Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Motosiklet eğitimi almış arkadaşlar.

    REKLAM ALANI
  1. #41
    mehmet cihan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Nisan 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Honda VFR1200X


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    Okan Sinan Ocan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2009
    Şehir
    Hamburg
    Motosikleti
    BMW K1200GT (Helga) BMW S1000XR M Sport
    Arkadaşlar 20 yıl kazasız belasız olarak yüzbinlerce km motor kullandıktan sonra ilk kapalı alan eğitimini almaya gittiğimde hala kararsızdım .Oğlum ve kızım yaşında çocuklar ile GS2 eğitimi aldım.

    Herşeyden önce 20 yıldır tatmadığım keyifleri tattım ilk eğitimimde , eğitim sonrası motorumdan çok daha fazla verim ve keyif almaya başladım.
    Şu anda ADAC Gold seviyesine gelmeme rağmen fırsat bulduğum her eğitime katılmaktayım. Her eğitimde yeni birşeyler öğreniyor yeni dostlar ile tanışıyorum .

    Eğitime katılacak arkadaşlara naçizane tavsiyelerim.

    - Eğer motora ilk defa binmiyorsanız birebir eğitim yerine grup eğitimlerine katılmanızı tavsiye ederim hem daha eğlenceli hemde daha hesaplı oluyor.
    - Kapalı alan eğitimlerini tamamlamadan yol eğitimlerine geçiş tavsiye edilmiyor.
    - Kendi motorunuz ile katıldığınız eğitimler her zaman çok daha ekonomik.
    - Eğitime gitmeden önce motor koruma demirinizi veya motorunuzu yattığında koruyacak ekipmanları tamamlayın eğitimler kabiliyetleriniz zorlayacak düzeylere varabildiği için zaman zaman küçük yatışlar olabiliyor.
    - Hocalar emniyet ekipmanı eksik sürücüyü kesinlikle eğitime kabul etmiyorlar.

    Eğitimlerin niteliğine göre 50-450 TL arasında fiyatlar var , birebir eğitimlerde bu fiyatlar katlanabiliyor.

    Rahmi Barutçu , Uğur Ertekin ,Serhat Kılavuz en bilinen hocalardan hepsi çok deneyimli ve konularına hakim hocalar özellikle yol eğitimi alacak arkadaşlara tavsiye ederim.
    Murat Denizhan hocam diğerlerinden kapalı alan eğitimi konusunda biraz daha fazla zorlayıcı bir eğitim veriyor , özellikle şehir içinde daha güvenli sürüş için Murat hocanın kapalı GS eğitimlerini almanızı tavsiye ederim , grup eğitimlerinde Murat hoca oldukça hesaplı oluyor.

  3. #43
    speedygogo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    YBR 125 & CBF 600
    EMOK'un eğitimi 150 TL idi. kendi motosikletinizle tam koruma katılmanız gerekiyor. bende ve 1-2 kişide daha bot yoktu ve bayağı problem oldu. dizliği olmayan birini geri çevireceklerdi ama neyse ki birisinde fazladan varmış ve o şekilde katılabildi. bu olaydan sonra botumu da aldım hemen tabi ki.

  4. #44

    Üyelik
    29 Aralık 2009
    Şehir
    Blacksea

    Motosiklet Eğitimi

    Alanya'da tektekerarif lakaplı Arif Razgatlıoğlu'ndan bazı teknikler görmüştüm.

    İstanbul'da Rahmi Barutçu '' Lamatech'' güvenli ve ileri sürüş teknikleri hususunda

    faydalı eğitimler vermektedir .. http://www.lamatech.com/hakkimizda.asp
    [B][COLOR="Purple"] Ne insanlar gördüm üzerinde elbise yok..[/COLOR][/B][B][COLOR="RoyalBlue"][COLOR="Blue"]Ne elbiseler gördüm içinde insan yok[/COLOR]..[/COLOR][/B]

  5. #45
    m.şanveren - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ağustos 2008
    Şehir
    Sao Paulo BREZİLYA
    Motosikleti
    Honda Shadow vt 750 2006
    Eğitim almış arkadaşlar,sanki tekbir ağızdan tembihlenmiş gibi aynı doğrultuda cevap veriyorlar.

    ''Motosiklet'ten daha çok zevk alındığı,trafikte kendini daha güvende hissetmesi,motorunu daha verimli kullanılması.''

    Demekki bu işin doğrusu bu şekilde oluyor...

    ...



    Peki;buna istinaden bir soru daha sormak istiyorum.
    Eğitim alan arkadaşlar,başka bir arkadaşına eğitim verebilecek düzeydelermi?
    "İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz" A. Şerif İZGÖREN

  6. #46
    speedygogo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    YBR 125 & CBF 600
    eğitim vermek için çok tecrübe gerekir. bunun için bu eğitimleri alıp bunun üstüne de eğitmenlik için ayrı eğitimler almalısınız. eğitimlere devam ettikten sonra amatörce eğitmenlik yapılabilir belki ama profesyonellik ayrı bir şey.

    eğitimlerin faydalarını saymak gerekirse, normalde limitlerinizi ve motosikletin davranışlarını tam bilemeyebilirsiniz. bazı şeyleri de bildiğiniz halde geçiştirebilirsiniz. ama bir eğitmen tarafından doğrular ve yanlışlar size söylendiğinde kafanızdaki kalıcılığı daha fazla oluyor. eğitimler, teorik bilgilerin pratikte kısıtlı bir zamanda size iletilmesi şeklinde genelde. esas sorumluluk eğitimi alan kişide bu noktadan sonra. bu iletilenleri sık sık tekrarlayıp sürüşünüzü bu doğrultuda geliştirmeniz gerekiyor. bunu yapabilirseniz tehlike anlarında gelişen refleksleriniz sayesinde bu hareketleri düşünmeden uygulayabilirsiniz. eğitim aldıktan sonra kendinize güvenin gelişmesi güzel ama o kadar da tehlikeli. ayrıca eğitim bilinçlenmenize sebep olur ve cahil cesaretinden kurtulmanızı sağlar. örnek, korumalar üzerinde ciddi şekilde durulduğunu gördüğünüz zaman yazın sıcağında bile montunuzu, botunuzu, dizliğinizi giymeden kullanmazsınız. kaskı hiç söylemiyorum bile

  7. #47
    m.şanveren - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ağustos 2008
    Şehir
    Sao Paulo BREZİLYA
    Motosikleti
    Honda Shadow vt 750 2006
    Alıntı speedygogo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    eğitim vermek için çok tecrübe gerekir. bunun için bu eğitimleri alıp bunun üstüne de eğitmenlik için ayrı eğitimler almalısınız. eğitimlere devam ettikten sonra amatörce eğitmenlik yapılabilir belki ama profesyonellik ayrı bir şey.

    eğitimlerin faydalarını saymak gerekirse, normalde limitlerinizi ve motosikletin davranışlarını tam bilemeyebilirsiniz. bazı şeyleri de bildiğiniz halde geçiştirebilirsiniz. ama bir eğitmen tarafından doğrular ve yanlışlar size söylendiğinde kafanızdaki kalıcılığı daha fazla oluyor. eğitimler, teorik bilgilerin pratikte kısıtlı bir zamanda size iletilmesi şeklinde genelde. esas sorumluluk eğitimi alan kişide bu noktadan sonra. bu iletilenleri sık sık tekrarlayıp sürüşünüzü bu doğrultuda geliştirmeniz gerekiyor. bunu yapabilirseniz tehlike anlarında gelişen refleksleriniz sayesinde bu hareketleri düşünmeden uygulayabilirsiniz. eğitim aldıktan sonra kendinize güvenin gelişmesi güzel ama o kadar da tehlikeli. ayrıca eğitim bilinçlenmenize sebep olur ve cahil cesaretinden kurtulmanızı sağlar. örnek, korumalar üzerinde ciddi şekilde durulduğunu gördüğünüz zaman yazın sıcağında bile montunuzu, botunuzu, dizliğinizi giymeden kullanmazsınız. kaskı hiç söylemiyorum bile


    Peki;sen aldığın eğitimle,atıyorum ikimizin sürdüğü bir anda diyelimki bir hatam oldu,onu farkedip Mehmet burda şunu yapıyorsun,doğrusu bu şekilde gibi olmazmı mesela

    Eğitimi beleşe getirmeye çalışmıyorum,yanlış anlaşılmasın
    "İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz" A. Şerif İZGÖREN

  8. #48
    necatik35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Temmuz 2008
    Şehir
    İZMİR-FOÇA
    Motosikleti
    Honda xrv 750 Africa Twin,Mondial cub
    İleri sürüş eğitmeni bir arkadaşımın ısrarı üzerine meşhur bir kursuna katılmıştım,yıllar önce.Kursun ismini burada vermek istemiyorum.
    Gerçekten faydalı olmuştu.Yıllarca yanlış veya eksik bildiğim şeyleri tamamlamıştım.Bunlar viraja giriş ,frenleme,ileri bakış vs.vs. şeylerdi.
    Fakaaaaat,Öğrenmenin sonu yoktur diyerek ve insanlara kurslara tekrar tekrar tabi tutarak ve onlara bronze,silver.gold vs.vs.ünvanlar verilmesi beni sinir etmişti.
    Zira bu kurumların hedefi, iş adamı,doktor,mühendis gibi gelir seviyesi yüksek kişilerdir.
    Bu kişilere eğitimin sonsuz olduğu dikte ettirilerek ve birazda rütbe verilerek,defalarca kurslara katılımları istenir ve defalarcada para ödemek zorunda bırakılırlar.Yani bir koyundan defalarca post çıkartırlar.
    Bu gibi kursların ilkine katılmak bence faydalıdır.Normal bir motosiklet sürücüsü için yeterinden fazla faydalıdır.Ancak dolduruşa gelip daha fazlasına katılmak faydadan çok cebinize zarar verir.
    Motorcu için varmak değil,yolda olmak önemlidir Bizim buraların en meşhur motoru PANCAR dır
    Ne Motorcular Gördüm Üstünde Elbise Yok,Ne Elbiseler Gördüm İçinde Motorcu Yok.

  9. #49
    emrello - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Eylül 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    TA '07 (Anya)
    Alıntı m.şanveren adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eğitim almış arkadaşlar,sanki tekbir ağızdan tembihlenmiş gibi aynı doğrultuda cevap veriyorlar.

    ''Motosiklet'ten daha çok zevk alındığı,trafikte kendini daha güvende hissetmesi,motorunu daha verimli kullanılması.''

    Demekki bu işin doğrusu bu şekilde oluyor...

    ...



    Peki;buna istinaden bir soru daha sormak istiyorum.
    Eğitim alan arkadaşlar,başka bir arkadaşına eğitim verebilecek düzeydelermi?
    Şöyle cevap vereyim:

    Ben EMOK eğitimine gittiğim gün aynı zamanda eğitmen eğitimleri ve seçmeleri de yapılıyordu. Almanya'dan hocalar gelmişler ve 10-15 civarında eğitmen adayını teste tabi tutuyorlardı. Yaptıkları hareketler bana inanılmaz geliyordu ama mevcut hocalar hala gelişmeleri gerektiğini söylüyorlardı. (Engel aşma manevralarında motoru yatırdıklarında dev gibi GS'lerin karterlerini en ince ayrıntısına kadar görebiliyordum!)

    İlk eğitimimde Murat Denizhan hocanın bana yaptırdıklarına inanamamıştım. Eğitime başladığımda tek kelimeyle çaylaktım (hala da acemi sayıyorum kendimi) ama sonlara doğru aynalarda gördüğüm yatış açılarına inanamadım. Tüm bunları herhangi bir motor sürücüsünün öğretmesi kolay değil. Eğitmen olmak ayrı bir yetenek ve çalışma gerektiriyor (ki Murat Denizhan hoca da yıllarca Honda'da çalışmış, eğitim için Japonya'ya bile gitmiş bir eğitmen).

    Yani sözün kısası eğitmen olmak kolay iş değil. Motor eğitimi için harcadığım paranın tek kuruşuna pişman olmadım (paranın kolay kazanılmadığını da çok iyi biliyorum). Aldığım çeşitli eğitimler arasında faydasını bu kadar net ve somut biçimde gördüğüm başka bir eğitim yok.
    Ağır metal insanı...

  10. #50
    m.şanveren - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ağustos 2008
    Şehir
    Sao Paulo BREZİLYA
    Motosikleti
    Honda Shadow vt 750 2006
    Alıntı necatik35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İleri sürüş eğitmeni bir arkadaşımın ısrarı üzerine meşhur bir kursuna katılmıştım,yıllar önce.Kursun ismini burada vermek istemiyorum.
    Gerçekten faydalı olmuştu.Yıllarca yanlış veya eksik bildiğim şeyleri tamamlamıştım.Bunlar viraja giriş ,frenleme,ileri bakış vs.vs. şeylerdi.
    Fakaaaaat,Öğrenmenin sonu yoktur diyerek ve insanlara kurslara tekrar tekrar tabi tutarak ve onlara bronze,silver.gold vs.vs.ünvanlar verilmesi beni sinir etmişti.
    Zira bu kurumların hedefi, iş adamı,doktor,mühendis gibi gelir seviyesi yüksek kişilerdir.
    Bu kişilere eğitimin sonsuz olduğu dikte ettirilerek ve birazda rütbe verilerek,defalarca kurslara katılımları istenir ve defalarcada para ödemek zorunda bırakılırlar.Yani bir koyundan defalarca post çıkartırlar.
    Bu gibi kursların ilkine katılmak bence faydalıdır.Normal bir motosiklet sürücüsü için yeterinden fazla faydalıdır.Ancak dolduruşa gelip daha fazlasına katılmak faydadan çok cebinize zarar verir.

    Necati abi,seni konuyu okurken gördüm ve yorum yazmanı bekledim.Kendimi fazla kaptırmadan bende inceden bir eğitim almayı istiyorum.

    Yaklaşık yuvarlak olarak söyleyim 10 yıldır motor kullanıyorum,gerekse kendi becerim,bolca okuduğum teorik yazılar ve okuduğum teorikleri kendi çapımda pratik için yaptığım alıştırmalar olsun kendimi herdaim geliştirmeye çalışdım.

    Fakat nedendir bilemiyorum,neyi nekadar doğru yaptığımı çokca merak etmekteyim.Sanki aylarca sınava çalışılmış ve sınav günü çalışmalarının kaçta kaçı doğrudur sitresi gibi bir soru var içimde.

    İşte bunun için eğitime gitmek istiyorum.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:54 ----------

    Alıntı emrello adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şöyle cevap vereyim:

    Ben EMOK eğitimine gittiğim gün aynı zamanda eğitmen eğitimleri ve seçmeleri de yapılıyordu. Almanya'dan hocalar gelmişler ve 10-15 civarında eğitmen adayını teste tabi tutuyorlardı. Yaptıkları hareketler bana inanılmaz geliyordu ama mevcut hocalar hala gelişmeleri gerektiğini söylüyorlardı. (Engel aşma manevralarında motoru yatırdıklarında dev gibi GS'lerin karterlerini en ince ayrıntısına kadar görebiliyordum!)

    İlk eğitimimde Murat Denizhan hocanın bana yaptırdıklarına inanamamıştım. Eğitime başladığımda tek kelimeyle çaylaktım (hala da acemi sayıyorum kendimi) ama sonlara doğru aynalarda gördüğüm yatış açılarına inanamadım. Tüm bunları herhangi bir motor sürücüsünün öğretmesi kolay değil. Eğitmen olmak ayrı bir yetenek ve çalışma gerektiriyor (ki Murat Denizhan hoca da yıllarca Honda'da çalışmış, eğitim için Japonya'ya bile gitmiş bir eğitmen).

    Yani sözün kısası eğitmen olmak kolay iş değil. Motor eğitimi için harcadığım paranın tek kuruşuna pişman olmadım (paranın kolay kazanılmadığını da çok iyi biliyorum). Aldığım çeşitli eğitimler arasında faydasını bu kadar net ve somut biçimde gördüğüm başka bir eğitim yok.

    Kendime soruyordum durmadan ''acaba virajlarda nekadar yatıyorum''İnanırmısın hiç aynalara bakmak aklıma gelmemişti
    "İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz" A. Şerif İZGÖREN

  11. #51

    Üyelik
    29 Aralık 2009
    Şehir
    Blacksea
    Alıntı necatik35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İleri sürüş eğitmeni bir arkadaşımın ısrarı üzerine meşhur bir kursuna katılmıştım,yıllar önce.Kursun ismini burada vermek istemiyorum.
    Gerçekten faydalı olmuştu.Yıllarca yanlış veya eksik bildiğim şeyleri tamamlamıştım.Bunlar viraja giriş ,frenleme,ileri bakış vs.vs. şeylerdi.
    Fakaaaaat,Öğrenmenin sonu yoktur diyerek ve insanlara kurslara tekrar tekrar tabi tutarak ve onlara bronze,silver.gold vs.vs.ünvanlar verilmesi beni sinir etmişti.

    Zira bu kurumların hedefi, iş adamı,doktor,mühendis gibi gelir seviyesi yüksek kişilerdir.

    Bu kişilere eğitimin sonsuz olduğu dikte ettirilerek ve birazda rütbe verilerek,defalarca kurslara katılımları istenir ve
    defalarcada para ödemek zorunda bırakılırlar.Yani bir koyundan defalarca post çıkartırlar.


    Bu gibi kursların ilkine katılmak bence faydalıdır.Normal bir motosiklet sürücüsü için yeterinden
    fazla faydalıdır.Ancak dolduruşa gelip daha fazlasına katılmak faydadan çok cebinize zarar verir
    .

    Hedefi tam 12'den vurmuşsun ..
    [B][COLOR="Purple"] Ne insanlar gördüm üzerinde elbise yok..[/COLOR][/B][B][COLOR="RoyalBlue"][COLOR="Blue"]Ne elbiseler gördüm içinde insan yok[/COLOR]..[/COLOR][/B]

  12. #52
    necatik35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Temmuz 2008
    Şehir
    İZMİR-FOÇA
    Motosikleti
    Honda xrv 750 Africa Twin,Mondial cub
    Alıntı m.şanveren adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Necati abi,seni konuyu okurken gördüm ve yorum yazmanı bekledim.Kendimi fazla kaptırmadan bende inceden bir eğitim almayı istiyorum.

    Yaklaşık yuvarlak olarak söyleyim 10 yıldır motor kullanıyorum,gerekse kendi becerim,bolca okuduğum teorik yazılar ve okuduğum teorikleri kendi çapımda pratik için yaptığım alıştırmalar olsun kendimi herdaim geliştirmeye çalışdım.

    Fakat nedendir bilemiyorum,neyi nekadar doğru yaptığımı çokca merak etmekteyim.Sanki aylarca sınava çalışılmış ve sınav günü çalışmalarının kaçta kaçı doğrudur sitresi gibi bir soru var içimde.

    İşte bunun için eğitime gitmek istiyorum.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:54 ----------




    Kendime soruyordum durmadan ''acaba virajlarda nekadar yatıyorum''İnanırmısın hiç aynalara bakmak aklıma gelmemişti
    Böyle bir kursa katılmanda mutlaka fayda vardır.
    Bir şey daha ekleyim
    Bu defalarca eğitim alanların burunları öyle büyürki,diğer motorculara maraba gibi bakarlar
    Seni beni motorcudan saymazlar.Eğer motosikletinde kurs aldıkları kurumun bir amblemi yoksa selam bile vermezler.Aslında birkaç senelik motorcu olmalarına rağmen kimseleri beyenmezler.
    Motorcu için varmak değil,yolda olmak önemlidir Bizim buraların en meşhur motoru PANCAR dır
    Ne Motorcular Gördüm Üstünde Elbise Yok,Ne Elbiseler Gördüm İçinde Motorcu Yok.

  13. #53
    m.şanveren - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ağustos 2008
    Şehir
    Sao Paulo BREZİLYA
    Motosikleti
    Honda Shadow vt 750 2006
    Alıntı necatik35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Böyle bir kursa katılmanda mutlaka fayda vardır.
    Bir şey daha ekleyim
    Bu defalarca eğitim alanların burunları öyle büyürki,diğer motorculara maraba gibi bakarlar
    Seni beni motorcudan saymazlar.Eğer motosikletinde kurs aldıkları kurumun bir amblemi yoksa selam bile vermezler.Aslında birkaç senelik motorcu olmalarına rağmen kimseleri beyenmezler.
    Necati abi,böyle tiplerin havasından benim motorumun tekerinde zaten mevcut ''ön-25 / arka 30'' ...Tamda adamına denk gelirler,çokta sallarımya,iki kelime koyarım ona,gözünün yaşı dizkapağına iner
    "İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz" A. Şerif İZGÖREN

  14. #54
    Ante - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ağustos 2005
    Şehir
    34
    Motosikleti
    Büyüyünce alacağım.
    Alıntı necatik35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Böyle bir kursa katılmanda mutlaka fayda vardır.
    Bir şey daha ekleyim
    Bu defalarca eğitim alanların burunları öyle büyürki,diğer motorculara maraba gibi bakarlar
    Seni beni motorcudan saymazlar.Eğer motosikletinde kurs aldıkları kurumun bir amblemi yoksa selam bile vermezler.Aslında birkaç senelik motorcu olmalarına rağmen kimseleri beyenmezler.
    Ve her ne hikmetse motosiklet eğitmenliğine 19-20 yıllık "profesyonel iş yaşamından" sonra başlamalarına ve 40 yaş cıvarında olmalarına rağmen "motosiklet üzerinde milyon KM" yapmışlardır.

    http://www.motosiklet.net/forum/moto...lyon+kilometre
    Ainesi iştir insanın, lafına bakılmaz!
    Yine de yaşıyor insan, merak yüzünden. Yeni bir şeyler bekleyip duruyor...

  15. #55
    necatik35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Temmuz 2008
    Şehir
    İZMİR-FOÇA
    Motosikleti
    Honda xrv 750 Africa Twin,Mondial cub
    Alıntı Ante adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ve her ne hikmetse motosiklet eğitmenliğine 19-20 yıllık "profesyonel iş yaşamından" sonra başlamalarına ve 40 yaş cıvarında olmalarına rağmen "motosiklet üzerinde milyon KM" yapmışlardır.

    http://www.motosiklet.net/forum/moto...lyon+kilometre
    İzmir karşıyakalı olduğuna göre,karşıyakada bu kilometreyi yapmış tek kişi SERHAT KILAVUZ dur ve kesin doğrudur,gerisi masaldır.
    Motorcu için varmak değil,yolda olmak önemlidir Bizim buraların en meşhur motoru PANCAR dır
    Ne Motorcular Gördüm Üstünde Elbise Yok,Ne Elbiseler Gördüm İçinde Motorcu Yok.

  16. #56

    Üyelik
    29 Aralık 2009
    Şehir
    Blacksea
    Alıntı necatik35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Böyle bir kursa katılmanda mutlaka fayda vardır.
    Bir şey daha ekleyim
    Bu defalarca eğitim alanların burunları öyle büyürki,diğer motorculara maraba gibi bakarlar
    Seni beni motorcudan saymazlar.Eğer motosikletinde kurs aldıkları kurumun bir amblemi yoksa selam bile vermezler.
    Aslında birkaç senelik motorcu olmalarına rağmen kimseleri beyenmezler.
    Bu seferde nokta atışı yapmışsın..
    [B][COLOR="Purple"] Ne insanlar gördüm üzerinde elbise yok..[/COLOR][/B][B][COLOR="RoyalBlue"][COLOR="Blue"]Ne elbiseler gördüm içinde insan yok[/COLOR]..[/COLOR][/B]

  17. #57
    halilertan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ocak 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Aprilia Tuono Factory
    eğitim size ilk başta;

    bakmak ile görmek arasında ki farkı,

    aslında sizin trafikte görülmediğinizi

    hız hissiyatınızı geliştirmenizi

    motosikletin yapısına göre kullanma gerekliliğini

    yolda giderken bilgi edinmeyi ve bunları değerlendirmeyi

    giyinmenin ve korunmanın faydalarını

    anlatır,

    anlatılanlar ile kendi sürüş tekniğiniz arasında ki farkı siz bulursunuz, şayet anlatım anında aklınıza yatmayan bir konu olursa mantığını anlatılmasını istersiniz

    bundan sonrası çok km ler yol yapmak ve becerinizi geliştirmektir
    let it be

  18. #58
    Ante - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ağustos 2005
    Şehir
    34
    Motosikleti
    Büyüyünce alacağım.
    Alıntı necatik35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İzmir karşıyakalı olduğuna göre,karşıyakada bu kilometreyi yapmış tek kişi SERHAT KILAVUZ dur ve kesin doğrudur,gerisi masaldır.
    Karşıyakada oturmam ile söylediğim arasındaki ilişkiyi çözemedim gerçi. Ama ben kişiler bazında yazmadım. Yoksa direk şu eğitmen bunu yazmış derdim. Bunu söyleyeni ve yazanı biliyorum çünkü. Söylediğim 19-20 yıl profesyonel iş yaşamından sonra eğitmen olmaya karar veren ve motosiklet üzerinde milyon kilometre yaptığını söyleyen 40 yaş cıvarı herkesedir. Ve özetle "hadi ordan" dır.
    Ainesi iştir insanın, lafına bakılmaz!
    Yine de yaşıyor insan, merak yüzünden. Yeni bir şeyler bekleyip duruyor...

  19. #59
    m.şanveren - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ağustos 2008
    Şehir
    Sao Paulo BREZİLYA
    Motosikleti
    Honda Shadow vt 750 2006
    Alıntı Ante adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Karşıyakada oturmam ile söylediğim arasındaki ilişkiyi çözemedim gerçi. Ama ben kişiler bazında yazmadım. Yoksa direk şu eğitmen bunu yazmış derdim. Bunu söyleyeni ve yazanı biliyorum çünkü. Söylediğim 19-20 yıl profesyonel iş yaşamından sonra eğitmen olmaya karar veren ve motosiklet üzerinde milyon kilometre yaptığını söyleyen 40 yaş cıvarı herkesedir. Ve özetle "hadi ordan" dır.


    Bu gizemli yazının sırrı nedir?.Valla çözemedim şimdi
    "İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz" A. Şerif İZGÖREN

  20. #60
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Abicim sen bu isi bedavaya getirmeye çalisiyorsun ama biz nerden ekmek yiyecez sonra.
    Bosuna ugrasma tek satir yazmam.

    Alıntı necatik35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İleri sürüş eğitmeni bir arkadaşımın ısrarı üzerine meşhur bir kursuna katılmıştım,yıllar önce.Kursun ismini burada vermek istemiyorum.
    Gerçekten faydalı olmuştu.Yıllarca yanlış veya eksik bildiğim şeyleri tamamlamıştım.Bunlar viraja giriş ,frenleme,ileri bakış vs.vs. şeylerdi.
    Fakaaaaat,Öğrenmenin sonu yoktur diyerek ve insanlara kurslara tekrar tekrar tabi tutarak ve onlara bronze,silver.gold vs.vs.ünvanlar verilmesi beni sinir etmişti.
    Zira bu kurumların hedefi, iş adamı,doktor,mühendis gibi gelir seviyesi yüksek kişilerdir.
    Bu kişilere eğitimin sonsuz olduğu dikte ettirilerek ve birazda rütbe verilerek,defalarca kurslara katılımları istenir ve defalarcada para ödemek zorunda bırakılırlar.Yani bir koyundan defalarca post çıkartırlar.
    Bu gibi kursların ilkine katılmak bence faydalıdır.Normal bir motosiklet sürücüsü için yeterinden fazla faydalıdır.Ancak dolduruşa gelip daha fazlasına katılmak faydadan çok cebinize zarar verir.
    Hocam iyi ki isim soylememissin ha.

    Son paragrafiniza kesinlikle katilmiyorum.
    En azindan ciddi kuruluslar için bu yazdiklariniz geçerli degil.
    3 gunde hiç kimseye hayatin anlamini ogretemeyiz.
    Bu nedenle egitim parçalara ve seviyelere bölünmüstür.
    Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
    Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)