Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
10. sayfa BirinciBirinci ... 8910

Eyvahhhhh sağdan fırladı yola !!! Ne yapabilirim.

    REKLAM ALANI
  1. #181

    Üyelik
    08 Kasım 2011
    hemen hemen okudum sayılır hocam. çogu arkadaslar panik freni kullanırım yazınca bende merak ettim panik freni nasıl oluyor die bilen bi arkadaslara sorduum. maksatım konu saptırmak degil kusura bakmayıın sadece bilgi alcaktim.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #182
    tigermbz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Şubat 2006
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Ducati 797
    motosikletin kontrolünü kaybettirmeyecek ancak sağlam bir frenleme ve kaçacak bir açık noktaya odaklanmak
    bazen de gazı açıp önden sıyırtmak ta bir çözüm lakin oldukça riskli

    öte yandan kompresyonun frenlemeye katkısı olduğunu düşünüyorum ve uyguluyorum
    bu yöntemde: önce gaz salınır ve fren sıkılır, vites düşürmekle uğraşılmaz, debriyaja bir miktar yavaşladıktan sonra basılır

  3. #183

    Üyelik
    13 Ekim 2011
    Motosikleti
    mondial 150 mr vulture
    motoru zıplatıp engelin üzerinden atlasak olurmu

  4. #184
    umtglsr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Çelik SK125-7
    Sağdan geliyosa saga doğru gidonumu ceviriririm soldan geliyosada sola egerki benim ve onun hızları uyumluysa silme bi şekilde kurtulurum fakat dediğiniz gibi motor durmıycak ve kacıcak yerde yoksa motoru deviririm ve kendimi mumkun oldugunca kollarım.
    Uçurtma, rüzgardan güç aldığı için değil, rüzgara karşı durduğu için uçar!!

  5. #185
    Okan Sinan Ocan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2009
    Şehir
    Hamburg
    Motosikleti
    BMW K1200GT (Helga) BMW S1000XR M Sport
    Alıntı umtglsr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sağdan geliyosa saga doğru gidonumu ceviriririm soldan geliyosada sola egerki benim ve onun hızları uyumluysa silme bi şekilde kurtulurum fakat dediğiniz gibi motor durmıycak ve kacıcak yerde yoksa motoru deviririm ve kendimi mumkun oldugunca kollarım.
    Aman kardeşim ne yaptın yahu sen , o süratte gidonu sola çevirmeye kalkarsan motor deli gibi sağa yatacaktır direk patlarsın engele. Lütfen "kontra tekniği" ile ilgili araştırma yap.

    Sevgilerimle
    DAHA GİDİLECEK ÇOK YOL ,ÖĞRENECEK ÇOK ŞEY VAR

  6. #186
    umtglsr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Çelik SK125-7
    90 km hız demişsiniz 90km hızlanda anlatmak istediğim olay yapılabilir siz 90 km derken 90 km hızın nasıl bi hız oldugunu ve o hızda neler yapılabileceğini düşündüğünü-zden emin misiniz ?
    Uçurtma, rüzgardan güç aldığı için değil, rüzgara karşı durduğu için uçar!!

  7. #187
    Okan Sinan Ocan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2009
    Şehir
    Hamburg
    Motosikleti
    BMW K1200GT (Helga) BMW S1000XR M Sport
    Alıntı umtglsr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    90 km hız demişsiniz 90km hızlanda anlatmak istediğim olay yapılabilir siz 90 km derken 90 km hızın nasıl bi hız oldugunu ve o hızda neler yapılabileceğini düşündüğünü-zden emin misiniz ?
    Sevgili kardeşim,

    Sözüme güven sakın sakın bu anlattıklarını 90 ile giderken yapma. O süratte motorun gidonu çevirmeye çalıştığın yönün tam tersine gidecektir lütfen kontra tekniğine göz at.

    Ayrıca sağlam bir fren motoru yatırmaktan daha çabuk yavaşlatır motoru yatırmak seçeneklerimiz arasında olmamalıdır.

    Sevgilerimle
    DAHA GİDİLECEK ÇOK YOL ,ÖĞRENECEK ÇOK ŞEY VAR

  8. #188
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    14 Kasım 2011
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    XY100-E 2011 (Cup)
    Bi manevra teknigi vardı altın elbiseli adam programında görmüştüm uyguladım gerçekten işe yarıyordu gidonu ters yöne iterek motorun kıvrılmasını saglıyordu ani bi şekilde. Programı takip eden varsa bilir.

  9. #189
    anaconda84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ocak 2011
    Şehir
    Akhisar/Manisa
    Motosikleti
    Mondial Z-One S 180
    zaten 90km/h ile giderken gidonu tutupta çevirirsek kazaya gel demiş oluruz tabiki kontra tekniğinden haberimiz yoksa. çünkü motor aksi yöne yatar yani gidonu sağa çeviriyorsak motor sola doğru yatar bu da bilmeyen biri için kazanın ta kendisidir, bir anda panikleyip daha çok motoru kaydırabilir.
    TAKARIM KASKIMI GİYERİM MONTUMU VERİRİM GAZIMI ALIRIM YOLUMU

  10. #190

    Üyelik
    26 Şubat 2011
    Şehir
    denizli
    hızım dusuktu 40 ile 60 arası arabanın u dönüsü yaptıgını fark ettim frene basmadan sol tarafa kactım iyice çarpışmaya engelleyemedim ama şans işte araba yüksek göbekten vursam cama yapısıcam yada camdan iceri giricem vurdugum acı sayesinde arabanın üzerinden uctum. aman arkaşlar mutlaka eğitim almak calısmak lazım kaza anında hiç bişey yapamadım frene bile basamadım sanırım hızmının dusk oldugu halde kac metre uctum depodaki göcüğü göseniz kısır kaldı sanırsınz http://www.motosiklet.net/forum/tazi...-600-kaza.html

  11. #191
    Fatih Ada - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Eylül 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBF 600 SA
    Alıntı oocan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Konuya bir nokta koymanın zamanı geldi .

    Sağdan yada soldan önünüze birşey fırladı ve siz bunu farkettiğinizde durabilmek için yeterli mesafeniz yok.
    Öncelikle söylemeliyimki panik yapmanızın size hiçbir faydası olmadığı gibi olayı çok daha vahim şeylere neden olabilir . Sakin olun bu anda nefes çok önemlidir bu konu ile daha önce yazılmış çok güzel ve bilimsel bir yazı var eğer burada yayınlanmadı ise alıntı yapıp yayınlayacağım.

    -İlk yapmanız gereken şey "fren" doğru ve soğukkanlı yapılmış fren size zaman kazandıracaktır. Vites , debriyaj v.b. herşeyi unutun sizi en çabuk durduracak şey frendir.
    -Ne yaparsanız yapın ama sakın önünüze atlayan objeye kilitlenmeyin. Amacınız fren ile zaman kazanırken aynı anda bir çıkış deliği bulabilmek . Periferik bakışın önemi burada başlıyor işte. Düşününki evde TV seyrediyorsunuz ve ekrana kocaman bir sinek konmuş veya önünde uçuyor. Sineğin orada olduğunu bilirsiniz sizi rahatsız eder ama arkadaki filmi izlemeye de devam edersiniz. İşte önünüze fırlayan engel o sinek olmalı ve siz hala yola ve geçebileceğiniz noktaya odaklanmış olmalısınız.
    - Süratinizi engelden kaçış manevrasına başlayabilecek kadar düşmüş ise korkmayın kurtuluş çok yakında. Çıkış noktasına doğru motorunuzu yönlendirmek için elinizden geleni yapın. Yüksek ihtimal ile kurtarıcaksınız .

    Birkaç değerli ipucu.

    - Araçlar yola dik açı ile girdilerse gidiş yönleri asla değişmez , sizi farkederlerse yapabilecekleri tek şey panik fren ile duraksamaktır. Aracın gidiş yönünün tersine odaklanın kaçış noktası orada ....
    - Yola fırlayan hayvanları korna ile uyarmakla zaman kaybetmeyin tersine sizi ne kadar geç farkederse o kadar iyidir. Korna ile paniğe soktuğunuz hayvan ani yön değişiklikleri yapabilir ve kaçış planınızı suya düşürebilir. İkinci bir plan yapmaya vaktiniz olmayacaktır.
    - Motordan atlamak veya yatırarak motoru terk etmek sizi asla fren kadar yavaşlatamaz , son ana kadar fren ile yavaşlattınız motoru , kaza kaçınılmaz ise bile son ana kadar yaptığınız fren kaza şiddetinin asgari düzeye inmesini sağlayacaktır
    benim gözlemlediğim bir durumda şu:
    Yola atlayan kedi asla geri dönmüyor hedef aldığı noktaya ulaşmaya çalışıyor.. Kaçış noktası kedinin hareketine başladığı yer,
    Köpek ise aracı vs. fark ettiği anda kesinlikle geri dönüyor.. Kaçış noktası köpeğin hareket etmek için hedef olarak seçtiği yer olabilir mi? sizinde böyle bir gözleminiz oldu mu?
    Facebook SYM Türkiye: facebook.com/photo.php?v=10150404954988509#!/groups/255250534521200/

  12. #192
    Okan Sinan Ocan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2009
    Şehir
    Hamburg
    Motosikleti
    BMW K1200GT (Helga) BMW S1000XR M Sport
    Alıntı Fatih Ada adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benim gözlemlediğim bir durumda şu:
    Yola atlayan kedi asla geri dönmüyor hedef aldığı noktaya ulaşmaya çalışıyor.. Kaçış noktası kedinin hareketine başladığı yer,
    Köpek ise aracı vs. fark ettiği anda kesinlikle geri dönüyor.. Kaçış noktası köpeğin hareket etmek için hedef olarak seçtiği yer olabilir mi? sizinde böyle bir gözleminiz oldu mu?
    Böyle bir genelleme yapmam mümkün değil tersini yaşadığım durumlarda olmuştur.
    DAHA GİDİLECEK ÇOK YOL ,ÖĞRENECEK ÇOK ŞEY VAR

  13. #193
    BBelt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mayıs 2009
    Eyvah eyvah, hala kontra tekniğindeyiz :(

    Okan hoca, senin işin zor
    I'm all alone, I smoke my friends down to the filter...

  14. #194
    Raphae1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mart 2011
    Şehir
    FENERBAHÇE, Çanakkale ve İstanbul
    Motosikleti
    Er6-F-Cbf 1000+YBR 125, gts250-cbf150-600rr-mt07
    Bu durumda 2 seçeneğimiz var 1.si Okan hocamın anlattığı panik fren 2. si ise kıvırma tekniği. Panik freni hocam anlatmış, ben ise kıvırma tekniğini başıma da geldiği ve bunu bu şekilde atlattığım için kısaca anlaatcağım.
    Daha öncelerde baska bır konuda daha anlatmışımdır ama belki lazım olur dıye tekrar anlatıyorum.

    Köprüden(Anadoludan-Avrupaya) geçiyorum. Hızım yol açık oluğundan 70-80 ve en sağ şeritteyim. (emniyet şeridi değil yanlış anlaşılmasın.) Bilen bilir otobuslere ayrılmış bir yol vardır saü tarafta. Tam onun hizasına 30-40 metre kala sinyal dahi vermeden bir otomobil aniden direksiyon kırarak önüme daldı. 1-2 sanıyelık sürede ilk freni düşündüm ve hafifce yokladım fakat bunun benı durduramayacagını hissettim ve uzman tvden sanırım Cem Tekiner hocanın videosuydu. kıvırma tekniği aklıma geldı. motorumu sağa doğru yatırım gazı açtım ve aracın tamponunu hanı birseye dokunmazsınız ama onu hissedersınızya aynısı bende oldu çünkü aracın tamponun bana en fazla 2-3 parmak uzaktaydı. Ben kesın motor surter dıye dusunmustum. Neyseki dokunmadan atlattım.

    Aracı gectıkten sonra sağa cekıp adama bagırdım napıosun dıye ,adam hem suclu hem güçlü ne iin var orda diye oda bana bagırdı. o anı goren 2 motorcuda durdu önce bana ıyımısın dıye sordular sonrada artcı olan bayan adama kufurler yagdırdı.

    Biraz uzun oldu ama buda aklınızın bır köşesinde olsun. Eğitime gidemiyorsanız bile en azından görsel eğitim videoları ,bunun gibi birçok olayda hayatımızı kurtarabilir.

    ---------- Post added at 04:28 ---------- Previous post was at 03:47 ----------

    hatta videoyuda buldum. http://www.uzmantv.com/motosikletle-...sil-kullanilir
    ARTİSTLİĞİN SONU FİGÜRANLIKTIR...

  15. #195
    sessizsakin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2007
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    benelli tnt25
    Alıntı Fatih Ada adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benim gözlemlediğim bir durumda şu:
    Yola atlayan kedi asla geri dönmüyor hedef aldığı noktaya ulaşmaya çalışıyor.. Kaçış noktası kedinin hareketine başladığı yer,
    Köpek ise aracı vs. fark ettiği anda kesinlikle geri dönüyor.. Kaçış noktası köpeğin hareket etmek için hedef olarak seçtiği yer olabilir mi? sizinde böyle bir gözleminiz oldu mu?

    sultanbeyliden çıkıp kartal gişelerinden çevre yoluna bağlandıktan bir süre sonra yola ileride bir kedi fırladı.

    basitçe kedinin fırladığı yönün zıt tarafına yöneldim. kedi beni farkedip geri döndü. bu sefer diğer yöne döndüm. kedi panikleyip tekrar döndü ve üzerinden geçtim... bir canlıyı ezdiğim için üzüldüm ama, elimden geleni de yaptığım için vicdanen rahatım...

    süratim yeterince uygundu aslında, frenleyip durabilirdim de... ancak bazen seçim yapmanız gerekebilir. çevre yolundaysanız ve seyir halinde araçlar varsa, çok gerekmedikçe aniden yavaşlamamak gerekir. Eminim bir kediye çarpmamak için yavaşlasaydım, birileri kediyle birlikte beni de ezmekten çekinmezdi bu güz'ide ülkemizde ...

    yola fırlayan canlıların tepkileri çok dengesiz oluyor... en iyisi mümkün olduğunda uzağa manevra planı yapmak.





    yazılanları okumaktan sıkıldım şahsen, konuyu kişisel alırsak eğer,

    gökten önüme göktaşı, uçak veya ufo düşmüyorsa, ( genelde çok dar sokaklarda ilerlemiyorsam yukarıyı pek kontrol etmem ... )


    sürüş prensibim gereği, görüş alanım içerisine giren, yola fırlayabileceğini düşündüğüm birşey varsa süratimi durabilmeye ve manevra yapabilmeye müsait bir hıza indirger, uygun vites ve devirde tehlikeli gördüğüm nesneyi geçene kadar bu hızda kalırım.

    şayet fiziksel temas oluşabilecek yakınlığa geldiğimde, ilgili nesne bir tehlike yaratırsa, gerektiğinde kolay durur ( veya manevra yapar ) gerektiğinde de uygun devirde olduğumdan dolayı kolayca hızlanarak tehlikeden uzaklaşırım.

    şayet görüş mesafem ve bulunduğum sürat dolayısı ile, algılarım görüş mesafeme giren nesneleri algılamak ve onlarla ilgili bir kanaat edinmek konusunda yavaş kalmışsa, algılarımdan daha hızlı sürmemem gerektiğini kendime hatırlatır, hızımı algılarımdan daha yavaş olana dek düşürürüm. riskli ve tehlikeli gördüğüm yerlerde uygun vites ve devir oranına gelerek gerektiğinde manevra ve hızlanma için yeterli motor gücüm olduğundan emin olurum.


    bir çok kişi farklı sürüş tarzlarının doğruluğunu farklı farklı iddia etse de, bana göre doğru sürüş tarzının durumu, o anki olaya göre çok değişir. bazen fren yapmak iyidir. bazen tranmisyonu yüklemek iyidir. bazen arka fren daha iyidir bazen ön fren daha iyidir. çok çeşitli durumlarda olayın ve zihninizin tepkileri de değişkendir.

    öncelikli olarak ön %70 arka %30 gibi sözüm ona önemli kurallar yerine insan, önce paniğini kontrol etmeyi öğrenmeli.

    paniğinizi kontrol etmeyi öğrenemedikten sonra, istediğiniz kadar yol yordam kural öğrenin, karşınıza birşey çıktığında " hii " yaptığınız o minicik süre, sizin genelde fren şansınız, manevra şansınız veya düşmeye hazırlanma şansınız oluyor... ama siz onu " hiii " yapıp kaskatı kesilerek harcarsınız.

    paniğinizi kontrol edin. acil durumda duygusal tepki yerine mantıksal tepkiye odaklanın. unutmayın ki, verebileceğiniz hiç bir duygusal tepki, kaza yapmanızı engellemeyecektir. halbuki vereceğiniz mantıksal tepkiler kaza yapmanızı büyük oranda ve " basitçe " önleyebilir.


    bana göre,

    Görebildiğiniz mesafedeki yol ile ilişkili herşeyi algılayamıyorsanız, algılayabildiğiniz kadar yavaşlayın.

    Algıları riskli bulduğunuzda " tehlike " olarak nitelendirip tehlike henüz başlamadan manevranızı planlayın.

    Böylece tehlike aniden oluştuğunda ne yapacağınızı düşünmekle zaman harcamaz, paniklemez ve hata yapmazsınız.

    ...............

    karşıma ne çıkabilir aniden? mesela çevre yolunda seyir halindeyim.

    sağımda yada solumda benle aynı hizada bir aracın seyir halinde olmasına müsaade etmem. ya hızlanırım, ya yavaşlarım.

    önümde, arkamda sağımda solumda seyir halindeki araçlarla aramda oluşturacağım mesafeler, araçlardan herhangi birisinin ani manevrasında veya oluşabilecek ani bir arızasında üzerime gelmesi durumunda daha az riskli olan ara boşluklara ulaşmamı sağlar.

    böyle riskli bir kuşatma altında isem, zaten vites / devir ilişkisi bakımından uygun bir konumdayımdır ve motosikletim hızlanmak istediğimde kolayca tepki vererek manevramı kolaylaştırır...


    çevre yolunda birisini geçmekte isem, öncelikle kaçış manevrasını planlamış olduğumdan pek sıkıntı yaşamam.

    Şayet çok sıkışık ve hızlı akan trafikte manevra planlayacak vakit yoksa, " extreme mode : on " yapıp, sürekli riskli bir ortamda sürmektense, kısa süreliğine risk alarak manevra planlayabildiğim seyrek veya yavaş bir trafik alanına ulaşırım....


    Şayet çok zor durumda kalır da, eşekliğimden dolayı yola benim algım dışında birşey fırlayıp aniden önüme gelirse, ( hayat bu. istediğin kadar dikkat et :D bişeyler sürekli bizim kontrolümüz dışında en nihayetinde... )

    Tam kapasite frenaj yaparken manevramı planlarım. manevra yapacak zaman yoksa en düşük süratte çarpışmaya hazırlanırım.

    çarpışmaya hazırlanış şeklim, çarpışma ortamı ve çarptığım nesneye bağlı olarak değişir. sürüklenmek için uygun ortam var ise motosikleti en uygun zamanda ve süratte yatırmak çarpışma riskinin getireceği bir çok dezavantajı ortadan kaldırabileceği gibi, bazen en düşük süratte hala fren yaparken çarpmak daha iyi olabilir.

    örneğin 70 km süratle giderken karşınıza aniden bir araç fırladığında motosikleti yatırmak, aracın ön veya arka tekerinin altında kalmak gibi çok ciddi bir riski beraberinde getirir. halbuki çarpıp aracın üzerinden yumuşak bir süratte yere düşebilirsiniz...

    yine de şartlar ve ortam koşulları o kadar değişken oluyor ki, bunu sabit bir fikre bağlamak bence doğru değil...

    doğru olan bence şöyle :

    paniğine hakim ol.
    motosikletine hakim ol ( fren tepkisi, gaz tepkisi vs. vs. ).
    algılarından hızlı sürme!...


    bu üçünü birden başarabilen insan zaten bence acil bir durumda ne yapması gerektiğini anlatan bir kurallar dizisi olmadan da tehlikeyi bertaraf edebilir...

    Ben böyle düşünüyorum. zira yanlış olabilir. tartışmaya sağdan soldan açıktır. ortadan dalmayın yakarım
    !?

  16. #196
    seyitster - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Aralık 2010
    Şehir
    Konya/Çumra
    konuya forumdan felon kardeşin affına sığınarak bir videosunu eklemek istedim ön amortisörlerinde bir sorundan dolayı frenleri pek iyi tutmasa da 130 gibi bir süratten hızını 90 a indiriyor ve kaçış manevrasını yapıyor video: http://www.bokmavisi.com/?p=547 dakika 2.07
    önümüze bir şey çıktığında yapmamız gereken şeyler bu videodaki olay gibi sanırım ama videoda sanki felon kardeş ters tarafa kaçış yapmış gibi fakat başarı ile kurtulmuş bence

  17. #197
    yasdal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Şubat 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Triumph 1200 Jawa Classic /1971 ve E-bike sukutır
    Alıntı seyitster adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    konuya forumdan felon kardeşin affına sığınarak bir videosunu eklemek istedim ön amortisörlerinde bir sorundan dolayı frenleri pek iyi tutmasa da 130 gibi bir süratten hızını 90 a indiriyor ve kaçış manevrasını yapıyor video: http://www.bokmavisi.com/?p=547 dakika 2.07
    önümüze bir şey çıktığında yapmamız gereken şeyler bu videodaki olay gibi sanırım ama videoda sanki felon kardeş ters tarafa kaçış yapmış gibi fakat başarı ile kurtulmuş bence
    Videoyu paylaşmanız talihsizce olmuş bence. 10'dan fazla hatalı davranış var. Gereksiz risk, 6-7 defa hatalı sollama, aşırı sürat gibi. Son sahnedeki yolun sağına sıkıştığı pozisyon ise engelden kaçma manevrası içermiyor. Aslında tam tersi araca kilitlenmiş ve araçla birlikte sağa yaklaşmış ama şansı yaver gitmiş gibi.
    Gökhan YAŞDAL

  18. #198
    Okan Sinan Ocan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2009
    Şehir
    Hamburg
    Motosikleti
    BMW K1200GT (Helga) BMW S1000XR M Sport
    Alıntı yasdal adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Videoyu paylaşmanız talihsizce olmuş bence. 10'dan fazla hatalı davranış var. Gereksiz risk, 6-7 defa hatalı sollama, aşırı sürat gibi. Son sahnedeki yolun sağına sıkıştığı pozisyon ise engelden kaçma manevrası içermiyor. Aslında tam tersi araca kilitlenmiş ve araçla birlikte sağa yaklaşmış ama şansı yaver gitmiş gibi.
    Aynen öyle Gökhancım ama sadece bir minik nüans farkı var , kilitlendiği araç soldan fırlayan değil ondan bir önce yanından geçen ve sola sinyal veren araçta kilitlenmiş durumda eğer o araç sola dönseydi asıl videoyu o zaman görürdük. Tam oh atlattım dediğinde diğer aracı önünde buldu . Bu videoyu muhtmelen ghostrider özentisi olarak çekip youtube da gurur vesilesi yapacakken önüne fırlayan araç sayesinde "nasıl sürülmez" konusunda eğitim videosu haline gelmiş.

    Sevgilerimle
    DAHA GİDİLECEK ÇOK YOL ,ÖĞRENECEK ÇOK ŞEY VAR

  19. #199
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    18 Mayıs 2011
    Şehir
    Marmaris
    Motosikleti
    tvs apache rtr150 gri (2011)
    bence de araçla birlikte sağa ilerlemiş kaldırım ve araç arasında mesafe olusu büyük sans yoksa saatte 80 km hız sonucu vahim olabilirdi.

    bu arada birkaç kez izlememe rağmen araca kitlenmeden firen yapıp aracın soluna kaçma olasılığı var gibi. karşı şeritten araç gelmediği sürece daha düzgün bir manevra olabilirmiş sanırım.


10. sayfa BirinciBirinci ... 8910

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)