Kle500 alma sakın! çünkü...
Reklamlar
-
21 Aralık 2010, 21:51
#41
savaskayan adlı üyeden alıntı
kaan ben senin motosiklet alabileceğine inanmaz oldum.
her topiği karıştırmışsın ama en çok kendi aklını karıştırmışsın.
bugün bu konu,yarın" transalp alma sakın çünkü"..öbürgün "afrikatwin alma sakın çünkü"...sonraki gün R1 mi R1200 mü...hangisini tercih edersiniz falan olacak,alıp başını gidecek.
Her motor hakkında olumsuz intibalar edinmişsin ama ne yapmak istediğini de unutmuşsun
bence sen bir kaç ay ertele bu motor alma fikrini.
İyi görmüyorum halini.
Takıntılar obsessif kompulsif bozukluğa dönüşür böyle durumlarda
Hepimizin başından az ya da çok geçmiştir zamanında.Sabahlara kadar forumdan foruma,ilandan ilana koşarken,yemeden içmeden kesiliriz,hayatta binmem dediğimiz motorların bile sesine kulak veririz,sonunda elimizde kalan sadece kafa karışıklığı olmuştur.
bu durumda yapılacak en iyi iş motor ararken incelerken kaybettiğimiz zamanı telafi etmek ve ihmal ettiğimiz eğitim/işi yapmaktır,
Bence ara ver,kendini yorma
en iyi motor hiç bir zaman üretilmemiştir
psikolojimi süper çözmüşsün sahiden hocam... vaziyet aynıyla vaki... ben de sıkılmaya başladım artık... kle500'e karar verdim büyük oranda... hayırlısı...
şimdi bu durumda olup buraya kadar yazılanları okuyan obsesiflere selâmm ederim... eminim onlara da yardımcı olacak bunlar...
Reklamlar
-
21 Aralık 2010, 21:53
#42
Bütçe düzgünmüş. Al hocam sen 2004 civarı bir kle.
-
21 Aralık 2010, 21:54
#43
Osbourne adlı üyeden alıntı
1997 ve üstü model 38mm karbüratörlü, ön tekerleri çift arka tek disk frenli, çift silindirli Transalp XL600 en mantıklı seçim olur
Kızma hemen tamam..
Bana göre tamamen marka antipatisinden ötürü BMW yerine KLE 500 derim..Dediğim gibi tamamen distrübitör aymazlığından dolayı BMW istemem..
gel de patalojik olma şimdi aga... tam meseleyi bağlıyoruz... hoppaaa transalp geldi şimdi de
-
21 Aralık 2010, 22:21
#44
bmw servisinin adı kötü )) burda süregelen cümleleri sildim forumdan banlanmak istemiyorum. ayrıca bmw dava felan açabilir))şaka bir yana 10 numara iş yapıyorlar ama servise girmek rutin bakım için bile pahalı. yani düşük gelir seviyesindeki bir adam için bmw uygun değil..4 binde bile yağ değiştirsen ki ben 2/3 binde değişirim.. yılda 10 bin km gezdiğimden dolayı... 2 servis masrafı kafadan ıvır zıvır 1000 lira . metehan abi 400 liraya cıbıfa komple motor yaptırıyor))))
suzuki address 50cc=)yamaha dt125=)93 gs500=)99 gs500=)yamaha tt600=)99 er5=) virago 250=)92 kle500=)2004 gs500=) 2005 fazer
)
-
21 Aralık 2010, 23:29
#45
iyi motordur iyiiiiiiiiiiiii.al pişman olmazsın.96 ve 2005 modellerini alıp kullandım.aralarında fark yoktu.katır gibi makinadır.bu arada ben 170 boyla kullanıyordum.merak etme .seversin.
-
22 Aralık 2010, 01:22
#46
Arjantinli69 adlı üyeden alıntı
valla Gökhan şimdi bacaklar uzun diyorsan sıkıntı yok.bu arada kuba motor'da baya güzelmiş 250 cc olması'da güzel ama fiyat ne durumda onu öğrenelim senden ona göre seçim yaparız
kle 500 2 kere kullandım kısa mesafe motoru zaten benim er 5 in motoruyla aynı sadece dişli farklılığı var enduro oldugu için gerisi aynı tam bir canavar fiyatta uygun diğerlerine göre + 2 silindir[COLOR="Silver"]
Fiyatı 2 arkadaştan geldi Ocak ayında satılacakmış 4400Tl.106kg.
Bayağı bir populasyon olduk Kuba Str 250 almaya niyetlenenler olarak.
Parçaları gelmez Kanuni,Mondial parça konusunda iyidir diyenler çoğunlukta.
Honda servisinin 2-3 ayda parça getirmesine alıştığımdan Ok.i verdim.
http://www.motosiklet.net/forum/moto...lar-yolda.html
-
22 Aralık 2010, 02:42
#47
motor hocası yapma etme.250 lik makina mı alıcanksın kaç paran var peşin 4/5 e dr 350 ler var toplu al bitane eskiden 3 e felan da oluyordu.plakalı ruhsatlı olsun gerisine karışma parça lazım oldu mu bana haber et .. yakın çevremde kullananlar hatta elinde yedek parça bulunduranlar var..xt 600 al veya parça ybr gibi))))
suzuki address 50cc=)yamaha dt125=)93 gs500=)99 gs500=)yamaha tt600=)99 er5=) virago 250=)92 kle500=)2004 gs500=) 2005 fazer
)
-
22 Aralık 2010, 02:45
#48
Osbourne adlı üyeden alıntı
Tamer'in yazdıklarını okuyunca benim aklıma bindiğim KLE'nin yüksekliğiyle oynanmış olma ihtimali geldi şuan..
Şimdi geldi aklıma, alttaki resim KLE 500 ve 187 cm lik ben..Ayaklara dikkat ediniz..O anda iki ayağımda yerde..Topuklarım havada biraz..Transalp daha alçak gelmişti bana..
aynen öyle bende bindiğimde ayaklarım gayet rahat basıyordu yere.benim er 5 'te bile iki ayagım aynı anda tam basmıyor yere birinin topuk hafif ayakta kalıyor ki naket motor bu enduro benim amörtisörler bide en düşük seviyede sertlik ayarı
Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım..
GHOST RİDER
-
22 Aralık 2010, 03:00
#49
gs500inanc adlı üyeden alıntı
motor hocası yapma etme.250 lik makina mı alıcanksın kaç paran var peşin 4/5 e dr 350 ler var toplu al bitane eskiden 3 e felan da oluyordu.plakalı ruhsatlı olsun gerisine karışma parça lazım oldu mu bana haber et .. yakın çevremde kullananlar hatta elinde yedek parça bulunduranlar var..xt 600 al veya parça ybr gibi
))))
İnanç, şanslısınız deniz kenarında istediğiniz motora sahip olma imkanı var. Buralarda-Eskişehir-Bursa-Ankara piyasada hurdası bile yok Dr 350,Xt-350'yi bırak Xl 200 bile yok.
Dediğin olsun araştırmalara başlayım o zaman.Teşekkürler.
-
28 Aralık 2010, 10:53
#50
-
30 Aralık 2010, 17:58
#51
Bence satın alırken bir modele kitlenmek doğru değil.Her motor üç aşağı beş yukarı aynı işi yapar.Kafanız karışmasın,rahat olun.KLE alıp de hay allah keşke falanca alsaymışım demeyeceksiniz.
İlla kullananlardan şahsi görüş soracaksanız,yeterince torklu değil.Biraz devri yükseltmeden o güç hissini vermiyor.Selesi çok dandik.Benim MZ daha rahattı bundan.Yüksek hızlarda v strom ları aratmaz.Ama grenajı yeterli değil,bir yandan rüzgar bir yandan sele yoruyor ve uzun yolculuklara müsade etmiyor,gücünün keyfini doya doya çıkaramıyorsunuz.
Kısacası fiyatını haketmiyor.Tek silindir 600 lükler hem daha ucuz hem daha eğlenceli hem de daha ekonomik.
NOT:Eklemeden geçemeyeceğim:Bu motorları ikinci elde satanlar kafayı yemişler.
http://www.sahibinden.com/search.php?a=6&&b[search]=kawasaki&b[page]=1&b[sort_field]=date_first_activated&b[sort_order]=desc&c2=4731&c=4731&sKlasik=1&b[page]=1&c=8602&c2=8602
Ayptır be kardeşim,bir de kızıyorlar sonra.Akıllının biri internette fiyatı yukarı çekiyor,diğerleri de çekiyor.10 aylık ilan var orada adam satamamış.Sen daha düşük fiyattan verirsin senin motor sorunlu mu derler.
-
kle 500 al çünkü
1- Duruşuyla gidişiyle at gibi motor
2- Basarsan benzini içiyor. 80-100 arası 3-4 bin devirlerde sabit kullanırsan kokluyor
3- Fiyat/performans açısından emsallerinden en uygunu
4- Mıknatıslar kopuyor ama bir scooterdan söktüğümüz mıknatıs çelik macun ile yapıştı canavar gibi oldu 10 lira işçilik 8 lira macun
5- Bir endurodan beklenen arazi kabiliyeti xt660 hariç diğerlerinden daha iyi
6- İyi motor
7- Güzel motor
8- Seviyom ben onu
bi gaza bassam googlede arasan bulamazsın
-
motocycleboyreigns adlı üyeden alıntı
Bence satın alırken bir modele kitlenmek doğru değil.Her motor üç aşağı beş yukarı aynı işi yapar.
Maalesef bu ifadeye katılamayacağım.
Her motorun farklı bir karakteri vardır, zayıf yönleri kuvvetli yönleri ,kiminin artıları çoktur kiminin eksileri çoktur ama hepsi birbirinden farklıdır. Birisiyle çok rahat ettiğin yerde diğeriyle eziyet çekebilirsin.
Motor seçmeden önce ne tür yollarda, hangi şartlar altında ve ortalama hangi süratlerde kullanacağını iyi belirlemek lazım.
Forumda "kle 500 mü cbf 500 mü" gibi anlamsız başlıklar açılıyor. İkisinin arasındaki tek benzerlik motor hacimlerinin aynı olması, birisi safkan cadde makinası diğeri orta halli bir enduro-kros kırması...
Sonuç olarak her motor birbirinden farklıdır, ve bu fark kullanıcıya göre şekillenir...
-
Arjantinli69 adlı üyeden alıntı
merak ettiğim buydu işte kronik bilmediğiniz motor hakkında sallama bilgiler.
birde kronik demezmisiniz anlamıyorum böyle yorumları.ben o kadar zorladım er 5'i ama gayet doğal olarak fan açıyor ve yoluna tam yol devam ediyor.belkide benim er 5'te bir sorun vardır hararet yapmadığı için
merak ediyorum kullandıgınız motor sizi ne kadar üzdü.bir arkadaşımda var 3 aydır kullanıyor 650 cometi illallah diyor ve satılık ilanını koymuş
kardeş iyi diyosunda sallama yapan sensin gibime geliyo kullandığım 500 lük kawasakilerin tamamı bir parça zorlayınca (zorlayınca dediğim 100 ila 120 km hız arası) kesinlikle hararet yapıyor hele şehir içi yavaş gidiyorsanız eğer 10 dakikada bir stop edip soğumasını bekliyorsun
Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez
-
otopsici adlı üyeden alıntı
kardeş iyi diyosunda sallama yapan sensin gibime geliyo kullandığım 500 lük kawasakilerin tamamı bir parça zorlayınca (zorlayınca dediğim 100 ila 120 km hız arası) kesinlikle hararet yapıyor hele şehir içi yavaş gidiyorsanız eğer 10 dakikada bir stop edip soğumasını bekliyorsun
otopsici. marmaris antalya arası ağustos sıcıağında yol yaptığım oldu.antalyada 1 ay mecburi çalışmam gerekti.dur kalk 1 saat trafikte gittiğim de oldu. (trafik ışıklarını bilen bilir) fan açıyordu ama. kapıyordu da. 7/24 fanla gitmiyordu yani motor..tehlikeli seviyelere hiçbir zaman gelmiyor. yanı hararet yapmıyor su kaynatmıyor. yukarıda verilen yanıt gibi kaba bir cevap vermiycem. ama belki fan açmasını . hararet yapmak olarak algılıyor olabilirsin.er5 im de oldu kle m de. 99 er5 92 kle 500. sorunlu makina ise her marka modelde olur.. yapıcak bişey yok)
suzuki address 50cc=)yamaha dt125=)93 gs500=)99 gs500=)yamaha tt600=)99 er5=) virago 250=)92 kle500=)2004 gs500=) 2005 fazer
)
-
gs500inanc adlı üyeden alıntı
otopsici. marmaris antalya arası ağustos sıcıağında yol yaptığım oldu.antalyada 1 ay mecburi çalışmam gerekti.dur kalk 1 saat trafikte gittiğim de oldu. (trafik ışıklarını bilen bilir) fan açıyordu ama. kapıyordu da. 7/24 fanla gitmiyordu yani motor..tehlikeli seviyelere hiçbir zaman gelmiyor. yanı hararet yapmıyor su kaynatmıyor. yukarıda verilen yanıt gibi kaba bir cevap vermiycem. ama belki fan açmasını . hararet yapmak olarak algılıyor olabilirsin.er5 im de oldu kle m de. 99 er5 92 kle 500. sorunlu makina ise her marka modelde olur.. yapıcak bişey yok
)
yok abicim olaya fan açma muhabbeti değil ciddi ciddi motoru stop ettiriyordu benim arkadaş sırf o yüzden sattı en 500 ünü ben daha şanslıydım benim radyatör değiştirilmişti (önceki sahibide aynı sorunu yaşayınca daha büyük radyatör takmış) ona rağmen biraz sıkıştırınca teklemeye başlıyodu
Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez
-
otopsici adlı üyeden alıntı
kardeş iyi diyosunda sallama yapan sensin gibime geliyo kullandığım 500 lük kawasakilerin tamamı bir parça zorlayınca (zorlayınca dediğim 100 ila 120 km hız arası) kesinlikle hararet yapıyor hele şehir içi yavaş gidiyorsanız eğer 10 dakikada bir stop edip soğumasını bekliyorsun
benim hava soğutmalı cbf 150 bile acemilik dönemimde o sıkışık trafikte yarım debriyaj dur kalklarda sadece bir kere şişti. ben ve arkadaşım vede çantalarımızla defalarca şile yokuşlarında bayıla bayıla çıksakta yolda bırakmadı.
2 senedir er-5 ile şehir trafiğinde yakmasın diye tın tın gittiğimde oldu, temmuz sıcağınca izmir-aydın otobanını 140 ile geçtiğimde oldu. günübirlik uzun yolculuklarada çıktık, 12 saat kısa molalarla yolculuk bitirdiğimizde.
senin motorunun soğutma sisteminde sorun varmış demek. termostatın sorunludur, radyatörün tıkalıdır, devirdaim pompan aşınmıştır, su kanalların tıkalıdır, fan müşürün problemlidir. yok bunlarda problem yok, benim kullandıklarımın hepsi aynı dersen ozamanda senin kullanım devirlerin yüksektir. 1 viteste 5-6000 devir çevirip gidersen hararet yapar tabi. onada yok dersen bişey diyemem. bu yazdıklarımı görmezden geliver.
-
Ah bütün motorların kirli çamaşırları bi dökülse ortaya ne kadar rahat edicez ama her zaman bişeyler örtbas edilmeye çalışılıyo.Er5 hakkında bende hararet konusunda bi muhabbete denk gelmiştim.Bir motorcu ile ayak üstü yaptığımız muhabbette er5 almak istediğini söylemişti.Motor gelmiş ve servise gidene kadar hararet yapmış.O da almaktan hemen vazgeçmiş.Demekki er5'lerin böyle bir hastalığı var.
KLE500'de benim bir zamanlar almayı düşündüğüm bir motordu.Bence sınıfında çok güzel bir motor.Eğer enduro alacak olsam ya kle500 alırım ya da transalp.Ama 1.75 boyumla böyle büyük enduroların bana uygun olmadığını düşünüyorum.Şimdilik uzak duruyorum.
-
vlad1462 adlı üyeden alıntı
benim hava soğutmalı cbf 150 bile acemilik dönemimde o sıkışık trafikte yarım debriyaj dur kalklarda sadece bir kere şişti. ben ve arkadaşım vede çantalarımızla defalarca şile yokuşlarında bayıla bayıla çıksakta yolda bırakmadı.
2 senedir er-5 ile şehir trafiğinde yakmasın diye tın tın gittiğimde oldu, temmuz sıcağınca izmir-aydın otobanını 140 ile geçtiğimde oldu. günübirlik uzun yolculuklarada çıktık, 12 saat kısa molalarla yolculuk bitirdiğimizde.
senin motorunun soğutma sisteminde sorun varmış demek. termostatın sorunludur, radyatörün tıkalıdır, devirdaim pompan aşınmıştır, su kanalların tıkalıdır, fan müşürün problemlidir. yok bunlarda problem yok, benim kullandıklarımın hepsi aynı dersen ozamanda senin kullanım devirlerin yüksektir. 1 viteste 5-6000 devir çevirip gidersen hararet yapar tabi. onada yok dersen bişey diyemem. bu yazdıklarımı görmezden geliver.
kardeş her şeyine iddaya girerim benim motosikletimle ilgilenen ustadan daha iyisi yoktur diye düşün o kadar eminim ustamdan ve hem benim hem arkadaşımın en 500 üne bakımı o yapıyordu inan benden daha sıkılıyodu duruma ki burda bir tanede er 5 var ve o da aynı dertten muzdarip ya hepsi bana denk geliyor yada harbiden size tuhaf şekilde sorunsuzu denk geliyor
Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez
-
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler