Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
5. sayfa BirinciBirinci ... 345

Tüm motosikletlerin kronik arızaları.

    REKLAM ALANI
  1. #81
    BLUERAY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    İnazuma, Hajoue125 bide cross aldıkmı tamamdır
    SUZUKI INAZUMA ( F SERİSİ HARİÇ)

    1- Sele noktasal darbelere karşı oldukça hassas yapıda üretilmiş, kedi tırmalamasına yeterli mukavemeti göstermemektedir. File ile önlem alınabilmektedir.

    2- Katalitik Konvektörün porselen petek dağılması ve cazırtısı. Garantiden değişse dahi durum tekrarlamaktadır. 2014 e kadar sökmekten başka bir çözüm bulunmadı. 2015 sonrası için şimdilik sorun görünmüyor.

    3- Ön teker göbek rulmanı 40k sonrası illaki dağılmaktadır. 35k ya gelince değişim için maddi birikim yapılmaya başlanmalıdır.

    4- Motor için satılan aksesuar paketi bi cacığa benzememektedir. Koruma demiri görevini yapmamaktadır. Para israfıdır.

    5- Ne hikmet ne keramet ise orta sehpa orjinalinde yoktur. (İrfan -irf- bey konuyu çözmüştür)

    6- F serisinde koruma takozu takılacak efendi gibi bir alan bırakılmamıştır.

    .... şeklinde bir çok yazıda bahseder ancak bir inazuma kullanıcısı bunları sorun olarak görüyor ise kronik sorunu biraz da kendisinde aramalıdır.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #82
    Deadly Sto(R)m - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 / Mondial X-Treme Maxx 200i
    96 model BMW F650 kullanırken marş rublesi sorununu çok duymuştum. Kronikti sanırım. Gerçi piyasada çok da kalmadı F650'ler...

    Mondial RX3 lerde 2015-2016 farketmeksizin stop problemi var. Kimi ilk seferde kimi 10 seferde çözülüyor ama usta yakında değilse sürekli gidip gelmek can sıkıcı olabiliyor. Bu arada 1 yıllık motorun çoğu kısmı paslanmıştı. Cıvatalar, jant telleri vb. hiç hoş görünmüyordu. Çağrı merkezini bu sorun için aradım. Motosikleti yağışta kullanmışsınızdır dedi. Ben de dedim ki, siz enduronun ne olduğunu biliyor musunuz

    Yamaha XT660R alalı 5000km oldu. Radyatör kapakları sanırım 2008 senesine kadar sorunluydu. Düşük basınçta bile su sızdırıyordu. 2008 ve sonrası bir radyatör kapağı alarak sorunu çözdüm. Şimdilik başka birşey çıkmadı. Kronik olarak da birşey duymadım...
    levend84 bunu beğendi.

  3. #83

    Üyelik
    17 Nisan 2012
    cbr1000rr 2008-2009-2010 yağ yakıyor, debrej tasından ses geliyor, sıfırıyla değiştirince düzeliyor ama 2-3 km de tekrar başlıyor, yağsız kalmadıkca bir sorun olmaz ses hariç

  4. #84
    Kural [ Z ] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bkz. İmza =>
    CBR 250R 2011 modellerinde kronik gösterge aydınlatma sorunu vardır, tütreşimle kendi kendine gösterge aydınlatmaları ölür gider. Göstergeye lehimli ledlerden oluştuğundan ampul gibi değiştirmek mümkün değildir ve biraz emek ve işçilik ister. Değişimden sonra da kolay kolay bozulmaz. Onun haricinde bir sorunu yok. İleri modellerinde bildiğim kadarı ile bu sorunu çözmüşlerdi (ikinci el alacak arkadaşlar dikkat).

  5. #85

    Üyelik
    17 Nisan 2012
    kawasaki z750 eski kasalarının arka amortisörü çok sert ve tipi sesine yetişemediğinden polisin ceza yazma isteğini uyandırıyor

  6. #86
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    NC SERİSİ amortisör zayıf patlıyor

  7. #87

    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    (2006-2007)Cbf600 debriyaj tasındaki uğultu ve yüksek hararet(blok sicakliği)

    Crf250 arka suspansiyonun zayifligi,yuksek kasislerden geçerken leylek gibi ziplamasi.

    Eski Cbf250 egzantrik gergi arizasi.

    Eski Ybr250 enjeksiyon sorunu(uzun suruslerden sonra,tekrar gazlamada bayilma,aksirma,öksürme.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:42 ----------

    Alıntı Deadly Sto(R)m adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    96 model BMW F650 kullanırken marş rublesi sorununu çok duymuştum. Kronikti sanırım. Gerçi piyasada çok da kalmadı F650'ler...

    Mondial RX3 lerde 2015-2016 farketmeksizin stop problemi var. Kimi ilk seferde kimi 10 seferde çözülüyor ama usta yakında değilse sürekli gidip gelmek can sıkıcı olabiliyor. Bu arada 1 yıllık motorun çoğu kısmı paslanmıştı. Cıvatalar, jant telleri vb. hiç hoş görünmüyordu. Çağrı merkezini bu sorun için aradım. Motosikleti yağışta kullanmışsınızdır dedi. Ben de dedim ki, siz enduronun ne olduğunu biliyor musunuz

    Yamaha XT660R alalı 5000km oldu. Radyatör kapakları sanırım 2008 senesine kadar sorunluydu. Düşük basınçta bile su sızdırıyordu. 2008 ve sonrası bir radyatör kapağı alarak sorunu çözdüm. Şimdilik başka birşey çıkmadı. Kronik olarak da birşey duymadım...
    Ustad,adamlar derin dondurucu mantiğiyla araç satiyor.

    Dua et ki,diş ortamda kullanimdan kaynakli,evinizde veya kapali garajinizda kullansaniz sorun olmazdi diyebilirlerdi.
    Deadly Sto(R)m bunu beğendi.

  8. #88
    Deadly Sto(R)m - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 / Mondial X-Treme Maxx 200i
    Alıntı levend84 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    (2006-2007)Cbf600 debriyaj tasındaki uğultu ve yüksek hararet(blok sicakliği)

    Crf250 arka suspansiyonun zayifligi,yuksek kasislerden geçerken leylek gibi ziplamasi.

    Eski Cbf250 egzantrik gergi arizasi.

    Eski Ybr250 enjeksiyon sorunu(uzun suruslerden sonra,tekrar gazlamada bayilma,aksirma,öksürme.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:42 ----------



    Ustad,adamlar derin dondurucu mantiğiyla araç satiyor.

    Dua et ki,diş ortamda kullanimdan kaynakli,evinizde veya kapali garajinizda kullansaniz sorun olmazdi diyebilirlerdi.
    Acaba ben mi yanlis yaptim? Belki de motosikleti derin dondurucuda saklamaliydim. Hata yapmisim belli
    2006 Honda Activa (2006-2009) > 1996 BMW F650 (2007-2008) > 2016 Mondial RX3i Evo (2016-2017) > 2006 Yamaha XT660R (2017 - 2020) > 2017 Honda CRF 250L ABS (2020 - 2021) > 2022 Mondial X-Treme Maxx 200i (2022-...)

  9. #89
    fb__ömer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MonsterR25(x)- 450SR(x)- Street Triple 765RS(o)
    Bajaj ns ve rs 200 için;

    Rölanti dalgalanması(eğer motor bundna dolayı boşta stop ediyorsa rölanti sensörü temizlenmeli düzelmesse değişilmeli)

    Ekran resetleme(mikrondevre 75tl çözülüyor)

    Debriyaj basılıyken stop etme.(genelde müşürü temizlemek yeterli oluyor.)

    Disk yamulması(genelde kurye abilerimizde çok sık karşılaştığımız bi durum. Diskler soğuk sıcağa çok verimli değil. Kuryeler ise her türlü hava koşulunda kullandığı için disk kendini salıyor. Orjinali 350 400 civarı. En mantıklı çözüm yan sanayi alıp yamuldukça değişmek. Çünkü eninde sonunda orj disk gene yamuluyor)

    Kronik sayılmaz ama yan yatmalarda orjinal korumalıklar tam orta civatasından koparsa (ki çok güçsüzler) içerde kalan civatayı kaynak atmadan çıkartamazsınız.

    Eğer bana soracak olursanız bunlar sorun bile değil. Gayet normal şeyler. Stop etme sorunu hariç hiç birisi kullanmaya engel değil. N.ş.a fiyatına göre çok ama çok güzel bi motor. Hem tipi güzel genç adam biniyor az yakıp iyi kaçıyor, hem kurye olan adam alıyor daha düzgün kullanıp motor yapmadan 100bin üstünü görüyor. Eğer düzgün biniciden alırsanız Türkiye deki en mantıklı motosiklet.

    Edit: Genel yorumumu 2014 model ns200üm için yaptım.


5. sayfa BirinciBirinci ... 345

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)