yaw eleştirilerin o kadar basit ki anlamak mümkün değil kardeş:D bu yorumlara çok gülünür eleştirilecek başka konular kalmamış sırf muhalefet olsun diye komik komik şeyler yazılmış.Honda sen nelere kafisin böyle valla helal olsun
yaw eleştirilerin o kadar basit ki anlamak mümkün değil kardeş:D bu yorumlara çok gülünür eleştirilecek başka konular kalmamış sırf muhalefet olsun diye komik komik şeyler yazılmış.Honda sen nelere kafisin böyle valla helal olsun
Mustafa Kemal Atatürk
bende dandik hyundai araba alsaydım oraya yazmazdımsanırsamki altında silwirving de var:D he pardon ya unutmuşum accent en ucuz sedandı dimi teknolojisine göre:D hani dizel olmayan araç markası honda varya türkiye ve dünyada ilk hotbird motorunu çıkartan markaydı dimi bunu unutmuşum f1 yarışlarıda 2013 bu yuzden hotbird motorlarını kullanıcaktı ilahiii ya:D:D
Mustafa Kemal Atatürk
Hotbird değil , eutelsat
Hatları karıştırdın sen.İyisimi git yat , geç oldu
O bahsettiğin elektrikli motor teknolojisi sadece yarışlarda kullanılabiliyo.Gerçek hayatta yararsız ve faydasız , uygulama alanı olmayan bir sistem.Önce iyice bi araştır.Ben belgeselini izledim.Detaylı olarak biliyorum o konuyu.Yarış sırasında araç frene bastığı anda aküyü şarz eden bir sistem var.O sistem hızlanmada artı bir güç olarak motora yardımcı oluyo.F1 yarışlarında araçlar sürekli hızlanıp yavaşladığı için oldukça faydalı bir sistem ama gerçek hayatta Ani hızlanma veya ani yavaşlama ihtiyacı hissetmez.Hatta usta şoför doğru dürüst frene bile basmaz.Ama F1 yarışçısı ne kadar gaza basıyosa o kadar frene basar.Sürekli hızlan yavaşla.Onun işi budur.
sadece yanlış yazmışım hibrit bu kadarda dalga geçmenin sebebini anlıyorum :D sonuçta demek istediğimide anladın işine gelmedi
herneyse onu geç marka konusuna gel yenilikler konusuna gel ordanda.senin kymcho markanın kaçtane motoru var bugune kadar ne gibi değişiklikler yapmış ne sistemleri geliştirmiş önce bunlara bak sonra konuş artı xciting in konforunu bugünlerde met edebiliyorsan bu üst markaların öncü buluşları sayesinde bu sınıfı ortaya çıkartmalarının sebebi:D gelelim accent yazmışsın 110 hp miş :D begenmediğin honda markasının bir sedanıyla bile mukayese edilebilirmi hadi et millet nasıl dalga geçer :D:D ps150 6 milyar çok ta vespa 150 8 milyar vermekte delilik mi inan bana senin şuan kullandığın motordan çok daha sağlam kalite ucuza alınmıyor tıpkı accent gibi kalitesine göre fiyat bunu unutma![]()
Mustafa Kemal Atatürk
Bir scooter kullanıcısı olarak kymco markasına fransız olduğunu söyleme sakın.Ama sen ilerde 150cc yetmiyo diceksin motoru büyütmeye kalkacaksın.Ben seni şimdiden uyandırayım da ilerde gidip saçma sapan fiyatlar ödeme :
Yamaha tMax 500 30 küsür bin TL
Suzuki burgman 400 24 bin TL
Kymco xciting 500 13 bin TL
Kymco Downtown 300 29 beygir 12 bin TL
İtalyanların 300'lükleri 22.5 beygir ve 14-15 bin TL
Kymco Xciting 250 22.5 beygir 8 bin TL
Kymconun nasıl yenilikler getirdiğini görüyosun.Konfor , kalite ve dayanıklılık olarak da olarak da diğerlerinden altta kalmaz.İlerde gidip 2-3 kat para ödeme.Bırak markaya para ödemeyi , kaliteye para öde.
hernekadar scooter kullansamda scootercı değilim ilerdede scooter almıcam herneyse onu gecelim peki hiç düşündün mü neden o fiyat çünkü elit markalarla yarışabilmek rakabet edebilmek için fiyatlar ve cezbedici olsun diye hp ler bu seviyelerde tutulmaya özen gösteriliyor.bunu otomobil firmalarıda yapıyor tıpkı dacia markası gibi güçlü ve yeni sistem ama araçın satılıp tutması için fiyatları ortada.şimdi gelelim motor konusuna ıtalyanların vespasından örnekler vereyim bir 150 lik vespa ya hiç bir özelliği yok gibi görünen vespa senin altındakinden daha pahalı neden çünkü kaliteden yani değerlendirirken basit bi bakış açısıyla bakma bu motorlar kalite satıyo fiyatına göre kazık değiller artı marka konusnu dediğin zaman bir markanın hem ss,st.scooter,communter,endurosu vs herkatagoride motoru olucak en önemlisi servisi olucak cin motorlarıyla aynı yerde servise girmicek ben buna marka derim işte bu yuzden fiyatları onların herzaman aşağıda olmaya mahkum kalıcak bu kaçınılmaz.honda nın arabası motoru güç enerjileri vs heracıdan bir katagorisi var ve durmadan yenilik çıkartırken sen bu markaya daha iyisine sahip değilken ağzına geleni söylersen kendini kandırmış olursun.artı cbr250 alırım fiyatına göre hem kalite hem güç hemde daha ekonomik scooter duşünmüyom vede motorada yeni başlıyan biride değilim
Mustafa Kemal Atatürk
honda dan soğudum iyice adı honda olan bir tek motor dahi almayacağım bu gün söz verdim. kendime.
cbf 1000 de satılıktır
Başlığı okurken dedim, kesin "Acun01" için açmış bu başlığı Metehandro.
Neyse..
Açıkçası marka fanatikliği ve aynı şekilde düşmanlığına ben de karşıyım.
Çünkü bu tip davranışlar, bilgi ve fikir almak amacıyla bu motosiklet forumunda bulunan kişiler için objektif olmayan yorumlara; yanlış yönlendirmelere sebep olabilir.
Elbette kullandığımız makinaların pozitif ve negatif yönlerini objektif bir şekilde paylaşmamız gerekir ki, tecrübelerimiz doğrultusunda insanlara faydalı paylaşımlar aktarabilelim.
Ancak bunu yaparken kişisel görüşlerimizi bilimsel bir doğruymuş gibi lanse etmeye çalışmak, yanlı bir tutum olacağından dolayı doğru değildir.
Ben şahsen bir motorun iyi ya da kötü olduğu hakkında fikir beyan etmek için, aynı motordan 1'den fazla adette kullanıp, buna göre yorum yapmayı tercih ederim. Kullandığım her motor aynı kondisyonda olmayabilir çünkü, kaldı ki bunu da yaşadım.
Açıkcası ben burada Metehan'a hak veriyorum.
Çünkü, "Acun01" nickli üye kendi tecrübesi elverdiğince yaşadığı motorlarla ilgili sıkıntıları paylaşmışsa da, belki yaşadığı sorunlardan ötürü kullandığı maldan soğumanın verdiği serzenişle, biraz ön yargılı ve yanlı davranıyor diye düşünüyorum.
Bu fikrimi destekleyecek en büyük dayanağımsa, "CBR250R" kullanıcıları başlığında, daha bu motor piyasaya dahi çıkmadan, Honda markası üzerinden karalama amaçlı sürekli yaptığı yorumlar. Merak eden girip bakabilir.
Elbette hepimiz yorum yapıp paylaşımda bulunacağız, bu forumun amacı bu zaten. Ama ön yargıyla değil, tecrübe ve yansız bakış açısıyla.
Haaa herkes bu vasıflara sahip olmayabilir ve olmak zorunda da değildir; o da ayrı..
Misal, kendi kullanmış olduğum bazı makinalarla ilgili objektif olarak yorum yapmak istiyorum:
CBR125R, az yakar ve hafif kasasıyla 4 zamanlı bir 125'liğe göre iyi kaçar, sağlamdır. İnce yapısı ve rahat oturma pozisyonuyla şehir içinde kullanımı oldukça rahat, kıvrak bir makinadır. Ancak lastikleri incedir, üst devirlerde biraz vibrasyon olur, özellikle uzun yolculuklarda ince selesiyle 2 kişi pek konforlu değildir.
GT250R, 250cc'ye göre yeterli performansı, boyutları, uygun fiyatı ve hareketli 2. el piyasasıyla ideal bir 600'lük öncesi geçiş motorudur. Yüksek devirlerde yağlama yeteri kadar verimli olmadığından, aşırı zorlanmadığı ve bakımları aksatılmadığı takdirde yıllarca sorunsuz kullanılabilir. Üzerindeki Shinko lastikleri beş para etmez, mümkünse alındığı gibi değişse iyi olur. Orjinal zinciri de uzun ömürlü değildir. Parça kalitesi A'dan Z'ye 4 büyük Japon kadar kaliteli değil, Çin mallarından üstündür.
ER-6, her devirde gücü tekerleğe pürüzsüzce ileten hassas bir gaz ayarına sahip, 72 HP'den beklenmeyecek derecede performanslı bir makinadır. Kıvrak bir sürüş karakterine imkan verir. Hem şehir içi, hem de şehir dışı kullanım için uygundur. Çift silindir ve enjeksiyonlu olması nedeniyle yakıt, bakım ve işletim giderleri nispeten ekonomiktir. Selesi sizi depoya gereğinden fazla yaklaştıracak şekilde biraz rahatsız, gidonu kollarınızı dar dönüşlerde vücuda gereğinden fazla yaklaştıracak şekilde kullanışsızdır. Aynaları genişleme aparatıyla kullanılırsa daha faydalıdır. Grenajlı F modelinde belli devirlerde vibrasyondan dolayı zırıltı duyulabiliyor.
Fazer, oturuş pozisyonu ile rahat ve 98 HP gücüyle bir touring motor için fazlasıyla tatminkardır. Ancak alt devirler ölüdür ve gaz hassasiyeti konusunda "gaz kolu problemi" denilen, belli bir devirden sonra motorun çıldırması olarak bilinen bir kusuru vardır, ayrıca arka fren nispeten çabuk kitler.
MT-03, oldukça torklu, oturuş pozisyonu ve gidonu bakımından çok kullanışlı, amortisörleri iyi ayarlanmış, dengeli bir makinadır. Ancak devir aralıkları çok kısadır ve 48 HP güç, bence 650cc'lik bu motor için yetersiz.
CBR600F, 110 HP gücü tekerleğe pürüzsüz ileten bir gaz hassasiyetine sahip, aynı zamanda diğer supersportlara göre daha rahat olan gidon pozisyonu ve tek parça selesiyle oldukça konforlu, hem racing hem de sporttouring tadını alabileceğiniz, 2 kişi yolculuklarda da tercih edilebilecek, çift yönlü, sağlamlık ve sorunsuzluğuyla efsaneleşmiş bir makinadır. Eksi olarak, agresif kullanımda yol koşuluna da bağlı olarak tank slapper riski mümkün olmakla beraber, gidon amortisörü takılması faydalıdır, bir de 10-15 bin kilometreden sonra bazı makinalarda egzantrikten ses gelebilir.
2008 1000RR, sınıfında en güçlü, en yüksek performans değerlerine, en hafif kuru ağırlığa ve kısa aks aralığıyla en iyi viraj kabiliyetine sahip makinadır. Ancak yağ yakma sorunu vardır, bu makinalar da başvuru halinde garatiden sıfır motorla değiştirilir.
Bunun gibi uzar gider..
Bunlar benim kişisel fikir ve yorumlarımdır ve sadece beni bağlar. Kişiye göre değişebilir, bazı arkadaşlar katılıp, bazıları katılmayabilir, buna da saygı duyarım.
Ama çok istisnai bir durum olmadığı sürece hiçbir makineyi de ne yererim, ne de göklere çıkartırım. Sonuçta hepsi kul yapısı.
HONDA, kalitesini kanıtlamış, yıllardır kendini geliştiren ve birçok alanda faaliyet gösteren, teknoloji devi öncü bir firmadır. Bunu kimse inkar edemez.
Aynı şekilde diğer 3 büyük Japon motosiklet üreticisi firma da kendini kanıtlamış, belli bir çıtanın üzerinde, rekabet gücüne sahip birbirleriyle eksi ve artıları söz konusu olan markalardır.
Önemli olan, bir değerlendirmede bulunurken tüm artı ve eksileri göz önünde bulundurmak ve ona göre yorum yapmaktır.
Yani terazinin ayarının kaçmaması; doğru olması.
Benden bu kadar.![]()
evet aga aynen katılıyorum...o takaya 6 bin gayme bayıkmak pek akıl işi değil...
aga sen şimdi bel altı vuruyon...adam motorunu bokladı sende arabasından dem vuruyon...
![]()
+1...
tamam da cbf 1000 in suçu ne şimdi...
en çok ben haklıyım...
en çok bana hak verin...
acun0 aga...bazı arkadaşlar bana özelden biz ona acur0 diyoruz sende öyle de diye ricada bulundular...ben yapmam öyle şey hakarete girer dedim valla...
senin yorumlarında ayrı bir topaç konusu genel değerlendirme valla hacı biz çekilelim valla konudan...güzel yazmışsın...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
Sonuçta bir araya gelişimiz motosiket sevgisi, bir bütünün parçalarıyız. Her yönü ile olaylara negatif yaklaşmak kişilik özelliği. Anatomisini bilsen de bilmesende pek birşey değişmez. Böyle olması benim için rahatsızlık kaynağı mı? Hayır.
Acun0'ı acuro deyip dalga geçmek de etik yaklaşım değil.
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
arkadaşlar bırakın bu işleri... her malın alıcısı vardır. her markanın fanatiği de düşmanı da olabilir.
doğrudur, marka olmuş mal daha pahalıya satılır, çünkü o fiyata alıcı bulabilir.
henüz marka olamamışsa, fiyatını düşük tutmak zorundadır, yoksa satamaz.
kapitalist düzende hiçbir firma, "senelerdir kazık yiyen zavallı tüketicileri" falan düşünmediği gibi, günümüzün rekabet ortamında da kimse kimseye büyük kazıklar atamaz.
büyük firmalar da yanlış yapabilir, veya küçük firmalar da çok iyi işler çıkarabilir.
bu forumda aleyhinde atılıp tutulan bir markanın ikinci el değeri de düşmez, göklere çıkarılan markanın ikinci el değeri de yükselmez.
hayatın gerçeğidir, 60-70'li yıllarda adını bilmediğimiz japonlar nasıl ingiliz-alman-amerikan markalarını zorlamışsa, koreliler de japonları zorlayacak ve bir gün yetişecek, belki geçecektir.
herkes kullandığı motorunun hayrını görsün, keyfini çıkarsın. birbirimizi kırmayalım.
herşey karşılıklı metehan abim sonuçta teknolojiden bahsediliyosa açıp bi okusun kendi 1.6 arabasınla civic 1.6 karşılaştırtırsın anlar zaten marka kimdeymişpcx125 te start stop özelliği olan scooter kendi motorunda varmıymış bindiği motor bile bu markaların sayesinde türemiş bir marka model.hondanın dünyada ilk defa hava yastını kullandığını ,hibird teknolojisini sonuna kadar sürdürdügünü vs vs bunu markanın tarihcesine bakıp okusunlar neler yapmış diye sonrada kendi motorlarının tarihcesine baksınlar sadece motor üretiyo diye görücek:D ucuza almak çok ta maharet değil daicha da ucuz bir otomobil önemli olan kalitesi tamam honda da çok çok öğülecek bir marka değil bunu hep söylerim ama yerden yerede vurulmaz adamlar türkiyede şirketletmiş ap ayrı galeri gibi motor dükkanları var öyle cancinconlarla bir satılmıyo motorları sen daha ne diye konusursun :D neyse herkez bildiğini okusun bakalım bidaha da tek kelime yazmam zaten he bu arada görüşürüz metehan abi slmlar
Mustafa Kemal Atatürk
cbf 250 120 yse bizim 150 nasıl 120 yapıyo bari 130 de civcivler kolay yutsun bunları kimse yemez..:D:D
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:36 ----------
yuh ya honda uçak motoru bile üretiyo rolls royce gibi adamlar teknolojiyle dalga geçiyo adam yukarda geri kalmış diyo yaaa komedi agaa beğenmeyen almasın şeye ne lazım bisiklet beee :D:D :D:D
yazmam demiştim ama sonkezde şunu belirteyim amonra arkadaşımıza mademki kendi kaşındı ps150 5.840 fiyatı çok fazlaymışve ingilterede şuan ps125 tl bazında 10 bin tlye satılıyoken herneyse
senin kymcho dediğin marka scooterlarla bi karşılaştıralım
LIKE 200i 163 cc 4.869
AGILITY CITY 200i 163 cc 4.914
PEOPLE S 200i 163 cc 5.489
DINK 200i 174.5 cc 5.750
honda ps150 15 hp enjeksiyonlu su soğutmalı combine fren sistemli pirelli lastikli kymchonun hiç bir 200ccle kıyaslanamıcak kadar kuvvetli ve kaliteli şimdi peki aynı fıyata yada 3 aşağıya bu markadan motor almak mı enayilik yoksa ömürlük motor honda dan mı almak enayilik ? cevabını vermeye gerek yok hesap ortada![]()
Mustafa Kemal Atatürk
Yuh yani.Şimdi suçlu motorin mi oldu.Motorin bozuk da honda ondan dizel araba üretmiyo.Millet beş senede anasını ağlattı motorinin.Kaç tane 500 bin km'ye gelmiş doblo var bu ülkede.Benim komşun oto kiralamacı.240 binde dizel hyundaisi var.Daha bi kere arıza çıkarmamış.400 bine kadar yolu var diyo.Fiat , hyundai üretebiliyo ama honda beceremiyo.Helal olsun nediyim artık.
pcx125'in ne üstünlüğü varmış.Kymco ona 10 basar.Bilmeden ezbere konuşuyosunuz.Aklı başında adam gidip hondanın çıkardığı ne idüğü belirsiz scooterı almaz.Gider kendini yıllardır ispatlamış markayı alır.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)