Hyosung gt serisinin arka kısmı yeni bir tasarıma kavuşmuş. Süper de olmuş açıkçası. 50 yıllık bir tasarımı kullanıyolardı
Sizce nasıl olmuş tasarımı ? bence süper
yeni tasarımı değerlendirelim.
Hyosung gt serisinin arka kısmı yeni bir tasarıma kavuşmuş. Süper de olmuş açıkçası. 50 yıllık bir tasarımı kullanıyolardı
Sizce nasıl olmuş tasarımı ? bence süper
yeni tasarımı değerlendirelim.
Tasarım süper ama 3-5 beygir farkı için honda'dan vazgeçip bunu alacak kişi çıkmaz bence.Gönül Hyo der ama akıl mantık honda der.
kawasaki ninja 250 m olmasina ragmen motorun dizaynini gercekten begendim motor kasli okkali duruyor kuyrukta fena durmamis.
ÇARPIK PABUÇ ÇARPIK AYAĞA UYAR
Tabi bende olsam honda derim ama işte zevk meselesi en iyi 250 cc ss tasarımı bunda
arka kuyruktaki artçı için yapılan tutaçlar cbr 125-250lerle birebir aynısı
If you touch my bike, I'll touch your girl.
aslında cbr125 ve 250'deki tutamaklar bunun aynısı
bu model gt250r'lar daha önce tasarlanmıştı
beyaz renk yakışmış. kuyruk tasarımıda çok guzel.
bi tek öndeki iki ufak üçgene alışamadım şu motorun görüntüsünde
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
kawasaki r6n kuyruğunu adam resmen kopyalamış ya
zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz... ) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)
Sonunda
2009 Honda Cbr 125r -> 2006 As 200 Gy -> 2010 S&T GT 250R -> 2012 150 MCX RoadRacer -> 2013 Kuba XCG 150 -> 2017 Pulsar RS 200 -> 2024 Dominar D 400
kim ne derse desin 250cc lerin arasında bu etli görünmüyle farklı klasmanda gibi duruyor...
sağlamlık ve kalite açasından yorum yapmıyorum...
Acaba 650 naked modelinin de arkası bu şekilde mi olacak ?
Birde başlığın adında yanlışlık var affola
Egzoz feci.. Tasarimci sanirim tam egzozu tasarler iken isi birakmis.
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
Cok guzel. Duzgun bakim yaptiginiz zaman eminim hondayi aratmicak bi motordur Motorunda degisiklik var mi peki?
şu farlarını bir türlü sevemedim gt 250
Görüntü ile oynayacaklarına motoruna bir el atsalar hiç fena olmaz.
arka kuyruğu eski modellere uyarlama şansı varmıdır acaba..
Eğitimde Özgürlüğe Hayır Diyenlere [B][COLOR="DarkRed"]HAYIR[/COLOR][/B]
kuyrukla bukadar oynamışken şu arka tekerleği biraz büyütüp üstünede çamurluk koysalarmış güzel olurmuş sanki
AZRAİL herzaman artçıdır ona göre kullan, yoksa
Acaba 2011'lerde yag bompasında degişiklik yapmışlar mı? Bildiginiz gibi bazı hyosungların krank sorunu olmuştu. Bunun başlıca nedeni olarakta 9000-9500 devirden sonra yag pompasının saglıklı yaglama yapamaması denilmişti. Acaba 2010-2011 modellerde bu sorunlar çözüldümü?
Bu arada hyosungların kalitesinden bahsedecek olursak. Yukarda bahsettigim nedenlerden dolayı limitlerde gitmeyi seven bir motosiklet degil . Bunun haricinde benim açımdan kaliteyle ilgili bir sorunu yok.Bu arada sanırım hergeçen yıl motorla ilgili birtakım degişiklik yapılıyor. Yani hyosunglarda krank vb. sorunu hiç duymadım. Genelde sorunlu olanlar ilk üretilenler
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:09 ----------
Tekeri birazdaha büyütüp mü. Yahu 250cc sınıfında bunun kadar büyük lastigi olan başka motosiklet yok ve dahada büyümesini mi istiyorsunuz. Ne yapsınlar 180 mi
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)