Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Başlangıç için neden herkese cbr,ybr öneriyorsunuz?

    REKLAM ALANI
  1. #21
    metci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Şubat 2009
    Şehir
    Afyonkarahisar
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    Race motosiklete başlayacak olanlara CBR125R, diğerlerine de CBF150 ve YBR125 öneriliyor doğrudur... Sizin motorunuz tarzını tam belirlemiş birisinin alacağı motosiklettir ancak CBF 150 veya YBR 125, keskin stilleri olmayan, vitesli motosiklet öğrenmek için ideal sağlam motosikletlerdir...
    ”Samimi ve meşru olmak şartıyla her fikre hürmet ederiz. Fikirler, şiddetle, top ve tüfekle öldürülemez.” M.Kemal Atatürk...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    sedici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ekim 2010
    Şehir
    Bursa - İzmir
    ben şahsen sadece ybr cbr değil cbf150-250 ybr125-250 comet tavsiye ederim
    Ninja

  3. #23
    acayüp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Nisan 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cawa
    ybr yada cbf için herhangi bir parçaya ihtiyaç olduğunda gidip Sirkeciden almak 1 saat. (ist. için )
    xt125 e parça lazım olduğunda yamaha nın kefini beklemek belirsiz.
    Bakınız http://www.ybrclub.org/forum/viewthr...1214&pid=14852
    Bilmem anlatabildimmi.
    Komisyon almıyoruz yani anlayacağın
    Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.

  4. #24
    sedici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ekim 2010
    Şehir
    Bursa - İzmir
    Alıntı funny SALİH adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Genelde aklıma hep şu geliyo ülkemizde hondanın modeli çok servisi yaygın.yamaha bildiğinz gibi servis problemli ama model çok alt cc de.
    demek istediğm suzukinin servisi parçası yamahadan daha ilerde.neden alt cc de motor üretmiyor.125 ve 250 lik yarış(race) ve kurye(comuter) motorları olsa honda kadar piyasadan pay alırdı.kulanıcılarında daha fazla seçenkleri olurdu
    suzukinin bu klasmanda modeli varda ülkemizemi getirilmiyor merakediyorm??
    katılıyorum, ama sanırım suzuki(tr)nin gözü büyük pastadaki payda, çerezle uğraşamam tarzında bi tavır mı takınıyo nedir
    Ninja

  5. #25
    Arjantinli69 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2009
    Şehir
    İstanbul-Kadıköy TAMER
    Motosikleti
    SUZUKİ GSF 600 S BANDİT
    ben hayatta tavsiye etmiyorum cbr ve ybr.bence sbr-tnr-tsv
    Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım.. GHOST RİDER

  6. #26
    acayüp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Nisan 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cawa
    Alıntı sedici adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    katılıyorum, ama sanırım suzuki(tr)nin gözü büyük pastadaki payda, çerezle uğraşamam tarzında bi tavır mı takınıyo nedir
    http://www.a2teker.com/showthread.php?t=3306

    Bak burda gsx125 r var. Hemen her markanın her tarzda 125 hatta 50 cc modelleri vardır. Yalnız ülkemizde kimin hangi büyüklükte motora bineceği tamamen cebindeki para ve hava atma potansiyeline bağlı olduğu için getirmeyi düşünmüyorlar.
    Çünki "ben sıfır gsxr125 almak istiyorum" başlığının altı "biraz daha ekle hatta direk o paraya 2. el 600 al hemde 4 SİLİNDİRLİİİ" gibi mesajlarla dolmayacakmı.. Neden getirsinlerki bu şartlarda.
    Motosiklet olayına avrupa standardı gelmedikçede hiçbirisi gelmez bu memlekete.
    Ayrıca hangi büyük pasta. Ne pastası. Senin 2. el motor almanın suzuki için bir kıymeti yok. 50 cc al sıfır al. Adamlar ticari bir firma ve satış üzerine odaklı çalışırlar. 2. el piyasasına değil.. Şimdi 2. elede parça satıyorlar diyen çıkar. Bilmezlerki 10 yıl boyunca ürettiği bir modele parça teminatı vermesi bunların fason firmalarda üretilmesi iaşesi lojistiği nasıl bir külfet çıkarıyor firmalara. Dolayısı ile ve çoğu zaman haklı olarakta parçalar çok pahalı oluyor ve firmalarda bunlardan sanıldığı kadar çok para kazanmıyor.......
    Şunuda eklim . Dikkat ederseniz en az lazım olan parçalar en pahalı parçalardır genelde. Çünki başka firmalara az sayıda ürettirdiklerinden daha pahalıya mal olurlar..(kısa bir örnek olarak)
    Hikaye uzun
    ( sen hitabı direk size değil. Genelleme anlamında)
    Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.

  7. #27
    RunemagicK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2008
    Şehir
    Çekmeköy
    Motosikleti
    Mondial 150 ZAT, Burgman 400 ve SYM Maxsym 400
    pahalı ve güçlü motor ilk başta can acıtır iki türlüde. kontrol etmen zordur, kaza yapma ihtimalin yüksektir. kaza yapmasan bile en azından marşa basma süresini bile öğrenmen önemlidir. cbf150nin marş motorunu bozmayla pahalı motorun marş motorunu bozman arasında baya bir fark olacaktır
    ATAMASI YAPILAN ÖĞRETMEN

  8. #28

    Üyelik
    20 Temmuz 2009
    Şehir
    cevizlibağ
    Motosikleti
    CBR 600F
    Alıntı sedici adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    katılıyorum, ama sanırım suzuki(tr)nin gözü büyük pastadaki payda, çerezle uğraşamam tarzında bi tavır mı takınıyo nedir
    bu işte bir yanlışlık olduğu kesin.eğer suziki honda ve yamaha gibi en çok kullanılan modelleri satsaydı herkes açısından iyi olurdu.
    kendi hem motosiklet satşından hemde paraça satışından kazanırdı.125 cc suzukisini büyütmek isteyen 600cc suzuki alırdı.honda fanatizmi gibi yani
    servis ağı büyürdü.ondan sonrası geliyor zaten...

  9. #29

    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    Ben artık kim başlangıç motoru istiyorsa mobilet tavsiye ediyorum,hem ikinci elde değer kaybı da yok 25 Tl'ya bile bulunuyor ta kendisi.

  10. #30

    Üyelik
    02 Temmuz 2010
    Şehir
    istanbul sancaktepe
    Motosikleti
    CBR600RR
    Valla bende tavsıye ettımmı hatırlamıyorum bu modellerı ancak ettıysem bıle özur dıleyerek gerı alıyorum tavsıyemı.
    Bana soracak olursanız 600 veya 1000cc den baslanmalı hızlı olmalı bastımı gaza 100km/h 3sn de gormelı ecelı gelen vatandas her turlu ölur zaten yasarsa zaten bıgun bu motorlardan alıcak ya baslamadan bıtsın yada devam etsın ıse bu...
    Kaybedicek birşeyin yoksa asla (arkana) bakma...:cat:

  11. #31
    askon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Şubat 2009
    Şehir
    istanbul-gaziosman paşa
    Motosikleti
    pıoneer 200cc 2007
    aslında haklılık payı olmakla bırlıkte şöylede bır durum var .herkes garantı sağlam olduğuna ınanılmış o hacıme sahıp motosıkletler arasında bu ıkı modelı tavsıye edıyor .kımse mondıal demıyor mesela ama ben genel cevremde tanıdığım insanlara bunu söyluyorum çünki dikkatle okuyun yenı motosıklete başlayacak motosıklet kavramını onunla gelıştırıp karar verecek yanı sonrası chopper da olabılır ss te yada enduro da veya kullandığı cumter modelınde sabıt te kalabılır .ama bu deneyımını yenı bır motosıklet alarak yapmak ıstıyorsa neden 4500 tl verıpte denesın belkı motosıkletı bırakacak bır daha kullanmayacak motosıkletın kendısıne göre olmadığını düşünecek böyle bır secenekte var öyleyse bunu 1800 tl verıp bır kuba motosıkletlede yapabılır ama işte bu durumda ınsanlar sıfır alacağına yıne o paraya ybr al dıyerek cevaplıyorlar neden sağlamlığından ısmınden dolayı ama alacağınız ıkıncı elın nasıl olduğu mechul malesef ınsanımız acımasız kullandığı 50 bıne gelmış motoru 10 bınde dıye satmaya calışıyor buna ne demelı bu acemı motorcu kardeşim nasıl bulsun ıyısını temızını bence paşa paşa gıtsın alsın parasına göre zor iş ama unutmayın çinli deyıp küçümsemeyın onların da içinde ıyıler var yanı sorana cevabınız garantı olsundıye değil ama parasına ihtıyacına göre yönlendırme yapmalısınız

  12. #32
    sedici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ekim 2010
    Şehir
    Bursa - İzmir
    Alıntı acayüp adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://www.a2teker.com/showthread.php?t=3306

    Bak burda gsx125 r var. Hemen her markanın her tarzda 125 hatta 50 cc modelleri vardır. Yalnız ülkemizde kimin hangi büyüklükte motora bineceği tamamen cebindeki para ve hava atma potansiyeline bağlı olduğu için getirmeyi düşünmüyorlar.
    Çünki "ben sıfır gsxr125 almak istiyorum" başlığının altı "biraz daha ekle hatta direk o paraya 2. el 600 al hemde 4 SİLİNDİRLİİİ" gibi mesajlarla dolmayacakmı.. Neden getirsinlerki bu şartlarda.
    Motosiklet olayına avrupa standardı gelmedikçede hiçbirisi gelmez bu memlekete.
    Ayrıca hangi büyük pasta. Ne pastası. Senin 2. el motor almanın suzuki için bir kıymeti yok. 50 cc al sıfır al. Adamlar ticari bir firma ve satış üzerine odaklı çalışırlar. 2. el piyasasına değil.. Şimdi 2. elede parça satıyorlar diyen çıkar. Bilmezlerki 10 yıl boyunca ürettiği bir modele parça teminatı vermesi bunların fason firmalarda üretilmesi iaşesi lojistiği nasıl bir külfet çıkarıyor firmalara. Dolayısı ile ve çoğu zaman haklı olarakta parçalar çok pahalı oluyor ve firmalarda bunlardan sanıldığı kadar çok para kazanmıyor.......
    Şunuda eklim . Dikkat ederseniz en az lazım olan parçalar en pahalı parçalardır genelde. Çünki başka firmalara az sayıda ürettirdiklerinden daha pahalıya mal olurlar..(kısa bir örnek olarak)
    Hikaye uzun
    ( sen hitabı direk size değil. Genelleme anlamında)
    güzel kardeşim hikaye uzun tabi de biz sadece suzuki türkiye distribütörü neden küçük modelleri getirmiyo dedik sen nerelere girdin
    Ninja

  13. #33

    Üyelik
    23 Nisan 2010
    Şehir
    istanbul-fatih-çekmeköy
    Motosikleti
    şuan motor yok..peugeot 407 cup. land rover
    bnde aynı şeyi diyordum, ancak zamanla, başlangıç için hatta racinglerden bunlara dönen bile çok, az yakıyor, alıcı bulmak çok kolay, üç aşağı beş yukarı aynı fiyat, ve parçaları kolay bulunuyor.

  14. #34

    Üyelik
    20 Temmuz 2009
    Şehir
    cevizlibağ
    Motosikleti
    CBR 600F
    ACAYÜP: bahsettğim şey açık.hondanın alt sınıfta yaptığını.yamahanın yaptığı ama beceremediğ şeyin suzukinin neden yapmadığı.illa granajlı model değil kurye motosikletleri daha uygun fiyatta olcaktır
    derin mevzulara gerek yok.honda zarar etmiyosa suzuki hiç etmez.şöyle bir gerçek varki abd ve avrupada suzuki kulancıları daha çok ve yaygın

  15. #35
    htmetin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul -MALTEPE
    Motosikleti
    Honda Twister - honda cbf 150
    Aklın yolu bir hocam.. Motoru sevecekse veya motordan nefret edecekse bu motorlarla (ybr-cbf-cbr-apache) başlaması bence çok mantıklı. Ne yani Harley Davidson veya hayabusa ilemi başla diyelim yeni arkadaşlara.. Bu onları motordan soğutmaktan ve kendilerine zarar vermekten başka birşey olmaz. Kaldıki yeni başlayan adam kesin motordan düşecek %100.. düşemese bile devrilecek.. Motordan düşmedim diyen adam YALANN söyler.. Düşmemiş adam ise daha milli değidir. Motorcu olamamıştır.. Bu kazalar sebebi ile maliyeti en aza indirmek parçası ucuz motorla başlamakla olur...
    Sözün en güzeli, söyleyenin doğru olarak söylediği, dinleyenin de yararlandığı sözdür.

  16. #36
    extrem_015 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2010
    Şehir
    ☺ ßƲRĐƲR ☻
    Motosikleti
    EŞŞİZ TR'DE TEK CBR600F PC35 4 CİĞERLİ EŞEK ARISI
    125 lik 4 zamanlı olsun tozdan topraktan olsun (tabikide yeni başlayacaklar için)

  17. #37
    Khutuck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Aralık 2005
    Şehir
    Yollarda...
    Motosikleti
    2.5 yıl akbil, sonra CuBuF150, şimdi Fazer, az KTM
    Ben Honda'dan komisyon alıyorum, o yüzden öneriyorum. Diğer arkadaşlar da benim gazıma gelmişler sanırım.

  18. #38
    otopsici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2009
    Şehir
    van
    Motosikleti
    Yamaha tracer 900 - Yamaha tracer 700
    hocam bu konuyla ,ilgili daha önce ben başlık açmıştım
    tekrar söylüyorum başlangıç motoru olarak ybr ve cbr önerenlere uyuz oluyorum (uyuz derken bildiğiniz uyuz gibi harbi kaşıntı tutuyor kollarımı bacaklarımı)
    önerenlere dikkat edin hepsi farklı motorla başlamışlardır ama hepsi ybr cbr önerir
    bide çinli almayın diye bir geyik var ona ayrı bi kıl oluyorum
    arkadaş motora başlayacak adam acemi aldığı motor belkide bir kaç günde pert olacak neden en pahalı parçası 50 tl olan çin işiyle başlamayıp en ucuz parçası 50 tl olan ybr ile başlasınki
    ben çin işi 150 likle başladım olaya tek birkere arıza vermedi motor öyle sattım
    (teker patlamasını arızadan sayan salaklar var halen onlar kusura bakmasın)
    sorsan motorun anasını ağlatan adama "yaf sürekli arıza veriyor" der
    ama o motorda ustalaştığını anlamaz anlatamazsın
    sonra gider bi japon alır kullanır bakar "ulan japona bak hiç arıza vermiyor aga" der
    ama anlamadığı şey önceden çin motorunun anasını ağlatıp motoru nasıl nazik kullanacağını öğrenmiştir
    fakat bunun farkına varmaz ve foruma girip "arkadaş sakın çin işi almayın gidin ybr filan alın ben ilk çin işi aldım anamı ağlattı şimdi japon aldım taş gibi" der
    Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
    Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
    Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez

  19. #39
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    14 Eylül 2010
    Şehir
    İst/Pendik
    Motosikleti
    ÇaPPıR..../XGJAO-200-8
    Alıntı otopsici adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam bu konuyla ,ilgili daha önce ben başlık açmıştım
    tekrar söylüyorum başlangıç motoru olarak ybr ve cbr önerenlere uyuz oluyorum (uyuz derken bildiğiniz uyuz gibi harbi kaşıntı tutuyor kollarımı bacaklarımı)
    önerenlere dikkat edin hepsi farklı motorla başlamışlardır ama hepsi ybr cbr önerir
    bide çinli almayın diye bir geyik var ona ayrı bi kıl oluyorum
    arkadaş motora başlayacak adam acemi aldığı motor belkide bir kaç günde pert olacak neden en pahalı parçası 50 tl olan çin işiyle başlamayıp en ucuz parçası 50 tl olan ybr ile başlasınki
    ben çin işi 150 likle başladım olaya tek birkere arıza vermedi motor öyle sattım
    (teker patlamasını arızadan sayan salaklar var halen onlar kusura bakmasın)
    sorsan motorun anasını ağlatan adama "yaf sürekli arıza veriyor" der
    ama o motorda ustalaştığını anlamaz anlatamazsın
    sonra gider bi japon alır kullanır bakar "ulan japona bak hiç arıza vermiyor aga" der
    ama anlamadığı şey önceden çin motorunun anasını ağlatıp motoru nasıl nazik kullanacağını öğrenmiştir
    fakat bunun farkına varmaz ve foruma girip "arkadaş sakın çin işi almayın gidin ybr filan alın ben ilk çin işi aldım anamı ağlattı şimdi japon aldım taş gibi" der
    japon mapon hikaye 5 yıldır aynı motoru kullanıyorum 1 kere yolda kaldım mondial 125 MT çok şükür dahada kullanmayı düşünüyorum.... japon işi çin işi ile alakası yok ben motora her sene 100 TL para harcadım kış başlarında(kayış bujı hava filtresi değişimi,karbüratör temizlenimi o kadar] hep 0 gibi oluyordu tertemiz her saatte her hava koşullarında tek marşta çalışıyor DAHA NE DİYİM

  20. #40
    methal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2010
    Şehir
    BALIKESİR 10
    Motosikleti
    rks new light 125
    ben mobiletten başladım yaklaşık 1 yıl kullandım ondan sonra scooter 50 cc aldım onuda 1 yıl kullandım şimdi yarı otomatik cup aldım herşeye hızlı başlamamamk gerekir tecrube önemli
    Kask takmaya ihtiyacın olmadığını düşünüyorsan,muhtemelen
    Gece yol yapma ki; gün doğumunda uyumayasın
    Motosikletine binmek için acele et ama bindikten sonra etme


2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)