Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Bir CBF 150 cinin Çilesi...

    REKLAM ALANI
  1. #1
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Selam Arkadaşlar...eski forumdaşların bildiği gibi motorum 39.000 de sıfırlandı...bunu nedeni gezide motor takası yapmıştık bir arkadaş nasıl yaptı yaptı sıkıştırarak pistonda hasara ve vuruntuya sebep olmuştu...garip sesler gelmeye başlayınca...Nisan 2009 da sıfırladık silindir piston ve gerek olmamasına rağmen fantastik olarak krank değişimi oldu...inanın o gün motor performansında ahım şahım birşey olmadı...yani motorun sıfırlandığını hissettiğimi dahi hatırlamıyorum...


    motorum yani düşünün ki şu an 65.000 de...yani 25.000 sayılır...bu nedenle motoruma hep sıfır gözüyle baktım...


    bundan 6 ay önce servise motordan gelen bir ses yüzünden uğradığımda ustam yanma odasının olduğu silindir kafasının değişmesi gerektiğini söyledi ve yüksek bir maliyet tablosu çıkardı...bende bunu karşılayacak durumum olmadığını ve bu şekilde bir sıkıntı olup olmayacağını sordum...hayır sadece sese alış dedi...eyvallah dedik...


    motor sıfır diye geziyoruz...bu arada o dönemler yağ eksiltmeye devam ediyor...sürekli bıkmadan usanmadan yağ eksiltiyor...


    ustam niye yağ eksiltiyor...normaldir deniyor ve kanıksanmış...yağı 50 gr bile eksilmemli...200 grama normal denmesi saçma geliyor artık...

    bende yağ denemelerine başlıyorum...markaları tek tek deniyorum...ıphone vs fantastik ne kadar yağ varsa deniyorum...ama uyuma dikkat ediyorum...servisin koyduğu mobil 15/50 den daha iyi olduğuna inandığım yağları seçiyorum...sadece bu kriterlere uygun olmayan otomobil yağı 10/60 ı yağ eksiltmeyi sona erdirdiği için bir süre kullanmaya devam ettim...3-4 bin kilometre...belkide bu yağ silindirimi pistonumu bitirdi bilemedim tam...

    son dönem gezilerimde motorum artık pasif direniş göstermeye başladı...getmiyor namıssız...çekiş zıfır...rampada bayılıyor rüzgarı gördüğünde ben yokum argedeş diyor...


    çözüm motoru sıfırlamak dedi servis...hata kimde kullanıcıda...motoru çok sıkıştırıyormuşum...kilom nedeniyle (130 um bu arada) dezavanatajlıymışım vs...topu bana attılar...motorun parça kalitesinde sorun yok...yağ eksiltmesi normal kanıksanmış...hata bende...

    25.000 km önce sıfırlanan 400 lira bayıldığım motorum yine pes etmiş durumda...adı Honda...hayat onda...suçlu kim...kullanıcı...suçlu ayağa kalk...

    halen çok güvendiğim beni hiçbir konuda yalnız bırakmayan hep sahip çıkan servisimede antipati yapıp(kahrolası bu cbf 150 modeli yüzünden) bu sıfırlamayı dışarıda yaptıracağımı bildirdim...


    bu arada Oğuz isimli bir arkadaşım Mecidiyeköy Profilo aşağısında Cool Motordan Ercan Ustadan bahsetti ve kendisine gidince...konulan teşhis tabiki aynı...bana bir tablo sunuldu...parçalar ve işçilik tutarı belirlendi...parçaları alacağımı söyledim..i.istenilenler yine servisim(D&B Honda) den aldım teslim ettiğim günün akşamına makinam hazırdı...

    değişen parçalar...segman..piston...silindir komple ve egzantirik zinciri...motor doğal olarak kendine geldi...ilk günkü canlılığında şu an...kendine geldi...her devirde hissediyorum bunu...parçalar 220 lira işçilik 100 lira tuttu...birde debriyaj balatalarını değiştiricem ama onları serviste değiştirmek istiyorum...onula 400 edecek...gerek yok dendi ama bu kmde değişmesi lazım...çekişe etkisi var...silindir kafasının değişmesine gerek olmadığını söyledi Ercan Usta...servisle çelişen bir durum bu...bakalım kim haklı...

    iki yılda bir 400 harcıyorum...Gökhan Konşuk şunu söyledi...2006 ve 2007 model cbf lerd ebu sıkıntıların hep yaşandığını sonraki modellerde yaşanmadığını söyledi...top en son üretim yılına atıldı...e peki 39.000 kmdeyken 2009 Nisanında sıfırladığım krank piston silindir 2007 yılından kalma parçalarmıydı... kimse malım kötü demiyor...

    günde 300-400 km cb cbf150 kullanan çatlatana kadar basan kuryelerin silindiri bitmiyor ben standart kullanıcının motoru 25.000 km sonra bitebiliyor...


    motorumdan memnun değilmiyim...tabiki memnunum...bu cüsseyle beni başka bir düşük cc taşıyamazdı...ama bu forumda ybrnin hakkını hep verdim...sezarın hakkı sezara...benim gibi cüsseli değilseniz tercihinizi ybr 125 den yana yapınız...motorum 4 yıldır beni bir kez bile yolda bırakmadı...ama kriterlerim beklentilerim farklı...ben Titan gibi Hero MZ ler gibi daha sağlam bir makina olmasını isterdim...

    4 yıllık bir cbf kullancısı olarak şu detaylara dikkat etmenizi isterim...

    1.) 2007 Model CBF 150 lerden uzak durunuz...bazı 08 ler 2007 sonunda alındığı için 2008 olarak geçiyor...trafiğe çıkış tarihinin eylül 2008 den sonra olmasına özen gösterin...

    2.) Bu kadar ekmeğe bu kadar köfte demeyin...malınız sonucta bir Honda...her ne kadar bu isme yakışmayan bir model olsa bile serviste 50 gr üzeri yağ eksiltmesinde tereddütlü çekimser davranın...servisi sıkıştırın ve garanti kapsamında ise motorun ücretsiz sıfırlanabileceğini unutmayın...

    3.) Jantlarda pul pul dökülmeler varsa JANT...benzin göstergesi sağlıklı çalışmıyorsa KADRAN ın garanti kapsamında değişmesi gerektiğini unutmayın....

    4.) Marş Motoru zamanla içeri su ve toz almaya başlıyor...belli aralıkla marş motoruna söküp temizletin...kendinizde yapabilirsiniz...aman basınclı havayı dayayım demeyin... küçük boya frçasıyla temizleyin...sökülüp temizlenmesi çok basittir...


    5.) Bakımlarda zincirin yağlanması ve gerilmesine dikkat edin...sinyalin olduğu kütüğün içine ve debriyaj bağlantı yerlerii yağlanmalı...

    6.) kontak yağlanmalı..çok önemli bu...düzenli her bakımda gerekirse siz alın kendiniz yapın ...çantanızın anahtar yuvası sele altındaki (seleyi kaldırmak için) anahtar yuvasıda yağlanmalı...


    7.) Aküyü arada bir söküp temizleyebilirsiniz...akü başlarına gres sürebilirsiniz...1 damla kadar tabi...

    8.)Lastik basıncları benim ön 26 arka 32 ( ağır olduğumdan) bakımlarda bunlarıda yapsınlar siz bir daha uğraşmayın...

    9.) karbüratör temizliği çok önemli...servis standartlarının içinde yok sizin ricanız üzerine çok basit ve kısa bir işlem...karbüratör benzinle yıkanıp hava basılacak oh mis...kalbe yapılan by pass gibi bişey...

    10.) 0 makina almamaya gayret ediniz...2.elde çok temiz makinalar var...1000 tl karda olacağınızı taahhüt ederim..yeterki araştıralım ve doğru zamanda karar verelim...motorun yanına gittiğinizde uygun fiat kırmalar olacaktır...

    11.) Garanti kapsamındaysa makinan bizim devir saati ve diğer fantazilerimizi uyguladığınızda makinanız garantiden çıkacaktır bunu unutmayın...

    12.) xenon takdırdığınızda bile garantiden çıkma olasılığı var...servisin insiyatifinde unutmayın...

    13.CBF 150 motoru olan arkadaşlar acilen ybr 125 usun saplı aynası taktırıp rahat etsinler...



    son olarak bu segmentte bir motor arıyorsanız cbf nin kalıbıyla alakalı detaylara takılmayın...sağlamlık hususunda ybr 125 her zaman 1 numaradır...

    CBF 150 sıkıştırılmaya gelmeyen bir makina...devre uygun vitesi attığınız ve 90 ı geçmediğiniz sürece sorun yaşamazsınız...emin olun...

    kazasız belasız günler dilerim...


    Kaderimse çekerim...çilem cbf 150 ise güler geçerim...

    Mete Han Aralık 2010
    motörcü ve HUN bunu beğendiler.
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Alper41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ağustos 2009
    Şehir
    Motoru Karamürselde Kendisi İstanbulda
    Motosikleti
    Kawasaki EN500
    güzel bilgilendirme , eline sağlık abi
    Fikirlere Kurşun İşlemez .

  3. #3
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı Alper41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    güzel bilgilendirme , eline sağlık abi
    ver coşkuyu Hondaya...bana az müsade...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  4. #4
    aykan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2006
    Şehir
    BODRUM
    Motosikleti
    HONDA PCX/HONDA NF
    Abi iyi güzel demişsinde benim 2007 de sorun üstüne sorun çıkartıyordu, bu 2007 lerde bi hata var kesin....ybr 125 sağlam iyi ancak gitmiyor çekiş okadar düşükki ybrnin nefessiz kaldığı yerleri cbf düz yol gibi çıkıyor iki aracıda kullanan biri olarak kalitesyse ybr çekiş ve yol tutuşşsa cbf diyorum..
    osman86 ve mete_han bunu beğendiler.

  5. #5

    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    Cbf 150'cinin çilesiymiş, Cgl 125'ci ne yapsın 25,000km krank kolu boşluk yaptı,kol yok komple değişti. Karbüratör conta seti 2 ayda egsoz 2,5 ayda gettiriyor Honda servisi. Kaliteymiş.

    O yağ markasını-modelini zırt pırt değiştirip fantazi ararken oluyor bu işler. En iyi yağı kullanın sürekli kullanın.
    mete_han bunu beğendi.

  6. #6
    BIYIKLI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Şubat 2006
    Cubuf günlüğü he! Hoşgeldin Pandacım napıyon, nassın?
    mete_han bunu beğendi.
    Anadilini kaybedersen bağımsızlığını da tamamen kaybedeceksin. Dilini kaybeden toplumlar köle olmaya mahkumdurlar.
    Mustafa Kemal ATATÜRK

  7. #7
    necatik35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Temmuz 2008
    Şehir
    İZMİR-FOÇA
    Motosikleti
    Honda xrv 750 Africa Twin,Mondial cub
    Senelerin deneyimine dayanak şunu söyleyebilirimki;Honda nın şimdiye kadar ürettiği en kötü modellerden biri,CBF 150.Ancak her markada kötü modeller var.
    mete_han bunu beğendi.
    Motorcu için varmak değil,yolda olmak önemlidir Bizim buraların en meşhur motoru PANCAR dır
    Ne Motorcular Gördüm Üstünde Elbise Yok,Ne Elbiseler Gördüm İçinde Motorcu Yok.

  8. #8
    kefeeee - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Eylül 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Triumph Speed Triple 955i / Yamaha BWS 100
    Yağ eksiltme sorunu ile ilgili bişeyler söyleyebilirim. Eğer motorun blok kısmında yağ akıtma sorunu varsa. Piston bitiş noktasındaki contalardan bi set daha isteyin. Eski contayı çıkartmayın. Yeni gelen contadan ( metal contadır ve 3 yapraktan oluşur genelde) 2 yaprak daha alın ve onlarıda eski contanın üstüne koyun. Motoru kapatın ve üst motor somunlarını düzgünce sert şekilde sıkın. Bu sayede motorun arasında kalan boşluklar kapanmış olacak ve yağ sızdırma sorununuz çözümlenmiş olacaktır. Benim motorumda böyle bir sorun vardı bu şekilde halledildi. Bilgilendirmek istedim.
    mete_han bunu beğendi.
    Bilgi Üniversitesi Motosiklet Kulübü Kurucu üyesi.
    Lütfen cevap yazdığınız yorumumu beğenin. Yazdıktan sonra bakmayı unutabiliyorum.

  9. #9

    Üyelik
    30 Mayıs 2009
    Şehir
    Üsküdar
    Haklısın Metehan.Kendime ait ybr vardı.Tam 140 bin km kullandım.Buji piposu,ateşleme bobini ve 120 binde debriyaj balatası hariç(lastik zincir buji yi katmıyorum bir kerede km teli ve bir kez evet birkez sibop ayarı))Degişen parça yokdu ve o km de 3000 km de bir degiştirdigim yağda 100-150 gram yağ anca eksiltiyordu.Daha sonra 35 binde garantiden sıfırlanmış cbf le tanıştım.Şirket aracı.2000 kmlerde yaptıgım yag degişimlerinde 100-150 garm yag eksiltiyordu.35 binin üzerine bi 50 bin km daha yaptım ve kam mili ekzantrik zincir gergi set olarak degişti bu bir,yağ yakımı artdı bu arada.15bin km kadar sonra artık yağ yakımını takip etmem zorlaştı ve 1000 km de yağın yarısı uçuyordu,piston segman set degişti bu iki.bu hafta da debriyaj set degişti ki km 131.000 de iken.yani ben kötü motor kullanıyor olsam debriyaj bu kadar gitmezdi,yag yakımını kaçırıp motoru kitlerdim veya 4 kere sibop sesinden muzdarip tamire gittigimde ancak sonuncusunda kam bilyalarının dagılmış oldugunu tamirci farkedene kadar sibop kestirmezmiydim ?....yapılan sibop ayarlarını siz sayın artık....ikiyılda en az 1500 tl tamir ve sık degişen yağ maliyeti....Honda çok bakım isteyen ve tamirciye bagımlı bir motor degilde ney.Ybr kullanırken tamircinin yüzünü unutmuştum.Şimdi tekrar onlarla kankayım.Cbf 150 nin tek iyi yönü sele ile garanti kapsamı biraz geniş oda araç 0km iken...........Şu an tekrar yağ sorunu ile karşı karşıyayım. 4de 80 5de 100 ü geçmezsem kontrol edebiliyorum.Tek denemek istedigim yalnızca 0,25 pistonsegman bulup tabiki makul fiyata, tornacıda tatlı sert tornalattırıp kendim takdırmak istiyorum denemek için.Deneyen varmı acaba ?Set deki toleranslardan şüpheliyim.
    mete_han bunu beğendi.

  10. #10
    huska - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Aralık 2009
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    '08 DL 650- '88 px200
    hosgeldin metehan okadar övüyordun cbfi şimdi neden bu isyan cbfin yağ eksilttiği herkesce bilinir ancak sınıfının en dirayetli parasının hakkını veren kaliteli bir comuterdir bunu sende cok iyi biliyorsun.başka bir 150ye binseydin kimbilir neler açacaktı başına bunuda düşün,onca kilograma gitmem dememiş,onca kmdir kahrını çekmiş,yanılmıyorsam şehirler arası yolculuklardada seni yolda bırakmamış bir emektara bu kadar yüklenmen hayra alamet değilbence sıkılmışssın sen cbften,cc büyütmeyi düşünmüyormusun??
    mete_han bunu beğendi.

  11. #11
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    arkadaşlar selçuk ecza deposu eski çalışanı olarak cbf 150 den çok çektik.. bunu her konuda dile getirdim.. bazıları gülüp geçti bazıları inandı.. cbf 150 kronik yağ eksiltme sorunu olan bir motor..şuan kuryelik yapmıyorum ama arkadaşlarımla görüşüyorum ve 2007 lerde olan sorun azalmış olsada diyer modellerdede devam ediyormuş... motor ömrü 50 000 km yi geçmiyormuş ve standart servis bakımlı bir motor olmasına rağmen... 10 000 km yi bulan zincir yokmuş ki bunu kurye kullanım şekline bağlıyorum.. sorunları anlatsam ben honda taraftarı çoşar kendilerini haklı çıkarırlar... ama gerçek ortada....
    mete_han bunu beğendi.
    Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI

  12. #12
    satoyama - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2006
    Şehir
    avrupa yakası
    Motosikleti
    Gilera Runner / Aprilia Sr GT200
    abi bu istanbulda okadar cbf 150 gördüm

    apaçisi- kuryesi-kebabçısı-eczacısı-hususisi

    ama en doğru lastik takımını sende gördüm ve yüzünede söylediğim gibi bu işi biliyorsun aga

    MİCHALEN sport 18" harika duruyor resmen cbf için yapılmış bi lastik ve çok kibar bir lastik (tuzlu ama değer)

    geçen gün sirkecideydim cbf150 lili bir arkadaş belli ki motoruna aldığı kamyon lastiği gibi kalın arka lastiği (kayış gibi siyah ve naylon) selesine bağlamış gidiyordu

    motoruna nasıl bir eziyet yaptığını yada yapacağını söylemek isterdim ama herkesle konuşulmuyor

    geçende yine bir kurye arkadaşın cbf250 sinde resmen arka tekerde 650cc enduro lastiği vardı
    mete_han bunu beğendi.
    zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz... ) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)

  13. #13
    Samet Ağır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2008
    Şehir
    istanbul pendik
    Motosikleti
    YAMAHA YZF 1000 thunderace ,NC 750 S
    kışında motosiklet kullanmak zorunda olan arkadaşlarıma bendeki 2007 model (orjinal)4000 km de ybr mi tavsiye edebilirim...
    ben kullanmasamda olur..büyüğü zaten depoda duruyor küçüğü de marlon brando ile örtülü garajımda...
    mete_han bunu beğendi.
    Biliyorsan konuş,ibret alsınlar...
    Bilmiyorsan sus ki,seni ADAM sansınlar...

  14. #14
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    güncelll....

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:31 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:28 ----------

    Alıntı sametagir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kışında motosiklet kullanmak zorunda olan arkadaşlarıma bendeki 2007 model (orjinal)4000 km de ybr mi tavsiye edebilirim...
    ben kullanmasamda olur..büyüğü zaten depoda duruyor küçüğü de marlon brando ile örtülü garajımda...
    abi ben her zaman diyorum.... 125 ss de sınıfında ybr tek....
    mete_han bunu beğendi.
    Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI

  15. #15
    motorcu48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2007
    Şehir
    marmaris ve muğla
    Motosikleti
    İNAZUMA keyfiii :DD
    valla ben artık ps liyim ama gene olsa cbf150 derim
    mete_han bunu beğendi.
    Mustafa Kemal Atatürk

  16. #16
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    23 Temmuz 2007
    Yine efsane bir başlık olmuş.
    Yaz bre Meto,geldiğin belli olsun
    mete_han bunu beğendi.

  17. #17
    Unique693 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Kasım 2008
    Şehir
    Bolu
    Motosikleti
    CBR 600F4İ
    Alıntı satoyama adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    abi bu istanbulda okadar cbf 150 gördüm

    apaçisi- kuryesi-kebabçısı-eczacısı-hususisi

    ama en doğru lastik takımını sende gördüm ve yüzünede söylediğim gibi bu işi biliyorsun aga

    MİCHALEN sport 18" harika duruyor resmen cbf için yapılmış bi lastik ve çok kibar bir lastik (tuzlu ama değer)

    geçen gün sirkecideydim cbf150 lili bir arkadaş belli ki motoruna aldığı kamyon lastiği gibi kalın arka lastiği (kayış gibi siyah ve naylon) selesine bağlamış gidiyordu

    motoruna nasıl bir eziyet yaptığını yada yapacağını söylemek isterdim ama herkesle konuşulmuyor

    geçende yine bir kurye arkadaşın cbf250 sinde resmen arka tekerde 650cc enduro lastiği vardı

    Maalesef dediğin doğru.İnsanlar yağmurda dişlerin tutacağını sanıyor.Önemli olan hamur.Geçen adamın biri tırt etti beni.Ybr ye kross motoru gibi lastik takmış.Bende ırc veya michelin alıcam dedim.Ne yapıcan onları diyo diş olmazsa kayar,yağmurda çok tutmuyor falan filan.Eğitim gerçekden şart.
    mete_han bunu beğendi.
    HONDA

  18. #18
    beter-böcek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Aralık 2009
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    BMW F650
    Cbf'imi 2009 eylül ayında aldım... (rutiin bakımlardaki buji hava filtresi vs.. değişimleri hariç ) 20.000'de sadece zincir değişimi yapıldı, balatalar hala orjinal duruyor..! Şuan 22.000 e yaklaşmış vaziyette ve şükür hiç bir sorunumuz olmadı...
    mete_han bunu beğendi.

  19. #19
    fat280 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2009
    Şehir
    Alanya/ANTALYA
    Motosikleti
    2008 xmax 250
    geçmiş olsun metehan abi baya sorun çıkmış parça olarak baya birşey değiştirmissin motorda hayırlısı olsun inş. bundan sonra fazla bir sıkıntın olmaz
    mete_han bunu beğendi.

  20. #20
    izm35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Eylül 2010
    Şehir
    izmir/menemen
    Motosikleti
    İJ 350''''''CBF 150
    hemen cbf.mi satıyorum acayip gaza geldim yarı fiyatına veriyorum 1400 km de
    mete_han bunu beğendi.


1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)