140/90/15 olan bi lastiği 140/70/15 ile değiştirirsem ne sıkıntı çekerim yada olurmu? Jant boyatmanın maliyeti nedir acaba? Tel jant teller hariç boyanacak. Teşekkürler
140/90/15 olan bi lastiği 140/70/15 ile değiştirirsem ne sıkıntı çekerim yada olurmu? Jant boyatmanın maliyeti nedir acaba? Tel jant teller hariç boyanacak. Teşekkürler
Bilgi Üniversitesi Motosiklet Kulübü Kurucu üyesi.
Lütfen cevap yazdığınız yorumumu beğenin. Yazdıktan sonra bakmayı unutabiliyorum.
yoldaki çukur vesairi daha fazla hissedersin.janıtının hasar alma riski artar yere yaklaşacağından.2 cm de olsa yere motorun gövdesi dahada yaklasır.yol tutuşun ne kadar artar bilemem.ama zararın eskiye nispeten daha fazla olabilir gibi.
daha iyi aydınlatacak arkadaşlar vardır umarım
Konu şu ki pirelli sport demon alıcam ama 90 yerine 70 var almaya değermi yani
Bilgi Üniversitesi Motosiklet Kulübü Kurucu üyesi.
Lütfen cevap yazdığınız yorumumu beğenin. Yazdıktan sonra bakmayı unutabiliyorum.
pirelli'nin lastikleri genel olarak iyidir. orjinal boyutlarda başka modelleri düşünebilirsin belki
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
İşte sıkıntıda orda hiç bir şekilde orjinal boyutta bulamıyorum arka lastiği. Mesela motoru viraj içerisinde yatırdığımızda daha fazla performans almamız için yanak değerimiz yüksekmi yoksa düşük olmalıdır diye bir soru ekliyim.
Bilgi Üniversitesi Motosiklet Kulübü Kurucu üyesi.
Lütfen cevap yazdığınız yorumumu beğenin. Yazdıktan sonra bakmayı unutabiliyorum.
güncel
Bilgi Üniversitesi Motosiklet Kulübü Kurucu üyesi.
Lütfen cevap yazdığınız yorumumu beğenin. Yazdıktan sonra bakmayı unutabiliyorum.
Yarın yeni lastik almaya gidicem acil cevap gerekli bana
Bilgi Üniversitesi Motosiklet Kulübü Kurucu üyesi.
Lütfen cevap yazdığınız yorumumu beğenin. Yazdıktan sonra bakmayı unutabiliyorum.
bildiğim kadarıyla yanak kalınlığı azaldıkça lastik daha iyi yol tutuyor.
tabi 90'lık ile 70'lik lastik arasında ne kadar kalınlık farkı var ona bakmak lazım. içine sinmiyorsa alma derim sonuçta bu lastik bizi yola bağlayan tek şey.
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
Yanak profili düşerse motor kalkışta biraz daha seri kalkacak fakat son hızda bir miktar azalma olacaktır.
Bu dediklerim 200 cc bir motorda bariz hissedilemeyebilir ama yanak profilini düşürmekle sarsıntıyı daha fazla hissedecek,jantın eğilme riskini arttıracaksınız.
Söz konusu fark 20 mm olduğu için tavsiye etmem bu değişikliği.
Jant boyama işi ise ustasına göre değişmekle birlikle sanıyorum 80-100 TL arası bir rakama malolur.
Atın iyisi alayda,kabın iyisi kalayda belli olur.
Bakalım spariş verdim prelli sport demonları nolcak.
Bilgi Üniversitesi Motosiklet Kulübü Kurucu üyesi.
Lütfen cevap yazdığınız yorumumu beğenin. Yazdıktan sonra bakmayı unutabiliyorum.
140 a 90 ile 140 a 70 arasındaki fark 20 değil 28 mm dir. Fark çok olur kesinlikle tavsiye etmem
Bosuna yakit sarfiyati
Lastigin zincire gereginden fazla yaklasacak
Boyanan jant zamanla boya atar. Jant boyamak kaput boyamaya benzemez. Firinlamasi mukkemel olmali. Cunku janlar harket halinde lastikten gelen isiyi emer ve genlesir ve sonra tekrar sogur.
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
çok içime kurt düştü şimdi ya. bin kere güncellensin diye uğraştım forumdan bilgi alıcam diye. şimdi o lastikler bana sorun yaparsa kafayı yerim ama hakkaten yani. şöle bi bilgiyi istediğimde alamadığımda deli oluyorum ister istemez forumda. Zaten zincire yeterince yakındı. şimdi sorun yaratırsa kafamı duvarlara vurur motoruda satarım 320Tl para verdikten sonra
Bilgi Üniversitesi Motosiklet Kulübü Kurucu üyesi.
Lütfen cevap yazdığınız yorumumu beğenin. Yazdıktan sonra bakmayı unutabiliyorum.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)