ben kullanmadım ama honda cbf150 diyorum
cbf
apache
ben kullanmadım ama honda cbf150 diyorum
rahat derken konfor anlamında deqil rahat zorlanmadan anlamında..buyrun ankaraya qelin misafirım olun 2 motorumu da arkadaşlarıma sattım hemen hemen 15 qün oldu bakın binin dilediqiniz qibi kullanın..ybrnın de ne kadar dökük olduqunu qörün..cbf i de qörün..hatta size 90binde cbf de qöstereyim..hepsi öyle olmayabilir ama sorunsuz bir motorsiklet deqil..ben bos hayaller peşinde koşan bir insan deqilim..size qöre de fazla realistim..hepi topu 125, 150 cclik motorlar bunlar atla deve deqiller..
selamlar... öncelikle bir konuda bilgi vereyim, 'bi arkadaşımda var...' muhabbbeti yapmıyorum, cbf ve apache kıyaslamasında ben de fikrimi söyleyeyim, iki motor da kullandığım motorlar, şöyle ki, günde ortalama 200 km civarı yol yaptığım motor cbf 150, bu modeli yaklaşık 3 senedir kullanıyorum, 2007, 2009, 2011 modellerini kullandım, şu anda da 2012 modelini kullanıyorum, motor çoook rahat ona laf yok, ancak bana kalırsa honda cbf, elleriyle boğdu, öldürdü, o güzelim tasarıma yeni koyduğu stickerları ben hiç beğenmedim, neyse zevk meselesi, en çok kafama takılan şey ön takım sorunu, ön takımları eski kasalara göre çok daha yumuşak ve kuvvetsiz, aralara girerken sanki arkamda biri varmış gibi hissediyorum, tabii bir de motoru hafifletmişler, otobana çıktın mı rüzgar kullanıyor motoru (rüzgarlı havalarda), gelelim motor aksamına, o tipik yağ yakma sorunu hallolmuş, amaaa o devir kesiciyi kaldırmak niyee?? acemiler servisten çıkmasın diyeee, parçadan kazansınlar diyeee, ticari zekaa... ama herkes yemez, yükselmek kadar yerini korumak da önemlidir bence, benim hondaya saygım kalmadı... neyse son olarak da yeni kasanın parça fiyatlarındaki uçukluk, o nedir öyle yaaa, motoru parça parça toplasan iki motor parası çıkıyor, orantılı bir fiyat yok, hee kolay kolay arıza vermiyor ama kullanmayı bilirsen... gelelim ikinci motora, şahsi motorum apacheye, 1 senedir 2007 model bir apache kullanıyorum, eski püskü bişey, zaten ikinci el almıştım, titreşim var, ayaklıklar pek rahat değil... yani oturma pozisyonu.. ama motor sınıfının en güçlüsü olduğunu hissettiriyort, yavrum, o yorgun bitkin haliyle nasıl da çıkıyor rampayı, cbf ve ybrleri aynaya düşürüyor, istanbul-edirne, istanbul-adapazarı, istanbul-bursa gibi mesafelerde dipgaz da gittim, ormana da girdim, bana mısın demedi, cbf 100 kilometreden sonra çekişten düşerken bu gevur malı ısındıkça agresifleşiyor, hızlanıyor, güçleniyor, şu anda motor 35000 civarında ve yaptığım masrafları yazayım... yağ, buji, hava filtresi, yağ filtresi ve benzin, bunlar dışında masraf yok, şimdi de apachenin 2012 modeli için vekalet verdim, salı ya da çarşamba yeni kasası elimde olacak inşallah, ben seçimimi apacheden yana yaptım, yeni kasada eski kasanın eksiklerini tamamlamışlar, herşeyiyle harika, bu arada yakıtı söylemeden edemiycem, 8 ay kadar önce arkadaşım 2011 apache almıştı, rodajını ben yaptım, 8-9 kuruş civarı yakıyordu, şu anda o motor 11000de ve 10 kuruş yakıyor, kullanan arkadaş da 135 kilo ve motoru çok sert kullanan, resmen ağzına ..çan bi arkadaş... neyse ben çok uzattım, uzun lafın kıkası, yakıt, sağlamlık, VİRAJ KABİLİYETİ, uzun yolda, sıcak havalarda, hastalıkta ve sağlıkta ben tvs apache rtr 150 diyorum, umarım honda müşterilerinin güvenini kaybetmeden kendini toplar.. saygılar...
---------- Post added at 01:57 ---------- Previous post was at 01:53 ----------
bu arada şirketimin motoru cbf 150
Allah mutlu ve mesut etsin diyorum bendeHayırlı olsun.
[COLOR="#FF0000"]"Beni görmek demek mutlaka yüzümü görmek demek değildir. Benim fikirlerimi, benim duygularımı anlıyorsanız ve hissediyorsanız bu yeterlidir."[/COLOR] MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
arkadaşlar üç yıldır tvs kullanan biri olarak; cbf nin konforu beni cezb ediyor desem yalan olmaz, ama tvs nin de artılarından vazgeçemiyorum.
Tek rakibimiz Türk Hava Yolu Allahım sen bizi koru... TVS APACHE 150 2009
safkan japon ile ne idügü belirsiz dünkü markayi kiyaslamak honda'ya haksizlik olur her türlü honda.
Hocam O ne İdüğü Belirsiz Dediğin Motor Suzuki Güvencesi Altında Şase Suzuki Ayrıca Tasarım Ödülü Aldı rtr 150 Rtr 180 de 2 Kez Aldı ama türkiyeye Gelmeyen Model
Senin O cbf en 150 cc lik sınıfa Türkiyedeki Olmayan diyer ürünlerini Bilmem ama cbf Olarak Sınıfda Kalıyor Yağ eksiltmeler Arka Janttan Gelen Sesler stop etmeler
Hani Bi Markayı Överken Diyerini Yerin Dibine Sokmayın Tasarım Ödülü Almış Bir Makinadan Bahsediliyorrrrrrrrrrrrrr
He Bide Safkan Japon Dediğin Çinde Üretilmiyormuydu Tasarım Japon Ama Üretilen Yer Değil Ozaman Tvs De Arkasında Suzuki var onuda Japon sayalım Ozaman
Sado
beyler neyin tartışmasını yapıyorsunuz konuyu 1 sene önce açmıştım şuan Cbf150 sahibiyim ayrıca konuyu ana başlıkta görünce oha ya yinemi bu konudan açmışlar diye içimden geçirince kendi konum olduğunu görünce dumur olmadım değil
bu kawasaki bir başka dostummm
aynı aileye giren 3. cbf yi kullanıyoruz bir tane daha var 3 nüde sıfır aldık burada kıyaslama yapmak istemiyorum çünkü her ikisininde artı ve eksi yanları var , biri görüntüden kazanıyorsa diğeri başka bir sebepten kazanıyor , kullanmakta, rahatlıkta, konforda , honda derim lakin apache yi kullanmadım iyidir bilmiyorum
ama 2 dakika kendinle başbaşa kal ve şu soruyu kendine sor
yarın bir gün motorunu değiştirmeye niyetlendiğinde en az zararla ve en çabuk hengini satabilirsin ? hangisinin 2 el piyasası daha iyi ? haaaa ben istediğim motoru alacağım ve benimle mezara kadar gelecek dersen boynum kıldan incedir
şahsım adına 1 beygir fazla yada şu kadar nm ,torg gücü üretiyor 140 basıyor diye yada görüntüsü diğerinden daha iyi diye asla köklü bilinen bir markadan vazgeçmem
hondaydı, apacheydi, suzukı yada kawasakıydi diye isim vermiyorum dikkat edin , fakat bazı etkenleri yine kendi adıma düşünecek olursam bilinen , servis ağı yaygın bir motosiklet varken,
kendini uzun yıllar kanıtlamamış bir markadan yana seçimimi yapmak bana yersiz geliyor tabi diyorum ya benim düşüncem bu yönde , yoksa apache güzel motordur bu karalama kampanyası değildir böyle şeyleri tartışmayıda sevmiyorum ,
amacım fikir verip yardımcı olmaya çalışmak honda yağ yakıyormuş , benim motorum 7000 km de şu ana kadar kayda değer bir yağ eksikliğine rastlamadım , her zaman her yerde söylüyorum benim işimi görüyor, benim beklentilerime cevap veriyor ben motorumu seviyorum , yağ da yaksa, 40 000 km motor da yese yine honda yine honda
gönlünün sesini dinle bırak o ne istiyorsa öyle olsun , sonuçta ben isterim en iyisine bin , en kralını al, ama gönlün dönüp dolaşacak bir gün hondaya dönecek
kal sağlıcakla
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:00 ----------
hayy allah iyiliğini versin emi sazan gibi atladık sabah sabah ama olsun yanılmamışım gönlünün sesinimi dinledin yoksa
| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌|
|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| http://www.irfmotor.com/
Yukarıdaki cümleye katılan var mı? Eski kasa cbf ye bindiğimde dengesi çok hoşuma gitmişti,2012 modellerde farklı mı buen çok kafama takılan şey ön takım sorunu, ön takımları eski kasalara göre çok daha yumuşak ve kuvvetsiz, aralara girerken sanki arkamda biri varmış gibi hissediyorum
2gün önce İzmir-Balıkesir yaptık yaklaşık 270km Giderken arkadaşımın apaçisi ile dönerkende kendi motorum cbf 150 ile döndüm.Apaçi çok hızlı çok torklu bir makine 130km hıza cıkabılıyor ama o vibrasyon beni benden aldı.Cbf ile 110la giderken vibrasyon yok sıfır.Oturuşa gelince cbf 150 de bir enduro gibi rahat oturuyorsunuz.Ama apaçide biraz eğiliyorsunuz.Sanki ss gibi..Apaçinin servis ağı yaygın değil.Honda heryerde var..2.el piyasa olarak düşünülürse ki büyütürken mutlaka satıcaksın honda fazla değer kaybetmez apaçiyi 2.500e zor verirsin ;) Apaçi düz yolda harbi apaçi kopuyor ama virajda cbf gibi dönemiyor hemde lastikleri michelin olmasına rağmen.Rüzgarda çok savruluyor.Hatta bir ara tırı sollarken ben solladım ve ilerde durdum çünkü arkamda değildi beklemek zorunda kaldım meğerse rüzgardan dolayı çıkamamış tırın arkasından rüzgarda çok savruluyor.
ikiside değil arkadaşım nd apache ne cbf.
apaci ne ya
yeni kral CB125E durun gelmeyin uzerime ya saka
Tvs apacheyi tavsiye edebilirim kronik bir problemi yok titreşim de abartılıyor öyle titreşım yüzünden vidaların düşmesi peglerin kopması söz konusu degil fabrika olarakta 70lerde kurulmuştu yanlış hatırlamıyorsam geçmişi olmayan biri birbiri marka değil yan sanayisi yok buda her zaman motorunun orijinal kalması demek biri birbiri tek yağ filtresinin olabilir hyo gt250 rle aynı biri birbiri cok parcasıda bulunuyor tabi bazı bozulması az olan parçalar için beklemen gerekebilir ama bu hondada olur ben mercedes c 180 ön cam fıskiyesi için 2.5 ay bekledim geçen yıl tercih senin bu arada apache 15.2 beygir ruhsatta ve kullanma klavuzunda yazan bu simdiden hayırlı olsun hondan/apachen
Sabaha kadar tartışsanız yine TVS Apache RTR derim!
~ Bütün mesele yolda olmak... ~
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)