600 lük motorlarda gaza çok yüklendiğinde kendisi ön dikiyor. Ben denediğim zamanda arka teker yapıyor. Bi türlü kaldırmayı beceremedim. Ustası bana bi anlatsın şunu ltfen
600 lük motorlarda gaza çok yüklendiğinde kendisi ön dikiyor. Ben denediğim zamanda arka teker yapıyor. Bi türlü kaldırmayı beceremedim. Ustası bana bi anlatsın şunu ltfen
hayallerle yaşamak varya bitiriyor beni be... :farao:
Debriyajı gazı verirken biraz hızlı çek,gökyüzünü göreceksin.
facebook(Fazer Tutkunları)
yağmur dinsin denerim ben. saol
hayallerle yaşamak varya bitiriyor beni be... :farao:
devri yükseltip aniden debriyajı bırakmak riskli bir iştir sevgili arkadaşım dikkat et yökyüzünü göreceğim derken yeri de öpme aynı zamanda çok dengeli yapman lazım bu işlemi biraz fazla kaçırırsanki büyük olasılıkla illaki kaçıracaksın kaskını bari tak başına ve yeni motorla o işi yapma ,toplum içinde,tarafiğe açık alanda ise kesinlikle yapma adımızı kötüye çıkarma zaten motorları sevmiyorlar birde ,bak şu artiste demesinler
ayarlarız o kadarını canım
hayallerle yaşamak varya bitiriyor beni be... :farao:
elbetteki ayarlayacağından şüphem yok sadece dikkat et umarım çok kısa zamanda alışırsın
inşallah alışırım
hayallerle yaşamak varya bitiriyor beni be... :farao:
Dostum bun işi deneme çünkü denersen büyük olasılıkla bagımlısı olacaksın... Isıklardan kalkınca şöyle ufaktan kafayı dikmek bile sana haz verecek... Boyle seylere ozenme ama ozeneceksen 2. yol vardır bunu herkez bilir... Birinci aslında bana gore en tehlikelisi makinanın devrini yukseltirken biranda kapa sonra hemen tekrardan ac tabi bunu yaparken omuzlarını kullanarak makinayıda kendine cek... Çok denersin bazen olur bazen olmaz... çok tehlikelidir cünkü kendine motoru cekerken motorun gaz koluna hukmetmen gerekirken motoru cekmekle ugrasacagın icin cok fazla yukarı gelirse gazı geri bırakacak pozisyonda olmaz elin tabi bu 600 cc de gecerli ayrıca 1. vites mutlaka 1000cc de fazla zorlamana gerek yok 2. viteste dahi fazla güc harcamadan gazı acıp kapatarak tekere gelir burdaki olay gazı kapatıp makinanın önünü çöktürmek... 2. yol ise benim denedigim motoru 1. vitese motorun orta devirlerde gazdan elini cekmeden debriyaja basıp cekmen ama bunu cok gızlı yapman lazım... yani bırakmayı eger hızlı yapmazsan lastik sarrar büyük bir olasılıkta yolun durumunada baglı tabi... düşük hızlarda gazı cok açıp yapmazsan motor asla arkaya gelmez... Yani hızın 50 devrin 6bin olması lazımken 7bin,8bin e çıkarıp debriyaj tokatla.. Hızın 50 devrini 14bin e çıkarıp yapma sakın... teker yukarı gelince hersey senin elinde bir anda senteye gelen motor kus gibi olur gaz kontrolu cok zor burda zamanla deneyim kazanman gerekir uzun mesefe almak icin... ilk baslarda zaten bosver... teker kalksın ve yere azcık gaz verek tekeri yavas indirmeyi ogren... sonra tekerde uzun gitmeyi denersin... Baktın cok yukarı geliyor gazı kes yada arka frene bas ben arka frene basmaya alısamadım gazı kesiyorum komprosor yapan motor pat diye iniyor ama gazı cok hızlı bırakırsan sert inersin yere... yani dostum bos bir yol bul tam takım giyin etrafında insanlar olmasın...ufak ufak debriyaj tokatla ve tekerin yukarı gelme istegini gor once sonra biraz daha fazla gaz acıkken bunu yap önce kaldır ve yavas indirmeyi ogren sonra motoru hangi devirde nasıl senteye alacagını ogren sonra sentede nasıl gaz kontrolu yapacagını ogren...ama bunlardan once hastane parasını hazırla...bir abimiz halilhayabusa bilenler vardır düstü... Ve okadar basit düstüki nasıl olur ya diyeceksiniz... Bu iste düsülüyormus mutlaka oyle derler isallah halil abi gibi yasamayız 2 ay yatacak ufacık düsmeden... maddi durumun yoksa deneme bile motor bir yana hastane masrafların icin burda topikler acılmasın....
http://www.youtube.com/watch?v=8_x54lbWzvA
merak ettim şimdi senden haber bekliyoruz olsada olmasada:
Serhat kardeş naptın resim koyacaktın...Merakta bıraktın bizi
bu işi yapanlar er yada geç bi kaza geçiriyolar.kaç yıldır halil abinin videolarını takip ediyorum düşeceği hiç aklıma gelmezdi ama en ufak bi hataya bakıyor.bu hata sizde olması gerekmiyo ya motor ya rüzgar yada yol en ufak birşeyin sonucu çok ağır oluyo.bunların farkında olarak yapmak lazım bu arada halil abiyi medeni cesaretinden dolayı kutluyorum.kaza videosunu bile paylaştığı için.
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
Ne özenti denyolar var ya... Allah ıslah etsin.
Allah akil fikir versin.
İç sesim dışardan duyulsa beni kurşuna dizersiniz..
Scoter da teker yapmıyorum benim kullandıgım makina SS dostum... saglam gazladıgın zaman viraj çıkıslarında veya vites aralarında makina tekere gelir... Eger makina tekere geldiginde ne yapacagını bilmiyorsan gazlamaman gerekir gazlamayacaksanda SS alman ozentiliktir... Ben motorumun hakkını veriyorum elimden geldigince... Cafe önünü motoru cekip kızları kesmiyoruz biz... Gazlıyoruz ama bize özenenler varsa onu bilmem işte...
Mesela biz sana TOURING motorun rahatlıgından kopamıyorsun ama içten içe SS özendin diye bu kırma motoru kullanıyorsun diyormuyuz.... valla üzdün beni
ezik ezik soruyosunuz ya şöyle şeyleri vallahi uyuz oluyorum boşuna kirletiyosunuz siteyi git deneye deneye yap
İkarus
Teker yakmak ve on kaldırmaktan ne zevk alındığını hiç anlamam ne diyeyimki kendiniz edersiniz kendiniz bulursunuz bu kafayla devam edin he kendini biraz daha riske atmak istiyosan yolda giderken pati çektir motora 1 denersin 2 denersin 3. De garanti düşersin daha garanti kendine zarar vermek için yakın zamanda başlık açma sakin ön kaldırdım düştüm diye olurmu inşallah bu dediklerim basına gelmez
HONDA
CBF 150-CBF 500-CBF 1000
SS'e falan özendiğim yok. Bedava verseler binmem. Motor ulaşım aracıdır, yollar da ulaşım içindir. Sen git otoyolda teker yap, devletin ambulansını, polisini meşgul et, arkandan ailen üzülsün, adam olup hizmet edesin diye seni yetiştiren, besleyen, okutan bu devlete daha doğru dürüst hizmetin olmadan göz göre göre niyazi ol, biz de ses çıkarmayalım öyle mi?
Senden hiç ümidim yok, anlayabileceğini zannetmiyorum ama belki birilerinin saçmalama damarı karbarmadan engel olurum diye cevap yazdım.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:03 ----------
kime anlatabilirsin ki dostum, millet de kaale almış cevap veriyo böylelerine... Ne şehittir ne gazi, bunlardan anca olur NİYAZİ
iyide kalkan motorun önü, motorun zevk alması lazım bu işten, kullanana noluyo
ATAMASI YAPILAN ÖĞRETMEN
ciddi ve güvenli TAHRİK gerekir bunun için..
birde hadi kalktı diyelim...onu indirmek te beceri isteyecektir..
yoksa kalktı,kaltı biraz daha kalktı ee ne olacak şimdi??
bazen indirmek için kaldırmaktan daha çok uğraşmak gerekebilir...
nereye çekerseniz çekin anlam değişmeyecektir...
Biliyorsan konuş,ibret alsınlar...
Bilmiyorsan sus ki,seni ADAM sansınlar...
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)