Fast wind 200R hakkında ispanyolca yorumlar var. Düz yolda normal hızı 110 km/h, zorlayarak maksimum hızı 123km/h yazmışlar. Yani benim CK125'ten pek bir fazlalığı yok. OHV motoru yüksek devir çevirmek için uygun değil. Bu motoru almak için bir neden bulmak zor. Biraz görüntü var ama hepsi o kadar.
Türk firmaları böyle hikayeden işlerle oyalanmak yerine kendileri kasa üretmeli. Hiç olmazsa da taiwan menşeli kalitesi düşük olmayan bir makineyi bu kasaya takıp piyasaya sürmeli. Düşük kaliteli bol cilalı çin mallarını ithal ederek sanayici olduklarını sanıyorlarsa yanılıyorlar.
Not : Kuba motor Fast Wind 200R için önerilen son hızı 160km/h yazmış. Helal olsun diyorum. Başka birşey demiyorum.
STR 250'nin supermoto olan modeli de olacak sanırım. Teknik özelliklerde boyutların bulunduğu kısımda yazıyor.
http://www.kubamotor.com/new2/tr/mod...z/cross/str250
8-12-00 diye saçma bir ibare var.Bu olamaz.
8kw=10.7Hp yapar,12kw=16Hp ,bak bu olabilir.
altı üstü fason üretim motosiklet, ne bekliyorsunuz turbo beslemeli dohc mu olacak üstünde? tabiki ohv motor takacaklar. zaten ürettikleri motorlar da Honda CGL'nin replikası...
"DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.
leopar 100 modeli , kanuni zebra 90 dan çalıntı resmen , bari tel jant yerine 5 kollu alüminyum olsaydı selesi bisiklet selesi gibi olmasa ve ön disk fren olsaydı , en azından bi ayrıcalığı olurdu
Fast Wind 200R
isponyal sitesinde 175 cc 62x58 lik silindir piston var
kuba motorun sitesinde ise motor 196 cc 69x57 yani motorlarında farklılık var :D
Ya Dostlar bugün küba motosiklet satan yerin önünden geçiyordum ^^ KH125-12D ^^ marka motora tamamen orjinal japon malı diye kağıt yapıştırmışlar Bunlar milleti mi kekliyorlar yoksa biraz gerçek payı varmı bunun
Firmanın sitesi bu : http://www.umglobal.cn/
Motorların teknik özelliklerinde SOHC yazıyor. Bize gelen de sanırım Fastwind Monoshock modeli. Beygir gücü ve tork değerleri verilmemiş.
http://translate.google.com.tr/trans...53%26prmd%3Div
UM 220
MOTOR196.4CC OF TIPOSPORTTIPO, 4T ,1-CIL. Geçişli ve HİDROLİK ŞOK TRASERADOBLE TRASERODISCOLLANTA A GASFRENO DELANTERODISCOFRENO TELESKOPİK DELANTERAHORQUILLA ŞASE SÜSPANSİYON SÜSPANSİYON KICK / ARRANQUEELÉCTRICO FINALCADENASISTEMA OF CLUTCHTRANSMISIÓN inme (mm) 69 X 53RELACIÓN OF COMPRESIÓN9.2 A ENCENDIDOCDITRANSMISIÓN5 1ENFRIAMIENTOAIRESISTEMA HIZI İLE ÖN TRASERA110/90-16TTRIN DELANTERA2.75 18TTLLANTA X 1,85 X 18RIN TRASERO2.50X16 DİĞER BOYUTLAR (UxGxY) (mm) 2000 X 750 X 1170ALTURA SANDALYE (mm) 760DISTANCIA dingil mesafesi (mm) 1.275CAPACIDAD TANK (GAL) 4.6PESO BRUTO127 (kg) POWER MAVİ HP @ 8000 RPM 14.5 RENKLER SİYAH, GÜMÜŞ, KIRMIZI,.
Değerli kardeşlerim, bilen ve bilmeyen herkes yorum yapıyor.
Yıllardır kullandığınız, kullanılan Kuş serisi Tofaşların subab sistemi nedir? %90'ı OHV. Kaç kere duydunuz, nerde rastladınız piston ve subabların kafa kafaya geldiğini. Olmaz öyle bir şey.
Her ne tip subab sistemi olursa olsun olmazz! Haa işgüzar tamirci eline düşersin, pistonu farklı takar, silindiri fazla taşlar, subab ayarını da yapamaz daaa... o zaman subab ile piston belki kafa kafaya gelir, sıfır ve verileriyle oynanmamış motorda katiyetle olmaz.
Neymiş? "OHV motorlar yüksek devire çıkamazmış" nerden çıktı bu şimdi, Şahin ve Doğan'ların neler yapabildiğini hepiniz biliyorsunuz. Tekrar açıklamaya gerek yok.
OHV ve SOHC motor subab sistemlerin tek farkı; hareketin iletişim biçimidir. OHC motorlarda ayarsızlıktan kaynaklanan subab sesi biraz fazla olabilir. O kadar.
Hatta ve hatta SOHC motorlarda, zincir sesi veya zincir gergisinden kaynaklanan problemleri yaşamanız olasıyken OHV'de böyle bir şey olmaz.
DOHC ise; çift subab anlamındadır. Maksadı ise; birim zamanda silindire alınan hava miktarını fazlalaştırarak, performansı yükseltmektir. Yani; aynı hacimden daha fazla güç elde etmenin bir yoludur. Eeee! DOHC olursa da hayır denmez hani
Haaa motosiklet kafanıza yattımı? yattı. O zaman alın gitsin neteküm.
Bakın bir arkadaşımız daha açıklamış aynı konuyu. İşte link'i http://www.motosiklet.net/forum/mt-a...c-nedir-2.html
[B][COLOR="Purple"]Ne kadar bilirsen bil, söylediklerin, karşındakinin anlayabildiği kadardır. [/COLOR][/B]
valla o motor ohv ise ne anlatırsanız anlatın almayan almaz bikere ben kafadan uyuz oldum yinede bekleyip görmek lazım
str250 modelinin fiyatı 4350tl fastwind200r 3900tl ve 2011 de gelmesi planlanan 300cc ve üzeri 4*4 atv modelleride var
http://www.facebook.com/home.php#!/profile.php?id=1184706190
kocaeli başiskele :bounce:
slm arkadaşlar sizin bu dediklerinize göre ohv motorlar bir işe yaramaz demek istiyorsanız o zaman cbf150 almayın ve önermeyin kardeşim oda ohv motorlu bence yanlış düşünüyorsunuz ohv olmuş soch olmuş motorun yapısına göre mühendisler koymuş işte bence sürmenize bakın derim motor kısmından sorun çıkarmadıktan sonra hangisi olursa olsun ha şu fark var ohv ler soch lara göre fazla titriyor ama yapması ve tamiri ohv lerin daha kolay kalın sağlıcakla
str 250 düşünebilirim , izmir de nerede satılı acab ???
Eğer üreticisi UM GLOBAL ise sitesinden baktım SOHC motor kullanmışlar.
Adamlar Hyosung 250 ve 650 modellerinin taklidini de yapmışlar.
Son zamanlarda Çinli markalar atak içinde. Türkiye'ye Hyo taklidi gelirde Hyo lardan daha fazla tutulursa şaşırmam.
http://www.umglobal.cn/PRODUCTS/v2s250r.html
http://www.umglobal.cn/PRODUCTS/v2s650r.html
Hakikaten koskoca SOCH yazısını nasıl görmedik motor gücü ararken.
http://www.umglobal.cn/PRODUCTS/specs/fw-monoshock.html
http://www.umglobal.cn/PRODUCTS/feat...monoshock.html
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)