Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
8. sayfa BirinciBirinci ... 6789 SonuncuSonuncu

Nedendir bu yüksek cc'li motor isteği.

    REKLAM ALANI
  1. #141
    Deadly Sto(R)m - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 / Mondial X-Treme Maxx 200i
    Alıntı logaritma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben kırmızıda geçsin demedim yazıyı iyi okuyun .. dediğim biz yeşilde geçerken o bizim gibi kolidordan gitmediği için araba gibi şeritlerde normal bekliyorlar ancak kolidor çok geniş olucakda o zaman geliyorlar ondan araba gibi ışıklarda bekliyorlar orda dediğim budur..
    burda kırmızıda geçiyorlar gibi bir ifadede bulunmadım..zira geçicek adam hacimemi bakar 50cc ilede geçer 1200cc ilede geçer...
    Yanlış anlaşılma varsa kusura bakmayın. Ama yazınızdan onu çıkarmıştım.
    2006 Honda Activa (2006-2009) > 1996 BMW F650 (2007-2008) > 2016 Mondial RX3i Evo (2016-2017) > 2006 Yamaha XT660R (2017 - 2020) > 2017 Honda CRF 250L ABS (2020 - 2021) > 2022 Mondial X-Treme Maxx 200i (2022-...)


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #142

    Üyelik
    17 Nisan 2012
    Alıntı Deadly Sto(R)m adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    "Öyle araba gibi ışıklarda beklemeyen" kaç rahmetli gördü bu forum. Gerçi o zaman da "motor sürmenin bir avantajı kalmıyor onun için araba alsa sürse aynı şey.."
    iki gün sonra senin arkandan da kırmızı ışıkta eşşek gibi beklerken öldürdüler diyicekler
    insta: veli_montana_

  3. #143

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul-avcılar
    Motosikleti
    2014 CBR500R vs Dio 110
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İlk motosikletim 600cc 40 beygir
    İkinci 900cc 110 beygir
    Üçüncü 1000cc 125 beygir
    Dördüncü 1300cc 180 beygir
    İkinci ve üçüncü çok güvenli değildi. Ama birinci mi daha güvenliydi yoksa dördüncü mü emin değilim... Çünkü ABS ve MTS sadece dördüncüsünde var.
    Görgüsüzlüğün daniskası, silindir hacmi ile millete hava atma çabası-tam bir USA kafası. Oralara güzel uyum sağlamışsın.
    The Power of The Dreams.

  4. #144
    hokahey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Kasım 2016
    Şehir
    papua yeni gine
    Alıntı dyavol-77 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Görgüsüzlüğün daniskası, silindir hacmi ile millete hava atma çabası-tam bir USA kafası. Oralara güzel uyum sağlamışsın.
    amerikada benzin ucuz, motor ucuz, vergi yükü az; ben olsam ben de denerdim. görgüsüzlük ile uzaktan yakından alakası yok. imkânı olan her insanın tasarrufuna kalmış.

  5. #145
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW , Piaggio , Sym
    Alıntı hokahey adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    amerikada benzin ucuz, motor ucuz, vergi yükü az; ben olsam ben de denerdim. görgüsüzlük ile uzaktan yakından alakası yok. imkânı olan her insanın tasarrufuna kalmış.
    görgüsüzlükten 6 şeritli 80bin km otoyol yapmışlar :D

  6. #146
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı dyavol-77 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Görgüsüzlüğün daniskası, silindir hacmi ile millete hava atma çabası-tam bir USA kafası. Oralara güzel uyum sağlamışsın.
    Motor hacmin kadar konuş olm.

    şaka şaka. Harbiden şimdi okuyunca farkettim ki bir miktar itici olmuş. Sanırım konu motor hacmi ile motosiklet güvenliği arasındaki ilişkiydi. Aslında çok bir ilişki olmadığını şahsi tecrübeme göre ifade etmeye çalışmıştım.

    Bu arada Amerika'da hemen hemen hiç bir motosiklet ile hava atmak mümkün değil. Alım gücü yüksek, vergiler düşük, benzin ucuz olduğu için isteyen hemen hemen herkes alabiliyor çünkü. İkinci bir motosiklet olarak Honda VTX 1800 bakıyordum bi ara, ikinci elde fiyatlar $3500 ile $4500 arası geziyor. Velhasıl malımla hava atma veya sidik yarışı, bulunduğum ortam itibariyle çok alışık olduğum bir kültür değil.

    Alıntı Nikkfurie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    görgüsüzlükten 6 şeritli 80bin km otoyol yapmışlar :D
    ABD de yol yabdı
    espresso bunu beğendi.

  7. #147

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motor hacmin kadar konuş olm.

    şaka şaka. Harbiden şimdi okuyunca farkettim ki bir miktar itici olmuş. Sanırım konu motor hacmi ile motosiklet güvenliği arasındaki ilişkiydi. Aslında çok bir ilişki olmadığını şahsi tecrübeme göre ifade etmeye çalışmıştım.

    Bu arada Amerika'da hemen hemen hiç bir motosiklet ile hava atmak mümkün değil. Alım gücü yüksek, vergiler düşük, benzin ucuz olduğu için isteyen hemen hemen herkes alabiliyor çünkü. İkinci bir motosiklet olarak Honda VTX 1800 bakıyordum bi ara, ikinci elde fiyatlar $3500 ile $4500 arası geziyor. Velhasıl malımla hava atma veya sidik yarışı, bulunduğum ortam itibariyle çok alışık olduğum bir kültür değil.



    ABD de yol yabdı
    haşmet kardeşim sana bazı konulardada nazikçe yazmışdım olaylara çok abd yanınından bakmamak o kafadan bakmamak tarzında yazılar..

    tabiiki sen kaldığın ülkenin gözünden bir değerlendirme yapıyorsun ama bu yanlış.. çünkü abd türkiye ekolü standartları koşulları imkanları fiyatları yaşam tarzı ağır vergileri kültürü aynı değil.. Burda motor alırken kültürün bile etkisi vardır..

    sen sanırım bilmiyorum ne zaman oraya gittin belki uzun yıllardır ordasın belkide doğma büyüme oralısın onu bilemem ama bunu yanlış anlama kötü anlamda demiyorum katiyen fakat asimile demek istemiyorum ama amerikan kültürünü yaşam tarzını çok özümsemişsin sanki yazılarındada genelde okuduklarımdanda senin yazdıklarından bunu algılıyorum..

    senin ülkende düşük hacim olmaz genel anlamda tabiki vardır ben genel anlamda diyorum, senin ükende yakıt ucuzdur , senin ülkende garaj kültürü vardır çünkü servisler pahalıdır, insanlar üç beş arkadaş komşu birleşir kendi garajlarında takım taklavat setleri vardır kendi bakımlarınızı kendiniz yaparsınız benim yiğenim de abd de kendi araçlarının bakımlarını komşuyla beraber yapıyorlar..

    senin ülkende vergi ucuzdur , senin ülkende kimse bu motor km de kaç kuruş sizdeki tabiri ile galiba cent oluyor yakıyor demiyordur .. herhalde abd de herhangi bir motorcuyu çevirsen bu altındaki 900 lük 1000 lik yada 1600 cc lik motor 100 km de kaç litre sizdeki tabiri ile gallon yakıyor desen herhalde %90 ihtimal bilmez niye bilsinki gerek görmez.. ben olsam bende ne diyor bu adam derim..

    abd nin doğasında zaten bir obezite var arabalar büyük hacim ,motorlar büyük hacim , evler bazı şehirler capitaller dışında %90 müstakil büyük kocaman evler , yollar up uzun kocaman bazıları 6 yada 8 şerit .. yani her şey fazla fazla büyük..

    şimdi sen o fazla büyük dünyadan benzinin 7 tl olduğu 250c.c lik bir motorun dolar = tl endeksiyle değil yaşam geçinme standartıyla sizdeki 20 bin dolarlık ikinci eldeki bir camry fiyatı olduğunu düşün çünkü gerçek hesaplama yaşam geçinme standartıdır kur falan değildir.. türkiyede 600 lük bir motorun 100km de sizdeki 3 tane harleyin 100km de yaktığı yakıt parası kadar yaktığını düşün.

    Türkiyede insanlar bu koşullarda motor sürmeye çalışıyor..

    Benim abd deki yiğenimde burda bmw si vardı türkiyeye geldim mi sürerim arada babamda sürer diye satmadı .. yılarca kaldı en son isyan etti bune ya dedi araba kullanmıyorum olduğu yerde kapalı otoparkda yatıyor olduğu yerde para yiyor otopark ücreti,trafik sigortası, kaskosu, lastiği, mtv si ,tüvü arabayı sürmüyorum park halinde sömürüyor beni dedi sattı aracı.. abd deki adam isyan etti ..
    UzunYolAdami bunu beğendi.

  8. #148

    Üyelik
    07 Ekim 2014
    Şehir
    Gebze
    Büyük motorun şehir içinde tek avantajı tehlikelerden daha çabuk uzaklaşmanı sağlıyor. Bir de çevre yolu falan kullanıyorsan küçük hacimli motosiklet sıkıntı. Şehir içinde en iyisi scooter.

  9. #149

    Üyelik
    19 Mayıs 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Nc 750s dct
    Gaza basınca arkadaki arabaların mercimek gibi kalmalarından olabilir, 200ü geçince uçuyor hissinden olabilir, motorun gürüldemesinden olabilir, daha çok itibar gördüğünden olabilir yada çoluk çocuğun altında olmamasından olabilir.

  10. #150

    Üyelik
    20 Mayıs 2018

  11. #151
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Ekim 2007
    Alıntı F54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ne kadar büyük hacim o kadar tehlike o kadar masraf o kadar benzin o kadar hava o kadar hız hiçbiri bana göre değil 150cc yeterde artar bile bence
    Eski konuları okuyordum da, nerden nereye

    Crf1000L
    levend84 ve F54 bunu beğendiler.

  12. #152

    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı vandamme adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eski konuları okuyordum da, nerden nereye

    Crf1000L
    Ayni model bir arkadaşim var,

    Ybr125 bana fazla bile,hatta maasim 20bin olsa yinede yuksek cc almam diyordu,en son kawasaki Z750 almişti.
    F54 bunu beğendi.

  13. #153
    natila - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cbf150 + HD sporster xl 1200 custom cb
    buyuk cc herzaman fazla yakar, chopper cruiserlerda yüksek cc aldık hadi basalım 180-200 diye bi olay yok, tork var sen daha iyi bilirsin... tabi vzr1800,vrod tasnif dışı ... yüksek cc chopperda sürat eziyet zaten... iyi hakim olabilirsen şehir içi de zevklidir büyük cc chopper cruiserler...

  14. #154

    Üyelik
    01 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Belirtmek İstemiyor
    arkadaşta şadov var. uzun yola çıktık. paralı otobandayız. dik bir rampaya geldik. ters bir rüzgar esiyor. hızımı 100 civarlarına indirmek zorunda kaldım. ya pardon motor dip gazda daha fazla yürümedi. arkadaşın gerisinde kaldım.

  15. #155
    Alper600RR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2019
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı Kelleci adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Güç her zaman tehlikedir anlamına gelmez.Yeri geldiğinde o güç hayatımızı da kurtarır.Önemli olan gücü nerede ve nasıl kullanacağımız ile alakalıdır.
    Katılıyorum. Çoğu zaman fren yapmakdansa gaz açıp uzamak kazadan sıyrılmayı sağlar.

  16. #156
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    Alıntı vandamme adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eski konuları okuyordum da, nerden nereye

    Crf1000L
    LANNN bu ben değilim birisi hesabımı çalmıştı o ara
    yaw parayı bulunca işler değişti zannımca

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:55 ----------

    Alıntı levend84 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ayni model bir arkadaşim var,

    Ybr125 bana fazla bile,hatta maasim 20bin olsa yinede yuksek cc almam diyordu,en son kawasaki Z750 almişti.
    işler değişti şuan afrikayı satıp 3 tane ybr 125 alıyorum her gün değişik renk motosiklete bineceğim
    levend84 bunu beğendi.

  17. #157
    Av.Rider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2020
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Mt-25 Abs
    CC ile hürmet doğru orantılıdır da ondan ahaha. Değişik bir alem

  18. #158
    joshua - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2006
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    Kawasaki KLX 250 (2016) KLR 650 (2006)
    Motor hacmi ve tarz kullanım amacı ile ilgilidir, yüksek hacim daha fazla ağırlık, daha fazla yakıt tüketimi ve işletme maliyeti demektir, çoğu yüksek cc motosiklet sahibi motosikletleri pratik olmadığı için ikinci bir düşük cc motosiklet alma ihtiyacı hissetmiştir yakın çevremde. Maddi durum uygunsa garajda birden fazla motosiklet bulundurmaktan zarar gelmez.

  19. #159
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW , Piaggio , Sym
    Alıntı joshua adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motor hacmi ve tarz kullanım amacı ile ilgilidir, yüksek hacim daha fazla ağırlık, daha fazla yakıt tüketimi ve işletme maliyeti demektir, çoğu yüksek cc motosiklet sahibi motosikletleri pratik olmadığı için ikinci bir düşük cc motosiklet alma ihtiyacı hissetmiştir yakın çevremde. Maddi durum uygunsa garajda birden fazla motosiklet bulundurmaktan zarar gelmez.
    Ortalama hacimde bir motosiklet alıp şehir içi veya dışı heryerde kullanmaya çalışmaktansa ihtiyaca göre cuk oturacak tercihler yapmak çok daha mutlu edecektir , küçük hacim uzun rotada mutlu etmez büyük hacim ise şehir içi , ikisinin ortasında birşey alsan hiçbir şartta tam mutlu edemiyor o zaman en azından iki ayrı motora sahip olmak en akıllı yöntem , hem büyük motoru şehir içine vurmadığınız için yakıt ve bakım giderlerinden o kadar çok tasarruf yapıyorsunuz ki neredeyse küçüğün maliyetini amorti ediyor.
    joshua bunu beğendi.

  20. #160

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Alıntı Nikkfurie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ortalama hacimde bir motosiklet alıp şehir içi veya dışı heryerde kullanmaya çalışmaktansa ihtiyaca göre cuk oturacak tercihler yapmak çok daha mutlu edecektir , küçük hacim uzun rotada mutlu etmez büyük hacim ise şehir içi , ikisinin ortasında birşey alsan hiçbir şartta tam mutlu edemiyor o zaman en azından iki ayrı motora sahip olmak en akıllı yöntem , hem büyük motoru şehir içine vurmadığınız için yakıt ve bakım giderlerinden o kadar çok tasarruf yapıyorsunuz ki neredeyse küçüğün maliyetini amorti ediyor.
    Vallahi hem şehir içi hem de şehir dışı (yolcusuz) mutlu edecek bir motosiklet serisi var aslında: Honda'nın 500cc serisi bu iş için biçilmiş kaftan. İstanbul şehirniçi + yılda 3-4 sefer İstanbul - Bodrum Turgutreis uzun yol yapıyorum, ikisinde de mutlu ediyor yani...


8. sayfa BirinciBirinci ... 6789 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)