Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
Aldın eline silindiri pistonu metehan abim
Tvs Apache '09 , Piaggio X9 250 '05 , Yamaha XT600 '94 , Honda CBF150 '11
metehan seni maltepede ,pendik honda servisinin eski ustasıyla tanıştırmamı istermisin???honda ona çok şey borçlu..hem de servis kazığı yememiş olursun.adam 35 senelik motorcu...
onu tanıyan eski müşterileri servisleri bıraktı,kurye arkadaşlar filan (bilenler) başkasına gitmezler...
istersen bi ara gidelim,hem ustayla tanışırsın hem motoruna check-up yaparız,hemide köfte filan Allah ne verdiyse yeriz ...
olmamı???
Biliyorsan konuş,ibret alsınlar...
Bilmiyorsan sus ki,seni ADAM sansınlar...
çapsız mezci...
aldım verdim ben seni yendim...
oralarda kask takana uzaylı diye bakılıyordur muhtemelen...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:23 ----------
abicim giren girdi artık 100.000 görmeden satarım makinayı belkide...başka bahara artık...işte böyle yol gösteren yönlendiren olmadı aga... ha çekup konusuna evet diyorum tabi...silindir kafasının değişmesi lazımmı değilmi bu sorunun cevabını merak ediyorum...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
sorununu bilmiyordum ki dostum..??:( o zaman kesinlikle müsait bir zamanda gidelim..bence bir tanış gör adamı...
sonra zaten kararını vermiş olacaksın...
istersen bu perşembe ,istersen cumartesi...ne zaman müsait olursan artık...
Biliyorsan konuş,ibret alsınlar...
Bilmiyorsan sus ki,seni ADAM sansınlar...
inanırmısın motoru mecidiyeköyde yaptırma nedenlerimden biride motoru ümraniyedeki servise bırakamama yapıldığında da alamama sorunu...o kadar yoğun ve kesintisiz çalışıyorumki...21 den önce eve giremiyorum...pazarda kızıma ayırıyorum...motoru düşüncek ara dere yok usta...sağol en azından öğrenmiş oldum...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
Hoşgeldin Metehan abi geçmiş olsun
bir yerde pistonun üzerindeki ince halkaları sormuşsun
cevabı göremedim ben yazayım,onlar segman yuvasıdır yiv denilir ve üzerine segman takılır bir pistonda üç adet segman bulunur
ikisi kompresör biri yağ segmanıdır silindirle piston arasında sızdırmazlık, ısı transferi gibi önemli görevleri üstlenir..
detaylar aşağıda
http://www.ms-motor-service.com.tr/c...&pID=64&upID=0
http://tr.wikipedia.org/wiki/Piston
http://tr.wikipedia.org/wiki/Piston_sekman%C4%B1
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
6. maade ile 13 . maddeye katılıyorum.
20bin km kullandım 2007 yi sattım. çok da sert kullandım.. izmirin aşırı sıcaklarında tam gaz geziler yaptım. dişlisi ile oynadım egsozunu değiştirdim.... saymakla bitmez. öldüremedim..2007 modeldi 2006 10. ay trafik çıkışlı..
Beni sevmeyeni ben hiç sevmem. hayat felsefem budur..
aferin sana...MT seninle gurur duyuyor...
ab bırakma mevzusu güven olayı değilde uzaklıklar ve vakit darlığından uğrayamam...zaten sıfırlandı 2 yıl daha sıkıntı yok muhtemelen... sağol varol...
alakan için çok sağol dostum...birşeyler öğrenmiş oldum...
sen kırmızı alarmda satığ kurtulmuşsun dostum...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
goldwing binsen taşımaz seni
2009 mayıs çıkışlı cbf bende de var bılıon
valla taş gibi yahu ybr de bindim biliyosun mete abi
ybr bisiklet leş çöp bedava ver binmem bidaha :p
ybr hırcın motor 500 kılo tasır. sokak cocugu gibi motor.
cbf 150 salon delikanlısı bu gercek ama hakkını verıo :D
Drift Religion, iZMiR ŞußeSi
Yağın kaç numara olduğunun bu işle çok alakası yok. Bulunduğunuz yerin sıcaklığına uygun skala da yağ kullanın yeter. Tabi öncelikle kullanma kılvuzunda yazanları okumak lazım. Bir de yağ tam sentetik olmalı ve motosiklet için özel üretilmiş yağ olmalı.
CBF'le ilgili asıl sorun, önceden de yazdığım gibi motorun devir saatinin olmaması. Eğer motoru sürekli kırmızı devir bölgesinde sürüyorsanız, ne kadar bakım yaparsanız yapın o motor 50 bin km'yi zor görür. O kırmızıyı oraya süs olsun diye koymuyorlar. Kırmızı devir bölgesindeyken motor, piston hızı yüksek olduğu için yeterince yağlanamıyor. Devir saati yoksa iş sakat, ancak 5. viteste 100 km sınırında kalmaya çalışırsınız ama önceki viteslerde ne oluyor bilinmez.
Honda Türkiye'nin bu motora bir an önce opsiyonlu da olsa devir saatli gösterge tablosu getirtmesi lazım. Şu anda enayi gibi kendi motorlarının imajını zedeliyorlar.
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
bir mötörum olsun adı can olsun hiç bozulmasın hiç kırılmasın..
kişisel neyimiz varki iletimiz olsun...
Benim aklıma geldi Metehan abi, şimdi sen ybr125 i de aynı şekilde kullandın değil mi? Eskiden olan motorun, onu da zorladın mı? (Kesin zorlamışsındır ) Kaç km yaptın o motorla, şimdi o motor nerede? O da piston, sekman değişti mi?
Yok bana da honda kötü bir motor yaptı gibi geliyor, tamam devir göstergeci yok diye motoru zorlamış olabiliriz ama sonuçta devir kesici var merette? Yani ne kadar zorlayabiliriz ki?
Tabii toprak arazi kullanımı ve tek tekeri hariç tutuyorum. Bu motor 10.000 de neden eskir? Yağ eksiltme ise artık ayrı bir dava.
Ben taş gibi motor olmasını beklerdim hondanın, yani o kadar ybr125 ile kapıştık topiclerde ama honda sağlamlık açısından maalesef ybr125 kadar olamadı, yazık.
Bir dahakine honda diye gözüm kapalı araç alabilir miyim bilemiyorum. Ki bu arada gözüm kapalıdan maksat motor daha kendini ispat etmeden almak, rüştünü ispat etmesi için o motoru kullananların bir 100.000 devirmesi lazım ki motorun ne mal olduğu anlaşılsın.
Bir kurye ile konuşmuştum, adam cbf150 güzel motor ama üzmeye gelmiyor demişti, dediğini şimdi daha iyi anlıyorum. Bizim motor maalesef zorlamaya gelmiyor, ybr125 ile ise adam dağa çıkıyor.
Bu saatten sonra Honda gözümde bitmiştir, hiç bana ağlamasınlar.
Büyük marka bu şekilde olunmuyor
Murat Kehya
Acemi Motorcu
A-(eksi)
motörün var derdin var aga...
abi ybr 125 e kalıp uymadı o yüzden soğudum aslında...bir kazamda olmuştu...ön kafayı dağıttım...redlıne motorda kafayı karşı tarafın sigortasından alınan parayla 800 e yaptırmıştım ama kaza sonrası soğuma sendromu var ya ona kurban gitti...debriyaja da biraz uyuz olmadım değil...
ybr 125 in motor düzeneği yapısı daha basit gibi...yani motor şematiği aşırı yüklemeye bile dayanıklı...ürettiği güc de malum...hyolarda nasıl kontrolsüz güc var ise ve baş ağrıyabiliyorsa bizim cbf lerde de motor gaz kesciyi girene kadar haşat oluyor bence...o yüksek devirlere asla çıkamasak veya gaz kesici daha az devreye girse nazarımızda belki cbf 150 cazibesini yitirecek...
motora yüklenip sonra ağlıyoruz galiba...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
Murat Kehya
Acemi Motorcu
A-(eksi)
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)