mondial 125 mg hızlanması için ne yapmam lazım
mondial 125 mg hızlanması için ne yapmam lazım
kaçıncıya konu açıyorsun arkadaş
iridyum buji ,yoshimura performance egzos, k&n hava filtresi, ön dişli büyültme arka dişli küçültme ,150 lik komple silindir,150 lik üst kapak, 150 lik subap komple,150lik üst-alt piyano , 150 lik karburatör.... daha sayayımmı ?
Zafer hiç düşmemek değil, her düştüğünde yeniden ayağa kalkabilmektir !
http://www.motosiklet.net/forum/moto...125-mg-ye.html
şansını ve motorunu fazla zorlama
arka dişli kaç olması lazım orjinal 38
zongshen set ile 200 lük yapılabiliyor. sonuç paha biçilemez.
ben isk mondial servisinde çalışıyorum sadece soruyorum
kardeş ön 17 arka 34 yaparsın, eğer mondial servisindeki ustan, hakiki ustaysa 125cc motor ile 150liklerle kapısır,hatta yenersin.Benim motor öyle olacak mesela.adam düzdü bitane Kuba km 125-6,otobana cıktık ben 2. vitesle 75 dedim adam yanımdan birinci vitesle geçti var mı böle bişey.Tabi o motor yarış için düzenlendi ogün yarıs vardı cünkü.Ama benim asıl değinmek istediğim nokta,üst kapak müst kapak silindir piston bilmem ne şu bu değiştirmek hem cok pahalı hem benzin sarfiyatı ve sehir içi performans için iyi değil.Ama benim ustam motoru düzüyor,yarışa cıktığı zaman da al bak kardeşim,piston miston silindir şu bu hepsi orjinal, 56,5 silindir çapı var dedi.(56,5 silindir çapı bizim motorların orjinal ölçüsüdür).Ama motor nasıl gidiyor görmeniz lazım.Sadece karbüratörü 125 likti,150 lik karbüratör taktı,sadece kendisinin bildigi bir ayar var,onu verdi ve sonuc mükemmel.Şimdi bana da 3 tane farklı motor düzecek,ben de hepsini deneyip seçecem birini ve o motora yaptığı işlemi benim motora da yapacak.Ve cüzi bir miktarda.1000 15000 tl ödemeye ne gerek var.
Şimdi benim motorun nasıl olduğunu sorarsan, ön dişli 17 (Orjinalleri 15),arka dişli orjinal değiştirmedim,Geri dönüşüm (KATALİZÖR) iptal ve egzoz boşaltılmış durumda.Ha bir de iyi bir rodaj döneminden geçmesi lazım motorun.Bide ufak bi ayrıntı,benim motorun karbüratörü keihin.Sonradan değiştirdim.Ayrıca KM saatini doğru göstermesi için halat değiştirdim ve ölçtüm.Otobanda net 135 görüyorum ama motorumda ayar yok şuan.O dediğim şey olursa 170 180 i bulacak.Geçen çıktığımızda o düzülü motor 125likti ve 180 gördü.Ford Escortla ölçtüler.Muazzam bişey yani
Tehlikeleri nasıl dibine kadar bertaraf edeceğini bilemiyorsan sakın motosiklete binme, çünkü o zaman bu işi beceremezsin demektir.
ustamm bende ön 17 arkayı dgiştirmedim motor komple orjinal nedendir bilmiyorum motorum çok yakıyor bna bir çözüm bulabilirmiyiz
Hocam iyi de 120 km gören bir motora 170 gösterebiliyorsa ustan 200 km gören bir motorada 300 göstermesi işden bile degil.O zaman ustanla ortak drag şampiyonasına katıl.Alem şampiyon görsün.Ben ciddiyim.Hatta senden aldıgı bedelin iki katını vereyim ben hemde oraya geleyimde ,evrak teslimlerinden sonra 5-10 dk soluklanacak vaktim olur hemde daha çok kazanabilirim.Hatta ustan(inan bana dala geçmiyorum)bizlerinde bir parça reklem destegi ile çok ünlü olabilir.Hatta dünya çapında.Sormak istedigim bir konu var belki sen onu bu hızla anlatmadın:Ustan motoru söküp yani blogu söküp mü bir işlem yapıyor.Motoru bırakıp iki gün sonra gel diyor ve ne yaptıgını görüyormusun sen?Elinin altında torna makinesi varmı?Yalnız şunu çok iyi biliyorum:satandart araçlar %20 kadar performans düşüklügü ile piyasaya sürülüyor.Bu son hızda %20 demek degil.Son hızda belki %10.Karşılaştırdıgınız araçda veya sizdekinde bir küçük çap lastik olması bile redükdör aynıysa yanlış test sonucu verecektir.
senin cevap bende , kesin çözümlü
=Motoru değiştirmek
BYZ ARABALI ÇOCUK...
Ön dişliyi büyütmüşsünüz fakat motor gücünüz ve torkunuz bu talebi karşılayamadığından siz aradaki farkı gaz açarak tamamalamaya çalışıyorsunuz büyük ihtimal.Güç ;atalet ivme,tork momentum;burkma kuvvetidir.Tork için(yük) storkunuz büyümeli ,güç(hız) için küçülmeli.Dişliyle oynayarak olmayan şeyin karşılıgı alınmaz.Hızlanma süreniz azalır yada artar.Ortam müsait ise hızınız biraz artabilir fakat zora girdiginde yük veya rüzgar gibi, bir alt vitese geçersiniz.+Bu işler kedinin kuyrugunu kovalaması gibidir döner durusunuz elde var sıfır.Kuyrugu tutsan bile canın yanar zaten harcamışsındır bir dünya para ve kuyrukta senin olmaktan çıkmıştır artık..31_tp_427
ustamm bende ön 17 arkayı dgiştirmedim motor komple orjinal nedendir bilmiyorum motorum çok yakıyor bna bir çözüm bu
Kaynak: http://www.motosiklet.net/forum/moto...#ixzz17kh1Ohfb
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)