Abi kaçmaya çalışacaksın baktın kurtaramiyomusun bırak motoru gitsin at kendini motordan
Abi kaçmaya çalışacaksın baktın kurtaramiyomusun bırak motoru gitsin at kendini motordan
HONDA
CBF 150-CBF 500-CBF 1000
ARKADAŞLAR,
ben olsam şöyl-böyle yapardım, atlardım vs demek olmaz.
zamanında uzman sürücüler incelemiş ve açıklamış olayı.
ama, sen motordan atlarım, kurtulurum, yan dönerim vs yaparım dersen ( zamanında benim gibi) bir kere motosiklet savrulup nereye gideceği/çarpacağı belli olmadan kör kurşun gibi cana kastediyor. ikincisi ise düştüğün tarafın ezikler içinde kalıyor.
birazcık taktik çlışma ve antrenman bunlardan çok daha gerçekçi ve verimli sonuçlar ifade edecektir.
ama sen nasıl istersen öyle yapabiirsin.
hasta ziyaretine gitmek, hasta olup ziyaretçi kabul etmekten evladır derm ben
KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....
ben deatlamıştım zamanında. motosiklet gidip arabanın birine çarptı, ve arabanın ön ve arka jantlarını patlattı ve araba yana kalktı...
yani, orada bir sivil de olabilirdi ki, çelik jantları patlatan bir güç bir insana neler yapar sizce?
o yüzden ilk mesajımın ilk maddesini tekrarlamakta mahsur görmüyorum
KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....
vitesli bir motosiklet kullanıyorsak yüksek viteslerdeysek bi anda vites küçültüp kompresöre binerek yavaşlıyıp durabiliriz..
herşeyi o anki durum gösterir.
Niye ????
Frenlerin çalışmıyormu ?
İlk mesajdan sonraki mesajlar bir göz atıver genç kardeşim . Aklına daha fazla yatacak birşeyler bulacağından emin olabilirsin.
Saygılar
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:33 ----------
Tamam işte,
o andaki durumu kısaca özetliyeyim sağdan birşey fırladı önüne ve duramayacağın kadar yakın mesafedesin ve +90km süratlerdesin.
Üşengeç olmayın genç kardeşlerim Fen sözlüsü değil bu alacağınız not canınıza mal olabilir.
Çok mu zor bir cevap vermek
DAHA GİDİLECEK ÇOK YOL ,ÖĞRENECEK ÇOK ŞEY VAR
dediğim gibi herşey o zamanki duruma bağlı mesela yolda şarampol çok taşlı ise yada bariyerler varsa tek çare ön ve arka freni kitlemeyecek en sert şekilde asılmak ama yok yolun kenarında bariyer yoksa ve şarampol kaba topraksaki bazı yerlerde çoğunlukla öyledir çıkan şeye göre ya şarampole kaba toprağa gideceksin yada çıkan şey küçük ise örneğin tavuk kedi vs.üstünden geçiceksin artık kim şanslıysa birde şu var eğer hız 155 160 km/h üzerinde ise kedi tavuk gibi canlıların üzrinden gidonu sert tutarak geçtinmi gelir geçersin düşmessin diye birisinden duymuştum ama denemişliğim yok .
İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035
Peki viraja nasıl girilmeli.Benim CUP tarzı bir motorum var yanlış yapıyorum , doğruyu bulamıyorum. :(
Belki de ilk önce yanlış insanlarla tanışmasaydık , doğru insanı bulduğumuzda onların değerini anlayamazdık ...
Biri birak motoru gitsin diyor , digeri uzerinden atla yada soyle yapardim boyle yapardim.. Allah askina o durum burda yazmaya benzemiyor.Milisaniyelerle olculen bir zaman araliginda ne cok sey yaparmissiniz meger..
Retro Moto Works
Instagram & Facebook
.../retromotoworks
Alıntı: cengaver29 Nickli Üyeden Alıntı vitesli bir motosiklet kullanıyorsak yüksek viteslerdeysek bi anda vites küçültüp kompresöre binerek yavaşlıyıp durabiliriz..
Kesinlikle refeleks olarak bunu gelistirmelisiniz,panik frenle kendinizi yerde bulabilirsiniz bir anda ki o anlatilan %70 on %30 arka fren olayi milisaniyeler icinde hikayedir(heleki yeni baslayan 2 teker dostlarimiz direkt arka frene yuklenir ki cisme carpma ihtimali kalmasa bile dusecektir)..close up disli oranlariyla motorsikletler kompresor kullanarak frenden cok daha emniyetli yavaslayabilir vede kacis noktasini algilamaniz artar o panik aninda..ayrica yagli ve coklu plakali debriyajlarimiz kolay deforme olmaz kompresorden korkmayin..
leeeyn memet ali beeeyyyy....
sen de yapabiliyorsun bunları. neden böyle tepkiliyon?
bir kaleci gol poziyonuna girildiğinde
- nerede olduğuna bakar
- zemine bakar
-mesafeye bakar
-hangi fulbolcu oldğuna bakar
- hangi yöne gidildiğine bakar
-şut mu - plase mi ona bakar
-topu ne şekilde çeleceğine / tutacağına / tutmayacağına bakar ve harket eder
--hatta hakeme bile bakar
sonuç; elinden geleni yapmış olur ama olse goldür, kurtarmışsa tebrik alır, auta atılmışsa da kaçıran üzülür...
ne yani, hiç bir şey yapmamk daha mı makbuldür?
şimdi de bakalım; fark nerede?
KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....
Coq biraderim seviyeyi dusermeye gerek yok ki..
Yazdiginiz forum adabina yakismiyor ki siz burada oldukca da eski bir uyesiniz..
Aman diyorum, kompresor ile tum tehlikeleri davet etmis oluruz. Fren maneti var iken motoru kompresore sokup kasmanin geregi dahi yoktur.
Fren yaparken onemli olan freni ne kadar iyi siktigimiz degil. carpma riski bulunan karsi cismin harketi ve biz nasil bundan kendimizi siyirabiliriz.
Mili saniye de kompresor yapmak frene asilip gidecegimiz yone karar vermekten cok daha zordur.
Birde debriyaji yeterince sikmadan vitesi sikistirirsak , hissedecegimiz son kompresor etkisi Hoca efendinin pamugu olacaktir
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
Abi saçmalama allasen , kompresör sağlıklı bir yöntemse fren niye var , 5. vites 130 km hızla gidiyorsun diyelim önüne bir öküz fırladı , ( otobanda bu hız ve daha yukarısına çıkılan yerde anca öküz atlar yola ) . 4.vitese attın bıraktın debriyajı o arka teker dönecekmi sanıyorsun aynen kilitlenecek başlayacak sağa sola savurmaya sonuç malum . Hangi ustaya sorarsan sor kesinlikle kompresörü tavsiye etmez . Motorumu ilk aldığım motoruma daha acemi olduğum dönemlerde bende kompresörü çok kullanırdım babam kafama arkadan vura vura öğretti yapmamayı . . .
Yanlış yazmışsam affola oocean abi , çin malı motor çin malı lastikle ani fren yapıldığında motor kayarken daha da hızlanıyor sanki durmak bilmiyor , biz alman mühendistliği ile üretilen bir motosiklet sahibi değiliz , çok sayıda motosiklet sürdüğüm için arada ki dağlar kadar farkı çok iyi biliyorum benim motorumla 90 dan sıfıra düştüğüm sürede mesafede kawasaki zx-9 da 150 den düştüm . Onun için ani olaylarda kaderine ve şansına boyun eğeceksin bazen Dükkanı kapatıp evime giderken arkamda babam şehir içi bir caddede 50 - 60 kmh civarı otobüs sağ şeritte giderken birden çıkıverdi dediğin gibi yer kuru olsa hiiiiç sorun değil ama yağmur yağmış 2 kişi ile ani fren = iki kişi yerde demektir çin malı bir lastikle ( isim vermıyım ticari etik' e uymaz ) daaaaat korna , diğer ışıklarda cama vurdum o dikiz aynalarını süs diye taktırmışsan onları sökde araban daha hızlı gider dedim bön bön bakıyor . Hadi dedim bi laf de sopa ile üstüme yürü zaten dükkanda iş yok sinir tepemde hıncımı senden alayım . Özür dilerim abi görmedim ul.n görmediğin emin olmadığın yola ne çıkıyorsun gvt dedim yeşil yandı hemen gitti . İyi geceler
TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU
Gidonu sola kırarım yatabıldıgım kadar yatarım :(
Vurur geçerim, parası neyse veririm
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)