cruiser'cular bi el atın imece yapalım
Reklamlar
-
evet cruiser kullanan arkadaşlar kafam çok karıştı yaa
Lise yıllarımdan beri cruiser bi motorum olsun hayaliyle yanıp tutuştum.
Yaş 28 oldu ancak sıra geldi.
1) Öncelikle başlangıç olarak 250cc öneriyorlar ama 650-750 yle başlasak ne olur
Böyle istiyorum çünkü 1.80 boyunda 85 kiloyum ve motora oturdum mu altımda kocaman bişe olsun istiyorum.
2) 10000 ile 12000 arası nakit ayırabiliyorum hangi motoru almalıyım ona karar veremedim. Aldığım motoru bir iki sene sonra satınca ne kaybederim bu da önemli. Yada satmak istediğim zaman hemen satabilmeliyim.
3) Motordan pek anlamadığım için ilk alışta kandırılmaktan korkuyorum bu işin püf noktaları nedir acaba. alırken neye dikkat etmem gerekecek.
Değerli yanıtlarınızı bekliyor şimdiden teşekkür ediyorum.
Ha bu arada honda yamaha veya suzuki sanırım türkiyedeki en iyileri tercihim bunlardan biri olacak gibi görünüyor.
Küçük hacimliler içinde önerileriniz bekliyorum
Reklamlar
-
-
250 lik mi? 750 mi yoksa 1100 mü
-
honda shadow iyidir... yada cmx rebel...!
-
İstediğin motosiklet bu http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...44429554/detay verdiğim link benimle alakası yok. Örnek olarak verdim.
Türkçe giderse, Türkiye gider!
-
Shadow 750 kullanıcıları başlıklı forumu okursan sanırım bize katılman an meselesi
-
evet tutukulu acemi onun gibi aletlere bayılıyorum demek istediğim bunu alırsam yeni başlıyan biri olarak bana ne gibi zorlukları olur bir de km si ve yaşı motorsiklette nasıl farklar yaratıyor alırke veya satarken mesela birisi km yüksek olanlar daha iyidir motor yatarsa km yapmazsa bişeler bişeler olur demişti bu konu hakkında ne dersiniz
-
1) Öncelikle başlangıç olarak 250cc öneriyorlar ama 650-750 yle başlasak ne olur
Böyle istiyorum çünkü 1.80 boyunda 85 kiloyum ve motora oturdum mu altımda kocaman bişe olsun istiyorum.
Başlamadan önce eğitim almak kaydıyla yüksek cc ile başlayabilirsin. Buna itiraz edenler mutlaka olacaktır ama kullanmayı düşündüğün motor ss değil sonuçta. Daha da önemlisi yaşın... 20 yaşında olsan tavsiye etmezdim elbette ama 28 yaşında adam kendini bilir manyaklık etmez diye düşünüyorum.
2) 10000 ile 12000 arası nakit ayırabiliyorum hangi motoru almalıyım ona karar veremedim. Aldığım motoru bir iki sene sonra satınca ne kaybederim bu da önemli. Yada satmak istediğim zaman hemen satabilmeliyim.
Önce eğitimini al, sonra kendin seç motorunu. Ayırdığın bütçe ile kaliteli bir motor alabilirsin. Uzun süre satmayı düşünmeyeceğin bir motor almanı tavsiye ederim.
3) Motordan pek anlamadığım için ilk alışta kandırılmaktan korkuyorum bu işin püf noktaları nedir acaba. alırken neye dikkat etmem gerekecek.
Buradaki birçok kişi sana yardımcı olmak için elinden geleni yapacaktır, merak etme.
I'm all alone, I smoke my friends down to the filter...
-
cruiser kullanıcıları bu kadar mı?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:09 ----------
sahibinden deki drag star ların fiyatları daha uygun gibi satışı hakkında bilgisi olan var mı acaba ayrıyetten shadow dan daha heybetli gibi duruyor
-
Hocam boyunu ve kilonu göz önünde bulundurduğumuzda dragstar 650 senin içindir
Motosikletli Kaplumbağa...
-
Heybetli motor ağır motordur. Cruiser lar ağırlık merkezleri yere yakın motosikletlerdir. Ağır olduklarında hakimiyetleri nispeten diğer motosikletlere göre zordur. Benim de boyum 1.92 ve 35 yaşındayım ilk motosiklet olarak 250 lik bir cruiser aldım. 150Kg ve kontrolü benim için gayet rahat. Bir Virago 535 bul mümkünse üstüne çık ve yan ayaktan çıkarmayı dene. Ağırlığını kontrol et. Çünkü düşük hızlarda bu ağırlığı sen dengeleyeceksin. Bak bakalım yapabiliyor musun ? Yapabiliyorsan sorun yok. Ama yapamayacağını hissediyorsan daha hafif bir motosikletle başla bu işe. Yüksek CC sadece güç ve hız değildir. İşin içine ağırlık da girer bu da çok önemli bir faktördür.
YOU WILL NEVER WALK ALONE
-
Alpkagann adlı üyeden alıntı
evet cruiser kullanan arkadaşlar kafam çok karıştı yaa
Lise yıllarımdan beri cruiser bi motorum olsun hayaliyle yanıp tutuştum.
Yaş 28 oldu ancak sıra geldi.
1) Öncelikle başlangıç olarak 250cc öneriyorlar ama 650-750 yle başlasak ne olur
Böyle istiyorum çünkü 1.80 boyunda 85 kiloyum ve motora oturdum mu altımda kocaman bişe olsun istiyorum.
2) 10000 ile 12000 arası nakit ayırabiliyorum hangi motoru almalıyım ona karar veremedim. Aldığım motoru bir iki sene sonra satınca ne kaybederim bu da önemli. Yada satmak istediğim zaman hemen satabilmeliyim.
3) Motordan pek anlamadığım için ilk alışta kandırılmaktan korkuyorum bu işin püf noktaları nedir acaba. alırken neye dikkat etmem gerekecek.
Değerli yanıtlarınızı bekliyor şimdiden teşekkür ediyorum.
Ha bu arada honda yamaha veya suzuki sanırım türkiyedeki en iyileri tercihim bunlardan biri olacak gibi görünüyor.
Küçük hacimliler içinde önerileriniz bekliyorum
Bazı motorları kendine baz alıp git tek tek üzerlerine otur, oturuş pozisyonuna ve rahatlığına bak, ağırlığını söyle bir ölç biç... sen kimseyi dinleme beğendiğini al, herkes başka model söyleyecektir...
yada söyle bir önerim var, cruiser kullanıcıları olarak hemen her hafta istanbulda buluşuyoruz, forumdan takip et, gel buluşmalarımızdan birine, en az 15 motoru göreceksin, kullanıcıları ile konuşup artı ve eksilerini dinlersin... motosiklet başında karar verme şansın daha yüksek olur
Oyuna bir kap dolusu şans ve boş kapta deneyimle başlarsın.
Amaç; Dolu kaptaki şans bitene kadar,boş kaptaki deneyimi doldurmaktır.
-
-
Ben de 250 cc motorla başladım dostum... İlk hafta cehaletten olsa gerek motorun bana yetmeyeceğini ve daha büyük cc motor almalıydım diye düşünüyordum ki ilk düşüşümü yaşadım... Anladım ki 250 cc motor bile denge, ağırlık gibi konularda hafife alınmamalıymış. Sonraki hafta nasılsa milli olduk bundan sonra bir şey olmaz deyip büyük bir güvenle tekrar sürüşlere başladım ve ön fren faciasıyla yine yapıştım yere... 2 haftada 2 pantolondan oldum ama o korku bana yetti diye düşünmüştüm ki 3. kez yerleri öptüm... 20 günde 3 düşüş sonrası kendi kendime dedim ki; iyi ki yüksek cc motorum yokmuş... Amma ve lakin eğitim alındıktan sonra yüksek cc ile başlanacağını düşünüyorum... Eğer eğitim yoksa 250 cc bile fazla... Eğitimlere scooter ile başlanıyor bunun sebebi DENGE olsa gerek. Cruiser kullanıcısı olarak gerçekten dönüşlerde kör motor olduğunu söyleyebilirim...
Şimdiden yeni motorunun hayırlı olmasını ve kazasız belasız sürüşler dilerim...
-
ağır kasalı, çift silindirli ve orta siklet bir cruiserda başlamanın kanımca bir sakıncası yok eğer önceden trafik ve bisiklet tecrübesi var ise tabi.
şahsen öğrenci olmasaydım ben de direk shadow ile başlardım (shadow ve kawasakiler tek pinli oldukları için harley ile aynı sesi çıkarırlar, suzi ve dragstarlar da ise makinalı tüfek gibi ritmik bir ses alırsın)
-
al bi dragstar 650 bak keyfine , yillarca sorunsuz bin )
Fikirlere Kurşun İşlemez .
-
dragstar yada gv650 al
biri ferrari diğeri klasik araba gibidir.
zevk verir 9 10 arası alır değerinden satarsın.
What goes around, Comes back arround...
-
Hocam benim boy 1.80 kilo 100 , kanuni caracal 200 kullanıyorum.Senin korkun anladıgım kadarıyla motorda papagan gibi küçük kalmayayım diyorsun , korkmanı gerektirecek bir durum yok çünkü küçük cc li motorların bile cüsseleri gayet büyük sen üzerinde sırıtmazsın.
Yüksek cc muhabbetine gelirsek.Benim 200 lük motorla bile bazen zivanadan çıkıp 80-90 bastıgım oluyor yani kendine sahip olman gerekli ve gerçekten motor bilgisi ve tecrübesinin hat safhada olması gerekli yoksa Allah Muhafaza üzücü durumlarla karşı karşıya kalabilirsin.
Nacizane tavsiye : şehir içi kullanım içinse öncelikle küçük cc ile başla daha sonra çok az zarar ederek sat ve yüksek cc ye geç derim.Ha dersen ki direk şehir dışı gezmeler tozmalar olacak o zaman takdir senindir ...
destursuz lafa girdik affola ...
Içerisinde Koruyacak Bir Beynin Yoksa
, Kaskında Bir Anlamı Yok Tabiki ...
Allah Muhafaza ...
-
unforgiven85 korkularımın arasında bu da var yani kaza yapmak. bisiklet de sürdüm arabada sürdüm hatta araba kazası da yaptım. scooter da sürdüm. ama ağırlık ve dönüş kabiliyeti gerçekten önemli konular gibi görünüyor.
ayrıyetten çin malı bir araca binmeyi kesinlikle düşünmüyorum. aynı şekilde türk malı da tercihim değildir.
250 likler arasında ilgimi çeken kymko nun venox u. tam anlamıyla bir cruiser değil heralde ama görsel olarak hoş göründü gözüme. Bunun yanında piyasası pek yok gibi geldi 250 likler hakkında ne dersiniz.
Bunun yanında pause arkadaşın önerisi içinde teşekkür ederim. istanbulda yaşıyorum zaten uygun vakti bulur bulmaz önerisini gerçekleştireceğim
-
Venox ağır bir motosiklettir. 250cc dir ama 190kg dir. Virago 535 bile 185kg dir. Çin alma Hyosung GV250 al o vakit. 155kg ve 30hp gibi gayet tatminkar bir motosiklettir.
Dipnot: Tükmalı motosiklet yoktur. Türk Malı denenler de çin üretimi tr montajlıdır.
YOU WILL NEVER WALK ALONE
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)