Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
3. sayfa BirinciBirinci 123

Asya 100-8 hızlandırmak için yardım

    REKLAM ALANI
  1. #41

    Üyelik
    26 Nisan 2014
    bendede var cup 100 cc skygo ii motorsiklet ama sadece satıp yeni bir motor alabilecek kadar param olmadığı için deyil sadece o motora hurda diyen arkadaşlarıma göstermek için diğer arkadaşlarımda commuter tarzı 100 lük motorlar var bende onların hepsini (nerdeyse) bayır yukarı geçiyorum ama bir performans eksoz ve silindiri 125 yapacağım ön arka dişliler küçülüp büyüyecek kaportalar değişcek amortisörler kesilecek kafa giranaj iptal olunacak ve en iyisinden bir cup

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:43 ----------

    evet cuplarda vitese hafif basarak gaz veriyorsun vitesi bırakıyorsun kalkıyor


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    shooter1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2013
    Şehir
    Manisa
    konuyu hortlattın

  3. #43

    Üyelik
    12 Haziran 2015
    Motosikleti
    Lifan 100A cup
    aga bende lifan 100 cup var 2013 benim motorum doğal yağını felan düzenli değiştiriyorum bakımları da tam aldığımda 105 i geçmiyordu şimdi 122 felan yapıyorum daha motorun kaç binde belki rektefesi gelmiştir yada daha açılmamıştır ama şu arkadaşın dediği gibi hava filtresi değiştirme işini merak ettim bende değiştirim ozmn dahada hızlanır ama kesinlikle hız dişlisi takma bence motorun orjinali en iyisidir hem çekişide düşer.

  4. #44
    arda4 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ağustos 2014
    Şehir
    Çankırı
    Göstergen epey fazla gösteriyor, gerçi seninki yine iyi Kanuni Breton 100cc 140 gösteriyor imiş

    İnanmıyorsan cep telefonunda GPS vardır, bir ölç onunla.

  5. #45

    Üyelik
    21 Eylül 2011
    Şehir
    Karaman
    Motosikleti
    Kuba CR1
    125cc lik zongshen silindir 150cc lik çift gaz telli karbüratör öne 16 arkaya 36 dişli takıyorsun sonra motorun amörtisörlerini kesip grenajları söküyorsun üzerine yattığın zaman ibrenin düz yolda 130 olduğunu biraz eğimli ve rüzgarsız yerde 140 bile yapar ama bunları yaptırırken kenara tabutunu mezar taşını birde kefenini diktir ne olur ne olmaz

  6. #46

    Üyelik
    09 Ekim 2014
    Şehir
    kütahya/gediz
    Motosikleti
    kuba kb100-6 cup
    cup motorlar ucuz olduğu için motorla oynamasıyla en fazla 300 lirayı bulur ne yapabileceklerini söyleyeyim

    1. 100 cc silindiriyle aynı model 125 cc cup modelleri ile aynı yapıda bir tane 125 cc cup silindiri bulup ufak bi torna işlemi ile senin silindirin yerine uydurabilir sin bu dediğim en mantıklısı.
    2. sibopları büyütebirsin bu sana hız artışı sağlicak
    3. orjinal silindirini torna işlemi ile biraz genişletip o genişlettiğin boyutta bir piston ayarlayıp silindirin hacmini genişleterek hız yapabilirsin bu sana hız sağlicak

    en son olarak güzel bi rodaj dönemi

  7. #47
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı davidcover adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cup motorlar ucuz olduğu için motorla oynamasıyla en fazla 300 lirayı bulur ne yapabileceklerini söyleyeyim

    1. 100 cc silindiriyle aynı model 125 cc cup modelleri ile aynı yapıda bir tane 125 cc cup silindiri bulup ufak bi torna işlemi ile senin silindirin yerine uydurabilir sin bu dediğim en mantıklısı.
    2. sibopları büyütebirsin bu sana hız artışı sağlicak
    3. orjinal silindirini torna işlemi ile biraz genişletip o genişlettiğin boyutta bir piston ayarlayıp silindirin hacmini genişleterek hız yapabilirsin bu sana hız sağlicak

    en son olarak güzel bi rodaj dönemi
    125'lik dediğin cub silindiriyle 110'luk silindir aynı çapta, yada 0.2mm gibi ufak bir fark vardır. 97cc'lik cub motoru krankı değiştirmeden 107cc'den büyük yapılamıyor malesef. 125'lik kranka da karter uyumlu değilmiş.

  8. #48

    Üyelik
    09 Ekim 2014
    Şehir
    kütahya/gediz
    Motosikleti
    kuba kb100-6 cup
    o zaman 125 cc dedikleri bütün cuplar nerdeyse 110 lukla aynı tabi sonrada yapılanlar fabrika çıkışlı olanlar nasıl

  9. #49
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı davidcover adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    o zaman 125 cc dedikleri bütün cuplar nerdeyse 110 lukla aynı tabi sonrada yapılanlar fabrika çıkışlı olanlar nasıl
    Fabrika çıkışlı 125'likler gerçekten 120cc ama 97cc'lik cub'u silindir değişimiyle anca 107cc yapabilirsin.

  10. #50

    Üyelik
    09 Ekim 2014
    Şehir
    kütahya/gediz
    Motosikleti
    kuba kb100-6 cup
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Fabrika çıkışlı 125'likler gerçekten 120cc ama 97cc'lik cub'u silindir değişimiyle anca 107cc yapabilirsin.
    anladım teşekkür ederim bilgi verdiğin için

  11. #51

    Üyelik
    21 Eylül 2011
    Şehir
    Karaman
    Motosikleti
    Kuba CR1
    Valla bende bu işlerle eskiden çok uğraştım neden uğraştım diye sorarsanız karamanda yaşıyoruz herkeste bir cup motor herkes aynı motorla birbiriyle yarışıyor bizde bu sevdaya kapıldık daha yaşımız 14 motoru yaptırdım çalıştım 1 ay o parayı döktüm motora dereceli egzantrik 125lik silindir 150 lilik çift gaz telli karbüratör vites dişlileri özel tornadan çekilme blok tornada genişletildi ve bu güç sağlandığı zaman ön dişli büyüttük güç arttırmadan dişli değiştirirseniz faydadan çok zarar görürsünüz düz yoldada kendi ibresiyle cup motorum 140 görüyordu hadi ibre bozuk olsun dandik olsun 130 yine görüyordu en az ama motorun titreşimi öyle bir artmıştiki anlatamam orjinal cuplara göre çok fena titriyordu tokatlayamadığım motor yoktu cupa cup yarış yapardık kimse geçemedi bugüne kadar 125 lik cg leride çok tokatladım ama canımı hiçe sayıyordum kask ceket diz koruma hiç bişeyim yoktu kanım hızlı akıyordu 30 km ile giderken motordan düştüm kafamda polis karışmasın diye taktığım 20 tl lik kask vardı yere vurmasıyla yarılması bir oldu allah korudu biyerim kırılmadı ufak tefek sıyrılmayla atlattım sonra o cupu sattım ehliyetimi aldım o motorun parasıyla sonra babama düzgün motor aldırdım ikna etmek baya zor oldu şimdi çok korkarak biniyorum dizlik vs herşeyim tam biniyorum çünkü canımın kıymetini anladım zamanında ölmediysem ailemin ettiği dua sayesinde yaşıyorum akıllı olun arkadaşlar canınızın kıymetini bilin bendeki bi hastalık yapacak bişey yok motorla oynamayı seviyorum orjinalliğinin dışına çıkartmak bişeyi kendine göre kişiselleştirmek çok güzel bişeydir şimdi tekrar bi cup toplayıp küçük cc de drag yarışlarına katılmak istiyorum ama yeterli imkana sahip değilim ailemde buna destek vermiyor herneyse motorla oynayın arkadaşlar zevkini anlarsınız...


3. sayfa BirinciBirinci 123

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)