Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

Başlangıç Olarak bunlardan hangisi

    REKLAM ALANI
  1. #21
    Khutuck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Aralık 2005
    Şehir
    Yollarda...
    Motosikleti
    2.5 yıl akbil, sonra CuBuF150, şimdi Fazer, az KTM
    Asfaltta Fazer kullanıyorum, KTM 450 EXC ile araziye çıktığımda hızlanmasına hasta olmuştum, Fazer yavaş gelmişti 300 EXC (2 zamanlı) da kullandım, o daha da beter.

    125cc 2 zamanlı iyi bir kros makinenin ağırlığı 95-100 kg, gücü 30 HP'ye yakın. Arazi için fazlasıyla yeterli bir makina, arazide ömür boyu 125-250cc kullanılabilir. Arazide motor gücünden çok teknik öne çıkıyor. Arazide motor kullanmak asfalt tekniğini geliştirmek için çok işe yarar bir şey.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    barok34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ağustos 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Kymco xciting 250 i
    xt 125 r sanırım içlerindeki en yeni modeli olan ama yz 125'in ne işi var listede anlamadım o başlangıç için bile fazla seri bence

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:39 ----------

    Alıntı hatis adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sonradan satıp race ye geçiceksen racing tarzı bi modelle başla.
    125 vs tekerlerden ince olduğu için kaybediyor ve kaza riski daha çok.
    bnde 125 alcaktım ama kesinlikle 250 diyorum artık.
    İnce teker yol tutmuyor diye düşünmüyorsun umarım sadece göze hitap etmiyor olabilir
    Biz hepimiz, Gök ananın içinde dönen tek bir çocuğuz.

  3. #23
    Khutuck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Aralık 2005
    Şehir
    Yollarda...
    Motosikleti
    2.5 yıl akbil, sonra CuBuF150, şimdi Fazer, az KTM
    Alıntı hatis adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sonradan satıp race ye geçiceksen racing tarzı bi modelle başla.
    125 vs tekerlerden ince olduğu için kaybediyor ve kaza riski daha çok.
    bnde 125 alcaktım ama kesinlikle 250 diyorum artık.
    Hatis ince teker yol tutmaz diye bir şey yok, kaza riski de daha çok değil.Yanlış yönlendirmede bulunma

  4. #24

    Üyelik
    14 Ocak 2011
    Şehir
    ADANA
    şimdi ne diyorsun dt 125 r mı
    xt 125 x mi ? hangisi asfaltda arazide oldgundan daha fazla olacak bir araçtır

  5. #25
    dreamdark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul/Anadolu
    XT-125X tabiki asfalt için DT-125R'dan daha uygundur. Zaten gerek jant ve lastikleri, gerekse nispeten daha sert olan amortisörleri ile Supermoto tarzında üretilmiş bir motordur.
    Tek sevmediğim yanı, üzerindeki güçsüz YBR motoru bu motorun; onun haricinde parça kalitesi ve dizaynıyla çok beğendiğim bir makina.

  6. #26

    Üyelik
    01 Ocak 2010
    Alıntı dreamdark adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    XT-125X tabiki asfalt için DT-125R'dan daha uygundur. Zaten gerek jant ve lastikleri, gerekse nispeten daha sert olan amortisörleri ile Supermoto tarzında üretilmiş bir motordur.
    Tek sevmediğim yanı, üzerindeki güçsüz YBR motoru bu motorun; onun haricinde parça kalitesi ve dizaynıyla çok beğendiğim bir makina.
    Xt 125 sahibinden.com da baktığım ve beğendiğim ilk motorum olsun diye düşündüğüm ve araştırdığım bi makina idi , acemi acemi
    vites olayı gözümü korkuttu,
    Sukutırcı olduk

    Abi Ktm Duke 125 i dört gözle bekliyoruz galiba ?

  7. #27
    dreamdark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul/Anadolu
    Gözünü korkutacak birşey yok aslında, ama scooter rahatlığına alıştıktan sonra gerek de yok keyfin yerindeyse.
    KTM'yi merak ediyorum evet, 125cc de olsa abilerinden aşağı kalmaz bir parça, işçilik ve ar-ge kalitesi bekliyorum açıkcası.

  8. #28
    ati_03 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2006
    Şehir
    İzmir
    DT 125 r iyi bir seçim olacaktır,ki zaten yamaha.

  9. #29

    Üyelik
    01 Ocak 2010
    ne biliyim abi acemi işi korku benimki,
    ancak istanbul trafiğinde araba da bıktırdı yeterince vites olayı,
    birde motorda daha acemi iken hem yola hem vitese konsantre olmak biraz düşündürdü,
    sabah ve akşam hız olayı aşırı oynak oluyor, vitesli olsa daima oynaşmak zorunda kalacak insan,
    scooter istanbul içi trafiğinde ilaç gibi, 3 Lt/100 km
    saygılar.

  10. #30

    Üyelik
    29 Aralık 2010
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda NX4 Falcon
    Bence yazdığın motor seçeneklerinden XL 200'e diğerleri rakip bile olamaz. Bu işten zevk almak ve arkana bakmamak istiyorsan XL 200 den şaşma derim. Gerçekten çok sağlam ve güçlü ve başlangıçiçin harika bir motor. (Genel olarak fiyat-kalite ve başlangıç motoru olması kriterlerini dikkate alarak değerlendirme yaptım.)


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)