Motosiklet eğitimi almış arkadaşlar.
Reklamlar
-
Çok merak ettiğim bir konu aslında motosiklet eğitimi.Merak edilecek nevar,belirli günlerde belirli saatler arası belirli miktar para karşılığında sürüş eğitimi işte...Okadarını bende biliyorum
Merak ettiğim nokta aslında,hani ilk gittiğiniz gün neler yaşadınız nasıl bir eğitim aldınız dialoğlar nasıl,yanlış birşeyin doğru olduğunu sizlere nasıl anlattılar,doğru bildiğiniz bir hareketin aslında yanlış olduğunun matığını nasıl açıklıyorlar.mesela hani özlü sözler olurya dinleyince veya okuyunca;vaybeee dedirten notlar mesela
Vs.Vs.
"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz" A. Şerif İZGÖREN
Reklamlar
-
m.şanveren motosiklet sürüş eğitiminin sonu olmadığını öğrendim ne kadar eğitim alırsan al bu işi tam olarak öğrenilmediğini her km. de yeni bir şey öğrenildiğini öğrendim.
3-5 ders ile ancak kullanmaya başlanabildiğini kendini geliştirmek için sürekli araştırıp okumam gerektiğini öğrendim.
*başlangıçta teorik anlatılırken ; yüzük takmamamın iyi olacağını söylemişlerdi , yaşa dedim hemen çıkarıverdim alyansı
"Dünyanın sorunu, Akıllılar hep kuşku içindeyken, aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır." B.Russell
"Yaşamak bir ağaç gibi tek ve hür; ve bir orman gibi kardeşcesine" Nazım Hikmet
-
-
takendy adlı üyeden alıntı
m.şanveren motosiklet sürüş eğitiminin sonu olmadığını öğrendim ne kadar eğitim alırsan al bu işi tam olarak öğrenilmediğini her km. de yeni bir şey öğrenildiğini öğrendim.
3-5 ders ile ancak kullanmaya başlanabildiğini kendini geliştirmek için sürekli araştırıp okumam gerektiğini öğrendim.
*başlangıçta teorik anlatılırken ; yüzük takmamamın iyi olacağını söylemişlerdi , yaşa dedim hemen çıkarıverdim alyansı
Süper,işte ben bu tür yorumlar istiyorum,ama birazdaha açarmısın...
Mesela ben kulaktan dolma olarak biliyorum ''çelik kordonlu saat takılması çok tehlikeliymiş,düştüğümüzde bilek geriye katlandığında çelik kordon bileği jilet gibi kesebiliyormuş''
Birazdaha anlatırmısın,gerçekten çok merak ediyorum,birde mümkünse ayrıntı olsun...
Çok şey istemedim umarım...
Kardeşim bu formdaysanız bildiklerinizi paylaşıcaksınız okadar Allah-Allah
"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz" A. Şerif İZGÖREN
-
m.şanveren adlı üyeden alıntı
Çok merak ettiğim bir konu aslında motosiklet eğitimi.Merak edilecek nevar,belirli günlerde belirli saatler arası belirli miktar para karşılığında sürüş eğitimi işte...Okadarını bende biliyorum
Merak ettiğim nokta aslında,hani ilk gittiğiniz gün neler yaşadınız nasıl bir eğitim aldınız dialoğlar nasıl,yanlış birşeyin doğru olduğunu sizlere nasıl anlattılar,doğru bildiğiniz bir hareketin aslında yanlış olduğunun matığını nasıl açıklıyorlar.mesela hani özlü sözler olurya dinleyince veya okuyunca;vaybeee dedirten notlar mesela
Vs.Vs.
İstanbul Honda'da eğitim aldım GS1 ve GS2 yi tamamladım. Çok güzel ve ciddi bir eğitimdir. Eğitmenler oldukça donanımlı sevecen fakat eğitimde bir o kadar disipinli ve zordurlar. Önce teorik dersler var daha sonra tam iki gün süren pratikler. Limitlerini sonuna kadar zorluyorlar. Hatalarında azarda işitirsin. Eğitimde kimi zaman hocalar sana çok yakın sürer ve her hareketini gözlerler.
Tam sıkı bir dönüşdesin zaten kan ter içindesin bir bakarsın dibinde hoca sana dizlerini kapa yada dönüş yönüne kafanı çevir diye bağırıyor. :-))
Yani her şey olması gibidir. Şiddetle tavsiye ederim. Hatta alışkanlık yapar.
Ben GS3 ve GS4 ile sürücülü eğitime önümüzdeki aylarda düşünüyorum.
-
BMW Rider Academy'den sürüş eğitimi aldım.
İlk olarak similatör'e girmiştim.
Similatördeki sürüş ile trafikteki sürüş arasında tek bir fark olduğunu öğrendim.
Oda trafikte sadece bir can hakkım olduğu farkı...
İç sesim dışardan duyulsa beni kurşuna dizersiniz..
-
mehmet cihan adlı üyeden alıntı
İstanbul Honda'da eğitim aldım GS1 ve GS2 yi tamamladım. Çok güzel ve ciddi bir eğitimdir. Eğitmenler oldukça donanımlı sevecen fakat eğitimde bir o kadar disipinli ve zordurlar. Önce teorik dersler var daha sonra tam iki gün süren pratikler. Limitlerini sonuna kadar zorluyorlar. Hatalarında azarda işitirsin. Eğitimde kimi zaman hocalar sana çok yakın sürer ve her hareketini gözlerler.
Tam sıkı bir dönüşdesin zaten kan ter içindesin bir bakarsın dibinde hoca sana dizlerini kapa yada dönüş yönüne kafanı çevir diye bağırıyor. :-))Yani her şey olması gibidir. Şiddetle tavsiye ederim. Hatta alışkanlık yapar.
Ben GS3 ve GS4 ile sürücülü eğitime önümüzdeki aylarda düşünüyorum.
Butür yorumları merak ediyorum.
Mesela bu eğitimin sonunda artık evinize gidin ve şu pratikleri yapın dedikleri birşey oluyormu?.
Bu eğitimlere bende gitmeyi düşünüyorum nasipse gidicemde.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:13 ----------
SinanAksu adlı üyeden alıntı
BMW Rider Academy'den sürüş eğitimi aldım.
İlk olarak similatör'e girmiştim.
Similatördeki sürüş ile trafikteki sürüş arasında tek bir fark olduğunu öğrendim.
Oda trafikte sadece bir can hakkım olduğu farkı...
Sinan bu taş çok ağır ve okkalı oldu
Eğitimin hakkında biraz ayrıntı versene...
Kardeşim size kimselere burda gördüklerinizi anlatmayın diye yeminmi ettirdiler yahuu
"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz" A. Şerif İZGÖREN
-
m.şanveren adlı üyeden alıntı
Butür yorumları merak ediyorum.
Mesela bu eğitimin sonunda artık evinize gidin ve şu pratikleri yapın dedikleri birşey oluyormu?.
Bu eğitimlere bende gitmeyi düşünüyorum nasipse gidicemde.
GS1'e gitmeden önce mopet vs. tecrübem vardı. İyice pişince GS2 ye gittim ve CBF 150 ile eğitim verildi ki bana göre çok güzel bir motor.
Kurs bitince gittim 250cc bir Honda Twister aldım.
GS3 için hocaların söylediği en az 3-4 bin km. yapın öyle gelin şeklinde oldu.
GS3 ve GS4 CBF500 ve CBF1000 ile veriliyor bu sebeple gerçekten iyice pişmek lazım.
Eğitim ve gerçek hayat ile ilgili biriki şey söylemek lazım. Daha doğrsusu bunu eğitenler söyledi.
Eğitimde şartlar tabiki olması gerektiği gibi yani pist, motorlar lastikler iyi durumda.
Oradaki hareketleri, sert frenaj, yatışlar, slalom dönüşler vs. yi eğer gerçek yol şartlarında yapmaya kalkarsan düşme olasılığın yüksektir. Yani eğitimlerde biraz gaza geliyor insan ve kendisine fazla güvenerek her şartta ben kullanırım diye düşünüyorki bu feci yanılgı.
Olay şartlara göre davranmak, önlem almak, yani bilinçli öngörü.
Fakat eğer eğitim almasaydım şu an kesin defalarca düşer oramı buramı kırardım. Kesinlikle eğitim şart ve iyi bir eğitim.
-
Eğitimin en önemli yanı kontrollü bir ortamda ve işi gerçekten bilen insanların kontrolünde normalde yapmayacağın hareketleri yapabilmen. Bu sayede hatalarını ve doğrularını daha net görüyorsun. Tabii ki eğitim sihirli bir değnek değil ama kesinlikle çok ama çok fark ettiriyor.
İlk eğitimimi Murat Denizhan hocadan almıştım. 7000 km kadar scooter/maxi scooter deneyimimim vardı ama hemen hemen hiç vitesli deneyimim yoktu. Ve gittiim Transalp aldım!
Motorun boyutu korkunçtu (o zaman öyle geliyordu) ve eğitimsiz yanına bile yaklaşamayacağımı anladım.
4 saat kadar çok yoğun bir eğitim aldım CBF 150 ile. O akşam Transalp'i yerinden kaldırdım, ertesi gün bir saat kadar bahçede kullandım sonra da saatlerce üzerindeydim.
Eğitimsiz başıma bir iş açmadan kullanmam imkansızdı.
Daha sonra EMOK eğitimine katıldım. Sabahın köründen akşam güneş batana kadar süren bir eğitimdi. Çok yorucuydu, çok yoğundu ve galiba benim seviyemin biraz üzerindeydi. Ama sürüşümü çok geliştirdiğini düşünüyorum. Özellikle frenleme ve engelden kaçma konusuna ciddiyetle eğiliyorlar. Şiddetle tavsiye ederim. Hatta ben bile ikinci kez almayı düşünüyorum bu eğitimi.
-
Ayrıca burayı takip ediniz..Hepsi güvenli sürüş için özverili çalışan harika insanlar. Unutmayın trafiğe kapalı pistler ile gerçek şartlar aynı değil. Burada ise gerçek yol şartlarında eğitim alırsınız.
http://tr.ommriders.com/t/10/
-
Yorumlar gerçekten mükemmel,her yorumu 2 defa okuyorum
Eğitim sonunda belge-sertifika vs. herhangi birşey veriyorlarmı?
"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz" A. Şerif İZGÖREN
-
emrello adlı üyeden alıntı
4 saat kadar çok yoğun bir eğitim aldım CBF 150 ile. O akşam Transalp'i yerinden kaldırdım, ertesi gün bir saat kadar bahçede kullandım sonra da saatlerce üzerindeydim.
Daha sonra EMOK eğitimine katıldım. Sabahın köründen akşam güneş batana kadar süren bir eğitimdi. Çok yorucuydu, çok yoğundu ve galiba benim seviyemin biraz üzerindeydi. Ama sürüşümü çok geliştirdiğini düşünüyorum. Özellikle frenleme ve engelden kaçma konusuna ciddiyetle eğiliyorlar. Şiddetle tavsiye ederim. Hatta ben bile ikinci kez almayı düşünüyorum bu eğitimi.
öğrendiğim şeylerden birisi de uzun süren eğitimlerde sürüşe odaklanmaktan kondüsyonsuzluktan hata yapmaya başlanıyor , bir süre sonra bildiğini yaptığını yapamamaya başlıyor insan , bu nedenle benim aldığım eğitimler 15 dk seanslardı
"Dünyanın sorunu, Akıllılar hep kuşku içindeyken, aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır." B.Russell
"Yaşamak bir ağaç gibi tek ve hür; ve bir orman gibi kardeşcesine" Nazım Hikmet
-
takendy adlı üyeden alıntı
öğrendiğim şeylerden birisi de uzun süren eğitimlerde sürüşe odaklanmaktan kondüsyonsuzluktan hata yapmaya başlanıyor , bir süre sonra bildiğini yaptığını yapamamaya başlıyor insan , bu nedenle benim aldığım eğitimler 15 dk seanslardı
EMOK eğitiminde uygulamalar sırayla veya kümeler halinde yapıldığından aslında konsantrasyon azalmasını sonlara doğru fark etmiştim. Gün içinde pek rahatsız edici bir etkiyle karşılaşmadım.
-
EMOK'a beraber gidelim kesinlikle Emre..
-
mehmet cihan adlı üyeden alıntı
Ayrıca burayı takip ediniz..Hepsi güvenli sürüş için özverili çalışan harika insanlar. Unutmayın trafiğe kapalı pistler ile gerçek şartlar aynı değil. Burada ise gerçek yol şartlarında eğitim alırsınız.
http://tr.ommriders.com/t/10/
Buranın Ankara şubeside varmış,yazılan makaleler gerçekten çok etkileyici,gitmeye karar veridiğim zaman burayı tercih edicem.
"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz" A. Şerif İZGÖREN
-
m.şanveren adlı üyeden alıntı
Yorumlar gerçekten mükemmel,her yorumu 2 defa okuyorum
Eğitim sonunda belge-sertifika vs. herhangi birşey veriyorlarmı?
Emok eğitimi sonunda ADAC onaylı sertifika veriliyor.
-
takendy adlı üyeden alıntı
öğrendiğim şeylerden birisi de uzun süren eğitimlerde sürüşe odaklanmaktan kondüsyonsuzluktan hata yapmaya başlanıyor , bir süre sonra bildiğini yaptığını yapamamaya başlıyor insan , bu nedenle benim aldığım eğitimler 15 dk seanslardı
Bak burası çok güzel bir püf noktası oldu
"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz" A. Şerif İZGÖREN
-
Osbourne adlı üyeden alıntı
EMOK'a beraber gidelim kesinlikle Emre..
Gidelim valla. Baharda falan olabilir mesela.
-
emrello adlı üyeden alıntı
Emok eğitimi sonunda ADAC onaylı sertifika veriliyor.
ADAC açılımı nedir?_ve ne işeyarıyor?...
"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz" A. Şerif İZGÖREN
-
m.şanveren adlı üyeden alıntı
Yorumlar gerçekten mükemmel,her yorumu 2 defa okuyorum
Eğitim sonunda belge-sertifika vs. herhangi birşey veriyorlarmı?
Evet veriyorlar.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)