Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

2011 Hyosunglar bayiler'de

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    07 Ocak 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    nova 150 cc
    Hyosung gt serisinin arka kısmı yeni bir tasarıma kavuşmuş. Süper de olmuş açıkçası. 50 yıllık bir tasarımı kullanıyolardı

    Sizce nasıl olmuş tasarımı ? bence süper











    yeni tasarımı değerlendirelim.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    29 Ocak 2011
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Xciting250i,Accent Era 110 HP
    Tasarım süper ama 3-5 beygir farkı için honda'dan vazgeçip bunu alacak kişi çıkmaz bence.Gönül Hyo der ama akıl mantık honda der.

  3. #3
    sapo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Eylül 2010
    Şehir
    ŞİLİ CUMHURİYETİ
    Motosikleti
    250 LIK BISEY
    kawasaki ninja 250 m olmasina ragmen motorun dizaynini gercekten begendim motor kasli okkali duruyor kuyrukta fena durmamis.
    ÇARPIK PABUÇ ÇARPIK AYAĞA UYAR

  4. #4

    Üyelik
    07 Ocak 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    nova 150 cc
    Tabi bende olsam honda derim ama işte zevk meselesi en iyi 250 cc ss tasarımı bunda

  5. #5
    emreakyol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Eylül 2007
    Şehir
    İstanbul Tuzla
    Motosikleti
    ---waiting---
    arka kuyruktaki artçı için yapılan tutaçlar cbr 125-250lerle birebir aynısı
    If you touch my bike, I'll touch your girl.

  6. #6
    overcloud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    XL650V Transalp
    aslında cbr125 ve 250'deki tutamaklar bunun aynısı

    bu model gt250r'lar daha önce tasarlanmıştı

    beyaz renk yakışmış. kuyruk tasarımıda çok guzel.

    bi tek öndeki iki ufak üçgene alışamadım şu motorun görüntüsünde
    the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda

  7. #7
    satoyama - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2006
    Şehir
    avrupa yakası
    Motosikleti
    Gilera Runner / Aprilia Sr GT200
    kawasaki r6n kuyruğunu adam resmen kopyalamış ya
    zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz... ) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)

  8. #8
    MotoGT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Şubat 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Dominar D400 [2024]
    Sonunda







    2009 Honda Cbr 125r -> 2006 As 200 Gy -> 2010 S&T GT 250R -> 2012 150 MCX RoadRacer -> 2013 Kuba XCG 150 -> 2017 Pulsar RS 200 -> 2024 Dominar D 400

  9. #9

    Üyelik
    27 Mayıs 2010
    Motosikleti
    HusaberG Sf650
    kim ne derse desin 250cc lerin arasında bu etli görünmüyle farklı klasmanda gibi duruyor...
    sağlamlık ve kalite açasından yorum yapmıyorum...

  10. #10

    Üyelik
    07 Ocak 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    nova 150 cc
    Acaba 650 naked modelinin de arkası bu şekilde mi olacak ?

    Birde başlığın adında yanlışlık var affola

  11. #11
    zeda3000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2005
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda CB750 Cafe Racer
    Egzoz feci.. Tasarimci sanirim tam egzozu tasarler iken isi birakmis.
    [COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti

  12. #12
    Dogan88 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2006
    Şehir
    Izmir
    Motosikleti
    Crypton T115
    Cok guzel. Duzgun bakim yaptiginiz zaman eminim hondayi aratmicak bi motordur Motorunda degisiklik var mi peki?

  13. #13

    Üyelik
    07 Ocak 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    nova 150 cc
    Alıntı zeda3000 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Egzoz feci.. Tasarimci sanirim tam egzozu tasarler iken isi birakmis.
    Aynen aynen çin malı scooter'lar varya aynısı

  14. #14
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Alıntı zeda3000 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Egzoz feci.. Tasarimci sanirim tam egzozu tasarler iken isi birakmis.
    Bence zaten "performans" veya sesli "soba borusu stayla" olanlarla millet değiştirir diye fazla kasmamışlar tüpe

    Yahşi bir makina olduğu gerçeğini göz ardı ettirmiyor lakin..

  15. #15

    Üyelik
    06 Mart 2011
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Arayışta...
    şu farlarını bir türlü sevemedim gt 250

  16. #16
    kanucan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Kasım 2008
    Şehir
    Bursa
    Görüntü ile oynayacaklarına motoruna bir el atsalar hiç fena olmaz.

  17. #17
    DarkArchAnGeL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mart 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Hyosung RT 125
    arka kuyruğu eski modellere uyarlama şansı varmıdır acaba..
    Eğitimde Özgürlüğe Hayır Diyenlere [B][COLOR="DarkRed"]HAYIR[/COLOR][/B]

  18. #18
    mavibuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2010
    Şehir
    istanbul / avcılar
    Motosikleti
    gt 250 r
    kuyrukla bukadar oynamışken şu arka tekerleği biraz büyütüp üstünede çamurluk koysalarmış güzel olurmuş sanki
    AZRAİL herzaman artçıdır ona göre kullan, yoksa

  19. #19
    Gökhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2006
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    F 650 GS
    Acaba 2011'lerde yag bompasında degişiklik yapmışlar mı? Bildiginiz gibi bazı hyosungların krank sorunu olmuştu. Bunun başlıca nedeni olarakta 9000-9500 devirden sonra yag pompasının saglıklı yaglama yapamaması denilmişti. Acaba 2010-2011 modellerde bu sorunlar çözüldümü?


    Bu arada hyosungların kalitesinden bahsedecek olursak. Yukarda bahsettigim nedenlerden dolayı limitlerde gitmeyi seven bir motosiklet degil . Bunun haricinde benim açımdan kaliteyle ilgili bir sorunu yok.Bu arada sanırım hergeçen yıl motorla ilgili birtakım degişiklik yapılıyor. Yani hyosunglarda krank vb. sorunu hiç duymadım. Genelde sorunlu olanlar ilk üretilenler

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:09 ----------

    Alıntı mavibuz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kuyrukla bukadar oynamışken şu arka tekerleği biraz büyütüp üstünede çamurluk koysalarmış güzel olurmuş sanki
    Tekeri birazdaha büyütüp mü. Yahu 250cc sınıfında bunun kadar büyük lastigi olan başka motosiklet yok ve dahada büyümesini mi istiyorsunuz. Ne yapsınlar 180 mi

  20. #20
    mavibuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2010
    Şehir
    istanbul / avcılar
    Motosikleti
    gt 250 r
    Alıntı ELINT adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Acaba 2011'lerde yag bompasında degişiklik yapmışlar mı? Bildiginiz gibi bazı hyosungların krank sorunu olmuştu. Bunun başlıca nedeni olarakta 9000-9500 devirden sonra yag pompasının saglıklı yaglama yapamaması denilmişti. Acaba 2010-2011 modellerde bu sorunlar çözüldümü?


    Bu arada hyosungların kalitesinden bahsedecek olursak. Yukarda bahsettigim nedenlerden dolayı limitlerde gitmeyi seven bir motosiklet degil . Bunun haricinde benim açımdan kaliteyle ilgili bir sorunu yok.Bu arada sanırım hergeçen yıl motorla ilgili birtakım degişiklik yapılıyor. Yani hyosunglarda krank vb. sorunu hiç duymadım. Genelde sorunlu olanlar ilk üretilenler

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:09 ----------



    Tekeri birazdaha büyütüp mü. Yahu 250cc sınıfında bunun kadar büyük lastigi olan başka motosiklet yok ve dahada büyümesini mi istiyorsunuz. Ne yapsınlar 180 mi
    krank sorunu bildiğim kadarıyla genelde 2006 modellerde vardı, arka tekeri diyorum çünkü geçenlerde regal raptör gördüm adamlar bir teker yapmış motorun sehpaya ihtiyacı yok bırak durur onun için diyorum
    AZRAİL herzaman artçıdır ona göre kullan, yoksa


1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)