biraz kel alaka olacak ama bende sym xs 125 var, ybr'nin bir benzeri ve ona lastik almak istiyorum... Önerileriniz ne olacaktır?
biraz kel alaka olacak ama bende sym xs 125 var, ybr'nin bir benzeri ve ona lastik almak istiyorum... Önerileriniz ne olacaktır?
Hondaya uzun yıllardır kinim var argadaş kendi topacımı hortlatayımda bir Allahın kulu daha cbf 150 almasın...memleket faydamız olsun...
şşşt Metehan bak ne var.....
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/163223-honda-club-hakkinda.html
bajaj boxer aynısı 150 cc gurubunda hep aynı zincir dişli değiştim 3000 TL 2015 SIFIR ALDIĞIM MOTORA 300 tl zincir parası ödedim motor ucuz parça pahallı şöyle transalp falan alaydım evi falan satmam gerekebilirdi 3000 TL motora 3000 tl masraf ettiysem
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
Benimde niyetim var bi 150cc alayım diye ama kafada deli sorular.
Ybr= bisiklet , tvs=titrer, bajaj=ulan acaba? , hero=o ne olaki
çok fazla bir secenek sunmuyorlar yanı bu capon abıler bıze..
sonuç olarak yeni başlayan, evden işe işten eve okula vs git git gel için..
hondanın bize uyguladıgı git gele maruz kalıyoruz mecbur
BU Motor 8 aydır kullanıyorum gezen bir insanım hafta içi 300 km hafta sonu 500 km yol yapan biriyim doğal olarak 800 km yapınca tabi çabuk eskiyecek samsunda ikitane motosiklet satıcısı var biri sağlam diğeri yantur ikiside kazıkçı ikiside üçkağatçı yapacak bişi yok internetten sipariş etsen yanlış gelecek gönder falan onla uğraşılmaz ama dahada motosikleti büyütmem 150 cc motorun bi ton masrafı varken büyük cc yanından geçemeyiz biz şöyle ayda 5000 tl maaş falan almak lazım ki anca
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:21 ----------
1.6 opel den benim 150 cc boxer servise girince çıkardığı masraf daha fazla 4 tekerleği var motoru koltuğu kapısı camı var bişi takıyon eskiyene kadar bunda öyle değil zinciri var gaz teli var debriyazı var balatası biter lambası var motosiklet masraflı arkadaş öyle üçe beşe bakmıyolarda servise gir 130 TL yağ değişti sağı solu oynandı al git
Bir kurye tanıdık da cb125 e var, öyle hafif bir insan değil artı kıyafetleri,deponun üzerine koyduğu kocaman valiz gibi evrak çantası, arka topcase v.s. sürekli biner 100.000 km de az birşey yağ eksiltme vardı sadece segman attı ve hala daha devam ediyor o motosiklet i sürmeye
2015 motorum sanırım yağ eksiltiyor.Pazartesi servise göstericem yağ eksiltme varsa ki bence var motoru yenilerler mi?
hocam senin yaptığın masraflar cc ile alakalı bir durum değil ..
küçük cc KTM gibi markaların çok dayanıklı ürünleri vardır mesela..
büyük cc nin yakıt gideri çok olacak elbette ama misal ben kendimden örnek vereyim yaklaşık 120.000 km dir Suzuki Vstrom kullanıyorum biri 2004 diğeri 2013 ikisini de sıfır aldım...
buji,yağ,fren balatası,hava filtresi,zincir dişli den başka on kuruş masraf etmedim..yine çevremde nc,versys,tenere kullanan bir çok arkadaşım var hiçbiride bahsettiğin kadar büyük masraflarla karşılaşmadı..
haklısın atakumda yahya usta var büyük cc daha az masraf oluyor ama servise girince 4 5 bin aşağıya çıkmazsın diyor şimdi bizim motorlar 5000 tl altı motorlar fiyatı az 3000 tl aldım sıfırını 300 tl zincire 500 tl debriyaj balatasına 500 tl eksoza verirsen zaten motoru toplayınca daha pahallıya geliyor haklısın
bana özelden yazanlara yıllardır cbf tavsiye ettim...sıfır almazsan sevinirim...ama ikinci el temiz bulursan atla derim..bak naptım yine stochokolm sendromu yaşıyorum tecavüzcüme aşık oldum galiba...
yok abi alternatif yok..yıl olmuş 2015 alternatif halen yok...
ama ben xcıty250 ye geçicem 1 yıl içinde artık kaçarı koçoru yok..canıma tak etti...şu an için öncelikli başka harcamalarım var...
motor husunda vitesli motor her daim masraflıdır...nedeni aktarma organları dişli olduğu için..aşınması var vs vs..ama skutır alırsan 12 binde bir kayış ve 6 binde bir (genel de böyle) yağ değişimi olması nedeniyle kanaatimce daha az masraf çıkarır...servisin yüzünü 6000 de 12000 bir görürsünüz...
benim 2007 Ocak ayında aldığım ilk cbfmi 2011 de 92 binde sattım...kaır koca gibi olduk...bağımlılık yapıyor...
yağ eksiltmenin (sallıyorum) en az 3 bakımda tesbiti gerekli..servisine bunu söyle...servis yağ eksiltme kaydı açıyor fabrikaya onaya mail atıyor fabrika onayladıktan sonra garanti kapsamında sıfırlıyor psiton silindir sekman atıyor..
benim anlamadığım bu Hondaya zarar vermiyor mu...yani piston silindir sekman alaşımını blok kalitesini yükseltmek varken neden bu kronik sorun için yedek parça ve servise işçi,lik ödersin...
en azındna kaybettiğin itibar cabası...
RR reyzing serileri yağ eksiltir...bu husus da Emin Atar argadaşımız bile fabrikayla mahkemelik olmuştur...sıfır motor alıyor 1000RR yağ eksiltme yüzünden motoru fabrikaya aldırıyor yapıldı deniyor yine yağ eksiltiyor..sonrası mahkemelik oldular..ne oldu bilinmiyor takip etmedim...
PS 150 ler yağ eksiltir...onu bizzat argadaşımdan biliyorum örneğin...motoru garanti kapsamında sıfırlanır..
enteresandır ama Foresıght 250..dylan150 yağ eksiltme yapmaz ...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
Bana göre düşük cc de çinli candır bu yazıdan sonrada çinli aldığıma şükrettim
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)