mondial 150 ut cross kullaniyorum motoru kotu durumda acaba hic masraf etmeyip direk 125 lik japon motoru falan uydursak kaca patlar?surunce anladim ki japonun 100 lugu bile cin in 150ligine bedel saglamligini falan saymiyorum bile
mondial 150 ut cross kullaniyorum motoru kotu durumda acaba hic masraf etmeyip direk 125 lik japon motoru falan uydursak kaca patlar?surunce anladim ki japonun 100 lugu bile cin in 150ligine bedel saglamligini falan saymiyorum bile
Benim 100 lük için bende düşündüm ama e bay gibi bir web sitesinde satılırmı :D yada türkiyede parça motoru ayrı olarak satan yerler varmıdır :D motorda değişiklik yapmak gerekirmi :d umaraım bilen birileri çıkar :D
Bir ağaçtan binlerce kibrit çöpü olur, ama unutmayalım ki bir kibrit çöpünden de binlerce ağaç kül olur...
iyi hoş, bendede 150 rf var aynı durum benim içinde geçerli, belki bu konuda tecrübesi olupta bu yazıyı okuyan başka tarafıyla güler de, fenamı olur rf'de dylan motoru olsa .. herşeyden önce teknik bilgiye sahip olmak gerek, bu işler okadar kolay değil fakat parça parça toplanabilir motor, satan yerler mevcut
[B]I'm a new [COLOR="Red"]kid[/COLOR] on the bloc ![/B]
Halamın bıyığı olsa amcam olur muydu?
2 zamanlı gilera gfr 125 motoru var elimde isteyen olursa satabılırım
34 hp 6 vites su soğutmalı
вιкє мє αρяιℓια 'яѕ 250'
tuem
kazalı motosikletlerden çıkma motorlara bakın derim.
2010 Kanuni Breton 21.000km|2013 Kuba XR 125 8.000km|2012 Hyosung GT250R 25.500km|2016 Bajaj Pulsar 200NS 14.500km|2018 Motolux Rossi 50(King 139)|2013 Mondial Mash 150 6.000km|2017 Mondial Drift 135 6000km|2021 RKS Azure 50|2022 Arora Freedom 50|2023 Hero Dash 125
http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=83242
yardım ederseniz sevinirim...
motor numarasi farkli olacak ruhsatta bazi durumlarda keyifsizlik verebilir. bunun disinda yapmak stediginiz sey temelde custom motor yapmak ile ayni. elin adami kafasina gore sasi alip kafasina gore motor tasarlayip istedigi aksesuarlari bulup monte edince bunu discovery channel'da izleyip vaaaaayy diyenler, bu sordugunuz soruya neden burun kivirirlar anlamam. evet efendim o dediginizi yapabilirsiniz. ustelik takmak istediginiz motor 1000cc, 1200cc ve ustu olmayacagi icin cok buyuk dertte yasamazsiniz gibi geliyor bana. tabi elinizde mukemmel tasarimci ve teknisyenlerle dolu tam teknolojik donanima sahip bir garajiniz olmadigi icin; sizin minimum ugras optimum fayda parolasi ile yola cikmaniz lazim.
mesela bir ledow yada yeni adiyla ne olduysa onu alip buna virago250 motoru taksaniz isiniz cok daha kolay olacaktir. ayni sekil dragstar250'yi keeway cruiser'a montelemeniz cok zorlamayacaktir. yani demek istedigim bazi japon motorlarinin dusuk kaliteli kopyasi olan cin mali modellerini bulup bunlari orjinaline yukseltmek gibi bir yol..
cross icinde durum ayni, almak istediginiz japon motoru bi inceleyin nerelerden saseye tutunuyor?, zincir aktarma cikisinin yeri yeni konacagi sase icin uygun mu?, karburatore ulasiminda sorun olacakmi? benzin musluguna erisimi uygun mu? eger kabaca bu sorularin cevabi evet ise o motor sizin saseye takilir.
Wildgoose Rider - Transalp 650
elinizde faturalı sıfır motor varsa ruhsata işlete bilirsiniz.eski ama sahibi noterden tek motoru satabilir fatura varsa oda işletilir...
103 hp
İyi olur..Canavar gibi çalışır.
olur tabiki,biraz ugrastiracak suphesiz,MZ 251 cc motor gormustum bizim orda 120 euro istiyordu yanlis hatirlamiyorsam.ama is bununla da bitmiyor tabi.bence motoru orjinal Ramaya takmak daha akillica olucaktir,ben ugrasmayi ve biseyler yapmayi severim diyorsan o baska.
RIDE or DIE
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)