popcorn 90 = ampul canavarı
en500=henüz birşey bulamadım
popcorn 90 = ampul canavarı
en500=henüz birşey bulamadım
Fikirlere Kurşun İşlemez .
Bilgili arkadaşların düşüncelerini paylaşması durumunda kıymetli olacak bir konu.
Atın iyisi alayda,kabın iyisi kalayda belli olur.
Aynı ses benim hyo.da da var..Sanırım depo kapağından geliyo ses. O sesle beraber ya karnı acıkmış diyorum ya da kendini kamyon sanıyo bu motor diyorum kronik bi sorun denmez buna ama.
Kronik sorun olarak krank malzemesinin yeterli dirence sahip olmaması. Krank kırma meselesi kullanıcıyla alakalı bir durum
Mekanik olmasa da fiziksel sorun olarak bahsedebilceğim ise lastiklerinin berbat oluşu.
33 KDC 64
Mustafa YERLİKAYA B rh+ /İTÜ Uçak Mühendisliği-2009
Hyo GV 250 = Boşa geçme sorunu
Motorun çok az da olsa yürüyor olması gerekiyor boşa geçmesi için ama herzaman yemiyo bu taktik . Yada devrini yükseltmek gerekiyor ki ( ort. 3000-4000 devir arası ) buda fazla yakıt tüketimine neden oluyor. En mantıklı durum debriyajı bırakmamak ama ozamanda bol trafik ışıklı yollarda sıkıntı yaratıyor.
En azından benm motorum için durum bu ama bildiğim kadarıyla bütün gv250 lerde var bu sorun. Şimdiye kadarda net bi çözüm çıkmadı karşıma. Açıkçası bende fazla araştırmadım. Ama net bi cevap çıkarsa bigün karşıma paylaşımcı olurum bu konuda
Motosikletli Kaplumbağa...
Asya 200 gy: Boş vitese alma sorunu. durduğunuz yerde vites değiştirmek için hafif ileri veya geri gitmeniz gerek. Debriyaj balatasını bulursanız şanslısınız zaten
Keçelerden yağ kaçırma sorunu. günde bi damla olsada yavaş yavaş çaktırmadan azalan yağ sıkıntı yaratabilir.
Bilgi Üniversitesi Motosiklet Kulübü Kurucu üyesi.
Lütfen cevap yazdığınız yorumumu beğenin. Yazdıktan sonra bakmayı unutabiliyorum.
mondi 250 macit boşa alma sorunu-arka jant tellerini kırılma sorunu(orjinali biras dandik mct kullananlar ilk iş olarak telleri kalınlaştırıyor) onun haricinde gayet rahat bir chopper
[COLOR="Blue"][B][I][U]Asfalta yakın olmayı seviyorum :) hatta eğilip öpesim geliyor :cherry:[/U][/I][/B][/COLOR]
Aynı sorun benim GV250'imde boş'tan çıkmama olarak baş gösterdi. Boşa çok rahat geçiyor, ancak bazen takılıyor ordan. Benzer problemleri de duyuyorum başka kullanıcılardan. Aynı kronik problemin bir başka yüzü olarak tahmin ediyorum. Çözümü yine 2000'e kadar devirleyip vitesi atmak.
Burgman 400 (2003-2006)
- yağ eksiltme ve sonucunda piston değiştirme
05 Suzuki Burgman 400
Yamaha FZ6 Fazer (2005): Gördüğüm her Fazer'in arka stop lambası alt tırnağı kırık. Çok büyük bir sorun değil tabii
2005 Honda CBR 600RR marsa bastiginiz dugmenin icindeki tel bi sure sonra artik isidanmidir nedir iletmiyor acip kurcalamak temazsizliklari gidermek yeterli oluyor 3 ayni model marka motorda gordum.
CBR 125 2007 model ampul dayanmiyor.
R1 1998 model exup sorunu.
We are many...
Motorcu için varmak değil,yolda olmak önemlidir Bizim buraların en meşhur motoru PANCAR dır
Ne Motorcular Gördüm Üstünde Elbise Yok,Ne Elbiseler Gördüm İçinde Motorcu Yok.
Sayfalar ilerledikçe bilgilere ulaşmak zor oluyor, bir kaç sayfada bir yazılan sorunları tek mesaj halinde toplasak daha iyi olmaz mı sevgili motorhocası...
”Samimi ve meşru olmak şartıyla her fikre hürmet ederiz. Fikirler, şiddetle, top ve tüfekle öldürülemez.” M.Kemal Atatürk...
Doğrudur..Bende çözüm olarak deniz motoru pompası ile değişimi okumuştum..
Zaten bu söylediğim şey kronik problem de değil aslında..Gene kullanıcı hatası..
Eğer uzun yola çıktıysan benzincilere ulaşımı da planlamış olmak gerekir bence..En kötü 1 lt lik kola şişesinde benzin saklanmalı..Hiç yoksa 20 - 30 km götürür..
2005-2006 model honda beat lerde şase problemi var çatlama oluyor..
Honda cbf 150:Balans mili arızası 10.000 civarında başlıyor motor 3-4 bin devir aralığında tırr tırrr ses yapıyor eksantrik zinciri çok sesli cızırdama şeklinde çalışıyor silindir üst kapaktan çok sıcak havalarda yağ kaçağı yapıyor...
Honda innova 125/125i:ön kafa sesi kesilemiyor sürekli zırıltı yapıyor yeni modelde daha az 125 i de sağ grenaj altından hava sesi geliyor hışırtı gibi karter bölümü aliminyum malzemeden yapıldığı için tapayı çıkartıp takarken dikkatli olmak gerekiyor karter tapası 9000 civarında kullanılmaz duruma gelebiliyor kesinlikle az sıkılması gerekiyor.
Derbi GPR 125:
- Titreşimden gevşeyen vidalar. Örnek: Arka sele tutucu vida düşmüş ve ardından sele de uçmuş
Derbi Gpr 125 -> Sym Joymax -> Honda Forza 300 ABS -> Yamaha X-Max 400 ABS
Birtanede ben ekleyeyim,
S&t Kanuni GV 250 : Rolanti motoru iç yuvası plastik olduğu için dişleri yiyiyor. Dolayısı ile bozuluyor ve zamanla beyinde bozuluyor. Rolantiniz 6000 Devir civarı oluyor. Rolanti motoru 120 TL civarı ve beyin 350 Tl civarında. Beyin değişmeyip program yükleme ile de düzltilebiliyor.
daha öncede konusu geçmişti , bu gibi değerli bilgiler içeren ve uzun ömürlü olması muhtemel konuların başlık sahibine sadece ilgili konu için yetki verilmelidir.
sayfalar ilerledikçe faydalı bilgiler konu sahibi tarafından süzülüp ilk sayfada sıralanmalı ve gereksiz mesajlar ilgili kişi tarafından silinebilmelidir.
böylece güzel başlıklar daha fazla kişiye fayda sağlayabilir.
ne de olsa değerli konular açan kişiler konularına da sahip çıkacaklardır.
"Dünyanın sorunu, Akıllılar hep kuşku içindeyken, aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır." B.Russell
"Yaşamak bir ağaç gibi tek ve hür; ve bir orman gibi kardeşcesine" Nazım Hikmet
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)