerinden karalama amaçlı sürekli yaptığı yorumlar. Merak eden girip bakabilir.

    Elbette hepimiz yorum yapıp paylaşımda bulunacağız, bu forumun amacı bu zaten. Ama ön yargıyla değil, tecrübe ve yansız bakış açısıyla.
    Haaa herkes bu vasıflara sahip olmayabilir ve olmak zorunda da değildir; o da ayrı..

    Misal, kendi kullanmış olduğum bazı makinalarla ilgili objektif olarak yorum yapmak istiyorum:

    CBR125R, az yakar ve hafif kasasıyla 4 zamanlı bir 125'liğe göre iyi kaçar, sağlamdır. İnce yapısı ve rahat oturma pozisyonuyla şehir içinde kullanımı oldukça rahat, kıvrak bir makinadır. Ancak lastikleri incedir, üst devirlerde biraz vibrasyon olur, özellikle uzun yolculuklarda ince selesiyle 2 kişi pek konforlu değildir.

    GT250R, 250cc'ye göre yeterli performansı, boyutları, uygun fiyatı ve hareketli 2. el piyasasıyla ideal bir 600'lük öncesi geçiş motorudur. Yüksek devirlerde yağlama yeteri kadar verimli olmadığından, aşırı zorlanmadığı ve bakımları aksatılmadığı takdirde yıllarca sorunsuz kullanılabilir. Üzerindeki Shinko lastikleri beş para etmez, mümkünse alındığı gibi değişse iyi olur. Orjinal zinciri de uzun ömürlü değildir. Parça kalitesi A'dan Z'ye 4 büyük Japon kadar kaliteli değil, Çin mallarından üstündür.

    ER-6, her devirde gücü tekerleğe pürüzsüzce ileten hassas bir gaz ayarına sahip, 72 HP'den beklenmeyecek derecede performanslı bir makinadır. Kıvrak bir sürüş karakterine imkan verir. Hem şehir içi, hem de şehir dışı kullanım için uygundur. Çift silindir ve enjeksiyonlu olması nedeniyle yakıt, bakım ve işletim giderleri nispeten ekonomiktir. Selesi sizi depoya gereğinden fazla yaklaştıracak şekilde biraz rahatsız, gidonu kollarınızı dar dönüşlerde vücuda gereğinden fazla yaklaştıracak şekilde kullanışsızdır. Aynaları genişleme aparatıyla kullanılırsa daha faydalıdır. Grenajlı F modelinde belli devirlerde vibrasyondan dolayı zırıltı duyulabiliyor.

    Fazer, oturuş pozisyonu ile rahat ve 98 HP gücüyle bir touring motor için fazlasıyla tatminkardır. Ancak alt devirler ölüdür ve gaz hassasiyeti konusunda "gaz kolu problemi" denilen, belli bir devirden sonra motorun çıldırması olarak bilinen bir kusuru vardır, ayrıca arka fren nispeten çabuk kitler.

    MT-03, oldukça torklu, oturuş pozisyonu ve gidonu bakımından çok kullanışlı, amortisörleri iyi ayarlanmış, dengeli bir makinadır. Ancak devir aralıkları çok kısadır ve 48 HP güç, bence 650cc'lik bu motor için yetersiz.

    CBR600F, 110 HP gücü tekerleğe pürüzsüz ileten bir gaz hassasiyetine sahip, aynı zamanda diğer supersportlara göre daha rahat olan gidon pozisyonu ve tek parça selesiyle oldukça konforlu, hem racing hem de sporttouring tadını alabileceğiniz, 2 kişi yolculuklarda da tercih edilebilecek, çift yönlü, sağlamlık ve sorunsuzluğuyla efsaneleşmiş bir makinadır. Eksi olarak, agresif kullanımda yol koşuluna da bağlı olarak tank slapper riski mümkün olmakla beraber, gidon amortisörü takılması faydalıdır, bir de 10-15 bin kilometreden sonra bazı makinalarda egzantrikten ses gelebilir.

    2008 1000RR, sınıfında en güçlü, en yüksek performans değerlerine, en hafif kuru ağırlığa ve kısa aks aralığıyla en iyi viraj kabiliyetine sahip makinadır. Ancak yağ yakma sorunu vardır, bu makinalar da başvuru halinde garatiden sıfır motorla değiştirilir.

    Bunun gibi uzar gider..

    Bunlar benim kişisel fikir ve yorumlarımdır ve sadece beni bağlar. Kişiye göre değişebilir, bazı arkadaşlar katılıp, bazıları katılmayabilir, buna da saygı duyarım.
    Ama çok istisnai bir durum olmadığı sürece hiçbir makineyi de ne yererim, ne de göklere çıkartırım. Sonuçta hepsi kul yapısı.

    HONDA, kalitesini kanıtlamış, yıllardır kendini geliştiren ve birçok alanda faaliyet gösteren, teknoloji devi öncü bir firmadır. Bunu kimse inkar edemez.

    Aynı şekilde diğer 3 büyük Japon motosiklet üreticisi firma da kendini kanıtlamış, belli bir çıtanın üzerinde, rekabet gücüne sahip birbirleriyle eksi ve artıları söz konusu olan markalardır.

    Önemli olan, bir değerlendirmede bulunurken tüm artı ve eksileri göz önünde bulundurmak ve ona göre yorum yapmaktır.
    Yani terazinin ayarının kaçmaması; doğru olması.

    Benden bu kadar.

  12. #112
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı AmonRA34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yaw bende ps150 gibi bi motora 6 bin TL vermiş olsaydım bende laf söyletmezdim honda'ya
    evet aga aynen katılıyorum...o takaya 6 bin gayme bayıkmak pek akıl işi değil...

    Alıntı motorcu48 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bende dandik hyundai araba alsaydım oraya yazmazdım sanırsamki altında silwirving de var:D he pardon ya unutmuşum accent en ucuz sedandı dimi teknolojisine göre:D hani dizel olmayan araç markası honda varya türkiye ve dünyada ilk hotbird motorunu çıkartan markaydı dimi bunu unutmuşum f1 yarışlarıda 2013 bu yuzden hotbird motorlarını kullanıcaktı ilahiii ya:D:D
    aga sen şimdi bel altı vuruyon... adam motorunu bokladı sende arabasından dem vuruyon...

    Alıntı AmonRA34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bir scooter kullanıcısı olarak kymco markasına fransız olduğunu söyleme sakın.Ama sen ilerde 150cc yetmiyo diceksin motoru büyütmeye kalkacaksın.Ben seni şimdiden uyandırayım da ilerde gidip saçma sapan fiyatlar ödeme :

    Yamaha tMax 500 30 küsür bin TL
    Suzuki burgman 400 24 bin TL
    Kymco xciting 500 13 bin TL

    Kymco Downtown 300 29 beygir 12 bin TL
    İtalyanların 300'lükleri 22.5 beygir ve 14-15 bin TL
    Kymco Xciting 250 22.5 beygir 8 bin TL

    Kymconun nasıl yenilikler getirdiğini görüyosun.Konfor , kalite ve dayanıklılık olarak da olarak da diğerlerinden altta kalmaz.İlerde gidip 2-3 kat para ödeme.Bırak markaya para ödemeyi , kaliteye para öde.
    +1...

    Alıntı acun0 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    honda dan soğudum iyice adı honda olan bir tek motor dahi almayacağım bu gün söz verdim. kendime.
    cbf 1000 de satılıktır
    tamam da cbf 1000 in suçu ne şimdi...

    Alıntı necatik35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Demekki mete_han haklıymış
    en çok ben haklıyım...

    Alıntı dreamdark adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Başlığı okurken dedim, kesin "Acun01" için açmış bu başlığı Metehandro.


    Açıkcası ben burada Metehan'a hak veriyorum.
    en çok bana hak verin...


    acun0 aga...bazı arkadaşlar bana özelden biz ona acur0 diyoruz sende öyle de diye ricada bulundular...ben yapmam öyle şey hakarete girer dedim valla...



    senin yorumlarında ayrı bir topaç konusu genel değerlendirme valla hacı biz çekilelim valla konudan...güzel yazmışsın...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  13. #113

    Üyelik
    16 Eylül 2008
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 650GS
    Sonuçta bir araya gelişimiz motosiket sevgisi, bir bütünün parçalarıyız. Her yönü ile olaylara negatif yaklaşmak kişilik özelliği. Anatomisini bilsen de bilmesende pek birşey değişmez. Böyle olması benim için rahatsızlık kaynağı mı? Hayır.
    Acun0'ı acuro deyip dalga geçmek de etik yaklaşım değil.

  14. #114
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı priapi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sonuçta bir araya gelişimiz motosiket sevgisi, bir bütünün parçalarıyız. Her yönü ile olaylara negatif yaklaşmak kişilik özelliği. Anatomisini bilsen de bilmesende pek birşey değişmez. Böyle olması benim için rahatsızlık kaynağı mı? Hayır.
    Acun0'ı acuro deyip dalga geçmek de etik yaklaşım değil.
    olaylara bende senin gibi çok pis etik yaklaşırım... hepimiz kardeşiz bu kavga ne diye...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  15. #115
    myagdi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Eylül 2006
    Şehir
    İstanbul, Göztepe
    Motosikleti
    Honda FES 250 Foresight; CBF 150, NC750S
    arkadaşlar bırakın bu işleri... her malın alıcısı vardır. her markanın fanatiği de düşmanı da olabilir.
    doğrudur, marka olmuş mal daha pahalıya satılır, çünkü o fiyata alıcı bulabilir.
    henüz marka olamamışsa, fiyatını düşük tutmak zorundadır, yoksa satamaz.
    kapitalist düzende hiçbir firma, "senelerdir kazık yiyen zavallı tüketicileri" falan düşünmediği gibi, günümüzün rekabet ortamında da kimse kimseye büyük kazıklar atamaz.
    büyük firmalar da yanlış yapabilir, veya küçük firmalar da çok iyi işler çıkarabilir.
    bu forumda aleyhinde atılıp tutulan bir markanın ikinci el değeri de düşmez, göklere çıkarılan markanın ikinci el değeri de yükselmez.
    hayatın gerçeğidir, 60-70'li yıllarda adını bilmediğimiz japonlar nasıl ingiliz-alman-amerikan markalarını zorlamışsa, koreliler de japonları zorlayacak ve bir gün yetişecek, belki geçecektir.

    herkes kullandığı motorunun hayrını görsün, keyfini çıkarsın. birbirimizi kırmayalım.

  16. #116
    motorcu48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2007
    Şehir
    marmaris ve muğla
    Motosikleti
    İNAZUMA keyfiii :DD
    herşey karşılıklı metehan abim sonuçta teknolojiden bahsediliyosa açıp bi okusun kendi 1.6 arabasınla civic 1.6 karşılaştırtırsın anlar zaten marka kimdeymiş pcx125 te start stop özelliği olan scooter kendi motorunda varmıymış bindiği motor bile bu markaların sayesinde türemiş bir marka model.hondanın dünyada ilk defa hava yastını kullandığını ,hibird teknolojisini sonuna kadar sürdürdügünü vs vs bunu markanın tarihcesine bakıp okusunlar neler yapmış diye sonrada kendi motorlarının tarihcesine baksınlar sadece motor üretiyo diye görücek:D ucuza almak çok ta maharet değil daicha da ucuz bir otomobil önemli olan kalitesi tamam honda da çok çok öğülecek bir marka değil bunu hep söylerim ama yerden yerede vurulmaz adamlar türkiyede şirketletmiş ap ayrı galeri gibi motor dükkanları var öyle cancinconlarla bir satılmıyo motorları sen daha ne diye konusursun :D neyse herkez bildiğini okusun bakalım bidaha da tek kelime yazmam zaten he bu arada görüşürüz metehan abi slmlar
    Mustafa Kemal Atatürk

  17. #117

    Üyelik
    26 Nisan 2011
    Şehir
    lüleburgaz
    Motosikleti
    honda cbf 150 silver 2011
    Alıntı mondiko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eksiğini sivri dille yazıyormuş. Bak sen. Cbf 500'de titreşim çokmuş. Allah Allah. Cbf 250'de son hız 120 imiş. Sen Allah aşkına bırak bu işleri. Bu motorların hiçbirini kullanmamama rağmen ben rahatsız oldum. hesap edin. Eminim yaşın benden büyüktür. Bu yüzden saygımı kaybetmek istemiyorum. Mete_han abiye ayrıca teşekkür ederim. Bu topic en gereklilerden bi tanesiydi.
    cbf 250 120 yse bizim 150 nasıl 120 yapıyo bari 130 de civcivler kolay yutsun bunları kimse yemez..:D:D

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:36 ----------

    Alıntı architect adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hondanın dizeli olmadığını nereden biliyorsun Türkiyeye getirmiyor çünkü yajıt kalitesi hala yerlerde,
    kymco agiltycity 200i, honda pcx 125 aynı fiyata iki model biri honda biri çok övdüğün kymco araştır bakalım hangisinde teknoloji var?
    yuh ya honda uçak motoru bile üretiyo rolls royce gibi adamlar teknolojiyle dalga geçiyo adam yukarda geri kalmış diyo yaaa komedi agaa beğenmeyen almasın şeye ne lazım bisiklet beee :D:D :D:D

  18. #118
    motorcu48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2007
    Şehir
    marmaris ve muğla
    Motosikleti
    İNAZUMA keyfiii :DD
    yazmam demiştim ama sonkezde şunu belirteyim amonra arkadaşımıza mademki kendi kaşındı ps150 5.840 fiyatı çok fazlaymış ve ingilterede şuan ps125 tl bazında 10 bin tlye satılıyoken herneyse


    senin kymcho dediğin marka scooterlarla bi karşılaştıralım

    LIKE 200i 163 cc 4.869
    AGILITY CITY 200i 163 cc 4.914
    PEOPLE S 200i 163 cc 5.489
    DINK 200i 174.5 cc 5.750


    honda ps150 15 hp enjeksiyonlu su soğutmalı combine fren sistemli pirelli lastikli kymchonun hiç bir 200ccle kıyaslanamıcak kadar kuvvetli ve kaliteli şimdi peki aynı fıyata yada 3 aşağıya bu markadan motor almak mı enayilik yoksa ömürlük motor honda dan mı almak enayilik ? cevabını vermeye gerek yok hesap ortada
    Mustafa Kemal Atatürk

  19. #119
    blow07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Nisan 2011
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Honda CBR250R
    Alıntı motorcu48 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yazmam demiştim ama sonkezde şunu belirteyim amonra arkadaşımıza mademki kendi kaşındı ps150 5.840 fiyatı çok fazlaymış ve ingilterede şuan ps125 tl bazında 10 bin tlye satılıyoken herneyse


    senin kymcho dediğin marka scooterlarla bi karşılaştıralım

    LIKE 200i 163 cc 4.869
    AGILITY CITY 200i 163 cc 4.914
    PEOPLE S 200i 163 cc 5.489
    DINK 200i 174.5 cc 5.750


    honda ps150 15 hp enjeksiyonlu su soğutmalı combine fren sistemli pirelli lastikli kymchonun hiç bir 200ccle kıyaslanamıcak kadar kuvvetli ve kaliteli şimdi peki aynı fıyata yada 3 aşağıya bu markadan motor almak mı enayilik yoksa ömürlük motor honda dan mı almak enayilik ? cevabını vermeye gerek yok hesap ortada
    +1 ayrıca yanlış bilmiyorsam İtalya'da en çok satan 3 motor arasında PS150i var . Honda bu kadar kaliteli iş yapmamış olsaydı. O kadar kaliteli İtalyan'ın arasında kendisine yer bulabilir miydi ?

  20. #120
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    29 Ocak 2011
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Xciting250i,Accent Era 110 HP
    Alıntı architect adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hondanın dizeli olmadığını nereden biliyorsun Türkiyeye getirmiyor çünkü yajıt kalitesi hala yerlerde,
    kymco agiltycity 200i, honda pcx 125 aynı fiyata iki model biri honda biri çok övdüğün kymco araştır bakalım hangisinde teknoloji var?
    Yuh yani.Şimdi suçlu motorin mi oldu.Motorin bozuk da honda ondan dizel araba üretmiyo.Millet beş senede anasını ağlattı motorinin.Kaç tane 500 bin km'ye gelmiş doblo var bu ülkede.Benim komşun oto kiralamacı.240 binde dizel hyundaisi var.Daha bi kere arıza çıkarmamış.400 bine kadar yolu var diyo.Fiat , hyundai üretebiliyo ama honda beceremiyo.Helal olsun nediyim artık.

    pcx125'in ne üstünlüğü varmış.Kymco ona 10 basar.Bilmeden ezbere konuşuyosunuz.Aklı başında adam gidip hondanın çıkardığı ne idüğü belirsiz scooterı almaz.Gider kendini yıllardır ispatlamış markayı alır.


6. sayfa BirinciBirinci ... 45678 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)