Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım.. GHOST RİDER
Hakikaten bana soru sormayın normal vitesli motor bile kullanmadım, döner şanzıman mıdır adı ciguli şanzımanlı kullandım. Başkasının motoruna da merak edip binmedim.
arkadaşım ben sana moto guzzı yı anlatayım fakat burda bunu anlatmak uzun olur sende anlamayabılırsın kısaca guzzı nın yanında diğer markaları teleffuz etmek yanlış olur bu motosıklet tamamıyla farklı bır kılasık ve tork canavarı ben sana bır adres vereyım sende ordan bılgı edın
www.Lapırıma hukosebastıyane guzzı.com
bilen bilmeyen suren surmeyen yazmış arkadaş ya az saygılı olun
oncelikle senın soruna gelelım arkadaşım ben olsam eskı model motor almam titan falan filan farketmez dayanıklı saglam ama eskı parca sıkıntısı cekebilirsin
diğerine gelelım bende bi cgl kullanıcsıyım ybryede bindim cbfyede titanada tip goruntu tartışması yapacak değilim o zevk meselesidir ama sahsı gorusum titan cglden daha karizmatık
birisi demiş yok dokuluyor falan diye ya arkadasım kendın bindin mı kullandın mı 20000km de konusuyorsun dokuluyor diye kıme gore neye gore dokuluyor sen bana en saglam motoru ver 2 gunde anasını aglatırım valla bunun yanında çin malını ver 50000km sorunsuz binerim kişiden kişiye değişen şeylerı yazmayın hız konusunda ybr yaklasamaz bile ben bizzat denedım titan gecer cunku guclu motor ve hafif cunku tel cant cgl alaşım
su an 16500 civarımdayım lastık yag buji ve balata harici değiştirmedım ve taş gibi motor
dikkatınızı cekerım ben diğerleri kotu demıyorum ikiside cok guzel motor ama cglyede laf etmeyın yok titrermiş bilmem ne 8500-9000den sonra titremeyen tel silindir goster bana yok parca kalitesı dusuk falan hayırdır sen mı doktun sasiyi sen mı dosedın elektrik tesısatınıda ybrye 5 kurus masraf edıp cglye 3 kurus masraf ettın
tercınem fikirlerinizi soyleyın ama bilmeden motor kotulemeyın su sitede bilgi paylaşım yerını sirke cevırmeyelım lutfen ustunume alınmayın asla genel konusuyorum
HIZ YOLU DEĞİL ÖMRÜ KISALTIR
ben biraz kullandım güzel makine guzzi ,kaslı hava soğutmalı,ama mühendisler makineyi torka bağlamışlar 48 hp ama tork fena.fazla'da bilgi yok sayısı az ondan olabilir.fabrikası motoruna garanti vermiş hava sogutmalı ama hararet yaptırana yenisini veriyorlarmış ilginç bir durum.
Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım.. GHOST RİDER
Boxer motorun özelliği torkunun aynı hacimde sıralı veya v silindirliye göre fazla olmasıdır. Hava soğutma yeterlidir. (Eski bir Vw 1303 kullanıcısı olarak)
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:53 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:44 ----------
Dinleyin dinleyin, neslimiz kurudu burada Ciguli üzerine ben de laf söyletmiyorum,kuryenin 150-200 binde cigulisine binip burada afra tafra kesmeyin. Cgl 125, hiçbir hakareti haketmiyor.
valla müdür italyan hariç nerdeyse hepsini kullandım koreyle taiwanda güzel yapıyor artık ama bu kimko canımı sıktı bu aralar artık elimize yapıştı kullanıcaz. 2004ten beri buralardayım baktım hiç katılımım yok bu aralar biraz muhabbete ortak olayım dedim bu geyikleride ondan yapıyorum sonuç olarak diyeceğim şu titanın yanında cgl yi geçiceksin titan brezilyalı demişsin bi mesajda şimdi düşünüyorum 96 titanla başladım ben motora üstünde made in japan yazıyor diye hatırlıyorum nedense
Now the world is gone. Im just one.
Cg 125 1991 made in japan, senin 96 japansa japan, 2004 Cg 125 titan brezilyadır.Senin Kymco'nun derdi kolay eğer krank problem açmazsa(silindir aşınmasından bahsediyorsun, bu krankı da etkiler. Bende piston çatladı o halde kullanınca krank kol yatağındaki boşluktan krank değişti kol satmıyorlar diye değiştirdik.) İnşallah krankında bişey yoktur.
sagol eyv. baktık biraz bişey yok gibi ama hasar vermiş olabilir fena parçalanmış bloğu ben açmadım arkadaşa kafana göre takıl dedim sonra komple krank fiyatına baktım netten 231 dolar yazmışlar oldu oldu olmadı vermem o parayı parçalar satarım astarı yüzünü geçecek ck la işe gidip geliyorum kmde 90binlira yakıyor yakıtı çok hoşuma gitmişti ama hayırlısı artık
Now the world is gone. Im just one.
Kranka bağlı piston kolunu tutun yukarı-aşağı oynatın eğer boşluk hissederseniz mümkünse-satılıyorsa biyel kolunu değiştirme yoluna gidin.
Yoktur o zaman kranta birşey, umarım.
Aha!!! yakalandın Gökhan.... binmediğin motorlar hakkında neden yorum yapıyorsun???aralarındaki farkları + ları - leri nasıl biliyorsun???
ben 20 seneden fazladır binerim bu meretlere...binmediğim motor kaldı tabi ama onlarda herkesin binemedikleri...
arkadaşlarım biniyor,filanca kişiden duydum..yok öyle bişey kabul etmiyorum...anladın sen onu!!
Biliyorsan konuş,ibret alsınlar...
Bilmiyorsan sus ki,seni ADAM sansınlar...
Ya arkadaşlar ben ne sordum, konu nerelere gelmiş ...
Alayım mı almayayım mı diyorum, motor tamirinden bahsediyorsunuz, Moto Guzzi diyorsunuz. Neyse bu gidişle bu motor alınmayacak gibi.
temizse al kardeşim bu zamana kadar gördüğüm sağlam motorlar içinde titan senin işini görür
titanı kendin anlamıyorsan bi ustaya baktır al geç taş gibi motor işte.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)