Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 1234 ... SonuncuSonuncu

Nedendir bu yüksek cc'li motor isteği.

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    27 Mayıs 2010
    Motosikleti
    HusaberG Sf650
    şehir içinde büyük makinemi uzak kalsın..
    hele trafik varsa ve hava sıcaksa...
    gözünüz hep hararet göstergesinde oluyor...
    o yüzden en güzeli ufak makine...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    02 Ağustos 2010
    ruhsal bir durum sanırım,ssler için tamamen hız tutkusu,customlar içinse ses.bir abimiz var ss hastası r1 var,220den sonra tek tekere kalkıyorum diyor.yani birçok insan için ölüm,intihar hatta saçmalık olan şey bazılarında keyif oluyor,herkesin keyif anlayışı aynı olmuyor.e bu tip atraksiyonlar içinde mutlaka büyük cc lazım oluyor.custom motorlarda bence tamamen cüsse ve ses için alınıyor.

  3. #23
    VIA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ağustos 2010
    Şehir
    Başkent
    Motosikleti
    Yamaha XT660R- Afrika twin 1000L
    Alıntı VIA adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İfadede bir yanlışlık oldu sanırım hız fazlasınımı demek istediniz? Eğer öyleyse doğrudur fakat güç fazlasını derseniz iş çok değişir
    ...................................

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:31 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:29 ----------

    Alıntı transelo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    illa ayırmak gerekirse dediğin gibi olsun. 200 km uzunluğun daki otobanı 100-110 değilde 160 la geçeceğim diye ara yollarda koca bir kalorifer kazanının üzerinde oturmak bir işkenceye dönüşebiliyor.

    Söylemek istediğim şeyi anlamamış yada yanlış anlamışsın.

  4. #24
    takendy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2007
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    K 1300 GT
    büyük makineler için olumsuz söyleyebileceğiniz şeyler sadece trafikte aşırı ısınma , çok yakma ve trafikte rahat atlayıp zıplayamamak mı ?

    küçük hacimliler için eksileri yazmaya başlıyayım mı ?
    "Dünyanın sorunu, Akıllılar hep kuşku içindeyken, aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır." B.Russell
    "Yaşamak bir ağaç gibi tek ve hür; ve bir orman gibi kardeşcesine" Nazım Hikmet

  5. #25

    Üyelik
    24 Mart 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki AN 125
    Yolu yediğini hissetmek, elinin altında o gazı o gücü hissetmek, inişmiş , çıkışmış, devirmiş takılmadan gidebilmek, istediğin anda 200 km çıkabileceğini bilmek vs. vs. bunlar anlatmakla bitmez, yaşamak lazım,

    bende bunları ancak emanet bir BMW 1200 yaptığım 600 km den sonra anladım. CBF 150 Binmek istemiyor insan o motordan inince ...

    eğer dediğin gibi olsaydı bu işler herkes dacia loganla gezer kalan parasını da yatırıma ayırırdı. sokaklar Audiden, BMW den Mersedesten geçilmiyor.

  6. #26
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    ne kadar büyük hacim o kadar tehlike o kadar masraf o kadar benzin o kadar hava o kadar hız hiçbiri bana göre değil 150cc yeterde artar bile bence
    hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır

  7. #27
    atiturhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Şubat 2010
    Şehir
    Akcay/Edremit/Balikesir
    Motosikleti
    şuan BMW R 1150 GS önce R 1150 R vardı
    Arkadaslar ben tek bir sey söylemek istiyorum. Ümmet Perkitan'i herkes asagi yukari taniyordur saniyorum. Tanimayanlarda google da bi aratsin.
    Bence cc = bütce ile dogru orantili.
    Ümmet abi 150cc 12inch tekerlekli scooter ile 5in üzerinde türkiye turu yapabilmisse hemde ilerlemis yasina ragmen 250cc haydi haydi gider uzun yolda.
    Benim motorcu cevremden de bi abimiz 50cc lik scooteri ile Balikesirin Akcay ilcesinden Alanya ya kadar gidip geldi. 3günde gitti 4 günde geldi.

    Özetle bence hacim = bütce

  8. #28
    Omicron - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Nisan 2009
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Gitti Güzelim GSR
    Alıntı atiturhan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaslar ben tek bir sey söylemek istiyorum. Ümmet Perkitan'i herkes asagi yukari taniyordur saniyorum. Tanimayanlarda google da bi aratsin.
    Bence cc = bütce ile dogru orantili.
    Ümmet abi 150cc 12inch tekerlekli scooter ile 5in üzerinde türkiye turu yapabilmisse hemde ilerlemis yasina ragmen 250cc haydi haydi gider uzun yolda.
    Benim motorcu cevremden de bi abimiz 50cc lik scooteri ile Balikesirin Akcay ilcesinden Alanya ya kadar gidip geldi. 3günde gitti 4 günde geldi.

    Özetle bence hacim = bütce
    kesinlikle katılıyorum. paran sana yetecekten birkaç kat fazla ise, harcayacak hobi arıyorsan büyük hacimli motor seç. günlük 450-500 km'lik yollar sana vız gelip tırıs gidecektir inan (4 silindir naked, trip vs motorlar için ss demiyorum duruşu çok rahatsız olduğu için). haricinde ekstradan harcayacağın para yoksa elindekinin kıymetini bilmende fayda var bence.
    AKILLILAR DÖVÜŞMEDEN KAZANIR, cahiller kazanmak için dövüşür

  9. #29
    The Dude - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ocak 2008
    Şehir
    Khalkedon
    Motosikleti
    sym joymax
    amaç ile araç uyumlu olmalı.

    "şehir içinde büyük makine anlamsızdır" önermesi özneldir.
    tam anlamı ile motosikletin kıvraklığından faydalanamayabilirsiniz lakin tem gibi yollara çıktığınızda biraz daha rahat olabilirsiniz. bu şehir kavramının içinde sadece istanbul olmadığını varsayıyorum. zira istanbulda motosikletten ziyade helikopter gerekli.


    250 cc tek kişilik seyahatlerde kanuni hız sınırlarına riayet eden için hayli hayli yeter.

    250 cc üzerine hasıl olamadığımdan fazla kelam etmemek lazım.

    ben gibi her dem motor üzerinde iseniz, ağırlıklı kullanım alanınız şehir içi ise 250cc bir scooter ihtiyaçlarınızı oldukça karşılayacaktır.

    lakin 600 cc bir naked makinaya hayır demem.
    can't be worried about that shit. life goes on man.

  10. #30

    Üyelik
    17 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Mondial Loyal 100
    valla hızlı motor dikkat çekio herkes bakıo güzel oluyor ama kazasıda güzel olyor :D

  11. #31
    srknbdm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2009
    Şehir
    mersin
    Motosikleti
    kawasaki kle 500
    Alıntı F54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ne kadar büyük hacim o kadar tehlike o kadar masraf o kadar benzin o kadar hava o kadar hız hiçbiri bana göre değil 150cc yeterde artar bile bence
    ben kendimi küçük motor sürerken daha güvensiz hissediyorum ki, gerçektende daha güvensiz yol tutuş zayıf, frenleme zayıf, aniden hızlanıp tehlikeden kaçabilmek için yeterli güce sahip değil vs. vs.
    bi gaza bassam googlede arasan bulamazsın

  12. #32
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    Alıntı srknbdm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben kendimi küçük motor sürerken daha güvensiz hissediyorum ki, gerçektende daha güvensiz yol tutuş zayıf, frenleme zayıf, aniden hızlanıp tehlikeden kaçabilmek için yeterli güce sahip değil vs. vs.
    ben her zaman sağdan giderim 40 km hızı da geçmem tehlikeden kaçmayı ise bilmem çünkü bu hızla giderken tehlike 240 km hız yapanları kovalıyo olur frenlere fazla gerek duymam gazı kestiğimde motor yeteri kadar yavaşlar yol tutuşu ise lastikle ve benim tecrübemle alakalı sert hamurlu bi lastik tak bakalım senin o büyük cc motorlarla ne kazalara karışıyorsun o yüzden büyük cc bana gelmez daha çok gencim ve gideceğim yere biraz geç giderim ama tek parça gitmeye dikkat ederim nede olsa hayat yaşamaya değer
    hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır

  13. #33
    scuderia06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yamaha Tenere 700 ,Yamaha Wr250 R 2013
    zevkler renkler tartısılmaz

    dıyorum zaten motora ne bınıyonuz essege binin az masraflı ve cıkamıcagı yer yoktur yedek parcada gerektırmez
    Instagram: gezgin_endurocu
    https://www.facebook.com/gezginendurocu?pnref=story
    https://www.youtube.com/c/GezginEndurocu52?gvnc=1

  14. #34
    Khutuck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Aralık 2005
    Şehir
    Yollarda...
    Motosikleti
    2.5 yıl akbil, sonra CuBuF150, şimdi Fazer, az KTM
    The Dude doğru demiş.

    Her motor amacına göre kullanılırsa güzeldir. R6 ile enduro yapılmaz, Harley ile trafikte makas atılmaz, KTM EXC'lerle asfaltta gazlanmaz, Honda Today ile uzun yol yapılmaz. Hoş, aslında bunların hepsi yapılır, hepsinin zevki ayrıdır ama yapmamak daha iyi olur

    250cc ve altı motorlar uzun yola en uygun makinalar değildirler, ama şehir içinde gayet iyidirler. Büyük hacimli motorlar da şehre değil, açık yollara uygundurlar.

    Dolayısıyla en iyi çözüm benim gibi iki motora sahip olmak Trafikte CBF, uzun yolda Fazer en güzeli. CBF artçıyla, Fazer trafikte ve sıcakta işkence.

  15. #35
    htmetin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul -MALTEPE
    Motosikleti
    Honda Twister - honda cbf 150
    Param varsa büyük cc bir motor sahibi olmak isterim. onu tadı daha bir başka. ama İŞim görülsün götürsün getirsin dersek maddi imkanların el verdiği sürece motor sevdamızdan taviz vermeden ufak ccli motorlara binmek mantıklı.

    Aslında olması gerek şehir içi işe geliş gidşler ufak tekef alışverişler de 125-150cc bir motor. şehir dışı seyahatlerde 600 cc bir motor fazlası ile iş görecektir.

    "Fazlası ile iş görecektir" sözümün üzerine felsefe yapacak olursak "Mobilet ile istanbul bodrum. Honda today ile Manisa - izmir gidp gelenler de var" diye bir düşünce ortaya çıkabilir. Böyle düşünenlere Sagopa kajmerden istisnalar kaideyi bozmaz isimli çalışmayı gönderiyorum

    Edit: şu anda onu dinliyorum.
    Sözün en güzeli, söyleyenin doğru olarak söylediği, dinleyenin de yararlandığı sözdür.

  16. #36
    overcloud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    XL650V Transalp
    Alıntı F54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben her zaman sağdan giderim 40 km hızı da geçmem tehlikeden kaçmayı ise bilmem çünkü bu hızla giderken tehlike 240 km hız yapanları kovalıyo olur frenlere fazla gerek duymam gazı kestiğimde motor yeteri kadar yavaşlar yol tutuşu ise lastikle ve benim tecrübemle alakalı sert hamurlu bi lastik tak bakalım senin o büyük cc motorlarla ne kazalara karışıyorsun o yüzden büyük cc bana gelmez daha çok gencim ve gideceğim yere biraz geç giderim ama tek parça gitmeye dikkat ederim nede olsa hayat yaşamaya değer
    40km ile sağdan gitmen seni tehlikelerden her zaman korumayabilir. zira istanbul trafiğinde her şeritte makas atan, sağ şeritte 80 - 90km hız ile giden şirket araçları ve modifiye hastası trafik magandaları olduğu için bu tarz bir kullanım bizler için güvenli olmaktan çok uzak.

    tabi burda motosiklet kullanıcısının yaşadığı şehirdeki trafik yoğunluğunun etkeni dikkate alınmalı.

    cbr125'imi üzülerek satmamın tek nedeni beni arkadan sıkıştıran araçlardan yeterince çabuk uzaklayamayışı olmuştur. uzun yolda sollamalarda yeterli olduysa da tehlikeli bir durumda gaz açıp güvenli bir şekilde uzaklaşamıyordu.

    tabi bu yazdıklarımdan anlaşılacağı gibi sadece şehir içinde kullanmıyordum cbr125'i.

    tabiki bir çok şey kullanıcının beklentisiyle ilgili ama uzun yolda 40km hız ile 800km'lik yol bitmez

    yinede şu an sorsanız yeni motor alırken yeterli paran olsa cbr125'i satar mıydın diye, asla satmazdım
    the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda

  17. #37

    Üyelik
    21 Mayıs 2008
    Şehir
    Bahçeşehir
    Motosikleti
    BMW F700GS-2014
    Bende YBR250 var.Şehir içinde çok güzel.Ara sıra otobanda 100-150 km.yol yapıyorum.Maksimum hızım 150 km'ye yaklaşıyor.Bu hızda benim için yeterlidir diye düşünüyorum.Sollamalardada ivmelenmesi yeterli.benim için motoru yükseltmek sorun değil ama biliyorumki güçlü motor+yüksek hız=büyük risk.Biliyorumki motoru yükseltirsem o motor maksimum kaç yapıyorsa bende o hızı yapıcam.Büyük hacimli motor kullanırsam dayanamam alırım diye 250 cc.üstü motorda kullanmıyorum.

  18. #38
    fz6_fazer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2010
    Şehir
    alanya
    Motosikleti
    ybr 125 esd
    uzun yolda yetmezde ondan

  19. #39
    extrem_015 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2010
    Şehir
    ☺ ßƲRĐƲR ☻
    Motosikleti
    EŞŞİZ TR'DE TEK CBR600F PC35 4 CİĞERLİ EŞEK ARISI
    250 şehir içi için çok güzel yüksek cc ihtiyacı uzun yok için

  20. #40
    scuba_09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Haziran 2008
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    yamaha xjr1300
    ya arkadaşlar 125 lik 150 lik makina ile 130-150 km hızlara çıkıyorsunuz da nasıl güveniyorsunuz anlam veremiyorum. tekerlek kalınlıkları, frenler o hızlara çıkmak için ne kadar güvenli sizce.şehir içinde 50-80 arası hızlarda kullanım için uygun olabilir ama hızınız100 km üzerine çıktığı anda yüksek cc motorlardan daha tehlikeli olursunuz bence.


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 1234 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)