Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 1234 ... SonuncuSonuncu

Tüm motosikletlerin kronik arızaları.

    REKLAM ALANI
  1. #21
    Alper41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ağustos 2009
    Şehir
    Motoru Karamürselde Kendisi İstanbulda
    Motosikleti
    Kawasaki EN500
    popcorn 90 = ampul canavarı
    en500=henüz birşey bulamadım
    Fikirlere Kurşun İşlemez .


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    asm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    '13 Kymco G-Dink 250i
    Bilgili arkadaşların düşüncelerini paylaşması durumunda kıymetli olacak bir konu.
    Atın iyisi alayda,kabın iyisi kalayda belli olur.

  3. #23
    my91 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ocak 2010
    Şehir
    Silifke/MERSİN
    Motosikleti
    Hyosung Gt250R
    Alıntı overcloud adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2008 model ninja 250r, benzin deposundan gelen geyirme sesi (osurma sesine daha çok benziyor).

    bazen adeta motor bana bir şeyler anlatmaya çalışıyor diye düşünüyorum...
    Aynı ses benim hyo.da da var..Sanırım depo kapağından geliyo ses. O sesle beraber ya karnı acıkmış diyorum ya da kendini kamyon sanıyo bu motor diyorum kronik bi sorun denmez buna ama.
    Kronik sorun olarak krank malzemesinin yeterli dirence sahip olmaması. Krank kırma meselesi kullanıcıyla alakalı bir durum
    Mekanik olmasa da fiziksel sorun olarak bahsedebilceğim ise lastiklerinin berbat oluşu.
    33 KDC 64
    Mustafa YERLİKAYA B rh+ /İTÜ Uçak Mühendisliği-2009

  4. #24
    MotorKafa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBF 1000 FA
    Hyo GV 250 = Boşa geçme sorunu

    Motorun çok az da olsa yürüyor olması gerekiyor boşa geçmesi için ama herzaman yemiyo bu taktik . Yada devrini yükseltmek gerekiyor ki ( ort. 3000-4000 devir arası ) buda fazla yakıt tüketimine neden oluyor. En mantıklı durum debriyajı bırakmamak ama ozamanda bol trafik ışıklı yollarda sıkıntı yaratıyor.
    En azından benm motorum için durum bu ama bildiğim kadarıyla bütün gv250 lerde var bu sorun. Şimdiye kadarda net bi çözüm çıkmadı karşıma. Açıkçası bende fazla araştırmadım. Ama net bi cevap çıkarsa bigün karşıma paylaşımcı olurum bu konuda
    Motosikletli Kaplumbağa...

  5. #25
    kefeeee - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Eylül 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Triumph Speed Triple 955i / Yamaha BWS 100
    Asya 200 gy: Boş vitese alma sorunu. durduğunuz yerde vites değiştirmek için hafif ileri veya geri gitmeniz gerek. Debriyaj balatasını bulursanız şanslısınız zaten
    Keçelerden yağ kaçırma sorunu. günde bi damla olsada yavaş yavaş çaktırmadan azalan yağ sıkıntı yaratabilir.
    Bilgi Üniversitesi Motosiklet Kulübü Kurucu üyesi.
    Lütfen cevap yazdığınız yorumumu beğenin. Yazdıktan sonra bakmayı unutabiliyorum.

  6. #26

    Üyelik
    02 Eylül 2010
    Şehir
    siirt
    Motosikleti
    4 teker
    mondi 250 macit boşa alma sorunu-arka jant tellerini kırılma sorunu(orjinali biras dandik mct kullananlar ilk iş olarak telleri kalınlaştırıyor) onun haricinde gayet rahat bir chopper
    [COLOR="Blue"][B][I][U]Asfalta yakın olmayı seviyorum :) hatta eğilip öpesim geliyor :cherry:[/U][/I][/B][/COLOR]

  7. #27

    Üyelik
    08 Haziran 2010
    Şehir
    İstanbul - Kozyatağı
    Motosikleti
    CBR 600F
    Alıntı MotorKafa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hyo GV 250 = Boşa geçme sorunu

    Motorun çok az da olsa yürüyor olması gerekiyor boşa geçmesi için ama herzaman yemiyo bu taktik . Yada devrini yükseltmek gerekiyor ki ( ort. 3000-4000 devir arası ) buda fazla yakıt tüketimine neden oluyor. En mantıklı durum debriyajı bırakmamak ama ozamanda bol trafik ışıklı yollarda sıkıntı yaratıyor.
    En azından benm motorum için durum bu ama bildiğim kadarıyla bütün gv250 lerde var bu sorun. Şimdiye kadarda net bi çözüm çıkmadı karşıma. Açıkçası bende fazla araştırmadım. Ama net bi cevap çıkarsa bigün karşıma paylaşımcı olurum bu konuda
    Aynı sorun benim GV250'imde boş'tan çıkmama olarak baş gösterdi. Boşa çok rahat geçiyor, ancak bazen takılıyor ordan. Benzer problemleri de duyuyorum başka kullanıcılardan. Aynı kronik problemin bir başka yüzü olarak tahmin ediyorum. Çözümü yine 2000'e kadar devirleyip vitesi atmak.

  8. #28

    Üyelik
    24 Ekim 2006
    Şehir
    marmaris
    Motosikleti
    2008 piaggio fly 100
    Burgman 400 (2003-2006)
    - yağ eksiltme ve sonucunda piston değiştirme
    05 Suzuki Burgman 400

  9. #29
    Khutuck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Aralık 2005
    Şehir
    Yollarda...
    Motosikleti
    2.5 yıl akbil, sonra CuBuF150, şimdi Fazer, az KTM
    Yamaha FZ6 Fazer (2005): Gördüğüm her Fazer'in arka stop lambası alt tırnağı kırık. Çok büyük bir sorun değil tabii

  10. #30
    Jubaa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Kasım 2008
    Şehir
    Amerika,CA
    2005 Honda CBR 600RR marsa bastiginiz dugmenin icindeki tel bi sure sonra artik isidanmidir nedir iletmiyor acip kurcalamak temazsizliklari gidermek yeterli oluyor 3 ayni model marka motorda gordum.


    CBR 125 2007 model ampul dayanmiyor.

    R1 1998 model exup sorunu.
    We are many...

  11. #31
    kadango - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Nisan 2009
    Şehir
    Karşıyaka
    Motosikleti
    Fazer 8 - MT-07
    Alıntı GÖЯKEM adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hyosung Gt250r = Krank kırma (redline'a sokmadıkça problem oluşturmaz)
    Bu bir kronik sorun değildir.Kullanıcı hatasından kaynaklı bir sorundur.

  12. #32
    necatik35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Temmuz 2008
    Şehir
    İZMİR-FOÇA
    Motosikleti
    Honda xrv 750 Africa Twin,Mondial cub
    Alıntı Osbourne adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Honda Africa Twin
    - Az benzinle kullanımdan kaynaklı benzin pompası yanması
    (Bu modelin bilinen başka bir kronik arızası bulunmamaktadır )
    Bir arkadaşım benzin pompasını,şimdi tam hatırlayamıyorum ama ya yamaha yada honda deniz motorunun benzin pompası ile değiştirdi,şimdi çok memnunun.
    Motorcu için varmak değil,yolda olmak önemlidir Bizim buraların en meşhur motoru PANCAR dır
    Ne Motorcular Gördüm Üstünde Elbise Yok,Ne Elbiseler Gördüm İçinde Motorcu Yok.

  13. #33
    metci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Şubat 2009
    Şehir
    Afyonkarahisar
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    Sayfalar ilerledikçe bilgilere ulaşmak zor oluyor, bir kaç sayfada bir yazılan sorunları tek mesaj halinde toplasak daha iyi olmaz mı sevgili motorhocası...
    ”Samimi ve meşru olmak şartıyla her fikre hürmet ederiz. Fikirler, şiddetle, top ve tüfekle öldürülemez.” M.Kemal Atatürk...

  14. #34
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Alıntı necatik35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bir arkadaşım benzin pompasını,şimdi tam hatırlayamıyorum ama ya yamaha yada honda deniz motorunun benzin pompası ile değiştirdi,şimdi çok memnunun.
    Doğrudur..Bende çözüm olarak deniz motoru pompası ile değişimi okumuştum..
    Zaten bu söylediğim şey kronik problem de değil aslında..Gene kullanıcı hatası..
    Eğer uzun yola çıktıysan benzincilere ulaşımı da planlamış olmak gerekir bence..En kötü 1 lt lik kola şişesinde benzin saklanmalı..Hiç yoksa 20 - 30 km götürür..

  15. #35

    Üyelik
    23 Kasım 2010
    2005-2006 model honda beat lerde şase problemi var çatlama oluyor..

  16. #36
    aykan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2006
    Şehir
    BODRUM
    Motosikleti
    HONDA PCX/HONDA NF
    Honda cbf 150:Balans mili arızası 10.000 civarında başlıyor motor 3-4 bin devir aralığında tırr tırrr ses yapıyor eksantrik zinciri çok sesli cızırdama şeklinde çalışıyor silindir üst kapaktan çok sıcak havalarda yağ kaçağı yapıyor...

    Honda innova 125/125i:ön kafa sesi kesilemiyor sürekli zırıltı yapıyor yeni modelde daha az 125 i de sağ grenaj altından hava sesi geliyor hışırtı gibi karter bölümü aliminyum malzemeden yapıldığı için tapayı çıkartıp takarken dikkatli olmak gerekiyor karter tapası 9000 civarında kullanılmaz duruma gelebiliyor kesinlikle az sıkılması gerekiyor.

  17. #37
    daparadoks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Voge SR4
    Derbi GPR 125:
    - Titreşimden gevşeyen vidalar. Örnek: Arka sele tutucu vida düşmüş ve ardından sele de uçmuş
    Derbi Gpr 125 -> Sym Joymax -> Honda Forza 300 ABS -> Yamaha X-Max 400 ABS

  18. #38
    Whitehair - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Eylül 2006
    Şehir
    İstanbul/Levent
    Motosikleti
    CBF 600 SA
    Birtanede ben ekleyeyim,


    S&t Kanuni GV 250 : Rolanti motoru iç yuvası plastik olduğu için dişleri yiyiyor. Dolayısı ile bozuluyor ve zamanla beyinde bozuluyor. Rolantiniz 6000 Devir civarı oluyor. Rolanti motoru 120 TL civarı ve beyin 350 Tl civarında. Beyin değişmeyip program yükleme ile de düzltilebiliyor.

  19. #39

    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    Alıntı metci adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sayfalar ilerledikçe bilgilere ulaşmak zor oluyor, bir kaç sayfada bir yazılan sorunları tek mesaj halinde toplasak daha iyi olmaz mı sevgili motorhocası...
    Şimdilik sıkıntı yok gibi ama alıntı yaparak aynı model üzerine devam etmek daha şık olabilir.

  20. #40
    takendy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2007
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    K 1300 GT
    Alıntı motorhocası adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şimdilik sıkıntı yok gibi ama alıntı yaparak aynı model üzerine devam etmek daha şık olabilir.
    daha öncede konusu geçmişti , bu gibi değerli bilgiler içeren ve uzun ömürlü olması muhtemel konuların başlık sahibine sadece ilgili konu için yetki verilmelidir.
    sayfalar ilerledikçe faydalı bilgiler konu sahibi tarafından süzülüp ilk sayfada sıralanmalı ve gereksiz mesajlar ilgili kişi tarafından silinebilmelidir.

    böylece güzel başlıklar daha fazla kişiye fayda sağlayabilir.

    ne de olsa değerli konular açan kişiler konularına da sahip çıkacaklardır.
    "Dünyanın sorunu, Akıllılar hep kuşku içindeyken, aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır." B.Russell
    "Yaşamak bir ağaç gibi tek ve hür; ve bir orman gibi kardeşcesine" Nazım Hikmet


2. sayfa BirinciBirinci 1234 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)