Tüm motosikletlerin kronik arızaları.
Reklamlar
-
Hyosung Gt250R:Sudan gecince ayaklik musuru devreye giriyor ve motoru calistiramiyorsunuz bu da kronik 1 sorun bence
Yamaha Xt 125R:Rolanti kendi kendine degisiyor servis bunlarin karburatorunden dolayi boyle bir sorun var idare et demisti
Mondial 150Ut:Kronik sorun mu bilmiyorum ama ben 2 tane kickstart degistirdim nasil bir demirse kiriliyor arkadas
Reklamlar
-
Fizy: arada bir debriyaj tarafından pul sesi geliyor. açıp , yağlayınca geçiyor. sebebi bilinmiyor , yolda bırakmıyor , sadece ses yapıyor.
Mondial 50 TT: çukura sakın girme kalırsın , egsozun düşer , blok kırarsın.
-
19 Haziran 2013, 20:11
#63
Honda CBF150: Sele altı plastik olduğu için sert kullanıldığında çatlıyor ve komple değişmesi gerekiyor.
-
19 Haziran 2013, 20:22
#64
KTM 125 Duke = Egzozu büyüteçle aramak gerek
-
Güzel konu imiş ara sıra güncellemek gerekir. Konu açacaktım varmış zaten...
Nc750 x dct 2015 kronik sorunu bende olmadı genel olarak arka amortisör patlıyor diyorlar....
Suziki DL 650
Yüksek km lerde elektrik aksamı ve genel olarak ön amortisör keçeleri çabuk patlıyor..
Xmax 250 (2014) 22 bin kullandım sorun yok
-
agility 125. marş dişlisi 3 ayda bir değişir.
-
mondial drift plaka aydınlatma ledi kronik bozulur kuyruk karenajları zayıf artçı binerken takılırsa vida yerlerinden çatlama yapabiliyor
-
CBR250, CRF250 de kullanılan motorun kronik sorunları var mı?
-
emremm adlı üyeden alıntı
CBR250, CRF250 de kullanılan motorun kronik sorunları var mı?
3 crf değiştirdim hiçbir sorun yaşamadım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:11 ----------
Pcx 24 bin bindim tek sorunu el freni olmaması. Düştü üzdü beni.
2008 gsx-r 600 de en çok uyuz olduğum sorun yağ flitresi değişiminde headersların sökülmesiydi. :(
-
Kuba pars. Nadiren boş viteyken ve depriyj çekildiğinde beklerken stop ediyor.
İkincisi ise 3,4,5 vites geçislerinde yine nadirende olsa sahte boş vites var
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:43 ----------
Planet 5. meret çok titriyor du ve çok yakıyordu. Bide ön firen çok berbat bişey.
Mobilet çok az yakıyor ama yolda en tehlikeli motosiklet diyebilirim. Rüzgar vursa yoldan çıkarsın ikide bir arıza çıkarır firen desen o nerde !?.
Mondial ve kuba scoder bir süre sonra dökülüyor kaporta ayrıca biraz zorlarsan yolda kalır perişan olursun. Ben 50000 km den sonra epey sorun yaşadım.
-
Rx3i evo ; stop etme .
Duke390 yağ ve soğutma suyu eksiltme , elektirik aksam.
Duke200 , elektirik aksam.
Mt07abs yeni aldık şimdilik bişey yok.
-
2013 YBR 125 ESD yaz,kış cikle açık,kapalı fark etmez çalışma problemli idi. Neyse ki forumdan bol gaz vererek çalıştırmayı öğrendik de 6o tl her seferinde bizim çakal ustaya kaptırmaktan kurtulduk.
-
superlightt 200
devir ibresinin zırıl zırıl titreyip ses çıkarması
3 bin km oldu başka bir kusurunu görmedim nomısızın
-
Oha böyle bir konu var ve kimse bajajdan bahsetmemiş
RS200 soğuk havada ilk çalıştırmada gösterge resetleniyor. Soğukta zayıflayan akü gücünün marş esnasında göstergeye yetmemesindenmiş. Bilinen bir tamir yöntemi yok. Aynı alerji hastalığı gibi tıpta çaresi yok, öldürmüyor ama rahatsız ediyor.
NS200'lerin bazı serilerinde debriyaja basınca stop etme sorunu var.
Bajaj boxer'larda aşırı titreşimden dolayı koruma demirlerinin kaynak bağlantıları kırılıyor.
-
mustafa_325 adlı üyeden alıntı
Oha böyle bir konu var ve kimse bajajdan bahsetmemiş
RS200 soğuk havada ilk çalıştırmada gösterge resetleniyor. Soğukta zayıflayan akü gücünün marş esnasında göstergeye yetmemesindenmiş. Bilinen bir tamir yöntemi yok. Aynı alerji hastalığı gibi tıpta çaresi yok, öldürmüyor ama rahatsız ediyor.
Akünüzün yeri müsaitse daha yüksek akımlı bir akü ile değiştirirseniz sorun çözülecektir.
Mesela 7-Amp. yerine 9-Amp. gibi.
Marş esnasında akü gerilimi fazla düşerek gösterge kapanıyor.
-
emremm adlı üyeden alıntı
Akünüzün yeri müsaitse daha yüksek akımlı bir akü ile değiştirirseniz sorun çözülecektir.
Mesela 7-Amp. yerine 9-Amp. gibi.
Marş esnasında akü gerilimi fazla düşerek gösterge kapanıyor.
200cc motor çevirmeye akünün gücü yetiyor , iki tane LED lambası bir tane likitcristal ekrana gücü yetmiyor.
Sorun o degıl sorun soguk ile alakalı iletken maddeler yeteri kadar kalite de yapılmamış , ondan ekran gelmiyor biraz ısınınca geliyor.
Malesef çözümü yok degiştirmekden başka o yenisinde de sorun çıkmamasının garantisi yok
-
serif abi adlı üyeden alıntı
200cc motor çevirmeye akünün gücü yetiyor , iki tane LED lambası bir tane likitcristal ekrana gücü yetmiyor.
Sorun o degıl sorun soguk ile alakalı iletken maddeler yeteri kadar kalite de yapılmamış , ondan ekran gelmiyor biraz ısınınca geliyor.
Malesef çözümü yok degiştirmekden başka o yenisinde de sorun çıkmamasının garantisi yok
Üstat yanlışınız var. Soğuk havalarda akü verimi düşer.
Şöyle anlatayım; Hava soğuk, motor yağının viskozitesi yükselmiş, sallıyorum, normal havada ilk marş esnasında 20 Amper akım çeken marş motoru 30 Amper çeker. Aynı zamanda soğukta akü kapasitesi de düşer.
Daha fazla akım çeken marş motoru akü geriliminin fazla düşmesine neden olur.
Elektronik devrenin bir min. maks. çalışma eşiği vardır.
Afaki değerler ama örnek; 12V. ile çalışan bir devre minimum 9V. ile 30V. arasında çalışıyor olabilir.
Bu değerler tasarımdan tasarıma değişir. 3V. ile 40V. arasında çalışır bir devrede yapabilirsiniz. Üç, beş maliyet yükselir.
--
Şunu da yazayım. Devrelerde kullanılan çipler, transistörler -20/+80 'C arasında, hatta soğukta daha iyi sorunsuz çalışırlar.
Ekstrem koşullarda çalışan -50/+125 'C de çalışan ürünler de var.
-
mustafa_325 adlı üyeden alıntı
Oha böyle bir konu var ve kimse bajajdan bahsetmemiş
RS200 soğuk havada ilk çalıştırmada gösterge resetleniyor. Soğukta zayıflayan akü gücünün marş esnasında göstergeye yetmemesindenmiş. Bilinen bir tamir yöntemi yok. Aynı alerji hastalığı gibi tıpta çaresi yok, öldürmüyor ama rahatsız ediyor.
NS200'lerin bazı serilerinde debriyaja basınca stop etme sorunu var.
Bajaj boxer'larda aşırı titreşimden dolayı koruma demirlerinin kaynak bağlantıları kırılıyor.
Konu 2010/2013 arasi oldugu için bajaj urunlerinin olmamasi normal.
Gosterge resetleme olayi,kablo ve elektrik tesisatinda kullanilan izalasyon ve dış makaron malz.kalitesinden ve montaj aşamalari,birleşim yerleri vs.hatta statik elektriklenme veya hava şartlarindan kaynakli oksitlenme,olabilir sonuç itibariyle durum,kalite seviyesini gösteriyor..
-
uzun süre debriyaj çekikken bekleyince 1. vitese geçmeyebiliyor. ara gazı lazım (CBR250)
-
emremm adlı üyeden alıntı
Üstat yanlışınız var. Soğuk havalarda akü verimi düşer.
Şöyle anlatayım; Hava soğuk, motor yağının viskozitesi yükselmiş, sallıyorum, normal havada ilk marş esnasında 20 Amper akım çeken marş motoru 30 Amper çeker. Aynı zamanda soğukta akü kapasitesi de düşer.
Daha fazla akım çeken marş motoru akü geriliminin fazla düşmesine neden olur.
Elektronik devrenin bir min. maks. çalışma eşiği vardır.
Afaki değerler ama örnek; 12V. ile çalışan bir devre minimum 9V. ile 30V. arasında çalışıyor olabilir.
Bu değerler tasarımdan tasarıma değişir. 3V. ile 40V. arasında çalışır bir devrede yapabilirsiniz. Üç, beş maliyet yükselir.
--
Şunu da yazayım. Devrelerde kullanılan çipler, transistörler -20/+80 'C arasında, hatta soğukta daha iyi sorunsuz çalışırlar.
Ekstrem koşullarda çalışan -50/+125 'C de çalışan ürünler de var.
Akünün soguk havada verimi düşer ama marş basıyor ise bu akü 12-13 voltdan 5-6 volta düşmüyordur her halde ,
Çalıştıgında anında besleme (şarj) etme işi devreye girer senin dediğin gibi olsa far önce zayıf aydınlatır giderek parlaklaşır.
ŞArj devreye girmesine rağmen ekranı gelmeyen onlarca video var youtube da ,
Cep telefonun akıllı ceptefonu bilmiyorum ama onun hap hadar bataryası bile , bir ekranı ve led ampülü en az bir saat çalıştırıyor.
Senin dediğin gibi olsa belli voltaj degerleri arasında kapanıyor olsa (olabilir) bu çalıştırma esnasında ekranın gitmesi ve çalışmaya başladıgı an hemen geri gelmesi lazım ,ama öylemi ? değil.
Beş dakki ekranı gelmeyen pulsarlar olmazdı. Sulu aküler beslemeye başlandığı anda voltu artar onu geçtim konjektör o voltu verir zaten. çekecegi akım kaç mili amper ki ? Farı yakmaya enerji verecek ama kuş kadar enerji çekecek olan likid ekranı çalıştırmaya enerji vermeyecek.
İtlik mesai ili bir iştir , sabah erken kalkmak gerek.
If you try and fail, congratulations. Most people don't even try.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)