Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
5. sayfa BirinciBirinci ... 3456 SonuncuSonuncu

Bir CBF 150 cinin Çilesi...

    REKLAM ALANI
  1. #81
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı fat280 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    metehan abi motorların çabuk bitmesi yani az km yapması çoğu zaman bilinçsiz sürmeden kaynaklanıyor senin için demedim ama mesela bu akşam bir cbf gördüm 3 kişi binmiş ben banka önünde bekliyordum yeni kalkmıştı 1. vites olması gerek devir kesiciye bindirip öğle devam etti ee sonuçta o motorda 2 gün sonra bufff :D
    kanka bilinçli apaçiyim...yağını suyunu arpasını eksik etmiyorum ki meretin...servise uğramadığım hafta yok...üzerine titriyorum yani...kıl tüyüm serviste bana yanlışda olmaz...ama silindiri elime vermesi yakışmadı Hondaya...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #82
    alp_tunay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2006
    Şehir
    iZMİR
    Motosikleti
    cbf1000-cygnus
    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    AN motorsa ben motoru bırakıp bisiklete binicem aga...


    Bu cehaletinle bencede bisiklete bin sen..... Hala aynısın...Nato mermer nato kafa...
    T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R

    N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E

  3. #83

    Üyelik
    27 Haziran 2009
    Şehir
    istanbul / Teşvikiye
    Motosikleti
    CBF250
    Aldın eline silindiri pistonu metehan abim
    Tvs Apache '09 , Piaggio X9 250 '05 , Yamaha XT600 '94 , Honda CBF150 '11

  4. #84
    fat280 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2009
    Şehir
    Alanya/ANTALYA
    Motosikleti
    2008 xmax 250
    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kanka bilinçli apaçiyim...yağını suyunu arpasını eksik etmiyorum ki meretin...servise uğramadığım hafta yok...üzerine titriyorum yani...kıl tüyüm serviste bana yanlışda olmaz...ama silindiri elime vermesi yakışmadı Hondaya...
    zaten abi senin için demedim çok apaçi kullanan insan var bizim buralarda yılın 12 ayı motora binilebildiğinden çok aşırı motorsiklet var bu bölgede %85 i apaçiii yani serseri takımı diyelim o yönden hep servis önleri motor kaynıyor :D

  5. #85
    Samet Ağır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2008
    Şehir
    istanbul pendik
    Motosikleti
    YAMAHA YZF 1000 thunderace ,NC 750 S
    metehan seni maltepede ,pendik honda servisinin eski ustasıyla tanıştırmamı istermisin???honda ona çok şey borçlu..hem de servis kazığı yememiş olursun.adam 35 senelik motorcu...
    onu tanıyan eski müşterileri servisleri bıraktı,kurye arkadaşlar filan (bilenler) başkasına gitmezler...
    istersen bi ara gidelim,hem ustayla tanışırsın hem motoruna check-up yaparız,hemide köfte filan Allah ne verdiyse yeriz ...
    olmamı???
    Biliyorsan konuş,ibret alsınlar...
    Bilmiyorsan sus ki,seni ADAM sansınlar...

  6. #86
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı alp_tunay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu cehaletinle bencede bisiklete bin sen..... Hala aynısın...Nato mermer nato kafa...
    çapsız mezci...

    Alıntı _UnReaL_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aldın eline silindiri pistonu metehan abim
    aldım verdim ben seni yendim...

    Alıntı fat280 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    zaten abi senin için demedim çok apaçi kullanan insan var bizim buralarda yılın 12 ayı motora binilebildiğinden çok aşırı motorsiklet var bu bölgede %85 i apaçiii yani serseri takımı diyelim o yönden hep servis önleri motor kaynıyor :D
    oralarda kask takana uzaylı diye bakılıyordur muhtemelen...

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:23 ----------

    Alıntı sametagir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    metehan seni maltepede ,pendik honda servisinin eski ustasıyla tanıştırmamı istermisin???honda ona çok şey borçlu..hem de servis kazığı yememiş olursun.adam 35 senelik motorcu...
    onu tanıyan eski müşterileri servisleri bıraktı,kurye arkadaşlar filan (bilenler) başkasına gitmezler...
    istersen bi ara gidelim,hem ustayla tanışırsın hem motoruna check-up yaparız,hemide köfte filan Allah ne verdiyse yeriz ...
    olmamı???
    abicim giren girdi artık 100.000 görmeden satarım makinayı belkide...başka bahara artık...işte böyle yol gösteren yönlendiren olmadı aga... ha çekup konusuna evet diyorum tabi...silindir kafasının değişmesi lazımmı değilmi bu sorunun cevabını merak ediyorum...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  7. #87
    Samet Ağır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2008
    Şehir
    istanbul pendik
    Motosikleti
    YAMAHA YZF 1000 thunderace ,NC 750 S
    sorununu bilmiyordum ki dostum..??:( o zaman kesinlikle müsait bir zamanda gidelim..bence bir tanış gör adamı...
    sonra zaten kararını vermiş olacaksın...
    istersen bu perşembe ,istersen cumartesi...ne zaman müsait olursan artık...
    Biliyorsan konuş,ibret alsınlar...
    Bilmiyorsan sus ki,seni ADAM sansınlar...

  8. #88
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    inanırmısın motoru mecidiyeköyde yaptırma nedenlerimden biride motoru ümraniyedeki servise bırakamama yapıldığında da alamama sorunu...o kadar yoğun ve kesintisiz çalışıyorumki...21 den önce eve giremiyorum...pazarda kızıma ayırıyorum...motoru düşüncek ara dere yok usta...sağol en azından öğrenmiş oldum...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  9. #89
    fat280 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2009
    Şehir
    Alanya/ANTALYA
    Motosikleti
    2008 xmax 250
    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    oralarda kask takana uzaylı diye bakılıyordur muhtemelen
    evet abi bu bölgede sadece polis görünce göstermelik takıyorlar ama Allah a şükür ben 10 mt motor süreceksem bile takarım

  10. #90
    Samet Ağır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2008
    Şehir
    istanbul pendik
    Motosikleti
    YAMAHA YZF 1000 thunderace ,NC 750 S
    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    inanırmısın motoru mecidiyeköyde yaptırma nedenlerimden biride motoru ümraniyedeki servise bırakamama yapıldığında da alamama sorunu...o kadar yoğun ve kesintisiz çalışıyorumki...21 den önce eve giremiyorum...pazarda kızıma ayırıyorum...motoru düşüncek ara dere yok usta...sağol en azından öğrenmiş oldum...
    motoru bırakamama sorunu araçsız kalmak ise bilemem.ama güven sorunu ise şüphen olmasın..gerekirse işi bitince ben alır getiririm sana..
    pendikteyim ben...
    Biliyorsan konuş,ibret alsınlar...
    Bilmiyorsan sus ki,seni ADAM sansınlar...

  11. #91
    DNGe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Nisan 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200NS
    Hoşgeldin Metehan abi geçmiş olsun
    bir yerde pistonun üzerindeki ince halkaları sormuşsun
    cevabı göremedim ben yazayım,onlar segman yuvasıdır yiv denilir ve üzerine segman takılır bir pistonda üç adet segman bulunur
    ikisi kompresör biri yağ segmanıdır silindirle piston arasında sızdırmazlık, ısı transferi gibi önemli görevleri üstlenir..
    detaylar aşağıda
    http://www.ms-motor-service.com.tr/c...&pID=64&upID=0

    http://tr.wikipedia.org/wiki/Piston
    http://tr.wikipedia.org/wiki/Piston_sekman%C4%B1



    Uploaded with ImageShack.us


    Uploaded with ImageShack.us

  12. #92
    KaPTaNHaSaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Nisan 2009
    Şehir
    İzMiR- EşReFPaŞa-BoğaZiÇi
    Motosikleti
    Kawa Z750
    6. maade ile 13 . maddeye katılıyorum.
    20bin km kullandım 2007 yi sattım. çok da sert kullandım.. izmirin aşırı sıcaklarında tam gaz geziler yaptım. dişlisi ile oynadım egsozunu değiştirdim.... saymakla bitmez. öldüremedim..2007 modeldi 2006 10. ay trafik çıkışlı..
    Beni sevmeyeni ben hiç sevmem. hayat felsefem budur..

  13. #93
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı fat280 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    evet abi bu bölgede sadece polis görünce göstermelik takıyorlar ama Allah a şükür ben 10 mt motor süreceksem bile takarım
    aferin sana...MT seninle gurur duyuyor...

    Alıntı sametagir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motoru bırakamama sorunu araçsız kalmak ise bilemem.ama güven sorunu ise şüphen olmasın..gerekirse işi bitince ben alır getiririm sana..
    pendikteyim ben...
    ab bırakma mevzusu güven olayı değilde uzaklıklar ve vakit darlığından uğrayamam...zaten sıfırlandı 2 yıl daha sıkıntı yok muhtemelen... sağol varol...

    Alıntı DNGe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hoşgeldin Metehan abi geçmiş olsun
    bir yerde pistonun üzerindeki ince halkaları sormuşsun
    cevabı göremedim ben yazayım,onlar segman yuvasıdır yiv denilir ve üzerine segman takılır bir pistonda üç adet segman bulunur
    ikisi kompresör biri yağ segmanıdır silindirle piston arasında sızdırmazlık, ısı transferi gibi önemli görevleri üstlenir..
    detaylar aşağıda
    http://www.ms-motor-service.com.tr/c...&pID=64&upID=0

    http://tr.wikipedia.org/wiki/Piston
    http://tr.wikipedia.org/wiki/Piston_sekman%C4%B1



    Uploaded with ImageShack.us


    Uploaded with ImageShack.us
    alakan için çok sağol dostum...birşeyler öğrenmiş oldum...

    Alıntı KaPTaNHaSaN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    6. maade ile 13 . maddeye katılıyorum.
    20bin km kullandım 2007 yi sattım. çok da sert kullandım.. izmirin aşırı sıcaklarında tam gaz geziler yaptım. dişlisi ile oynadım egsozunu değiştirdim.... saymakla bitmez. öldüremedim..2007 modeldi 2006 10. ay trafik çıkışlı..

    sen kırmızı alarmda satığ kurtulmuşsun dostum...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  14. #94
    VaScO1925 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Aralık 2007
    Şehir
    -------- i Z M i R --- İsim:£.я.h.α.η
    goldwing binsen taşımaz seni

    2009 mayıs çıkışlı cbf bende de var bılıon

    valla taş gibi yahu ybr de bindim biliyosun mete abi

    ybr bisiklet leş çöp bedava ver binmem bidaha :p

    ybr hırcın motor 500 kılo tasır. sokak cocugu gibi motor.


    cbf 150 salon delikanlısı bu gercek ama hakkını verıo :D
    mete_han bunu beğendi.
    Drift Religion, iZMiR ŞußeSi

  15. #95

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Yağın kaç numara olduğunun bu işle çok alakası yok. Bulunduğunuz yerin sıcaklığına uygun skala da yağ kullanın yeter. Tabi öncelikle kullanma kılvuzunda yazanları okumak lazım. Bir de yağ tam sentetik olmalı ve motosiklet için özel üretilmiş yağ olmalı.

    CBF'le ilgili asıl sorun, önceden de yazdığım gibi motorun devir saatinin olmaması. Eğer motoru sürekli kırmızı devir bölgesinde sürüyorsanız, ne kadar bakım yaparsanız yapın o motor 50 bin km'yi zor görür. O kırmızıyı oraya süs olsun diye koymuyorlar. Kırmızı devir bölgesindeyken motor, piston hızı yüksek olduğu için yeterince yağlanamıyor. Devir saati yoksa iş sakat, ancak 5. viteste 100 km sınırında kalmaya çalışırsınız ama önceki viteslerde ne oluyor bilinmez.

    Honda Türkiye'nin bu motora bir an önce opsiyonlu da olsa devir saatli gösterge tablosu getirtmesi lazım. Şu anda enayi gibi kendi motorlarının imajını zedeliyorlar.
    mete_han bunu beğendi.

  16. #96
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı VaScO1925 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    goldwing binsen taşımaz seni

    2009 mayıs çıkışlı cbf bende de var bılıon

    valla taş gibi yahu ybr de bindim biliyosun mete abi

    ybr bisiklet leş çöp bedava ver binmem bidaha :p

    ybr hırcın motor 500 kılo tasır. sokak cocugu gibi motor.


    cbf 150 salon delikanlısı bu gercek ama hakkını verıo :D
    ülem öve öve bitiremedin...alp tunayla iki geziye çık seni an 125 manyağı yapar...

    Alıntı Seko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yağın kaç numara olduğunun bu işle çok alakası yok. Bulunduğunuz yerin sıcaklığına uygun skala da yağ kullanın yeter. Tabi öncelikle kullanma kılvuzunda yazanları okumak lazım. Bir de yağ tam sentetik olmalı ve motosiklet için özel üretilmiş yağ olmalı.

    CBF'le ilgili asıl sorun, önceden de yazdığım gibi motorun devir saatinin olmaması. Eğer motoru sürekli kırmızı devir bölgesinde sürüyorsanız, ne kadar bakım yaparsanız yapın o motor 50 bin km'yi zor görür. O kırmızıyı oraya süs olsun diye koymuyorlar. Kırmızı devir bölgesindeyken motor, piston hızı yüksek olduğu için yeterince yağlanamıyor. Devir saati yoksa iş sakat, ancak 5. viteste 100 km sınırında kalmaya çalışırsınız ama önceki viteslerde ne oluyor bilinmez.

    Honda Türkiye'nin bu motora bir an önce opsiyonlu da olsa devir saatli gösterge tablosu getirtmesi lazım. Şu anda enayi gibi kendi motorlarının imajını zedeliyorlar.
    çok değerli isabetli fevkaladenin fevkinde bir yorum...aslında bir beklenti...keşke olsa...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  17. #97
    mezit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ocak 2008
    Şehir
    yalova
    Motosikleti
    Dominar400
    bir mötörum olsun adı can olsun hiç bozulmasın hiç kırılmasın..
    mete_han bunu beğendi.
    kişisel neyimiz varki iletimiz olsun...

  18. #98

    Üyelik
    12 Kasım 2009
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    cbf150
    Benim aklıma geldi Metehan abi, şimdi sen ybr125 i de aynı şekilde kullandın değil mi? Eskiden olan motorun, onu da zorladın mı? (Kesin zorlamışsındır ) Kaç km yaptın o motorla, şimdi o motor nerede? O da piston, sekman değişti mi?

    Yok bana da honda kötü bir motor yaptı gibi geliyor, tamam devir göstergeci yok diye motoru zorlamış olabiliriz ama sonuçta devir kesici var merette? Yani ne kadar zorlayabiliriz ki?

    Tabii toprak arazi kullanımı ve tek tekeri hariç tutuyorum. Bu motor 10.000 de neden eskir? Yağ eksiltme ise artık ayrı bir dava.

    Ben taş gibi motor olmasını beklerdim hondanın, yani o kadar ybr125 ile kapıştık topiclerde ama honda sağlamlık açısından maalesef ybr125 kadar olamadı, yazık.

    Bir dahakine honda diye gözüm kapalı araç alabilir miyim bilemiyorum. Ki bu arada gözüm kapalıdan maksat motor daha kendini ispat etmeden almak, rüştünü ispat etmesi için o motoru kullananların bir 100.000 devirmesi lazım ki motorun ne mal olduğu anlaşılsın.

    Bir kurye ile konuşmuştum, adam cbf150 güzel motor ama üzmeye gelmiyor demişti, dediğini şimdi daha iyi anlıyorum. Bizim motor maalesef zorlamaya gelmiyor, ybr125 ile ise adam dağa çıkıyor.

    Bu saatten sonra Honda gözümde bitmiştir, hiç bana ağlamasınlar.

    Büyük marka bu şekilde olunmuyor
    mete_han bunu beğendi.
    Murat Kehya
    Acemi Motorcu
    A-(eksi)

  19. #99
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı mezit adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bir mötörum olsun adı can olsun hiç bozulmasın hiç kırılmasın..
    motörün var derdin var aga...

    Alıntı mmucit adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim aklıma geldi Metehan abi, şimdi sen ybr125 i de aynı şekilde kullandın değil mi? Eskiden olan motorun, onu da zorladın mı? (Kesin zorlamışsındır ) Kaç km yaptın o motorla, şimdi o motor nerede? O da piston, sekman değişti mi?

    Yok bana da honda kötü bir motor yaptı gibi geliyor, tamam devir göstergeci yok diye motoru zorlamış olabiliriz ama sonuçta devir kesici var merette? Yani ne kadar zorlayabiliriz ki?

    Tabii toprak arazi kullanımı ve tek tekeri hariç tutuyorum. Bu motor 10.000 de neden eskir? Yağ eksiltme ise artık ayrı bir dava.

    Ben taş gibi motor olmasını beklerdim hondanın, yani o kadar ybr125 ile kapıştık topiclerde ama honda sağlamlık açısından maalesef ybr125 kadar olamadı, yazık.

    Bir dahakine honda diye gözüm kapalı araç alabilir miyim bilemiyorum. Ki bu arada gözüm kapalıdan maksat motor daha kendini ispat etmeden almak, rüştünü ispat etmesi için o motoru kullananların bir 100.000 devirmesi lazım ki motorun ne mal olduğu anlaşılsın.

    Bir kurye ile konuşmuştum, adam cbf150 güzel motor ama üzmeye gelmiyor demişti, dediğini şimdi daha iyi anlıyorum. Bizim motor maalesef zorlamaya gelmiyor, ybr125 ile ise adam dağa çıkıyor.

    Bu saatten sonra Honda gözümde bitmiştir, hiç bana ağlamasınlar.

    Büyük marka bu şekilde olunmuyor
    abi ybr 125 e kalıp uymadı o yüzden soğudum aslında...bir kazamda olmuştu...ön kafayı dağıttım...redlıne motorda kafayı karşı tarafın sigortasından alınan parayla 800 e yaptırmıştım ama kaza sonrası soğuma sendromu var ya ona kurban gitti...debriyaja da biraz uyuz olmadım değil...

    ybr 125 in motor düzeneği yapısı daha basit gibi...yani motor şematiği aşırı yüklemeye bile dayanıklı...ürettiği güc de malum...hyolarda nasıl kontrolsüz güc var ise ve baş ağrıyabiliyorsa bizim cbf lerde de motor gaz kesciyi girene kadar haşat oluyor bence...o yüksek devirlere asla çıkamasak veya gaz kesici daha az devreye girse nazarımızda belki cbf 150 cazibesini yitirecek...

    motora yüklenip sonra ağlıyoruz galiba...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  20. #100

    Üyelik
    12 Kasım 2009
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    cbf150
    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster



    abi ybr 125 e kalıp uymadı o yüzden soğudum aslında...bir kazamda olmuştu...ön kafayı dağıttım...redlıne motorda kafayı karşı tarafın sigortasından alınan parayla 800 e yaptırmıştım ama kaza sonrası soğuma sendromu var ya ona kurban gitti...debriyaja da biraz uyuz olmadım değil...

    ybr 125 in motor düzeneği yapısı daha basit gibi...yani motor şematiği aşırı yüklemeye bile dayanıklı...ürettiği güc de malum...hyolarda nasıl kontrolsüz güc var ise ve baş ağrıyabiliyorsa bizim cbf lerde de motor gaz kesciyi girene kadar haşat oluyor bence...o yüksek devirlere asla çıkamasak veya gaz kesici daha az devreye girse nazarımızda belki cbf 150 cazibesini yitirecek...

    motora yüklenip sonra ağlıyoruz galiba...
    Ben şimdiden cazibesini yitirdiğini düşünüyorum ama yine de güzel motor. Tabii her 10 binde motor yenileme ihtiyacını saymazsak

    Yok abi bize devir göstergeci şart, uzun yol harici 5. vites 60, uzun yolda ise max 100 le gidersek belki daha dayanıklı çıkar motor.
    mete_han bunu beğendi.
    Murat Kehya
    Acemi Motorcu
    A-(eksi)


5. sayfa BirinciBirinci ... 3456 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)