Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Cbr 600 rr

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    16 Nisan 2011
    Arkadaslar kısmetse Ağustos'ta ehliyet almayı planlıyorum ama kafama takılan bir kaç konu var.Yeni başlayanlara 600cc onerilmedigini biliyorum fakat Restrictor Kit denen olayla motorun beygir gücünün 33'e kadar düşürüldüğünü gördüm eğer böyle bir olay varsa Cbr 600 alıp 1-1.5 sene boyunca 33 hp ile kullanmak isterim ama yinede görüşlerinizi merak ettim


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    19 Mart 2010
    Şehir
    bolu
    Motosikleti
    FZR 600
    ben 600 lükle başladım
    sıkıntı yaşamadım.
    hayallerle yaşamak varya bitiriyor beni be... :farao:

  3. #3

    Üyelik
    16 Nisan 2011
    600cc bir başlamak bence pek mantıklı bir seçenek değil ama dediğim Restrictor kit olayı doğruysa düşünebilirim

  4. #4
    Blackeagletr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2010
    Şehir
    İzmir
    Cbr 600 RR ciddi bir motor başlangıç için uygun değil 33 bg haliyle ile bile. 33 bg yine de azımsanacak bir beygir değil. Ayrıca altımdaki motor 100bg in üzerindeyken 33 bg ini kullanmak.. yani ben dayanamam öyle bişeye. Hondanın sürüş eğitimlerine katılıp kullanırsanız daha uygun olur. İşin bir de şu yanı var. Acemi olacaksınız.CBR 600 RR gibi bir motorda en ufak kaza sana milyarlara patlayabilir. Ki motora yeni başlayanlarda kaza yapmayan çok nadirdir. Benim önerim; Vitesli bir çinli al vur parçala iyice öğren sonra CBR 600 RR a 33 bg haliyle başla.
    2010 Kanuni Breton 21.000km|2013 Kuba XR 125 8.000km|2012 Hyosung GT250R 25.500km|2016 Bajaj Pulsar 200NS 14.500km|2018 Motolux Rossi 50(King 139)|2013 Mondial Mash 150 6.000km|2017 Mondial Drift 135 6000km|2021 RKS Azure 50|2022 Arora Freedom 50|2023 Hero Dash 125

  5. #5
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    O program(chip) gücü 33 e de düşürse 66 nm olan torku 50 den aşşağı pek düşüremez. Tork motor hacmiyle doğru orantılıdır. Yani alt devirlerde motor boğa gibi çekişe sahip olucaktır yine. dönüşlerde falan debriyajı gazın ayrını kaçırırsan ki acemiysen bi süre bunlarla boğusucaksın fırt diye altından kaçıverir makina veya virajlarda arkayı bırakma riski var!

    Ninja 250 bak derim ben..

  6. #6

    Üyelik
    16 Nisan 2011
    Sanırım haklısın.ninja 250r düşünebilirim

  7. #7
    redlion999 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Kasım 2010
    Şehir
    Turkiye degil
    Motosikleti
    BMW R1250R
    GP500-1st kesinlikle çok doğru bir yere değinmiş. İlk başta bana da çok mantıklı geldi Restrictor Kit olayı ancak esas sorun tork. Acaba gaz ayarının hassasiyetini azaltma gibi bir şans varmı peki?

  8. #8

    Üyelik
    16 Nisan 2011
    İyice araştırdıktan sonra karar vericem bende

  9. #9
    gti_king - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul Bayrampaşa
    Motosikleti
    Kawasaki KLX 250
    Kesinlikle Ninja 250 derim ben de. Hali hazırda bulabileceğiniz size en uygun motor gibi görünüyor bana.

  10. #10
    Alper41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ağustos 2009
    Şehir
    Motoru Karamürselde Kendisi İstanbulda
    Motosikleti
    Kawasaki EN500
    bi dusunsene ben en500 le seni solluyorum ve sen altinda 600rr oldugu halde bana uzule uzule bakiyosun )
    Fikirlere Kurşun İşlemez .

  11. #11

    Üyelik
    16 Nisan 2011
    Görmemiş süsü veririm artık başka yolu yok onun


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)