[B][I][U][COLOR="Blue"]Türkiye Cumhuriyeti şeyhler, dervişler, müritler ve meczuplar memleketi olamaz…" [/COLOR][/U][/I][/B]
[B][U][COLOR="Red"]MUSTAFA KEMAL ATATÜRK[/COLOR][/U][/B]
GKN MOTORS
Sibop tam oturduktan sonra sakıncası olmaz...Lastik şişikken zaten kıpırdamaz bir yere.... Sibop kesmesi imkansız... Ama hava ayarlarını sürekli kontrol etmen lazım............
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
aslında ben kendim kaşındım
aslında hiç sorun yokken orjinallerini söktürdüm elimde hem iç lastik hem orjinal sakura duruyor, geri adım atmak istemedim.duro marka taktım sanırım lastikte bizim gözümüzün göremediği bir problem var ama ben bi iç lastiği takayım bir kaç gün kullanayım olmadı eskisi haline çeviririm
Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır
tubless olarak kullanmak istiyorsan şamyel yani iç lastik takamazsın. Çünki tubless lastiklerin siboplarıda farklı
"inandığın gibi yaşamazsan, yaşadığın gibi inanırsın"NE MUTLU, TÜRKÜM DİYENE
Çok basit bir işlemle kullanabilirsin.... 10 mm matkap ucuyla janta az bişey havşa açabilirsin.... Havşa açarken ki kaybolan ağırlığı sibop karşılayacaktır.... Ayrıca balans yapmaya gerek yoktur......
Tabi dediklerim tubless lastiklerin kullanılamaz duruma geldiğinde acil durumlar için geçerli.....
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
alp_tunay o havşa dediğin subapların deliklerini genişletmekmi abi?
ve öyle ise bir daha tube less takmak istediği zaman sibop yalan olmazmı?
babaçi sökmüşün bi kere, olan olmuş
ama lastik havası indiği an çapında kayma olursa sibop kesebilir..
sen bi dene bakalım, kobayımız ol bişi olmassa yazarız burdan
bişi olursada taziye tebrik ve kutlamalara açarım senin için bi başlık
GKN MOTORS
kardeşler ne demek istediğinizi anladım.
yalnız ben tubeless takarken jantın deliğini genişletmedim orjinal haliyle duruyor sirkecide jantı delmeden takılabilen sibobdan almıştım
Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır
"inandığın gibi yaşamazsan, yaşadığın gibi inanırsın"NE MUTLU, TÜRKÜM DİYENE
Slime ve NoTubes adında kitler mevcut bunlarla lastiğin patlağını tamir edebilirsiniz.Herhangi bir oto aksesuarcısındada oto lasik tamir köpüğü adı altında bu ürünlere ulaşabilirsiniz.Bisiklet için olanlarıda motora uygundur.www.bikeandoutdoor.com ve www.deltabisiklet.com adresinde tubless kit olarak bulabilirsiniz iç lastik fiyatına lastiğinizi tamir edersiniz. Janttan bile kaçırma olsa tamir eder.Şahsen denenmiştir.
Takılır
İyi seneler.
Haydi hükümeti yıkalım yerine AVM yapalım.
kuzen merhaba canını düşünüyorsan bir adet tubeless lasik artık alacaksın 60 ytl canından öte degil.seni kaybetmek istemem.tüm arkadaslara selamlar.birde lastikcini degistir
Lastiğini yama yaptırdıktan sonra janta sürülen emisyondan sür havasını biraz yüksek vur suyun içinde uzun süre beklet genelde yapılan yamaların,kauçuğun tam erimemesinden ve tam kaynak olmamasından kaçırır.Yada siboplardan,son ihtimal jant yanaklarına iyi oturtulmayan lastikler 3-4 gün sonra inebilirler.Tecrübelerim bu kadar kolay gelsin
SUZUKİM, ud\'um buz gibi bira ile doğanın keyfini yaşarım.
walla takılıoo çünkü bnm dr nin lastiği hem dublex hemdee şambriyel yanii
48 tc 914----48 lh 220
iç lastiği taktım biraz zor oldu ama oldu yaklaşık bir aydır problemsiz gidiyoruz
Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır
şamyelli lastiği dublex yapabilirmiyim ama jant telli ne yapmaliyım lastik çok patlıyor bilgileriniz için tesekkürler
önce motorun ne marka ikincisi şamrelli lastik daha iyidir. yolda kalırsan kendin yapabilirsin ama dublex lastiği yolda kendin tamir edemessin bence hiç bozma. ama dediğin doğru dublex lastiğe göre daha çok patlar. yine de sen bilirsin. tavsiyem ayarı bozma biraz daha temiz yollardan git. sulardan geçme. öçünkü suların biriktiği yerlerde suyun oraya gelene kadarki beraberinde raptiye, küçük çiviler birikir ve lastiğe batar. bisikletli yııllarımdan biliyorum
doublex olmayan lastik yok yetrki sen iste tel jant olsa bile doublex olur
nasıl yapılır dersen cok basıt senin mt ne marka jant nasıl bunları soylersen kısaca tarif edebilirim..
UÇURUMUN KENARINDA OLSAN BİLE SIRF HAYATA GICIKLIK OLSUN DİYE GÜLÜMSE
TUBELESS LASTİK PİŞMANLIKDIR.PATLADIĞINDA ANINDA YANAKLARDAN AYRILDIĞI İÇİN BİR DAHA ASLA ŞİŞİRMEK MÜMKÜN OLMUYOR,YÜKSEK BASINÇLI HAVA ŞİŞİREBİLİR SADECE PEKİ DOĞADA KÖYDE PATLADI ,YÜKSEK BASINCI NERDE BULCAN..DEMEKKİ ŞAMREL EN İYİSİ.ÇÜNKÜ KENDİ KENDİN TAMİR ŞANSIN VAR ..KÜÇÜÇÜK EL POMPA TAMAM
Zamamnında 2008 ybr125'te 6500km kadar orjinal lastiği kullanıp sonra yamaha servisinde metzeler ME22 tubeless lastikleri taktırıp 10.000km kadar sıfır sorunla kullandım. Bilgi olsun! Yaptırmadan buzmotor'dan da yapılır mı diye onay almıştımm. Jant sibobunda deliği büyütüp takmıştı kardeşler motosiklet.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:46 ----------
Ya şambrel delindiyse, yanında da şambrel yoksa ve ddoğada tek başına isen. Demek ki yanında devamlı yedek şambrel de taşımalısın bu durumda.
Tubeless pişmanlıksa bu kadar marka ve model niye tubeless olarak üretiliyor. Ayrıca büyük hafle yazınca dediklerin daha mı kabul görür ve doğru oluyor.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)