rx 135 yağ pompası arızalanınca sonuç bu
Reklamlar
-
o 1 sana hertürlü.. kendin diyon babanın numarası var diye babamın yerine konuşuyorum benmi aldım s....sen inşaatta çalıştın ben gibi, babanın verdiği harçlıklarımı biriktirdin.seni öttürmek için delerdim ama motoru sattım.amcam bilmiyor koy dedi bende koydum senin gibi basit insanlarda bunları konu edip konuşuyor.bu arada o yazıyı ben yazmadım bişey bilmediğin buradan belli ORİJİNAL(japan) kendi yazısı o.uzanamadığım ciğer ha vay be 2 zaten ne zaman istersen.(tam sana layık o söz lafının arkasında durmayana. sen zaten karakterli olsan gitcem deyip karı gibi konu okuyup cevap yazmassın adam olan adam sözünün eri olur...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:43 ----------
kingcüneyt adlı üyeden alıntı
sana yazayımda gidim dedim malum susacağın yok
evet o konuyu senın gibi kulaktan duyma bi tip arkdaş vardı yok bmw geçer diye konusyodu orda yazılanları okutmak için açtım varmı başka bişey kurcala hele
telefon açtıgını kabul ettin yani şimdi
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:32 ----------
yav arkdaşım hiç söleme ufacık motr için saatlerce beni aradılar konuşma geçmişini görsen şimdide paşam 115 le 135 i beğenmiyor Allah kimseyi sonradan görme etmesin..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:34 ----------
coq abi geldiyse 2 sözle bu tartışma biter
güzel kıvırıyorsun asenayı geçtin beee...senin sonradan görüdüğün çok doğru.
Reklamlar
-
concorde787 adlı üyeden alıntı
orjinal motor bile olsa , o piston u delmem ( her şey orjinal olsa bile) toplam 2 dakikamı alır. toplam 10cc sıvı azot yada buna eşdeğer hava fazındaki azot gazı bu iki dakika içerisinde pistonu delmene yeterde artar bile. (namı diğer nitrojen derler.) bu piston delme meselesi 2 zamanlı değil dört zamanlı içinde geçerlidir. eğer bir idda da bulunacaksan önce işin tekniğini bileceksin .eğer delemezsin diyorsan sebebini burada açıkla . bak ben delebilirim ,ve nasıl yapacağımıda açıkladım.
ooo sen uçtun gittin arkdaşım orjinal fabrika çıkışlı ve DÜZGÜN benzin ve düzgün yağını koyduğun zaman delmez diyorum ben sana azot koy veya oktan koyarak delemezsin demiyorumki normal şehiriçi kullanımdan bahsediyoruz biz yoksa çelik piston bile delinir ama hangi şartlarda onu Allah bilir biz orjinal stk motrdan bahsediyoruz ve günlük şehir içi kullanımda anlatabildim mi
Rx 115 Mavi (2004) Rx 135 King Yeşil (2002), Rx 135 King Yeşil-Siyah (2003) Ford Fiesta Flair Bordo (2000) Ford Fiesta Ghia Gri (2000) Peugeot 206 Xt Gümüş Gri (2005) Ybr Esd Siyah 125 (2012) Ford Fiesta (2006) Ford Fiesta (2009) Yamaha R6 (2013 ) Vınn Vınnn
-
concorde787 adlı üyeden alıntı
orjinal motor bile olsa , o piston u delmem ( her şey orjinal olsa bile) toplam 2 dakikamı alır. toplam 10cc sıvı azot yada buna eşdeğer hava fazındaki azot gazı bu iki dakika içerisinde pistonu delmene yeterde artar bile. (namı diğer nitrojen derler.) bu piston delme meselesi 2 zamanlı değil dört zamanlı içinde geçerlidir. eğer bir idda da bulunacaksan önce işin tekniğini bileceksin .eğer delemezsin diyorsan sebebini burada açıkla . bak ben delebilirim ,ve nasıl yapacağımıda açıkladım.
helal olsun doğru söze ne denir.
-
sen delemezsin dedin de ben onun için yazdım . yoksa o kadar mühendisin emek çaba sarfedip yapmış olduğu hangi standat makina yada motor piston deliyor.?????? bana açıklayabilirmisin.
-
bende zaten düzgün binilen makinalara bişey demedim.cüneyte göre RXZ orijinal olduğu halde deliyormuş.
-
extrem_015 adlı üyeden alıntı
o 1 sana hertürlü
.. kendin diyon babanın numarası var diye babamın yerine konuşuyorum benmi aldım s....sen inşaatta çalıştın ben gibi, babanın verdiği harçlıklarımı biriktirdin.seni öttürmek için delerdim ama motoru sattım.amcam bilmiyor koy dedi bende koydum senin gibi basit insanlarda bunları konu edip konuşuyor.bu arada o yazıyı ben yazmadım bişey bilmediğin buradan belli ORİJİNAL(japan) kendi yazısı o.uzanamadığım ciğer ha vay be
2 zaten ne zaman istersen.(tam sana layık o söz lafının arkasında durmayana. sen zaten karakterli olsan gitcem deyip karı gibi konu okuyup cevap yazmassın adam olan adam sözünün eri olur...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:43 ----------
güzel kıvırıyorsun asenayı geçtin beee...senin sonradan görüdüğün çok doğru.
senin gibi adamlar 2 yüzlü olduğu için şimdi arkamdan ötersin diye gitmedim.. Lafı değiştirde nasıl edersen et niye kıvırım yeğenim kıvıracak ne olduda kıvırım bu arada asenayı çok izleme yazık senın gibi gençlere bilgini konuştur çirkefliğini değil şimdi bunda cvp. ver sabaha kadar senle uğraşalım
Rx 115 Mavi (2004) Rx 135 King Yeşil (2002), Rx 135 King Yeşil-Siyah (2003) Ford Fiesta Flair Bordo (2000) Ford Fiesta Ghia Gri (2000) Peugeot 206 Xt Gümüş Gri (2005) Ybr Esd Siyah 125 (2012) Ford Fiesta (2006) Ford Fiesta (2009) Yamaha R6 (2013 ) Vınn Vınnn
-
kingcüneyt adlı üyeden alıntı
senin gibi adamlar 2 yüzlü olduğu için şimdi arkamdan ötersin diye gitmedim.. Lafı değiştirde nasıl edersen et niye kıvırım yeğenim kıvıracak ne olduda kıvırım bu arada asenayı çok izleme yazık senın gibi gençlere
bilgini konuştur çirkefliğini değil şimdi bunda cvp. ver sabaha kadar senle uğraşalım
ben ancak insanlarla konuşur ve uğraşırım asena sana benzediği için örnek verdim zaten küflü kokana,çirkeflik sana yakışır.sen 2 yüzlü değilsin çünkü kaç yüzlü olduğunu sayamadım.
-
extrem_015 adlı üyeden alıntı
bende zaten düzgün binilen makinalara bişey demedim.cüneyte göre RXZ orijinal olduğu halde deliyormuş.
aferim düzgün konuşmayı öğrendin evet orrjinal piston delen motor RX-Z oda aşırı güçten dolayı alt motrun verdiği devir sonucu deliyor. onada çare depoya bi kapak yağ atıp deneyin diyorlar ama ondada nafile.. buralarda ve manisada piston delen motor olarak bilir herkes bide silindiri çok farklı araştırısanız anlarsınız..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı Dün 23:58 ----------
extrem_015 adlı üyeden alıntı
ben ancak insanlarla konuşur ve uğraşırım asena sana benzediği için örnek verdim zaten
küflü kokana,çirkeflik sana yakışır.sen 2 yüzlü değilsin çünkü kaç yüzlü olduğunu sayamadım.
ilkokul esprileri oda güzel aferim bişi biliyomuşun demek
Rx 115 Mavi (2004) Rx 135 King Yeşil (2002), Rx 135 King Yeşil-Siyah (2003) Ford Fiesta Flair Bordo (2000) Ford Fiesta Ghia Gri (2000) Peugeot 206 Xt Gümüş Gri (2005) Ybr Esd Siyah 125 (2012) Ford Fiesta (2006) Ford Fiesta (2009) Yamaha R6 (2013 ) Vınn Vınnn
-
concorde 787 ye söyledim adamına göre konuşuyorum.
-
Yazık olmuş, piston silindire yapışmışi kolu eğmiş ..
İki zamanlı motorlara çok bindim çok uğraştım, her sölerim mutlaka depoyada bi miktar yağ atın yağ pompasına güvenmeyin..
-
kingcüneyt adlı üyeden alıntı
aferim düzgün konuşmayı öğrendin evet orrjinal piston delen motor RX-Z oda aşırı güçten dolayı alt motrun verdiği devir sonucu deliyor. onada çare depoya bi kapak yağ atıp deneyin diyorlar ama ondada nafile..
buralarda ve manisada piston delen motor olarak bilir herkes bide silindiri çok farklı araştırısanız anlarsınız..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı Dün 23:58 ----------
ilkokul esprileri oda güzel aferim bişi biliyomuşun demek
daha neler biliyorumda yeri değil
-
concorde787 adlı üyeden alıntı
sen delemezsin dedin de ben onun için yazdım . yoksa o kadar mühendisin emek çaba sarfedip yapmış olduğu hangi standat makina yada motor piston deliyor.?????? bana açıklayabilirmisin.
concorde arkadsım bak resimdeki motor bile yağ sorunu var ama pistonu delmemiş kırmış parçlamış ben o arkdaşla telefonda konuştum bende malzme istedi 2 gün önce daha motr açılmadan basmış 160 hızlara çıktım dedi o haldeyken bile hasar vememi ama parçalmış orası ayrı http://http://www.motoliz.com/ bu siteden de arayabilrisn RX Z nin orjinal piston deldğini söylerler..
Rx 115 Mavi (2004) Rx 135 King Yeşil (2002), Rx 135 King Yeşil-Siyah (2003) Ford Fiesta Flair Bordo (2000) Ford Fiesta Ghia Gri (2000) Peugeot 206 Xt Gümüş Gri (2005) Ybr Esd Siyah 125 (2012) Ford Fiesta (2006) Ford Fiesta (2009) Yamaha R6 (2013 ) Vınn Vınnn
-
[QUOTE=kingcüneyt;2190464]aferim düzgün konuşmayı öğrendin evet orrjinal piston delen motor RX-Z oda aşırı güçten dolayı alt motrun verdiği devir sonucu deliyor. onada çare depoya bi kapak yağ atıp deneyin diyorlar ama ondada nafile.. buralarda ve manisada piston delen motor olarak bilir herkes bide silindiri çok farklı araştırısanız anlarsınız.. silindir kafa contasını 1.00 mm yükselsinler sorun kalmaz .bu işlem yamahanın orjinal tamir sitesinde belirtilmiştir. hatta delinen pistonun yerine yenisi takılırken. orjinal piston ise eğer kutunun içerisinde çıkan a4 büyüklüğündeki antedli kağıtta tüm açıklamalar yazıyor. yada akıllı bir usta( çünkü pistonun neden delindiğini bilir) silindir in altındaki contaya 1 .00 mm ilave conta ekler sorunu çözer .....
-
[QUOTE=concorde787;2190477]
kingcüneyt adlı üyeden alıntı
aferim düzgün konuşmayı öğrendin evet orrjinal piston delen motor RX-Z oda aşırı güçten dolayı alt motrun verdiği devir sonucu deliyor. onada çare depoya bi kapak yağ atıp deneyin diyorlar ama ondada nafile..
buralarda ve manisada piston delen motor olarak bilir herkes bide silindiri çok farklı araştırısanız anlarsınız.. silindir kafa contasını 1.00 mm yükselsinler sorun kalmaz .bu işlem yamahanın orjinal tamir sitesinde belirtilmiştir. hatta delinen pistonun yerine yenisi takılırken. orjinal piston ise eğer kutunun içerisinde çıkan a4 büyüklüğündeki antedli kağıtta tüm açıklamalar yazıyor. yada akıllı bir usta( çünkü pistonun neden delindiğini bilir) silindir in altındaki contaya 1 .00 mm ilave conta ekler sorunu çözer .....
buyur cüneyt bey bilgini konuştur bakalım gerçi olmayan şeyi nasıl konuşturcaksan :D
-
GKN adlı üyeden alıntı
Yazık olmuş, piston silindire yapışmışi kolu eğmiş ..
İki zamanlı motorlara çok bindim çok uğraştım, her sölerim mutlaka depoyada bi miktar yağ atın yağ pompasına güvenmeyin..
bide gökhan abi pistonu yeni takmışlar motor açılmadan çok sıkıştırmışlar ondan sonra ses gelmye başlamış... genelde bende hep uzun yola giderken yağ koyarım depodan iki zamanlılar kokusu gidişi süperdir.. egsozdan attığı duman filan
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:13 ----------
[QUOTE=concorde787;2190477]
kingcüneyt adlı üyeden alıntı
aferim düzgün konuşmayı öğrendin evet orrjinal piston delen motor RX-Z oda aşırı güçten dolayı alt motrun verdiği devir sonucu deliyor. onada çare depoya bi kapak yağ atıp deneyin diyorlar ama ondada nafile..
buralarda ve manisada piston delen motor olarak bilir herkes bide silindiri çok farklı araştırısanız anlarsınız.. silindir kafa contasını 1.00 mm yükselsinler sorun kalmaz .bu işlem yamahanın orjinal tamir sitesinde belirtilmiştir. hatta delinen pistonun yerine yenisi takılırken. orjinal piston ise eğer kutunun içerisinde çıkan a4 büyüklüğündeki antedli kağıtta tüm açıklamalar yazıyor. yada akıllı bir usta( çünkü pistonun neden delindiğini bilir) silindir in altındaki contaya 1 .00 mm ilave conta ekler sorunu çözer .....
dediğizi yazdım ust kapak contasına bi orjinal conta daha ekleyip deniyecem bide orjinal pistonun kutusunda açıklama yazmaz jakartadan geldği için direk kutu sekman piston o kadar biz orjinal üst kapak contasını çıkartıp sıvı çontayla kalınlaştırdığımız halde olmadı.. peki fabrikasyonmu arızalı çıkıyor o zaman bu motorlar direk fabrika çıkısındaki haliyle neden deliyor bunada cvp.verirseniz ?? koca antepde akıllı usta yok demekki veya antalyada manisa da ...
Rx 115 Mavi (2004) Rx 135 King Yeşil (2002), Rx 135 King Yeşil-Siyah (2003) Ford Fiesta Flair Bordo (2000) Ford Fiesta Ghia Gri (2000) Peugeot 206 Xt Gümüş Gri (2005) Ybr Esd Siyah 125 (2012) Ford Fiesta (2006) Ford Fiesta (2009) Yamaha R6 (2013 ) Vınn Vınnn
-
bende 2 zamanlı motor kullanıyorum ( mz 251) ama işim iki zamanlı motor tamiri .fakat motosiklet tamir etmiyorum . motorlu testere ,jeneratör ,ilaç motorları vb .. hatta bir ara 2 zamanlı paramotor bile tamir ettim . yaşım 38 .bu işi baba mesleği olarak devam ettiriyorum ama kendimi geliştirdim ,okudum , tecrübe ettim . bu resimde de gördüm makina için söyleyeceklerim . binicisine gerçekten motor kullanaıcısı diyemem. çünkü motor her şekilde ona " ben zorlanıyorum bir sorunum var " demiş . ama sürücüsü "yürü bakiiim eşşek gibi gideceksin" demiş. ve sonuç bu olmuş .gayet normal çünkü ağır bir krank kesinlikle ve kesinlikle kolu eğecektir. rx king motorunun en avantajlı yönü uzun krank kolu nedeni ile düşük hacimde daha yüksekdevirde beygir gücü üretiyor . ama dez avantajı da düşük devirde iyi bir tork veremiyor. ama motorun toplam kilosu düşük olduğu için hızlanması diğar makinalara göre daha iyi .fakat yüksek devirde yakıta hiç acımıyor....
-
Rx 115 Mavi (2004) Rx 135 King Yeşil (2002), Rx 135 King Yeşil-Siyah (2003) Ford Fiesta Flair Bordo (2000) Ford Fiesta Ghia Gri (2000) Peugeot 206 Xt Gümüş Gri (2005) Ybr Esd Siyah 125 (2012) Ford Fiesta (2006) Ford Fiesta (2009) Yamaha R6 (2013 ) Vınn Vınnn
-
iki zamanlı motor , basınç farkı ile çalışır .yada şöyle söyleyeyim . pistonun üstündeki kalan kısımda (yan emme portlarından sonraki üst kısım ) ki toplam hacim ile pistonun alt kısmında kalan hacim bir birine ne kadar yakın olursa verim o kadar yüksek olur. eğer alt hacim büyük ,üst hacim kücükse sıkıştırma oranı yüksek olacağından (1/11 maksimum sınırdır) oluşan basınç ve ısı sonucu yakıt ve hava karışımı bujiye ihtiyaç duymadan kendi kendine patlar . bu kontrolsuz patlama sonucu ortaya çıkan detanasyon (darbe yada çekiç etkisi ) pistonun üzerine öyle bir vururki ortaya delinme diye tabir ettiğimiz durum çıkar . üstü kapalı silindirlerde en uygun çözüm silindir altına biraz daha kalın conta ekleyerek sıkıştırma oranı düşürülebilir . bu kısmen beygir gücünde düşmeye yol açsada bir miktar hacim artması nedeni ile ortaya çıkan tork gücü bu kaybı telafi edebilir. yada ateşleme avansını düşürerek yada devir sınırlayıcı koymak da sorunu çözebilir .
-
fabrikasyon olarak seri üretim yapılan motorlarda da hata olmaz diye bir kural yok sonuç ta bu kul yapısı. adam bu motoru yaparken belki bizim iklim sistemimize gör o zamanlarda denememiş olabilir yada yakıt oktan sistemini göz ardı etmiş olabilir . yada onlardaki iki zamanlı yağ spefikasyon değerleri bizim iki zamanlı yağlardan daha yüksek olabilir . ortada kesinlikle ve kesinlikle atlanan çok küçük bir nokta mutlaka vardır . hatta göz ardı ettiğiniz çok basit bir buji bile bu piston delinmesine neden olabilir. ustalık işte burda ortaya çıkar ve bunu çözümünü bulan gerçekten ustadır...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)