hortlamış bu hehe
Hayatında bisiklet dahi sürmemiş biri alınır . önce teorik sonra uygulamalı dersler verilir .. bu eğitimler sırasıında 125 cc den tutun 1200 cc ye kadar motorlar kullanılır eğitimi geçen aday altına en ufağı 650 cc olan motoru alır ve trafiğe çıkar.
kimmi bunlar trafikte gördüğünüz motorlu polis ve jandarmaların alayı.. hatta amerikada bu polisler kuru ağırlığı +300 kg olan 1800cc motorları kullanırlar ..eğitimi almaya maddi durumuyetecek olan adama 125 cc kullan ondan başla demek abesle iştigaldir ... BMW rider acedemy honda todaylemi eğitim veriyo zannediyosunuz
veya honda sürüşeğitiminde verilen en yüksek cc li motor 125cc mi
trafik bambaşka bi olay 125 cc il trafiğe çıkan risk almıyomu. yada transalptebu risk dahamı çok ?? hayatında üstüe binmediğiniz bir motor hakkında nasıl olurda yorum yapabilirsiniz..
ilk vitesli motorum xl 125 ti.. param ona yetti .. param olsa 650 cc bir enduro alırdım...
yamaha xt660, transalp, bmw f 650, cbf 500, gs 500,mt-03... aklıma ilk etapta gelen duruu müsaitolan için başlangıç motorlarıdır .. başlamak demek illa bin yükselt anlamna gelmez . bu motorlardan herhangi biri, bir ömür boyu size yetebilir.. şehir dışına çok çıkmayan biri olarak 600 seviyesi bana yeterde artar bile..
ben tecrübelerime dayanara iddaa ediyorum 600cc SS ler hariç motora başlamakiçin 125 cc falan şart değildir..
İsviçre şöle yapıyo burası böle yapıyo beni bağlamaz .. avrupada bir çok ülkede aynı bizim gibi yapıyo..
Paran varsa basarsın parayı gider BMW rider acedemy den alırsın eğitimi..sonrada gider f650 nin üstüne kurulursun..
Gültekin canlı şahidi olayın 125 cc de kullandı f 650 de.. sorun trafikte hangisi daha kolay kullanılır . hangisi ile kendini daha çok emniyette hisseder..