Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Karar anı--2010 o km yamaha r6 ?2008 0km yamaha r1 ?sız hangısını tercıh edersınız ?

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    30 Ocak 2011
    selam arkadaslar r6 motor larida inceledim r6 2010da gp teknikte var bildigim kadari ile ve gorunus olarakta cok guzeller ....bazi arkadaslar r6 lari tavsiye ettiler az yakar her yerde basamazsin falan filan oda aynisini gidiyor felan. siz olsanin 2010 r6 mi alirdiniz yoksa... yok illede r1 2008 0km kasami derdiniz tsk ederim simdiden degerli goruslerinizi bekliyorum...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Maverick35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2008
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Kawasaki VN800- 2003
    2010 R6'dan şaşma derim...Malüm, racing motor ne kadar modelli olursa o kadar iyi.
    Çok iyi, doğru kullanılmış 6-7 yaşında racingler bile var piyasada.Ama, her racing doğru kullanılıyor mu ?

    Ben olsam, 2010 R6'yı alırdım

  3. #3
    extrem_015 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2010
    Şehir
    ☺ ßƲRĐƲR ☻
    Motosikleti
    EŞŞİZ TR'DE TEK CBR600F PC35 4 CİĞERLİ EŞEK ARISI
    bence r6 yada cbr 600 rr , zaten türkiye yollarına litrelik makina fazla.

  4. #4
    Khutuck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Aralık 2005
    Şehir
    Yollarda...
    Motosikleti
    2.5 yıl akbil, sonra CuBuF150, şimdi Fazer, az KTM
    Eğer günlük kullanacaksan R6 işletme maliyeti bakımından daha avantajlı. Fazer'la bile ağız tadıyla gazladığım süre toplam kullanımımın %10'unu geçmiyor, basacak yol bulamıyorum. Ama eğer haftasonu ağırlıklı kullanacaksan R1 çok daha heyecan verici bir makine.

  5. #5
    anılyuksel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Temmuz 2007
    Şehir
    izmit/kandıra/cebeci
    Motosikleti
    Bianchi Falcon 125 (2006) Hyosung MS3 250 (2010)
    hocam ayıptır sorması da 2009 0km R1 i nasıl bulabildiniz orası bana biraz garip geldi
    Bianchi Falcon 125 41 N 3103
    Hyosung MS3 250 35 AP 4831
    Yeni bir gün, yeni bir savaş . . .

  6. #6
    cewdeath311 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ocak 2011
    Şehir
    Her yer
    Motosikleti
    Honda VFR800X Crossrunner 2015
    Bende R6 almanı tavsiye ederim ama tavsiye ederken şunları gözönüne alarak ediyorum 0 olması r6 nın vergisinin az olması yakıtının az olması görüntüsünün bence daha iyi olmasından dolayı yineliyorum BENCE tabi(zevkler ve renkler)...
    2015-Honda VFR 800X VTEC Technology User...
    2013-2015 Yamaha R6
    2008-2013 Yamaha MT-03

  7. #7
    tigermbz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Şubat 2006
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Ducati 797
    kimse motor tecrübesini merak etmemiş

  8. #8
    motorcu48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2007
    Şehir
    marmaris ve muğla
    Motosikleti
    İNAZUMA keyfiii :DD
    2008 model 0km r1 nasıl oluyo ben onu anlamadım hacizde motor beklese bile 0 km olamaz:D

    herneyse ben olsaydımda r6 daya cbr600 alırdım bide egzoz takardım ona daha canlı olurdu iyice apachi olduk he
    Mustafa Kemal Atatürk

  9. #9
    ferrari_gani - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mart 2005
    Şehir
    istanbul/bakırköy
    Motosikleti
    4x4 ruhlu karakaçan enduro&touring&race GETZZZ
    Alıntı tigermbz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kimse motor tecrübesini merak etmemiş
    bende tam olarak bunu düşünüyodum.
    dünyada her erkeğe 4 kadın düşüyor. benim hakkımı her kim yiyosa haram zıkkım olsun elinde patlasın

  10. #10

    Üyelik
    30 Ocak 2011
    Alıntı anılyuksel adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam ayıptır sorması da 2009 0km r1 i nasıl bulabildiniz orası bana biraz garip geldi

    hocam ben ısvıcrede kalıyorum cogu yerde 2008 r1 yok zaten ısvıcrede kalmıs tek tuk ıste ya 2010 r6 yada 2008 r1 alacam.. Fıyatları aynı ıkısınınde
    sız olsanız hangısını alırsınız ? Teknolojık acıdan da bakarsak tabı ? Ve sexlıkten :_)

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:34 ----------

    Motor tecruben r1 ı normal r6 yı super kullanan bırısıyım, ama yabancılıgım yok r1 e ..ve bence kullanımdada ataklık harıcı pek fark yok-zaten ılk alacagım 2008 r1 dı ..sonradan dedıler ya 2010 r6 al daha teknolojık felan hem cok basamassın hergun oda basında gıdıyor felan dedıler.vıdeolarına felan baktım fena degıl ve oda yakısıklı. Sız ne dersınız 2010 r6 bana-- 2008 r1 ı aratırmı arattırmazmı ?

  11. #11
    Blackeagletr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2010
    Şehir
    İzmir
    2010 R6 Derim. Her türlü avantajlı ve güzel.
    2010 Kanuni Breton 21.000km|2013 Kuba XR 125 8.000km|2012 Hyosung GT250R 25.500km|2016 Bajaj Pulsar 200NS 14.500km|2018 Motolux Rossi 50(King 139)|2013 Mondial Mash 150 6.000km|2017 Mondial Drift 135 6000km|2021 RKS Azure 50|2022 Arora Freedom 50|2023 Hero Dash 125

  12. #12
    Khutuck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Aralık 2005
    Şehir
    Yollarda...
    Motosikleti
    2.5 yıl akbil, sonra CuBuF150, şimdi Fazer, az KTM
    Alıntı tigermbz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kimse motor tecrübesini merak etmemiş
    Boşver taygır, kendi sorunu. Patlarsa kendisi patlar, gerisi ninja çatapatlar.

  13. #13
    Blackeagletr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2010
    Şehir
    İzmir
    Alıntı Khutuck adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Boşver taygır, kendi sorunu. Patlarsa kendisi patlar, gerisi ninja çatapatlar.
    Khutuck akşam akşam iyi geldi bu
    2010 Kanuni Breton 21.000km|2013 Kuba XR 125 8.000km|2012 Hyosung GT250R 25.500km|2016 Bajaj Pulsar 200NS 14.500km|2018 Motolux Rossi 50(King 139)|2013 Mondial Mash 150 6.000km|2017 Mondial Drift 135 6000km|2021 RKS Azure 50|2022 Arora Freedom 50|2023 Hero Dash 125

  14. #14
    Alper41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ağustos 2009
    Şehir
    Motoru Karamürselde Kendisi İstanbulda
    Motosikleti
    Kawasaki EN500
    Alıntı Khutuck adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Boşver taygır, kendi sorunu. Patlarsa kendisi patlar, gerisi ninja çatapatlar.
    Allah iyiliğini versin emi
    Fikirlere Kurşun İşlemez .

  15. #15

    Üyelik
    30 Ocak 2011
    Alıntı tigermbz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kimse motor tecrübesini merak etmemiş

    motor tecrubem super degil hoplatip ziplatamam r6 yi cok rahat kullanirim.ama r1 i r6 kadar kullanamam ama 1 ay gibi surede alisirim diyorum ama r6 yi teknolojik olarak ovuyorlar.tipide guzel bide yakitta vergide karin oluyormus galiba ama o kadar fark varmi bilemiyorum.. tabi zaten kim hergun r1 le 300 km basip gidiyorki demi

  16. #16
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Galip, senin ehliyetin yeterli mi orada bu motosikletleri kullanabilmek için?
    Ben sen Isviçre'de oturdugun için, herhalde kullaniyordur diye sormadim ama yazdiklarindan anladigim kadariyle bu motosikletler hakkinda hiç tecruben yok.
    Bu is senin zannettigin gibi bisey degil kardes.
    Basina buyuk bela alirsin.
    Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
    Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)

  17. #17
    emocan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Temmuz 2006
    R1 ler 2008 den sonra Krank milini değiştirdi .
    ilgili videoyu aşağıdaki linkten izleyebilirsin .

    http://www.youtube.com/watch?v=UvTXMtTTKQw

    Bu sayede motorun patlama sonucu krank miline verdiği tork ile milin kendi eylemsizliği yüzünden oluşturduğu ters torku dengelemişler. bunu yapmak için ateşleme sırası değiştirilmiş.
    Sonuç : V motor sesi gibi bir ses .

    Yani 2009 model bir R1 ile birisine yaklaşırsan o kişi gelen motorun V motor bir Transalp veya varadero olduğunu sanırsa şaşma .

    2008 model sıfır R1 bulduysan kaçırma derim.

  18. #18
    Mersin İl Temsilcisi yürekçe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2006
    Şehir
    Bende sığar iki cihan, ben bu cihana sığmazam
    Motosikleti
    Cân ile hem cahan, dehr ile hem zaman
    Alıntı emocan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    R1 ler 2008 den sonra Krank milini değiştirdi .
    ilgili videoyu aşağıdaki linkten izleyebilirsin .

    http://www.youtube.com/watch?v=UvTXMtTTKQw

    Bu sayede motorun patlama sonucu krank miline verdiği tork ile milin kendi eylemsizliği yüzünden oluşturduğu ters torku dengelemişler. bunu yapmak için ateşleme sırası değiştirilmiş.
    Sonuç : V motor sesi gibi bir ses .

    Yani 2009 model bir R1 ile birisine yaklaşırsan o kişi gelen motorun V motor bir Transalp veya varadero olduğunu sanırsa şaşma .

    2008 model sıfır R1 bulduysan kaçırma derim.
    aynı benim motor da bu sesi çıkartıyor. uzun yolda mis gibi kafa dinliyporum, n-com kulaklıktan telefonla konuşuyorum, müzik dinliyorum
    KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
    BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
    KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....

  19. #19

    Üyelik
    15 Nisan 2010
    Allah aşkına aynı konudan bütün motosiklet forumlarında açmanın sebebi nedir??(Başıkta karar anı:D)Sorduğun sorular ya rengi,ya duruşu,kırmızının azlığı çokluğu,hangi renk vs.Bu bahsettiğin makinalar boru değil,galeride durduğu gibi durmaz,ya da sokakta 2 tur atmakla binebiliyorum demek olmaz.Görünen o ki motora görüntüsü ve sesi için binenlerdensin.Bence bu iki motorda sana fazla,aldığında eminim sen değil motor seni kullanacaktır.Umarım canını tehlikeye atmadan doğru kararı verirsin,senin sağlığın için en iyisi 250 cc ile başlayıp acemiliğini atman,daha sonra merdivenleri yavaş yavaş çıkıp r1 alman.Tabiki para senin,can senin,zevk senin..


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)