Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

cbr da sıkıntı var.

    REKLAM ALANI
  1. #21
    McWarnaly - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Kasım 2009
    Şehir
    Antwerpen-BELGIUM
    Motosikleti
    Aprilia AF1+FZR 1000+YZFR6
    kardes bence ilk once elektrik sistemini bi uistaya goster.aku bosalma ve ivmelenme gibi sorunlar bundan kaynaklaniyor olabilir.ayrica daha ciddi sorunlara da yol acabilir.daha sonra yagi degistir.supap ayarlarini yaptir.daha sonra sonuclari yazarsin.sunuda ekleyeyim:89 model bi fzr 1000 cc motorum vardi.inanki traktorden farksizdi egzos sesi falan berbat yani.buji kablolarini ve bujileri bi degistirdik.sanki yepyeni bi motor oldu.senin egzos sesinde bundan kaynaklaniyor olabilir.bi kontrol et bence
    RIDE or DIE


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    Jubaa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Kasım 2008
    Şehir
    Amerika,CA
    Ah canim kardesim alma dedim sana o motoru neyse olan oldu.

    Sen simdi bana butun agrizalari tek tek yaz ben sana yapilmasi gereken herseyi yazicam ama basta soyliyeyim biraz tuzlu olcak.

    Km de oynama oldugunu zannetmiyorum benimkiside 2008 model 25 binde onuda 1 senede yaptim 2009da Turkiyede degildim zaten nerdeyse.

    Sen bana butun agrizalari tek tek alt alta yaz bende manueli var ben sana butun bakimlarini yazicam agriza sebeblerinide buluruz.
    We are many...

  3. #23
    ufuktan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ekim 2009
    Şehir
    malatya
    Motosikleti
    Kawasaki Zx10R
    1) alırken iyice kontrol ettirecektin ..

    2) her ne kadar bakımlı olduğuna kanaat getirirsen getir , aldığın motosikleti bir kez de sen bakıma sokacaksın ...

    hayırlı olsun takma kafana iyi bir usta işi çözer ...

  4. #24

    Üyelik
    24 Eylül 2010
    Şehir
    konya
    Motosikleti
    05' CBR 125R
    Alıntı Jubaa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ah canim kardesim alma dedim sana o motoru neyse olan oldu.

    Sen simdi bana butun agrizalari tek tek yaz ben sana yapilmasi gereken herseyi yazicam ama basta soyliyeyim biraz tuzlu olcak.

    Km de oynama oldugunu zannetmiyorum benimkiside 2008 model 25 binde onuda 1 senede yaptim 2009da Turkiyede degildim zaten nerdeyse.

    Sen bana butun agrizalari tek tek alt alta yaz bende manueli var ben sana butun bakimlarini yazicam agriza sebeblerinide buluruz.
    Akü sorunu halloldu. Meğerse konjektör bozukmuş. Çıkma parçayla değişti 130 tl.
    Hava filtresi temizlendi. Ağzımız açık kaldı görünce filtreyi. 2005 den beri temizlenmemiş heralde.
    Tork biraz daha arttı.
    Son hız 10 km arttı.
    Sırada sübab ayarı, karbüratör temizliği, egzoz, buji ve yağ değişimi kaldı.
    Yağ zift gibi olmuş. Hafta sonu değiştircem.
    Şuan ki sorunları;
    Son hız hala iyi değil.
    Tork normalden biraz daha az.
    Arka fren inanılmaz sertmiş. Bana öyle dediler.
    Egzoz çok bağırıyo.
    Işık her yere saçılıyo. Şimdi dalıyodum göbeğe zor kurtardım.
    Sigorta işi halledildi.
    Hidrolik sıvıları değişcek mi bilmiyorum.

  5. #25

    Üyelik
    21 Haziran 2010
    Şehir
    Iraq Ebabil...
    Motosikleti
    Scoo AngeL...
    Alıntı AzRaİL42 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Senin Motorun Sıkı Bir Bakıma İhtiyacı War 20 Bin E Gelmiş...

    -Hidrolik Yağlarını Değiştir
    -Motor Yağını Değiştir
    -Buji Değiştir
    -Karbiratörü Temizlet
    -Hava Flitreni Değiştir
    -Subab Ayarı Yaptır

    Bunları Yaptın Hayla Motor Da Bir Sıkıntı War Diosan Motoru Açtırıp Baktır Silindir Piston Subab Krank Kontrol Ettir Bi.
    Dediğim Gibi Bunları Yaptır Daha Sonra Düzelcek O Motor GÖr Bak Fren Sertliği Hidrolik Sıvılarını Değiştir Bide Havasını Ayarlat Düzelir Işık Sorunu Farları Kendinde Ayarlarsın Sen Yukardakileri Yap Motor Toplar Kendiin Rahat Ol HONDA O Boru Değil Özellikle Yağı Mutlaka Değiştir Hatta Binme Yağı Değiştirmeden.
    [COLOR="Red"][B]Motosiklet bir özgürlük ve keyif aracıdır. Bu özgürlük ve keyfin en önemli ve öncelikli koşuluysa kask kullanımıdır.
    Kask, motosiklet sürüş güvenliğinin en önemli ve olmazsa olmaz koşuludur.[/B][/COLOR]

  6. #26
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    18 Eylül 2010
    Alıntı buggin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Akü sorunu halloldu. Meğerse konjektör bozukmuş. Çıkma parçayla değişti 130 tl.
    Hava filtresi temizlendi. Ağzımız açık kaldı görünce filtreyi. 2005 den beri temizlenmemiş heralde.
    Tork biraz daha arttı.
    Son hız 10 km arttı.
    Sırada sübab ayarı, karbüratör temizliği, egzoz, buji ve yağ değişimi kaldı.
    Yağ zift gibi olmuş. Hafta sonu değiştircem.
    Şuan ki sorunları;
    Son hız hala iyi değil.
    Tork normalden biraz daha az.
    Arka fren inanılmaz sertmiş. Bana öyle dediler.
    Egzoz çok bağırıyo.
    Işık her yere saçılıyo. Şimdi dalıyodum göbeğe zor kurtardım.
    Sigorta işi halledildi.
    Hidrolik sıvıları değişcek mi bilmiyorum.
    inş. iki cbr parası cıkmaz

  7. #27

    Üyelik
    21 Haziran 2010
    Şehir
    Iraq Ebabil...
    Motosikleti
    Scoo AngeL...
    Alıntı sXe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    inş. iki cbr parası cıkmaz
    Yaw Adamın Yapacağı Masraf 70-100 Tl Arası En Fazla Abartmayın O Kadar Zaten Normal Bİ Motor Bakımı 70-80 Den Aşşağa Yapılmaz O Kadar Abartmayın 100 Bin 150 Bin Aynı Motoru Kullananları Tanıyorum Bakımlarını Eksiksiz Yaptır Bir Japonun 7 Sülalen Biner O Motora ÖRNEK:JAWA
    [COLOR="Red"][B]Motosiklet bir özgürlük ve keyif aracıdır. Bu özgürlük ve keyfin en önemli ve öncelikli koşuluysa kask kullanımıdır.
    Kask, motosiklet sürüş güvenliğinin en önemli ve olmazsa olmaz koşuludur.[/B][/COLOR]

  8. #28

    Üyelik
    24 Eylül 2010
    Şehir
    konya
    Motosikleti
    05' CBR 125R
    yağı haftaya değiştircem. Zaten o zamana kadar da binmem. Mayısa kadar binmiycem daha doğrusu.
    Mayıstada diğer bakımları yaptırmayı düşünüyorum.

  9. #29
    extrem_015 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2010
    Şehir
    ☺ ßƲRĐƲR ☻
    Motosikleti
    EŞŞİZ TR'DE TEK CBR600F PC35 4 CİĞERLİ EŞEK ARISI
    fazla takma kafana boşver sağlık olsun
    yavaş yavaş yaptırırsın

  10. #30

    Üyelik
    02 Temmuz 2010
    Şehir
    istanbul sancaktepe
    Motosikleti
    CBR600RR
    Valla arkadaslar yapılacakları bır bır yazmıslar assagı yukarı sende bır kısmını yaptırmıssın zaten ehh hayırlısıyla bınmek kalıyo sanada ınsallah hadı gecmıs olsun
    Kaybedicek birşeyin yoksa asla (arkana) bakma...:cat:

  11. #31
    sedici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ekim 2010
    Şehir
    Bursa - İzmir
    Alıntı buggin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ne yeni motoru yahu.
    Bi sorun daha geldi aklıma. 3. Vitese geçerken ciddi sıkıntı yapıyo. 3. Denememde geçirebiliyorum ancak. Birde durduğum zaman vitesi küçültmüyo.
    o sorun değil merak etme bunların, şanzumanları sıralı olduğu için yüksek viteste durmamaya çalış hadi durdun yada stop ettirdin hafif iterek bas vites pedalına tıkır tıkır geçer ama dediğim gibi mümkün mertebe yapma onu, vitesleri say, yavaşlarken düşür.. heryerde itme imkanın olmayabilir bkz: trafik
    Ninja

  12. #32

    Üyelik
    24 Eylül 2010
    Şehir
    konya
    Motosikleti
    05' CBR 125R
    sağolasın. Umarım başka sıkıntı vermez de 50 bin km görürüm bunla.

  13. #33
    sedici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ekim 2010
    Şehir
    Bursa - İzmir
    Alıntı buggin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Akü sorunu halloldu. Meğerse konjektör bozukmuş. Çıkma parçayla değişti 130 tl.
    Hava filtresi temizlendi. Ağzımız açık kaldı görünce filtreyi. 2005 den beri temizlenmemiş heralde.
    Tork biraz daha arttı.
    Son hız 10 km arttı.
    Sırada sübab ayarı, karbüratör temizliği, egzoz, buji ve yağ değişimi kaldı.
    Yağ zift gibi olmuş. Hafta sonu değiştircem.
    Şuan ki sorunları;
    Son hız hala iyi değil.
    Tork normalden biraz daha az.
    Arka fren inanılmaz sertmiş. Bana öyle dediler.
    Egzoz çok bağırıyo.
    Işık her yere saçılıyo. Şimdi dalıyodum göbeğe zor kurtardım.
    Sigorta işi halledildi.
    Hidrolik sıvıları değişcek mi bilmiyorum.
    düşün nasıl sağlam bi motor almışsın ki bu kadar kötü bakılmış olmasına rağmen hala çalışıyor biraz polyannacılık yapıcaz artık napalım
    Ninja

  14. #34

    Üyelik
    24 Eylül 2010
    Şehir
    konya
    Motosikleti
    05' CBR 125R
    evet bugün vites düşürerek durdum sıkıntı olmadı. Yüksek viteste mümkün mertebe durmamaya çalıscam artık.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:12 ----------

    usta motor temiz dedi en az 25 bin hiç sıkıntısız binersin dedi rahatladım. Akü çok canımı sıktı. Hallolduya şimdi. Geriside yavaş yavaş artık.

  15. #35
    ExTReMa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2007
    Şehir
    Lüleburgaz..
    Hidrolik yağı değişmez bilmeyen arkadaşlar sallamışlar
    Hidrolik yağı azaldıkça üstüne ekleme yapılır
    Arka fren sertliği havasını alınca düzelir.
    Motor yağını full sentetik al mobil1 10w/40 olsun farkı hissedersin.
    вιкє мє αρяιℓια 'яѕ 250'
    tuem

  16. #36

    Üyelik
    27 Nisan 2007
    Alıntı ExTReMa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hidrolik yağı değişmez bilmeyen arkadaşlar sallamışlar
    Hidrolik yağı azaldıkça üstüne ekleme yapılır
    Arka fren sertliği havasını alınca düzelir.
    Motor yağını full sentetik al mobil1 10w/40 olsun farkı hissedersin.
    Extrema;
    Okuduğum birçok teknik makalede en fazla 2 yıl sonunda fren hidrolik sıvısının özelliğini yitirdiği ve yenilenmesi gerektiği yazıyor.

    Senin tezin bunun tam tersi gibi bişey oldu. Kafam karıştı şimdi

    Alıntı CASTROL RESMİ SİTESİ adlı üyeden alıntı
    Fren hidroliğinin ömrü ne kadardır?
    Normal şartlarda fren hidroliğinin değişim süresi kilometreden bağımsızdır. Ancak DOT3 için 12 ay veya 20.000 km., DOT4 için ise 18 ay veya 30.000 km. olarak kabul edilebilir.
    Alıntı CASTROL RESMİ SİTESİ adlı üyeden alıntı
    DEĞİŞİM PERİYODU

    Tüm fren hidrolik sıvıları kullanıldıkça özelliklerini kaybederler. Can ve mal emniyeti açısından fren hidrolik sıvıları, üreticinin belirttiği süre sonunda mutlaka değiştirilmelidir. Eğer üretici bir tavsiyede bulunmamışsa, Castrol Fren Hidroliği Motosikletinin, yılda bir kez değiştirilmesi önerilir.
    http://www.castrol.com/castrol/faq.d...¤tPage=3
    Bilgi paylaştıkça çoğalır.
    "Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."

  17. #37

    Üyelik
    24 Eylül 2010
    Şehir
    konya
    Motosikleti
    05' CBR 125R
    dot3 ve dot4 ne ola ki?

  18. #38

    Üyelik
    27 Nisan 2007
    Alıntı buggin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dot3 ve dot4 ne ola ki?
    Fren hidroliklerinde DOT3 ve DOT4 nedir? Ne farkları vardır?
    DOT3 ve DOT4, higroskopik (havadan nem emme) niteliği olan fren sıvısı özellikleridir. DOT3 ve DOT4'ün ayrı ayrı kaynama noktaları vardır. DOT3 140°C'de, DOT4 ise 155°C'de kaynar. Bu nedenle DOT4 kullanması gereken araçlarda kesinlikle DOT3 kullanılmamalıdır.
    Yukarıdaki verdiğim linki incelersen detaylar mevcut.
    Bilgi paylaştıkça çoğalır.
    "Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."

  19. #39
    ExTReMa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2007
    Şehir
    Lüleburgaz..
    Alıntı AydoganX adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Extrema;
    Okuduğum birçok teknik makalede en fazla 2 yıl sonunda fren hidrolik sıvısının özelliğini yitirdiği ve yenilenmesi gerektiği yazıyor.

    Senin tezin bunun tam tersi gibi bişey oldu. Kafam karıştı şimdi



    http://www.castrol.com/castrol/faq.d...¤tPage=3
    Servis manuelde 40000 kmde hidrolik sıvıları yenilenir o zamana kadar azalırsa üzerine eklenir diye yazıyor
    Şuana kadar bikaç makinada değiştirdim sadece hidrolikleri ama cbrda frenlere aşırı yüklenileceğini ve yağın bozulacağını düşünmüyorum işin açığı..
    En fazla hava yapar veya azalır

    Tork işine gelince açık eksoz yüzünden makina gerçek torkunu üretemiyor
    Eksoz sıkışması olmadığı için hep boşa çalışıyor
    Orjinal eksozunu takarsan eğer torkta ve hızlanmada önemli değişiklik olucak
    вιкє мє αρяιℓια 'яѕ 250'
    tuem

  20. #40

    Üyelik
    24 Eylül 2010
    Şehir
    konya
    Motosikleti
    05' CBR 125R
    Alıntı ExTReMa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Servis manuelde 40000 kmde hidrolik sıvıları yenilenir o zamana kadar azalırsa üzerine eklenir diye yazıyor
    Şuana kadar bikaç makinada değiştirdim sadece hidrolikleri ama cbrda frenlere aşırı yüklenileceğini ve yağın bozulacağını düşünmüyorum işin açığı..
    En fazla hava yapar veya azalır

    Tork işine gelince açık eksoz yüzünden makina gerçek torkunu üretemiyor
    Eksoz sıkışması olmadığı için hep boşa çalışıyor
    Orjinal eksozunu takarsan eğer torkta ve hızlanmada önemli değişiklik olucak
    Bugün aynısını usta da dedi. Paramı denkleştirir denkleştirmez alcam orj. Egzoz. Kulak falan bırakmıyo valla.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)