Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
3. sayfa BirinciBirinci 123

İç Lastikli - Tubeless

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #41

    Üyelik
    27 Ekim 2007
    Şehir
    İnadına 06 asfaltı....
    Motosikleti
    Kendini SS Zanneden Pisihled
    Alıntı okayyorukcuoglu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    onun sorun olacağını sanmam çünkü oraya lastik takıyorlar garanti olsun diye kendiside kablo bantı gibi bişeylede güzelce sarabilir orasını
    valla ayarı yapan amcam ayarda sonra kafaları eğerlemezse hiçbirşey kifaye etmez...
    [B][I][U][COLOR="Blue"]Türkiye Cumhuriyeti şeyhler, dervişler, müritler ve meczuplar memleketi olamaz…" [/COLOR][/U][/I][/B]
    [B][U][COLOR="Red"]MUSTAFA KEMAL ATATÜRK[/COLOR][/U][/B]


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    GKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul-Hasanpaşa
    Motosikleti
    R1
    Alıntı cemal yortanlı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sevgili babaçi olmaz diye bir şey yok tubless veya iç lastikli olması cantlarla ilgili bir durumdur..tubless cantada tubless sibobunu söküp o delikten iç lastiğin spobunu çıkaracaksın şişireceksin ama ne kadar sağlıklı olur o ayrı mesele..bildiğin gibi motorda lastik en hayati parçadır..50-100 ytl tasarruf edeceğim diye kendini riske atmana gerek yok..ayrıca motorunun orijinalliğinide bozma..sana acizene tavsiyem git yeni bir lastik al motoruna sorunsuzca bin..hayatın her şeyden daha önemlidir..hoşca kal
    cemal yortanlı abim haklı
    jantın tubeless e uyguın olduğu için ordan çıkardığın sibop kesilebilir,
    sllah korusun lastik bu
    düşebilirsin yada yolda kalabilirsin..
    çok masraf etmek istemiyosan iç lastiğe vericeğin parayla git kendine çıkma bi lastik al olsun bitsin..
    GKN MOTORS

  3. #43
    alp_tunay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2006
    Şehir
    iZMİR
    Motosikleti
    cbf1000-cygnus
    Sibop tam oturduktan sonra sakıncası olmaz...Lastik şişikken zaten kıpırdamaz bir yere.... Sibop kesmesi imkansız... Ama hava ayarlarını sürekli kontrol etmen lazım............
    T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R

    N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E

  4. #44
    babaçi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2006
    Şehir
    İST
    Motosikleti
    Comet
    Alıntı GKN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cemal yortanlı abim haklı
    jantın tubeless e uyguın olduğu için ordan çıkardığın sibop kesilebilir,
    sllah korusun lastik bu
    düşebilirsin yada yolda kalabilirsin..
    çok masraf etmek istemiyosan iç lastiğe vericeğin parayla git kendine çıkma bi lastik al olsun bitsin..
    aslında ben kendim kaşındım

    aslında hiç sorun yokken orjinallerini söktürdüm elimde hem iç lastik hem orjinal sakura duruyor, geri adım atmak istemedim.duro marka taktım sanırım lastikte bizim gözümüzün göremediği bir problem var ama ben bi iç lastiği takayım bir kaç gün kullanayım olmadı eskisi haline çeviririm
    Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır

  5. #45
    autonomous - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Haziran 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    en son xrv 750 Africa şimdi 4 teker
    tubless olarak kullanmak istiyorsan şamyel yani iç lastik takamazsın. Çünki tubless lastiklerin siboplarıda farklı
    "inandığın gibi yaşamazsan, yaşadığın gibi inanırsın"
    NE MUTLU, TÜRKÜM DİYENE

  6. #46
    alp_tunay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2006
    Şehir
    iZMİR
    Motosikleti
    cbf1000-cygnus
    Alıntı autonomous adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tubless olarak kullanmak istiyorsan şamyel yani iç lastik takamazsın. Çünki tubless lastiklerin siboplarıda farklı
    Çok basit bir işlemle kullanabilirsin.... 10 mm matkap ucuyla janta az bişey havşa açabilirsin.... Havşa açarken ki kaybolan ağırlığı sibop karşılayacaktır.... Ayrıca balans yapmaya gerek yoktur......

    Tabi dediklerim tubless lastiklerin kullanılamaz duruma geldiğinde acil durumlar için geçerli.....
    T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R

    N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E

  7. #47
    GKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul-Hasanpaşa
    Motosikleti
    R1
    alp_tunay o havşa dediğin subapların deliklerini genişletmekmi abi?
    ve öyle ise bir daha tube less takmak istediği zaman sibop yalan olmazmı?

    babaçi sökmüşün bi kere, olan olmuş
    ama lastik havası indiği an çapında kayma olursa sibop kesebilir..
    sen bi dene bakalım, kobayımız ol bişi olmassa yazarız burdan
    bişi olursada taziye tebrik ve kutlamalara açarım senin için bi başlık
    GKN MOTORS

  8. #48
    babaçi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2006
    Şehir
    İST
    Motosikleti
    Comet
    kardeşler ne demek istediğinizi anladım.

    yalnız ben tubeless takarken jantın deliğini genişletmedim orjinal haliyle duruyor sirkecide jantı delmeden takılabilen sibobdan almıştım
    Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır

  9. #49
    autonomous - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Haziran 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    en son xrv 750 Africa şimdi 4 teker
    Alıntı alp_tunay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok basit bir işlemle kullanabilirsin.... 10 mm matkap ucuyla janta az bişey havşa açabilirsin.... Havşa açarken ki kaybolan ağırlığı sibop karşılayacaktır.... Ayrıca balans yapmaya gerek yoktur......

    Tabi dediklerim tubless lastiklerin kullanılamaz duruma geldiğinde acil durumlar için geçerli.....
    tubeless lastik özelliğini kaybedince şamyeldeki sibop zaten delikten geçiyor gelişletmeye gerek yokki. Benim söylediğim tubeless lastiğe şamyel takamazsın derken taktığın zaman o özelliğinin kaybedilmesi anlamındaydı isteyen takabilir bir sorun yok.
    "inandığın gibi yaşamazsan, yaşadığın gibi inanırsın"
    NE MUTLU, TÜRKÜM DİYENE

  10. #50

    Üyelik
    29 Aralık 2007
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Gilera 125
    Slime ve NoTubes adında kitler mevcut bunlarla lastiğin patlağını tamir edebilirsiniz.Herhangi bir oto aksesuarcısındada oto lasik tamir köpüğü adı altında bu ürünlere ulaşabilirsiniz.Bisiklet için olanlarıda motora uygundur.www.bikeandoutdoor.com ve www.deltabisiklet.com adresinde tubless kit olarak bulabilirsiniz iç lastik fiyatına lastiğinizi tamir edersiniz. Janttan bile kaçırma olsa tamir eder.Şahsen denenmiştir.

  11. #51
    İHTİYAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2006
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    SUZUKI GS-500 E
    Takılır
    İyi seneler.
    Haydi hükümeti yıkalım yerine AVM yapalım.

  12. #52
    yusuf38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Aralık 2007
    Şehir
    ist
    Motosikleti
    MZ 125cc 2000 model - 4 zamanlı
    kuzen merhaba canını düşünüyorsan bir adet tubeless lasik artık alacaksın 60 ytl canından öte degil.seni kaybetmek istemem.tüm arkadaslara selamlar.birde lastikcini degistir

  13. #53
    MoToR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2005
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    SUZUKİ DR 800 BİG-JİNLUN 250
    Lastiğini yama yaptırdıktan sonra janta sürülen emisyondan sür havasını biraz yüksek vur suyun içinde uzun süre beklet genelde yapılan yamaların,kauçuğun tam erimemesinden ve tam kaynak olmamasından kaçırır.Yada siboplardan,son ihtimal jant yanaklarına iyi oturtulmayan lastikler 3-4 gün sonra inebilirler.Tecrübelerim bu kadar kolay gelsin
    SUZUKİM, ud\'um buz gibi bira ile doğanın keyfini yaşarım.

  14. #54

    Üyelik
    27 Kasım 2007
    Şehir
    MİLAS
    Motosikleti
    2004 yzf r1
    walla takılıoo çünkü bnm dr nin lastiği hem dublex hemdee şambriyel yanii
    48 tc 914----48 lh 220

  15. #55
    babaçi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2006
    Şehir
    İST
    Motosikleti
    Comet
    iç lastiği taktım biraz zor oldu ama oldu yaklaşık bir aydır problemsiz gidiyoruz
    Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır

  16. #56
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    21 Ocak 2008

    şamyelli lastiği dublex yapabilirmiyim

    şamyelli lastiği dublex yapabilirmiyim ama jant telli ne yapmaliyım lastik çok patlıyor bilgileriniz için tesekkürler

  17. #57

    Üyelik
    29 Temmuz 2007
    Şehir
    ESKİŞEHİR ADI:Sinan
    Motosikleti
    YBR_125_'05_KIRMIZI BROADWAY '92_BEYAZ
    önce motorun ne marka ikincisi şamrelli lastik daha iyidir. yolda kalırsan kendin yapabilirsin ama dublex lastiği yolda kendin tamir edemessin bence hiç bozma. ama dediğin doğru dublex lastiğe göre daha çok patlar. yine de sen bilirsin. tavsiyem ayarı bozma biraz daha temiz yollardan git. sulardan geçme. öçünkü suların biriktiği yerlerde suyun oraya gelene kadarki beraberinde raptiye, küçük çiviler birikir ve lastiğe batar. bisikletli yııllarımdan biliyorum

  18. #58
    deli mavili - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Eylül 2007
    Şehir
    istanbul / bahçelievler
    Motosikleti
    motosiklet
    doublex olmayan lastik yok yetrki sen iste tel jant olsa bile doublex olur
    nasıl yapılır dersen cok basıt senin mt ne marka jant nasıl bunları soylersen kısaca tarif edebilirim..
    UÇURUMUN KENARINDA OLSAN BİLE SIRF HAYATA GICIKLIK OLSUN DİYE GÜLÜMSE

  19. #59
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    04 Temmuz 2015
    Şehir
    mugla
    Motosikleti
    bumoto safir ama fakir de sen
    TUBELESS LASTİK PİŞMANLIKDIR.PATLADIĞINDA ANINDA YANAKLARDAN AYRILDIĞI İÇİN BİR DAHA ASLA ŞİŞİRMEK MÜMKÜN OLMUYOR,YÜKSEK BASINÇLI HAVA ŞİŞİREBİLİR SADECE PEKİ DOĞADA KÖYDE PATLADI ,YÜKSEK BASINCI NERDE BULCAN..DEMEKKİ ŞAMREL EN İYİSİ.ÇÜNKÜ KENDİ KENDİN TAMİR ŞANSIN VAR ..KÜÇÜÇÜK EL POMPA TAMAM

  20. #60

    Üyelik
    10 Aralık 2006
    Alıntı ossuruktan_teyyare adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yeni aldığım YBR 125 üzerinde şamrelli lastikler var. Kıllandığım için servise "değiştireyim mi?" diye sordum, "gerekmez" dedi. Sürüş sırasında patlarsa aynen yeri öpebilir insan. Sizce ne yapmalı?

    Eskiyene kadar idare edip sonra tubeless'e mi geçmeli, boşvermeli mi, ya da bunları bi kenara bırakıp yeni lastik mi almalı? Ya da başka öneriler?

    Yeni lastik için hangi marka önerilir?
    Zamamnında 2008 ybr125'te 6500km kadar orjinal lastiği kullanıp sonra yamaha servisinde metzeler ME22 tubeless lastikleri taktırıp 10.000km kadar sıfır sorunla kullandım. Bilgi olsun! Yaptırmadan buzmotor'dan da yapılır mı diye onay almıştımm. Jant sibobunda deliği büyütüp takmıştı kardeşler motosiklet.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:46 ----------

    Alıntı bülent77 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    TUBELESS LASTİK PİŞMANLIKDIR.PATLADIĞINDA ANINDA YANAKLARDAN AYRILDIĞI İÇİN BİR DAHA ASLA ŞİŞİRMEK MÜMKÜN OLMUYOR,YÜKSEK BASINÇLI HAVA ŞİŞİREBİLİR SADECE PEKİ DOĞADA KÖYDE PATLADI ,YÜKSEK BASINCI NERDE BULCAN..DEMEKKİ ŞAMREL EN İYİSİ.ÇÜNKÜ KENDİ KENDİN TAMİR ŞANSIN VAR ..KÜÇÜÇÜK EL POMPA TAMAM
    Ya şambrel delindiyse, yanında da şambrel yoksa ve ddoğada tek başına isen. Demek ki yanında devamlı yedek şambrel de taşımalısın bu durumda.
    Tubeless pişmanlıksa bu kadar marka ve model niye tubeless olarak üretiliyor. Ayrıca büyük hafle yazınca dediklerin daha mı kabul görür ve doğru oluyor.


    REKLAM ALANI
3. sayfa BirinciBirinci 123

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler