el_Bandido: Kanuni Tiger'in mi lastiklerini tubeless yaptın? Yaptırdıktan sonra herhangş bşr sorun yaşadın mı? Biraz daha ayrıntılı yazabilir misin??
el_Bandido: Kanuni Tiger'in mi lastiklerini tubeless yaptın? Yaptırdıktan sonra herhangş bşr sorun yaşadın mı? Biraz daha ayrıntılı yazabilir misin??
arkadaşlar kısa süreli durumu idare bazında takıldığını duymuştum,fakat sürekli kullanım mümkünmüdür?lastiğe veya sürüş bakımından bir tehlike arz edermi?
lastiği yamattım ama yinede kaçırıyor bulamadıkta aklıma bu geldi sizinde fikirlerinizi almak istedim
Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır
Ben takmıştım arkadaşım gayet güzel oluyor ama arada kendi kendine patlayabilir
kaliteli bir iç lastik al
вιкє мє αρяιℓια 'яѕ 250'
tuem
Arkadaşım tubelesste iç lastik kullanılır ancak tubelless in yanakları iç lastiksiz çalışmaya uygun olduğundan şamyelde sorun çıkarabilir. kaçak var derken fitilmi yaptırdın ve patlak lastiğin neresinde?
[B][I][U][COLOR="Blue"]Türkiye Cumhuriyeti şeyhler, dervişler, müritler ve meczuplar memleketi olamaz…" [/COLOR][/U][/I][/B]
[B][U][COLOR="Red"]MUSTAFA KEMAL ATATÜRK[/COLOR][/U][/B]
Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır
bence tubeless'e şambel gitmez tubeless patladımı şambelin bi anlamı kalmaz
ustaya sorarsan menfaati için hayır demez
arkadaşım tahminimce lastikçinin suçu yanak olsa anlarım ancak 6 mm ye kadar olan delikler rahatlıkla kapatılıyor yamayla. ha yamadan kaçak yoksa sibobu ve jant kenarlarını bi kontrol et derim. siboptan veya jant eğikliğinden yada paslanmasından kaçaklar olabilir. bunun dışında fitil sağlıklı olmaz. şamyelide dediğim gibi şamyellide kullanılan lastikler onlara göre tasarlanır ama tubelless ler biraz farklıdır. bence motorun orjinali neyse onu kullan.
[B][I][U][COLOR="Blue"]Türkiye Cumhuriyeti şeyhler, dervişler, müritler ve meczuplar memleketi olamaz…" [/COLOR][/U][/I][/B]
[B][U][COLOR="Red"]MUSTAFA KEMAL ATATÜRK[/COLOR][/U][/B]
Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır
bi kaç günde kendisini belli etmez. belki 10 sene bişey olmaz belki çıkar çıkmaz sorun çıkarır. bu yüzden yeni lastik al derim kardeş. bu gün ben arka için lastik sparişi verdim 130 70 17 pirelli ye adam 110 ytl dedi kargo 10 ytl 24 ytl havale masrafı serviste allah bilir balansa 20 alır bi lastik bize 164 ytl ye mal oldu. yüksek performans araba lastiğiyle eşdeğer neredeyse bide piyasada bulamadım eğer lastiğin piyasada bulunuyosa ve ucuzsa hiç uğraşma değiş derim... can cüzdandan daha önemlidir.
[B][I][U][COLOR="Blue"]Türkiye Cumhuriyeti şeyhler, dervişler, müritler ve meczuplar memleketi olamaz…" [/COLOR][/U][/I][/B]
[B][U][COLOR="Red"]MUSTAFA KEMAL ATATÜRK[/COLOR][/U][/B]
sevgili babaçi olmaz diye bir şey yok tubless veya iç lastikli olması cantlarla ilgili bir durumdur..tubless cantada tubless sibobunu söküp o delikten iç lastiğin spobunu çıkaracaksın şişireceksin ama ne kadar sağlıklı olur o ayrı mesele..bildiğin gibi motorda lastik en hayati parçadır..50-100 ytl tasarruf edeceğim diye kendini riske atmana gerek yok..ayrıca motorunun orijinalliğinide bozma..sana acizene tavsiyem git yeni bir lastik al motoruna sorunsuzca bin..hayatın her şeyden daha önemlidir..hoşca kal
2014 YAMAHA XVS 1300A MİDNİGT
abi sen lastiklerine ilaç koydurmuş muydun patlayınca deliği tıkayan ilaçlarda bozuyor ben motoru ilk aldığım gün servise ilaç koydurmuştum 2 sine birden tam iki sene sonra yani 1,5 2 ay önce lastiklerin ikiside inmeye başladı bir gecede iniyordu tamamen eğer öyle bişey varsa jantları yeniden boyamaları gerekiyormuş ben yaptırdım şimdi inmiyor yanaklarının ordan kaçırır dediğim gibi durum varsa
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar. Normal insanlar sonuçları tartışırlar. Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar. :bounce:
Tubeless alstikli janta şamrel takmak mümkündür.
Jantın üzerindeki sibop sökülecek oradan şamrelin sibobu geçirilecek.
Jantın içi düzgün olduğu için yani gergi çubuklarının başları (şamrelli lastikler genelde telli cantlara takılır sebebi gergi çubuklarının bağlantı noktalarından kaçak yapmasıdır. yine bu noktalar iç lastiği zedeleyeceği için jantın içine içlik takılır) olmadığı için içlik takmaya falan gerek yoktur.
Sorunsuz ve randımanlı kullanabilirsin. Yaptırdığın fitil yamanın kaçırmasıda gayet normal. Çünkü fitil yama tamirciye gidene kadar idare etmesi için yapılan bir "kendin yap" uygulamasıdır. Yapabileceğin en iyi yama mantar yama denilen deliği hem dikine hemde yatay kapatan yamadır. Eğer yamadan kaçırdığını düşünüyosan fitil yerine mantar yama yaptırıp bir daha dene. Lastik söküldüğü zaman jantın kenarına gelen yanaklarını kontrol et. Sökerken buralara zarar gelmişse kaçak yapabilir. Jant kenarındaki sızdırmazlık tubeless lastiklerde önemlidir.
Epeyce cevap verilmiş ama kendi tecrübemi aktarayım.
Telli jantı olan bir motorum var, lastikleri yenilemek istediğimde uygun lastiklerin hemen hepsinin tubeless olduğunu görünce şaşırdım. İnternette araştırdım, satıcılarla konuştum. Sonuçta alacağım lastikte "tubeless ama iç lastik ile kullanılmaya uygundur" yazısını görünce içim rahat etti. İnternette yaptığım araştırmalarda ise insanların bu konuda kesinkes ikiye ayrıldığını ancak anlaşılan tek noktanın iç lastik kullanılan tubeless lastiklerin daha fazla ısınacağı, bu ısınmanın ne kadar etkili olacağı net olmamakla beraber performanslı motorlarda pek tercih edilmediğiydi.
yok herhangi bir ilaç katmadım zaten takalıda 10 gün oldu
yazınız üzerine ben şansımı denemeye karar verdim
bu güne kadar çıktığım en yüksek hız 110km/s genellikle 60-70 km/c arasında seyrediyorum.sorun çıkmaz herhalde
Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır
[B][I][U][COLOR="Blue"]Türkiye Cumhuriyeti şeyhler, dervişler, müritler ve meczuplar memleketi olamaz…" [/COLOR][/U][/I][/B]
[B][U][COLOR="Red"]MUSTAFA KEMAL ATATÜRK[/COLOR][/U][/B]
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar. Normal insanlar sonuçları tartışırlar. Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar. :bounce:
iyi aksamlar..senın dıs lastıgının ebatında ıc lastık warsa elbette kı ıc lastık takılır..senı gecıcı olarak ıdare eder..musaıt oldugunda sen yıne orjınalıne cewır bence.._motowex_
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)