Başlangıç Olarak bunlardan hangisi
Reklamlar
-
Asfaltta Fazer kullanıyorum, KTM 450 EXC ile araziye çıktığımda hızlanmasına hasta olmuştum, Fazer yavaş gelmişti 300 EXC (2 zamanlı) da kullandım, o daha da beter.
125cc 2 zamanlı iyi bir kros makinenin ağırlığı 95-100 kg, gücü 30 HP'ye yakın. Arazi için fazlasıyla yeterli bir makina, arazide ömür boyu 125-250cc kullanılabilir. Arazide motor gücünden çok teknik öne çıkıyor. Arazide motor kullanmak asfalt tekniğini geliştirmek için çok işe yarar bir şey.
Reklamlar
-
xt 125 r sanırım içlerindeki en yeni modeli olan ama yz 125'in ne işi var listede anlamadım o başlangıç için bile fazla seri bence
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:39 ----------
hatis adlı üyeden alıntı
sonradan satıp race ye geçiceksen racing tarzı bi modelle başla.
125 vs tekerlerden ince olduğu için kaybediyor ve kaza riski daha çok.
bnde 125 alcaktım ama kesinlikle 250 diyorum artık.
İnce teker yol tutmuyor diye düşünmüyorsun umarım sadece göze hitap etmiyor olabilir
Biz hepimiz, Gök ananın içinde dönen tek bir çocuğuz.
-
hatis adlı üyeden alıntı
sonradan satıp race ye geçiceksen racing tarzı bi modelle başla.
125 vs tekerlerden ince olduğu için kaybediyor ve kaza riski daha çok.
bnde 125 alcaktım ama kesinlikle 250 diyorum artık.
Hatis ince teker yol tutmaz diye bir şey yok, kaza riski de daha çok değil.Yanlış yönlendirmede bulunma
-
şimdi ne diyorsun dt 125 r mı
xt 125 x mi ? hangisi asfaltda arazide oldgundan daha fazla olacak bir araçtır
-
XT-125X tabiki asfalt için DT-125R'dan daha uygundur. Zaten gerek jant ve lastikleri, gerekse nispeten daha sert olan amortisörleri ile Supermoto tarzında üretilmiş bir motordur.
Tek sevmediğim yanı, üzerindeki güçsüz YBR motoru bu motorun; onun haricinde parça kalitesi ve dizaynıyla çok beğendiğim bir makina.
-
dreamdark adlı üyeden alıntı
XT-125X tabiki asfalt için DT-125R'dan daha uygundur. Zaten gerek jant ve lastikleri, gerekse nispeten daha sert olan amortisörleri ile Supermoto tarzında üretilmiş bir motordur.
Tek sevmediğim yanı, üzerindeki güçsüz YBR motoru bu motorun; onun haricinde parça kalitesi ve dizaynıyla çok beğendiğim bir makina.
Xt 125 sahibinden.com da baktığım ve beğendiğim ilk motorum olsun diye düşündüğüm ve araştırdığım bi makina idi , acemi acemi
vites olayı gözümü korkuttu,
Sukutırcı olduk
Abi Ktm Duke 125 i dört gözle bekliyoruz galiba ?
-
Gözünü korkutacak birşey yok aslında, ama scooter rahatlığına alıştıktan sonra gerek de yok keyfin yerindeyse.
KTM'yi merak ediyorum evet, 125cc de olsa abilerinden aşağı kalmaz bir parça, işçilik ve ar-ge kalitesi bekliyorum açıkcası.
-
DT 125 r iyi bir seçim olacaktır,ki zaten yamaha.
-
ne biliyim abi acemi işi korku benimki,
ancak istanbul trafiğinde araba da bıktırdı yeterince vites olayı,
birde motorda daha acemi iken hem yola hem vitese konsantre olmak biraz düşündürdü,
sabah ve akşam hız olayı aşırı oynak oluyor, vitesli olsa daima oynaşmak zorunda kalacak insan,
scooter istanbul içi trafiğinde ilaç gibi, 3 Lt/100 km
saygılar.
-
Bence yazdığın motor seçeneklerinden XL 200'e diğerleri rakip bile olamaz. Bu işten zevk almak ve arkana bakmamak istiyorsan XL 200 den şaşma derim. Gerçekten çok sağlam ve güçlü ve başlangıçiçin harika bir motor. (Genel olarak fiyat-kalite ve başlangıç motoru olması kriterlerini dikkate alarak değerlendirme yaptım.)
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)