Yarıçaptan dolayı demiyorum. Formül tekerleğin yere temas noktası için doğru ama başlık motosikletin devrilmesi ile ilgili olduğundan o kısmı açıklamıyor. Bu yüzden öyle dedim. Ben de derslerde bunları ve çok daha ilerisini ayrıntılı olarak gördüm.
Yarıçaptan dolayı demiyorum. Formül tekerleğin yere temas noktası için doğru ama başlık motosikletin devrilmesi ile ilgili olduğundan o kısmı açıklamıyor. Bu yüzden öyle dedim. Ben de derslerde bunları ve çok daha ilerisini ayrıntılı olarak gördüm.
onrbab arkadaşımın mesajı o. git ona söyle işte. ylmzzz yaklaştın filan demişin.
ayrıca bu konunun babayiğitlikle ne ilgisi var anlamadım. edebiyat okuyanlar babayiğit olamaz illa müh. olacak
Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin
ne diyeyim yahu yarıçap kuvvet denge uğraşıp gidiyoruz. senden naber çoluk çocuk nasılrEnE adlı üyeden alıntı
Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin
Yerlere yakından bakarak ıslak mı değil mi anlamak için yatmıyor muyduk
Aa hayır ne alakası var sende hiçbişey bilmiyomuşsun,Khutuck adlı üyeden alıntı
sürtünme kuvvetini azaltıp motor daha az yaksın diye yatıyoruz.
Yürürken bile dene bak daha az yorulduğunu göreceksin
Four wheels good , two wheels better...
Hoca odeil de Racingle yatmadan viraj dönebilen warmı onu bi söle sen ?
Comfirmation Bias
ya hay yazmaz olaydım ya bu nedir bea relax biraz
ylmzzz eywallah kardes saolssın
nese seko hocam ben yazdım o formulu ok?
sakin
[B]RR gençliği[/B]
Hadi bakalim, "babayigit". Goster kendini, sen bizi degil, biz seni bir sinava tutalim. Yaw, roll ve steer ustune, formul, aciklama ve ornek istiyorum.Seko adlı üyeden alıntı
HER TÜRK ASKER DOĞAR
seko kaçtı heralde ya da deney yaparken virajda uçtusaykoshey adlı üyeden alıntı
Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin
- Motosiklet kullananlar virajda neden yatar?
- Delikanlıysa yatmasın!..
Biraz geç de olsa viraj konusuna küçük bir katkı.
İnsan beyni dönüşlerde 15 derece yatışa kadar tolerasyon gösterir. 15 dereceden fazla yatmalarda, bilinç dışı olarak düşeceğini veya düşmek üzere olduğunu düşünür ve size bir "karşı tepki" verme komutu verir. Kazalar da bu tepkilerin uygulanması sırasında ortaya çıkar genelde.
Bunun üstesinden gelmenin bir yolu da, belirli eğitim senaryolarının, trafiğe kapalı alanda bol bol tekrarlanarak, billinç-altınıza 15 dereceden fazla yattığınızda düşmeyeceğinizi ona göstermek.
Diğer bir püf noktası ise, gideceğiniz yöne bakmanızdır. dönüşlerde önünüze veya cockpit'e değik, döneceğiniz virajın görünebilen son noktasına bakarak dönmelisiniz. Herkesin bildiği gibi "baktığın yere gidersin". Eğer çapmamak için kaldırıma bakarsanız, kaldırıma çıkarsınız.
Bu eğitimi karayolunda yapmanız risk taşır. trafiğe kapalı alanda yapmanızı öneririm.
Sevgiler
abi 2tekerde sıkıyorsa yatmayalım daa atv de neyapacaz..??
ATV esasen şehir içi kullanım için hiç uygun olmayan bir araç. zaten birçok ülkede de ATV'lere plaka verilmiyor bu sebepten ötürü. ATV kullanımdaki amaç YAVAŞ - YÜKSEK TORK ile engelleri aşmak. Kısacası yatmaya gerek de yok zaten.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)