Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

KAWASAKİ KLE500'e mi HONDA CBF500'e mi?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #41
    n61l - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ağustos 2008
    Şehir
    Fiyordlar
    Motosikleti
    jawa 638
    Alıntı kaan.c.kale adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    (hah gelmiş hocamız yine) hocam inanın ki 5 gündür neredeyse gece gündüz ilgili modellerin tüm forumlarını baştan sona kadar okudum... sonuç: kafa karışıklığı had safhaya geldi. kimi arkadaşlar sırf kendi motoru diye övüyor, kimisi desteksizce sallıyor... elbette sonuçta kişinin bütçesine, zevklerine ve beklentilerine bağlı birşey ama tarafsız bir yorum görmek sahiden zor oluyor... ama yine de bir çok arkadaş gayet güzel bir şekilde izah etmiş meseleleri... e nedir peki benim olayım? aslında psikolojik de birşey... bişeyi beğeniyorsunuz ve onu doğrulatmak istiyorsunuz... yani duymak istediğiniz şeyleri bekliyorsunuz gibi bir hal... kle500ü gözüme kestirmiştim kendimce... ve buna uygun şeyler bekliyordum bilinç altımda... aslında tersinden bir tarzla "hangisi" yerine mesela "niye kle500 almamalı?" belki daha iyi bi soru olurdu... hörmetler...

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:09 ----------



    hocam iki de bir "özel bir merakınız yoksa" diye giriyosun mevzuya... merak etme "vibrasyon"a karşı özel bi ilgi yok cbf diyosunuz yani sonuçta
    sadece vibrasyonu kastetmedim, her motosiklet butun unsurlariyla, motor, sasi ergonomisi, lastik ebatlari ve amortisorleyle bir pakettir ve surucusune verebildikleriyle bir butundur. cbf konforlu, performansli ve guzel bir motosiklet yazdiklarinizdan da sizin ihtiyaclarinizi karsilayabilecegini dusunuyorum, yakin fiyatlara er6'larin naked ve krenajlilari da var onlari da yabana atmamali daha az yakarlar ve daha gucludurler. ama tip olarak aralarinda bence cbf en iyisidir. kararsizliginizi anliyorum, fakat bunun ustesinden kolayca gelmek mumkun, sona kalan 2-3 motorla yapilacak bir deneme surusu, yapilan butun kagit ustu karsilastirmalar ve karasizlik bir anda ucup gider
    "yorgunum cok yorgun"


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42

    Üyelik
    16 Aralık 2010
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    ybr125
    Alıntı n61l adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sadece vibrasyonu kastetmedim, her motosiklet butun unsurlariyla, motor, sasi ergonomisi, lastik ebatlari ve amortisorleyle bir pakettir ve surucusune verebildikleriyle bir butundur. cbf konforlu, performansli ve guzel bir motosiklet yazdiklarinizdan da sizin ihtiyaclarinizi karsilayabilecegini dusunuyorum, yakin fiyatlara er6'larin naked ve krenajlilari da var onlari da yabana atmamali daha az yakarlar ve daha gucludurler. ama tip olarak aralarinda bence cbf en iyisidir. kararsizliginizi anliyorum, fakat bunun ustesinden kolayca gelmek mumkun, sona kalan 2-3 motorla yapilacak bir deneme surusu, yapilan butun kagit ustu karsilastirmalar ve karasizlik bir anda ucup gider
    teşekkürler hocam... 3 500lüğü incelerken (gs, cbf ve kle) kafa 1500 olmuştu... en azından gs gitti... seçenekleri 2'ye sisi (cc)leri 1000' indirdik... du bakalım n'olcak bu işin sonu...

  3. #43
    n61l - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ağustos 2008
    Şehir
    Fiyordlar
    Motosikleti
    jawa 638
    Alıntı kaan.c.kale adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    teşekkürler hocam... 3 500lüğü incelerken (gs, cbf ve kle) kafa 1500 olmuştu... en azından gs gitti... seçenekleri 2'ye sisi (cc)leri 1000' indirdik... du bakalım n'olcak bu işin sonu...
    ne demek, kolay gelsin
    "yorgunum cok yorgun"

  4. #44

    Üyelik
    27 Haziran 2009
    Şehir
    istanbul / Teşvikiye
    Motosikleti
    CBF250
    Alıntı n61l adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bir problem yok fakat her seye ayni anda sahip olamiyoruz, nispeten sert ve kisa amortisorlu motor frenajda daha kararli olur, nispeten ufak ve genis tekerlerlek daha fazla tutunma ve gidon hareketlerine cabuk tepki demektir.

    secim, hangisinin daha "iyi" oldugu sizin ihtiyaclarinizla alakali, eger sadece stabilize yola fln girecekseniz, buyuk teksilinidirler -gene soyluyorum ozel bir merakiniz yoksa- gereksiz, iki silindirli "endurolar"sa pek nadiren stabiliziden daha kirici parkurlara girebilir -agir ve yumusak suspansiyonludurlar- dolayisiyla nakedlar asfalt performansi, konforu ve stabilizede gitme kabiliyetleri acisindan kaydadegerdirler.
    büyük tek silindirli derken ne özelliği var hocam??
    Tvs Apache '09 , Piaggio X9 250 '05 , Yamaha XT600 '94 , Honda CBF150 '11

  5. #45
    otopsici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2009
    Şehir
    van
    Motosikleti
    Yamaha tracer 900 - Yamaha tracer 700
    Alıntı gs500inanc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    gs 500 100 km de 4 litre yakar kle 500 100 kmde 5/5,5 yakar ..
    arkadaşım kle 500 ün o kadar yaktığını kendin denedin mi?
    kawasakinin bu ülkede satın alınmayacak tek makina olduğunu şiddetle savunan biriyim çünkü kullandım kle 500 100 km de 4 litreye yakın bir yatık yaksın çıkar taksimde kendimi yakarım kle 500 en fazla 3.5 litre yakar o da anasını ağlatırsan
    ama bana sorun alırmısın diye kesinlikle kawasakinin hiç bir modelini Türkiye'de almam
    Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
    Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
    Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez

  6. #46

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Hocam 250 cc'likler bile 3.5 litre anca yakıyor, KLE500'ün 4'ün altına inmesi bile zor bence.

    Bir de şu CBF500 ilanlarına baktım, adamlar 12000 TL fiyat çekiyorlar. O paraya Er-6n varken CBF500' dönüp bakmam bile. Herkes malını bulunmaz hint kumaşı sanıyor memlekette.

  7. #47
    adasel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBF1000
    cbf500 süper bir motor. ben uzun yolculuklara, kamplara ve hatta yaz tatillerine bile motorumla gidiyorum. problemsiz, düzenli bakımlarla 100.000 km yi rahatlıkla devirebileceğin, parça problemsiz ve güçlü bir makine.
    ama boyun 180cm den uzun ise uzun kullanımlarda bacakların çok katlanarak duracağı için ağrı yapar. daha kısa aralıklarla mola verme ihtiyacı duyabilirsin. ama boyun 180cm ve altıysa da bu da dezavantaj olmaktan çıkıp avantaja dönüşür. cbf500 forumuna bence bir ve göz at.
    Keway SS250 - Honda CBF250 - Honda CBF500 - Honda CBF600SA (Enj) - Honda XL650 Transalp - BMW F800GS - CBF1000

  8. #48

    Üyelik
    16 Aralık 2010
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    ybr125
    Alıntı adasel adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cbf500 süper bir motor. ben uzun yolculuklara, kamplara ve hatta yaz tatillerine bile motorumla gidiyorum. problemsiz, düzenli bakımlarla 100.000 km yi rahatlıkla devirebileceğin, parça problemsiz ve güçlü bir makine.
    ama boyun 180cm den uzun ise uzun kullanımlarda bacakların çok katlanarak duracağı için ağrı yapar. daha kısa aralıklarla mola verme ihtiyacı duyabilirsin. ama boyun 180cm ve altıysa da bu da dezavantaj olmaktan çıkıp avantaja dönüşür. cbf500 forumuna bence bir ve göz at.
    aslında endurolarda karar kıldım diyordum ki, boyum yetmiyomuş usta... en başta bunu sormak lazımmış demekki... (boyum 173) şimdi döndük yine en başa... er-5leri, cbf 500leri gs 500leri inceledim... kafama göre eledim meledim... en son kle500e karar veriyordum ama işte bu boy olayı çıktı karşımıza...

  9. #49
    Arjantinli69 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2009
    Şehir
    İstanbul-Kadıköy TAMER
    Motosikleti
    SUZUKİ GSF 600 S BANDİT
    Alıntı otopsici adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşım kle 500 ün o kadar yaktığını kendin denedin mi?
    kawasakinin bu ülkede satın alınmayacak tek makina olduğunu şiddetle savunan biriyim çünkü kullandım kle 500 100 km de 4 litreye yakın bir yatık yaksın çıkar taksimde kendimi yakarım kle 500 en fazla 3.5 litre yakar o da anasını ağlatırsan
    ama bana sorun alırmısın diye kesinlikle kawasakinin hiç bir modelini Türkiye'de almam
    merak ettim doğrusu neden kawasaki'nin hiç bir modelini beğenmediğinizi
    + kle 500 veya er 5 4-4.5 lt yakıyor şehir içi her zaman denemişimdir er-5'i ama cbf 500 ne yakar devamlı kullanan arkadaşlara sormalı
    Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım.. GHOST RİDER

  10. #50
    otopsici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2009
    Şehir
    van
    Motosikleti
    Yamaha tracer 900 - Yamaha tracer 700
    Alıntı Arjantinli69 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merak ettim doğrusu neden kawasaki'nin hiç bir modelini beğenmediğinizi
    + kle 500 veya er 5 4-4.5 lt yakıyor şehir içi her zaman denemişimdir er-5'i ama cbf 500 ne yakar devamlı kullanan arkadaşlara sormalı
    kardeş kawasakiyi beğenmiyorum demedim
    türkiyede hiç bir şekilde kawasaki almam dedim
    ben eski bir en 500 kullanıcısı olarak ve bütün zorluklarını görmüş biri olarak söylüyorum bunu
    eğer türkiyede değilde herhangi bir avrupa ülkesinde yaşasaydım hemen gider bir en 500 satın alırdım yine
    ama türkiyede kawasakiin hiçbir modelini üste para verseler almam
    Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
    Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
    Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez

  11. #51
    regal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Haziran 2008
    Şehir
    kahraman maraş
    Motosikleti
    bmw650gs kawasaki er6 n
    Alıntı kaan.c.kale adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selâm ile...
    Arkadaşlar şu anda 11binlerde bir YBR'm var... Ondan önce de 7bin kilometre kadar scooter tecrübem oldu. Artık (evlenince) takdir edersiniz ki, YBR küçük geliyor. Yaz tatillerinde eşimle beraber Çanakkale'den İstanbul'a veya İzmir'e gitmeyi düşünüyoruz. Daha önceden kafamda er-5 ve suzuki gs500 vardı ama onları eledim. Daha oturaklı makineler tercih sebebim. Bu yollarda bu mesafelerde -belki bazen daha fazla mesafelerde- iki kişi en rahat edebileceğimiz makine sizce KLE500 müdür yoksa honda CBF mü? Ayırabileceğim en fazla miktar 8 bin olduğu için bu ikisinin arasında kaldım. Bütçe fazla olsa, elbette 650lik diğer seçeneklere bakılabilirdi. Ama maalesef durum bu. KLE500'ün uzun yolda selesinden dolayı rahatsız edebileceğini okudum forumlardan. İki makine 100 kmde kaç litre yakar acaba? Bu iki makineyi kullanan arkadaşların veya bilgisi olan arkadaşların yorumları benim için çok önemli olacak...
    İlgilenenler için şimdiden teşekkürler...
    cbf 500 ü sil arkadaşım aynı paraya er6 alabilrsin hem daha az yakar hem 650 cc

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:32 ----------

    Alıntı kaan.c.kale adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aslında endurolarda karar kıldım diyordum ki, boyum yetmiyomuş usta... en başta bunu sormak lazımmış demekki... (boyum 173) şimdi döndük yine en başa... er-5leri, cbf 500leri gs 500leri inceledim... kafama göre eledim meledim... en son kle500e karar veriyordum ama işte bu boy olayı çıktı karşımıza...
    kardeş benim boyum 165 cm er6n kullanıyorum hemde olabileceğinin en rahat hali ile
    05428381357 mustafa minyas kahraman maraş merkez şimdiye kadar motor geçmişi +++ mobilet +mz 150cc++150cccelik coper +250cc regal rabtor+vf750c honda magna++er6 n++125cckymco++er5++şimidlik suziki bandit650s ve 150cckmt çelik sport

  12. #52

    Üyelik
    16 Aralık 2010
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    ybr125
    Alıntı regal adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cbf 500 ü sil arkadaşım aynı paraya er6 alabilrsin hem daha az yakar hem 650 cc

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:32 ----------



    kardeş benim boyum 165 cm er6n kullanıyorum hemde olabileceğinin en rahat hali ile
    tamam cbf500ü çıkardık dostum... geriye kle500 kaldı bu durumda (173 boy yetiyor deniliyor) yada tek silindir gs650...

  13. #53
    adasel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBF1000
    er6 n de çok hoş bir makine. motorun teknik özellikleri ve ivmelenmesi çok daha iyi cbf500 e göre. ama ben de motorumu alırken uzun yollarda kullanacağımı göze alarak cbf500 seçmiştim. karar vermesi güç er6n ile cbf500 arasında.

    ama cbf500 kullanan birisi olarak şunu derim ki 173 boyunda bir sürücü için cbf500 ideal. selesi, özellikle artçı için çok konforlu. deposu büyük olduğu için büyük de bir depo üstü çanta kullanabilirsin. ben öyle yapıyorum uzun yolculuk ve tatillerde. cbf500 topiğine girersen benim yazdığım bir çok detay var orda. diğer arkadaşlarda güzelce paylaşmış. cbf500 yakıtı az olan bir motor. ha diyorlar ki çok yakıyor. evet 500 cc bir makineyle 180 ile gidersen çok yakar tabii ;) Ama uzun yol sürüşlerinde 90 - 130 km hızlar arasında gideceğini düşünürsek yakıtı ekonomiktir.
    Keway SS250 - Honda CBF250 - Honda CBF500 - Honda CBF600SA (Enj) - Honda XL650 Transalp - BMW F800GS - CBF1000

  14. #54
    regal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Haziran 2008
    Şehir
    kahraman maraş
    Motosikleti
    bmw650gs kawasaki er6 n
    arkadaşım sana benim kendi makinamı almmadan öncebir yapılan tavsiyeyi aktarayum ybr kullanıcısı olarak sen hemen kavrarsın olayı bak er6 n senın ybr den sadece 1.5 santım yuksek 5 santim uzun selesi de sadece ybr en 3 santiim geniş sen şimdi ybr nın yanına in dediğimi kıyasla bakalım anlarsın ne demek istediğimi
    05428381357 mustafa minyas kahraman maraş merkez şimdiye kadar motor geçmişi +++ mobilet +mz 150cc++150cccelik coper +250cc regal rabtor+vf750c honda magna++er6 n++125cckymco++er5++şimidlik suziki bandit650s ve 150cckmt çelik sport

  15. #55
    Arjantinli69 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2009
    Şehir
    İstanbul-Kadıköy TAMER
    Motosikleti
    SUZUKİ GSF 600 S BANDİT
    Alıntı otopsici adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kardeş kawasakiyi beğenmiyorum demedim
    türkiyede hiç bir şekilde kawasaki almam dedim
    ben eski bir en 500 kullanıcısı olarak ve bütün zorluklarını görmüş biri olarak söylüyorum bunu
    eğer türkiyede değilde herhangi bir avrupa ülkesinde yaşasaydım hemen gider bir en 500 satın alırdım yine
    ama türkiyede kawasakiin hiçbir modelini üste para verseler almam
    anlatım yalnışlıgı olmuş kusura bakma
    almamak için bir sebep belirtmeli,ben çok direndim almamak için gs 500 bulamadım temiz uygun cbf ciler zaten öbür alemde dolaşıyorlar,geriye kaldı kawasaki 5 aydır maşallah sıkıntı yok,parça bakımından diyorsan zaten sıkıntım yok merak ettim başka sıkıntısımı var diye z-moto harici
    Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım.. GHOST RİDER

  16. #56
    otopsici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2009
    Şehir
    van
    Motosikleti
    Yamaha tracer 900 - Yamaha tracer 700
    Alıntı Arjantinli69 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    anlatım yalnışlıgı olmuş kusura bakma
    almamak için bir sebep belirtmeli,ben çok direndim almamak için gs 500 bulamadım temiz uygun cbf ciler zaten öbür alemde dolaşıyorlar,geriye kaldı kawasaki 5 aydır maşallah sıkıntı yok,parça bakımından diyorsan zaten sıkıntım yok merak ettim başka sıkıntısımı var diye z-moto harici
    abicim zaten tek ve en büyük sıkıntı z moto
    inşallah ellerine düşmezsin
    Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
    Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
    Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez

  17. #57
    Arjantinli69 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2009
    Şehir
    İstanbul-Kadıköy TAMER
    Motosikleti
    SUZUKİ GSF 600 S BANDİT
    Alıntı otopsici adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    abicim zaten tek ve en büyük sıkıntı z moto
    inşallah ellerine düşmezsin
    o ayrı bir konu onu zaten demiştim z-moto harici.
    internet ve yurtdışı akrabalar sağolsun parça konusunda sıkıntı yok e o zaman güzel makine dememek için sıkıntı'da yok.z-moto sadece satmasını biliyor.
    yazmadan edemiyeceğim geçenlerde z-motoyu aradım bir kaç parça fiyatı almak ve ellerinde olup olmadığını merak etmiştim.tahmin ettiğim gibi parça fiyatları 2.5-3 katıydı ama üzüldüm çünkü ellerinde parçaların hepside varmış hayret dedim
    Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım.. GHOST RİDER

  18. #58
    n61l - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ağustos 2008
    Şehir
    Fiyordlar
    Motosikleti
    jawa 638
    Alıntı _UnReaL_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    büyük tek silindirli derken ne özelliği var hocam??
    sorunu anlamadim _UnReaL_
    "yorgunum cok yorgun"

  19. #59

    Üyelik
    16 Aralık 2010
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    ybr125
    toparlarsak; 8bine yapılacak en mantıklı seçim yüksek model kle500 mü olur, -haliyle- daha düşük tek silindir gs650mi?

  20. #60
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    23 Temmuz 2007
    Alıntı kaan.c.kale adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    toparlarsak; 8bine yapılacak en mantıklı seçim yüksek model kle500 mü olur, -haliyle- daha düşük tek silindir gs650mi?
    Vazgeç Kaan,o 8.000 e yazık olmadan..
    bu kadar hevesle 8.000 e alacağın motor benim gözümde en çok 6.000 eder. .
    tavsiyeme uyarsan kafadan 2.000 kazanırsın.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler