sitede 600ve ustu motorla baslamak saglıklı olmadıgı yaziyo bu cruser icinde gecerlimi anladım racing atik hızlı makillar bu hyosung gv650 icinde gecerlimi ilk onla baslamak saglıklı olmazmı
sitede 600ve ustu motorla baslamak saglıklı olmadıgı yaziyo bu cruser icinde gecerlimi anladım racing atik hızlı makillar bu hyosung gv650 icinde gecerlimi ilk onla baslamak saglıklı olmazmı
Guitarist :queen::bounce:
Boyuna ve kilonada bağlı tabiiki... Sonuçta 1,90 boyunda 100 kilo bir adamsan kimse sana 250 cc le başla demez diye düşünüyorum ama normal boyutlardaysan ideali 250 cc dir. Cruiser deyip geçme tork çok yüksek oluyor. Sakat olabilir senin için
Motosikletli Kaplumbağa...
cruiserlar yere daha yakın olduklarından dolayı ağırlık merkezleride yere daha yakın oluyor, en azından böyle bir genelleme yapılabilir.
Bu sebepten ötürü kaç cc olmasından başka daha dengeli makinelerdir. GV650 de çok güzel bir cruiser'dır. Başlangıç motorunun kaç cc olması gerektiği aslında tamamen sende bitiyor. Sen elini düzgün kullanabiliyorsan, gazı fazla açmayıp kendini frenleyebiliyorsan yüksek hacimli birşeylede başlayabilirsin.
Ama hiç motor kullanmamış birisi ufak ccli ufak bir makinede temelleri öğrenirse daha sağlıklı olur diye düşünüyorum ben
kilo 140 maslefer boy 1..80 uygunmudur sizce ilk motor tecrubem olucak
Guitarist :queen::bounce:
250 cc taşımaz sanki seni
Motosikletli Kaplumbağa...
tasır tasımadana bizim guvenlikte 125 lik bi cup vardi 3-4 ay one ilk motor surusumu ondan denedim tasıdı 250 de tasır
Guitarist :queen::bounce:
O işin şakasıydı tabide konforun sürüş keyfin açısından rahat edemezsin kanısındayım küçük gelir sanki yol yaparken Ama biraz kalıplı bir 250 lik rahat ettirebilir seni. dragstar250 hyo gv250 yada intruder 250 gibi...
Motosikletli Kaplumbağa...
Bahsettiğin motor 200 üstü görüyor, ve inan dostum ben basmam demekle olmuyor, basıyorsun hemde farkına bile varmadan. Sport cruiser yerine daha küçük cc ile başlamanı öneririm. 250 lik cruiserlar ağabeylerini aratmayacak cüsselerde..
İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035
650 lik 250 likten kucukmu yani gv650 gv 250 den
Guitarist :queen::bounce:
Küçük değil, tabiki büyük, büyük cc motor her zaman büyüyor genel olarak. GV250 yi yan yana getirince benim dragstarla hemen hemen aynı ebatlarda. 250 lik diye de aldanma gv li arkadaşlarımla bir sürü gezi yaptım, hız dediğin 20-30 km farkeder en fazla Ama şöyle bir şey de diyeyim mesela HD sportster benim gözümde gv dende 250 lik dragstardanda küçük görünüyor
İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035
sorumun cevabını tam alamıyorum yani kullanamazmıyım yoksa kullana bilecegi halde 250 mi oneriyosunuz ?
Guitarist :queen::bounce:
gv650 hayır çok güçlü bir makina diğer cruiserlara hiç benzemez gaz verip şaha bile kaldırabilirsiniz, diğer spor olamayan cruiserler güzel bir eğitimle belki ama tavsiyem 250 lik gibi aslında yeteri gücü veren makinalarla başlamanız, artçınız yoksa üst cc bile istemeyebilirsiniz..
İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035
GV650 kullanan bi bayan arkadaş var izmitte, 2 kişi 260 a çıkabiliyormuş...
Bütçen nedir bu arada?
gv 650 diğer arkadaşlarna göre biraz daha atik bi crusr bende çok kontrollü biriyimdir nefsime hakim olurum herzaman ama motor üstündeyken işler başka oluyo benim tavsiyem 250 dragstar ile yada ne biliyim ilk motor tecrüben olucaksa gv250 filan kullanmanı tavsiye ederim 1 yıl falan kullan sonra büyütürsün can herşeyden önemli ! okadar temkinli ve kontrollü olmama rağmen 3 kez ölümün kıyısından döndüğüm kaza yaptım ! kimseye yaşatmasın rabbim ! ama sen 250 cc bişiy bul hem görüntü hem cüsse olarak sana çok yakışacak aletler var
neyse herkese iyi sürüşler
arkadaşım cruiser marka motor da 650 cc ile başlaya bilirsin tabiki ama motoru taşıyabılmek cok önemli ki 1,80 e 140 kilo ile taşıman lazım ama senın dediğin motor (gv650) benim gözümde biraz naked biraz ss tarzı fazlaca hız yapabılen bır makıne + ılk deneyımın olacagı için daha kucuk cc lı ve daha ucuz bır motor alırsan hem sağlıgın için iyi olur hem cebin için iyi olur .
(yazdıklarım şahsı görüşlerimdir.bu konuda profesyonel dediğim polemik yaratmak istemem)
'' NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE ''
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
hocam sende boy, pos, endam var anladığım kadarıyla.600ccyi çok rahat kullanırsın.ama keyif alacak kıvama gelmen 6 ayı bulur tahminimce.manevralarını iyi kavraman lazım.viraj tepkilerini kestirmen lazım ve en önemlisi motorda küçük bir arıza sesi duyduğunda müdahale etmen lazım.benim nacizane fikrim 250ccden yana.alırsın bir tane temiz 250lik motor 3-5 ay binersin.motora hakim olmayı öğrenirsin.500 lira gibi küçük bir zararla satarsın ya da takasa girersin.fıstık gibi bir 600 cc çekersin altına.şimdiden hoşgeldin aramıza
arkadaşım gv 650 kullanıcısı olarak ve bir büyügün olarak canını seviyorsan gv250 lik al iyice bir piş hatta egitim al en az 2 sene kullan sonra gv650 alırsın bu makina görüntüsü ile crusier olsada reyzing sürati mevcuttur 54yaşımda olmama ragmen bazen sag elime hakim olamıyorum 260 yapanları mevcut ama ben 220 yaptım cahilin cesareti çok olur derler
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)