Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
6. sayfa BirinciBirinci ... 45678 ... SonuncuSonuncu

Nedendir bu yüksek cc'li motor isteği.

    REKLAM ALANI
  1. #101

    Üyelik
    16 Kasım 2017


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #102
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    11 Kasım 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    xmax_250 ABS 2015 + Sepetli 52 litre


    Ne kadar sevmesemde aynı bu adam uyuyor şimşek olup patlamak isiyorum

  3. #103
    Birkan07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2017
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Yzf R-125 / Honda Today 50 / Ninja 250r / Xmax 250
    Ben ilk olarak ss motorların tipine hastayım, üstüne geçince kendimi inanılmaz iyi hissediyorum. Fakat hayatımda hiç vitesli motor kullanmamış olmanın verdiği korkuyla kendime en güzel tipli küçük cc ss motor aramaya başladım ve r125 aldım. Evet yeniyim, alışıyorum ama abi gazı açınca o 4 silindirli makinaların sesi gelmeyince bişey hep eksik oluyo.

    Şehir içi motorum var ayrıyeten ufak scooterım ama öz güvenim yerine gelince muhakkak bi 4 silindirli makinaya geçicem. cbr 650 f gibi diğer racinglere oranla daha sakin ve beni tatmin edebileceğine inandığım bi makina muhakkak alıcam.

  4. #104
    Riptalon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha XMax 300
    500 cc ile güzel bir ayar tutturduğumu düşünüyorum. Motor çok ağır ama alıştım. Şehirler arasında güç sıkıntısı çekmiyorum. Şehir içinde az yakıyorum. Bazen güç isteği vuruyor ama kendimi dizginliyorum. Açıkçası mental olarak bu açıdan bayağı sağlamım. Ne yapıp edip mantığımı galip getiriyorum.

  5. #105
    bursagsli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ağustos 2013
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Kanuni Seyhan (2012-2017), Sym Wolf 250
    İnsanoğlunun gözü aç. İstedikçe ister. Ben de 600 cc alırım diyordum ki. Gözümün önünde racing motor yüksek süratte kaza yapınca anladım ki 250 cc makina üstüne binilmezmiş. Kendine hakim oluyorsan bin. Ama şu iki tekerin üstüne binince, özellikle yüksek cc makinalarda egzoz sesi insanı tahrik ediyor. Bastıkça basasın geliyor

  6. #106

    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı bursagsli adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İnsanoğlunun gözü aç. İstedikçe ister. Ben de 600 cc alırım diyordum ki. Gözümün önünde racing motor yüksek süratte kaza yapınca anladım ki 250 cc makina üstüne binilmezmiş. Kendine hakim oluyorsan bin. Ama şu iki tekerin üstüne binince, özellikle yüksek cc makinalarda egzoz sesi insanı tahrik ediyor. Bastıkça basasın geliyor
    Aynen öyle,hele hele şehir içinde ara hizlanmalarda,trafigi okumadaki,öngöru vs.gibi durumlardaki acemilik,eksiklik 100-150hp lik makinadaki gaz tepkileri yuzunden çevremde ayak bilegi,kol,diz kiran aylarca tedavi gören kişiler biliyorum.en vahimide 125cc ile 3 ay takilmis,sonra gaza gelip 250lik alip 3-4 ayda ona binip ardindan,tamam aga benim mokum paçadan duştu artik alayim bi 600-1000 diyen tipler.

    Ulen g..tüne hirslanan,donuna ziçarmiş diye eskiler boşa dememiş..
    bursalıali bunu beğendi.

  7. #107
    berkcigdem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ktm 1190
    Güçlü motor yada büyük motor her zaman aklınıza gelebilecek her konuda düşük cc veya ufak motordan iyidir. Gaz kolunu kontrol edebiliyorsan tabi. Yoksa gaz kolu bir tarafa kaçabilir

  8. #108

    Üyelik
    18 Ağustos 2014
    Olum yüksek cc ole bi cekiyo ki off dersin ama 25bin km tecruben yoksa 250cc den farki yok gitmio

  9. #109

    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Litrelik makinalarda,hilti gibi,krangi dolu dolu çeviriyor zalim,yedire yedire uzuyor alet ama bana gore degil,inazuma alir 2-3 sezon biner.final olarak duruma göre,7-8 yaşinda tenere alip yilda 4-5 defa izmir/nevşehir yapar memleket suyu içer,koyarim garaja.Cocuklar hep ayni kalmiyor,buyudukce ihtiyaçlar değisiyor,bekar olsaydim çok guzel planlarim vardi ama.şartlar itibariyle hayalden öteye geçmiyor.

    Genç arkadaşlara önerim,bol bol tecrube kazanip,güzel motorlara binmeleri,gaza gelmeden atraksiyon yapmadan,haritayi en az bir kez turlamalari.
    mombohunter bunu beğendi.

  10. #110
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    İlk motosikletim 600cc 40 beygir
    İkinci 900cc 110 beygir
    Üçüncü 1000cc 125 beygir
    Dördüncü 1300cc 180 beygir

    İkinci ve üçüncü çok güvenli değildi. Ama birinci mi daha güvenliydi yoksa dördüncü mü emin değilim... Çünkü ABS ve MTS sadece dördüncüsünde var.

  11. #111
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW , Piaggio , Sym
    yüksek hız o kadar önemli değilde ortalama bir otomobili 50 ila 150 km arası akselerasyonda geçebilecek bir motosiklet iyidir, ayrıca yüksek cc ile beraber daha çok güvenlik ve daha kaliteli süspansiyonda geliyor..
    velizrsln ve hasmet bunu beğendiler.

  12. #112
    drsteel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ağustos 2010
    son hız önemli değil. önemli olan torku. Şehir içinde çok sıkıntı olmuyor. Ama yüksek hızlı yollarda sapık kamyon ve kamyonetlerden kaçmak için gerekli. bu tür araba kullananlar seni sinek sanıp üzerine sürüyor. benim başıma geldi. beş şeritli boş yolda sağdan 3. şeritte 100km/sa ile giderken 2. şeritteki doblo önü boş olmasına rağmen korna sellektör yapmama rağmen üzerime aracını sürdü. altımdaki 250 lik motor. 100 km/sa de gazı açsamda motor tepki süresi kaçmak için yeterli değildi.
    bence 400-500-600 cc ideal. illa yüksek cc alıp sürekli yüksek hız kullanacaksın diye bir şey yok.

  13. #113
    sadraf - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mayıs 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Superlight200
    Uzun yol icin yuksek cc sart oglu sart. Benim 200lukle istanbul eskisehire git gel yaptim ama bezdim. Herhangi bir problem yasamadim ama artik yol bitsin diye dua ediyordum dusuk surat belli bir sure sonra sıkıyor insani. Yol keyif degil cileye donusuyor.

    Ancak sehir icin gayet yeterli. Gerci senede kac kere sehir disina cikiyoruz sanki. Kisaca butce ve tecrube varsa al. Az daha ustumdeki pasi atayim birdaha hicbir kuvvet 100 110 yapan bir motora bindiremez beni.

  14. #114
    ozan1991 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2017
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    tvs apache/Bajaj dominar 400/yamaha mt07
    150cc im bana şehir içinde yeterde artar bile ilerde belki 250 cc düşünürüm ama daha yukarısı beni öldürür

  15. #115
    Jemand - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT-10 SP
    Alıntı berkcigdem adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Güçlü motor yada büyük motor her zaman aklınıza gelebilecek her konuda düşük cc veya ufak motordan iyidir. Gaz kolunu kontrol edebiliyorsan tabi. Yoksa gaz kolu bir tarafa kaçabilir
    direk aklıma rahmetlinin şu videosu geldi



    uzun yol, cc, tip muhabbetine gelecek olursak,
    şuan 5. motosikletime biniyorum. 3 ü naked bir tanesi cruiser bir tanesi de sport touring idi.
    bir günde sadece yakıt molalı 1000km yaptığım oldu. CC yüksek ise uzun yol için muhakkak uzun ön cam ŞART. yoksa boynunuz kıçınıza doğru uzar.
    Düşük cc ile uzun yol yapılmaz mı ? tabiki yapılır. fakat tez canlı arkadaşlar için kabus olur, aman diyim.
    fiyat/yakıt/ağırlık/güç baz alındığında bu işin en orta noktası mt7 tracer benim gözümde.
    şuanki motosikletim ile 150km/h hız ortalaması ile 200km molasız gidebiliyorum. zaman zaman yaramazlıklar yaptığım için ufak tefek boyun ağrıları hissetiriyor, çünkü ön camım sport tarzda.

  16. #116
    polo34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2006
    Şehir
    istanbul-beşiktaş
    Motosikleti
    RKS Cruiser 250
    Arkadaşlar bu sabah şu MTV mi ödeyim dedim,motor 1000cc.Bi baktım yıllık 739 TL :(

    iki konu yukarı arkadaşın konusundan

  17. #117
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı polo34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar bu sabah şu MTV mi ödeyim dedim,motor 1000cc.Bi baktım yıllık 739 TL :(

    iki konu yukarı arkadaşın konusundan
    Simdi dusunuyorum da, durum ciddi aslinda. Motosiklete sahip olmak degil kiraci olma gibi bi durum soz konusu nerdeyse...

    Mesela ikinci bir motosiklet olarak cruiser dusunuyorum. 1800cc VTX'er $3500 civarinda. Buna %7 vergi eklesem, $35'da plaka ve transfer masrafindan sonra motosiklet benim. Yillik ruhsat yenileme ve vergi $50'i gecmez. Trafik sigortasi senelik en fazla $75.

    Dediginiz rakamlara bir de alim gucu ayarlamasi yaparsak elinde sadece adamakilli bir motosiklet tutmak bile luks, binip gezmek ayri luks.
    Salurbey ve Ekarademir bunu beğendiler.

  18. #118

    Üyelik
    03 Aralık 2013
    Şehir
    Ankara/mamak
    Motosikleti
    yamaha ybr 125
    125 cc sabretmeyi ögretti bana sinir hastası olmaktan son anda döndüm, şehir içinde acaip rahat ederken uzun yol pek keyif vermiyor. 40-60 hp arasi torku yüksek makinalar ideal benim için.

  19. #119

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    istanbul için konuşuyorum artık yüksek hacim motor sürmek araba sürmeyle eşdeğer yüksek hacim motorlarda arabalar gibi bekliyor çok denk geliyorum öyle adam benim geçdiğim yerlerden benim yaptığım kıvrak manevraları yapamıyor kalıyor öyle araba gibi ışıklarda bekliyor.. motor sürmenin bir avantajı kalmıyor onun için araba alsa sürse aynı şey..

  20. #120
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    11 Kasım 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    xmax_250 ABS 2015 + Sepetli 52 litre
    motorunuz en az enceksiyonlu 200 cc olsunki bir kansız ibne sizi sıkıştırdığında aradan kaçabilirn


6. sayfa BirinciBirinci ... 45678 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)