Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

İç Lastikli - Tubeless

    REKLAM ALANI
  1. #1
    Prometheus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2004
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '14 BMW R1200GS
    Hemen konuya gireyim, sorum şu: "Yeni aldığımız motorun orjinali iç lastikli ise biz bunu tubeless'a çevirebilir miyiz? Çevirmek için motorda değişmesi gereken parçalar var mıdır?"
    Onur Yollarda
    Facebook: http://www.facebook.com/OnurYollarda
    YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1TqEwgGS4AHvdmULc9qoIQ


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    26 Mayıs 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    fz6 fazer
    Jantın uygun değilse onu değiştirmelisin, içi delikli tiplerdense (telli) tubeless olmaz.
    onun dışında başka bir şeyin değişmesi gerektiğini düşünmüyorum.
    bence sen orjinalinden şaşma derim, her ne kadar tueless pek çok açıdan daha iyi olsada.
    IST - FZ6 Fazer

  3. #3
    hondacbr1100xx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ocak 2004
    Şehir
    Trabzon
    Motosikleti
    2013 Cbf 150
    Jantın nikelaj telli olanlardan ise (Bisiklet gibi) tubeless olmaz. Çünkü tellerden hava kaçar, ama palet jant ise olabilir, uygun lastik var ise çevrilebilir.
    Bilgi;kucuk adami kibirlendirir,vasat adami sasirtir ,buyuk adami ise mutevazi yapar..

  4. #4
    Prometheus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2004
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '14 BMW R1200GS
    Chopper'ların çoğu telli jant. Kawasaki EN 500, Honda Shadow, Suzuki Marauder... vs. o yüzden jant değişmeli sanırım. Öyle bir şey de yapılıyor mu bilmiyorum.
    Onur Yollarda
    Facebook: http://www.facebook.com/OnurYollarda
    YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1TqEwgGS4AHvdmULc9qoIQ

  5. #5

    Üyelik
    12 Ağustos 2004
    Şehir
    Beylikdz
    Motosikleti
    Otomobil,motosiklet
    tubeless olmasının ne gibi bir faydası var?
    [url]www.modifiyem.com[/url]

  6. #6
    Prometheus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2004
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '14 BMW R1200GS
    Ben çok iyi bilmiyorum ancak şu var, teker patladığında hemen inmiyor. Yani birkaç km daha gidebiliyorsun. Yavaş yavaş iniyor, şansın varsa yakınlarda bir benzinci falan bulabilirsin böylelikle...
    Onur Yollarda
    Facebook: http://www.facebook.com/OnurYollarda
    YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1TqEwgGS4AHvdmULc9qoIQ

  7. #7

    Üyelik
    27 Temmuz 2004
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda X11
    Tubeless lastiklerde iç lastik olmadığı için dış lastik, iç lastiğin görevini yapar. Dış lastik daha kalın olduğundan sivri bir cisim

    1) daha zor tekere girer
    2) girdimi kenarında daha az boşluk kalacağı için lastik zor iner
    3) bir de lastiği değiştirmeden onarmak için tubeless de alternatif ve geçici tamir yöntemi vardır (basınçlı dolgular)

    Tubeless in bildiğim avantajları bunlar. Ama içine uygun iç lastik takarak tubeless i normal lastiğe de çevirmek mümkün tabii
    Cloud ve YERUÇAĞI bunu beğendiler.

  8. #8
    ossuruktan_teyyare - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Temmuz 2005
    Şehir
    Milas
    Motosikleti
    YBR 125

    Şamrelli lastiği tubeless ile değiştirmeli mi?

    Yeni aldığım YBR 125 üzerinde şamrelli lastikler var. Kıllandığım için servise "değiştireyim mi?" diye sordum, "gerekmez" dedi. Sürüş sırasında patlarsa aynen yeri öpebilir insan. Sizce ne yapmalı?

    Eskiyene kadar idare edip sonra tubeless'e mi geçmeli, boşvermeli mi, ya da bunları bi kenara bırakıp yeni lastik mi almalı? Ya da başka öneriler?

    Yeni lastik için hangi marka önerilir?

  9. #9
    Süper Moderatör Olcay Avşar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mayıs 2005
    Şehir
    İstanbul / Çekmeköy
    Motosikleti
    Honda NC 750X

    Re: Şamrelli lastiği tubeless ile değiştirmeli mi?

    Alıntı ossuruktan_teyyare adlı üyeden alıntı
    Eskiyene kadar idare edip sonra tubeless'e mi geçmeli
    +1
    Sıfır lastiği sırf tubeless yapmak için değişmek gereksiz masraf olur...
    "normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"

  10. #10

    Üyelik
    30 Haziran 2005
    SELAM ARKADAŞLAR...

  11. #11
    ossuruktan_teyyare - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Temmuz 2005
    Şehir
    Milas
    Motosikleti
    YBR 125
    SLM.

    Tanışma blm.den bi tanıtım yapıver eğer yapmadıysan.

  12. #12
    ODUNCU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Nisan 2005
    Şehir
    SAKARYA
    Motosikleti
    KLR 650
    Hocam para harcamak gibi bir gayen yoksa degişilmez tabiiki. İllakide bişey yapiim diyorsan bir pompa ve yama takımı al için rahat dolaşırsın.

  13. #13
    ossuruktan_teyyare - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Temmuz 2005
    Şehir
    Milas
    Motosikleti
    YBR 125
    Yok, benim derdim sürüş sırasında patlarsa lastik. Tubeless olunca hızla inmiyo, biliyoruz. Ama iç lastikliler-şamrelliler "fıss" anında iniveriyo. Ya da arabalarda öyleydi. Motorların ağırlıkları az diye belki o kadar hızlı inmiyodur, ama hiç başıma gelmediğinden, tırsıyorum yani.
    Hiç sürüş sırasında şamrelli lastik patlatan olmadı mı?

  14. #14
    Hakan02 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Temmuz 2005
    Şehir
    ADIYAMAN
    Motosikleti
    Honda CBR 125 R
    Geçen günlerde arkadaşım YBR 125 aldı alırken servis satıcısı, eğer bu tekerleri kullanmak istemiyorsan sana teker başına 15 YTL farkla Tubeless tekerlek vereyim dedi arkadaşta aldı. Sende öyle yapabilirdin.

  15. #15
    Süper Moderatör (BBRR) Barış Şuşut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2005
    Şehir
    marmaris
    birde şöyle bir ayrıntı var tubeless yani anladığımız amanasıyla dubleks lastik her janta olmaz senin lastikle beraber jantta değiştirmen lazım ki bu baya bi masraf demek sayın ossuruktan_teyyare

  16. #16

    Üyelik
    11 Mayıs 2006

    Kanuni Tiger'in lastiklerini Tubeless yapan var mı? Nasıl

    Herkese selam
    Bende kanuni tiger var. Lastiklerini Tubeless yapmak istiyorum. Bu konuda tecrübesi olan var mı?

  17. #17
    eL_BaNDiDo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ocak 2007
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Honda CBR 1000RR
    Bende de benzer şekilde alaşım jantlı bir ramzey qm 250 var. Aldığımda lastikleri tüplü yani iç lastikliydi. Daha 200 km olmadan arka lastiğe kacaman bir çivi girdi. Servisteki arkadaş lastiği yaptırıp getirdiğinde lastiği tubeless yaptırdığını söyledi. İlkin pek güvenemedim ama neyse bir deneyelim bakalım dedim. Birkaçyüz kilometre gittikten sonra ön lastiği de kendim aynı şekilde yaptırdım. Motor şimdi 6000 kilometrede ve lastiklerle ilgili hiç bir sıkıntım olmadı. Ama patlarsa gerçek tubeless gibi yavaş yavaş mı iner yoksa diğerleri gibi hemen yere oturur mu bilemiyorum.

  18. #18

    Üyelik
    11 Mayıs 2006
    İnş. sorun olmaz. cevap için teşekkürler

  19. #19
    yuzak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ağustos 2006
    Şehir
    Bursa / Keles
    Motosikleti
    pıoneer 200 cc
    cantlarımda tırnak olmadıgını bu sebeple yapamayacaklarını söylediler
    sizlerin cantları uyumlumu ?

  20. #20
    eL_BaNDiDo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ocak 2007
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Honda CBR 1000RR
    Benimkinin uyumlu olduğunu söylemiş lastikçi. Onun üzerine yapmışlar.


1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler