bende 10-15 yaşında bi cocuk alıcak sandım :D
bende 10-15 yaşında bi cocuk alıcak sandım :D
Bende öyle sandiginizi sandim.
Konuya cevabim, alinir ama Türkiye'de alinmaz.
bizim burda cbr125r var 13 yaşındaki çocukta :D
nedir bu bizdeki racing merakı. ille ses yapsın grenajlı olsun havalı olsun. 160 170 yapacaksan er5 al gs500 al,bandit ve bu benzeri al.sürüşü racinglere göre rahat daha az masraf çıkarır.ama sonuçdan senin kararın kendi canın kendi paran.
10-15 Yaşında her türlü makine alınabilir,önemli olan motoru sahiplerinin nasıl kullandığı ,veya müdahalelerin doğru yapılıp yapılmadığıdır.Şu an satılık bir 1979 Model Honda CX500 var bir tanıdığım abimde.Motoruna tam 2 yıl her türlü mekanik garanti veriyor,şayet bozulursada kendi yapacak.İlanın linkindede belirtmiş bunları aynen.Ama motosikleti kendi rektefeye etti ve üm parçaları yurtdışından orjinal sipariş etti.Motosiklet şu an fabrika çıkış ayarında.1 gram yağ eksiltmiyor.Fiyatıda 6500 tl .Ama benim bile aklımın hala kaydığı acaba alsammı diye düşündüğüm bir alet.Rektefe aşamalarıda resimli olarak mevcut.Ama kendisi senelerin motorcusu ve mekanik teknik bilgisi mükemmel.Sonuçta 1979 model bir Honda mükemmel şekilde kullanılıyor,belki bilmeyenler bu motor alınırmı diye düşünür ve korkar ama ben o motorla tek kontak Türkiye turuna çıkarım.Zaten kendiside uzun yol yapıyor çok fazla.Böyle birisinden SS makine alınır ve sorunsuzda binilir.Ama gider 2006 -2010 bir SS alırsın sahiibinin yıpratmasında yine altından kalkamassın.Olay yaş sene değil,motor yenilemesinin ehil ve bu işi seven kişilerin yapmış olması.
LINCOLN 6 ECHO
her ay 5000 tl nin üstüne 1000tl ekliyebiliyorsan bekle derim
benim her ay 1000 tl kenara koyacak param olsa ah ahh
yahu yazmayayim diyorum ama dayanamicam.Cogu kisi yok alinmaz,yok basini agritir,yok hergun motor indirisin falandi filandi.Ben 2001 r6 kullaniyorum inanin hem distan hem de motor olarak cok temiz.Yag musiri sorunum vardi(takip eden arkadaslar bilir)onu degistittirdim,motordan sesler geliyor gibime geldi.Bu yaz motoru iyi bir ustaya braktim iyice dene,zorla falan dedim.Usta motor cok iyi calisiyor hic bir sorun yok dedi.Yakit orani da cok az.Onemli olan motorun kac yasinda oldugu degil,Nasil kullanildigidir.En iyi yorumu LUCAS ve SOYKAN67 yapmis bana gore.Ha belki haklisiniz Turkiye de race kullananlarin hemen hemen hepsi hor kullaniyor olabilir ama mutlaka motoruna temiz gozu gibi bakan da vardi.
RIDE or DIE
hocam türkiyede durum tamamen farklı 5-6bine alınacak motorun yolda giderken şasesi bile kendini bırakabilir.Çünkü bizim millet lafa gelince bakımını çok iyi yapar yağmurda bırakmaz kızı gibi sever ama gerçekler tam aksidir.
98model srad sahibi bi arkadaş takasa girmek istedi benim motorla motoru görsen bi çalışması var resmen ağlıyo zaten eski model manda kasa çok ağır motor her tarafı kaynaklı vs. o motoru alıp 120km üstüne çıkan kafayı yemiştir.ama onun aksine temiz motorlarda var lakin onlarda zaten 98-20 modellere 8-9bin lira istiyolar haklı olarak
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
ben senin yerinde olsam 10 - 15 yaşındaki motor almam çünkü ilerde satman cok zor ve masraf cok cıkartır yerinde olsam kanuni gt 250r alıırım 250cc 6bin liraya bulursn olmadı cbr 125 cc var sıfır alırsın ve uzun yola rahat gider su soğutmalı olduğu için onlar uzun yola gitmez ve aşırı benzin yakar zaten max hız 160 diyon senin icin en iyisi yine cbr 125 al sıfır al ama
BİZDE ADETTİR GELENE GİDİLİR
bu durumda benim ilk sahibi olduğum 97 model 32000 de yzf 1000 kaç para eder???
forumdan görenler bilenler var...bilmeyenler de tahmin yürütebilir..merak ettim....
avatarımda kızımın bindiği motosiklet...
Biliyorsan konuş,ibret alsınlar...
Bilmiyorsan sus ki,seni ADAM sansınlar...
gecen ay 89 model fzr 1000 i 500 euro ya verdim.
RIDE or DIE
şşşşştt...piyasayı düşürmeye kalkma..Türkiyeden bahsediyoruz....
hem fzr değil yzf olacak....
Biliyorsan konuş,ibret alsınlar...
Bilmiyorsan sus ki,seni ADAM sansınlar...
10 - 15 yaşında süper spor belirli şartlarla alınır.
1. Şasi sağlam mı (Alüminyum şasilerdeki vuruk, kırık, çatlak tamir edilmez/edilemez) ?
2. Blok ne durumda (km'nin habire geri alındığını göz önüne alalım). Kulağımızı büyük bir tornavidaya yaslayıp, tornavidayı krank yataklarına dışarıdan dayayıp dinleyelim.
3. Evraklar tamam mı (SS'in hırsızının, uğursuzunun bitmeyeceğini hatırlayalım)?
4. Yürür aksam ne durumda (amortisör keçeleri, jant göbek rulmanları, vs)?
5. Hırsızlığı olmayan, yalansız ustamız var mı (kesin ihtiyacımız olacaktır)?
6. Jant ve lastik ebatları günümüz ebatlarında mı (misal; eski kasa FZR 600 arka jantı 18 inç, aynı şekilde, eski 900RR'ın ön jant 16 inç, ara ki 2011'de lastik bulasın!!!) ?
7. Satın aldıktan sonra 3-4 bin TL harcamaya ve bundan da eziklik, arkadaşlarımızın dırdırından sıkıntı duymamaya hazır mıyız?
8. Ebay'den alış-verişle aramız nasıl?
9. Yurkarıdaki şıkka cevap "evet"se daha fazla Amerika'da çok satılmış modellere yönelebilir miyiz (parça bolluğu ve ucuzluğu açısından)?
10. Makinayı adam gibi toplamaya sabrımız var mı (yoksa çarçabuk bir ölüm tuzağına dönüşebilir)?
Ayrıca altinelbiseliadam.com daki eski 2. el rehberlerimizi izleyiniz.
Benim motorum; Tir'i Zafer, 13 yaşında. 70.000 KM'de bir ZX-7R.
1,5 sene uğraşı ve terden sonra en son İstanbul Park'taki gidişi şöyleydi:
Herşey mümkün.
Sadece para ve zaman lazım.
Slmlr,
Brkn
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)